Samsung UE65LS03NAS

Diepte
4.25 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ronald 03-12-2018

Fantastiche TV / Schilderij.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Fantastisch scherm en met zijn strakke design valt hij op de juiste manier op in het interieur van het huis. Super beeld en geluid.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • scherp beeld
  • platte design
  • 1 aansluiting

E N V 19-06-2020

Super!

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

We zijn heel erg tevreden! Frame hangt mooi en hoger aan de muur. Het heeft echt een schilderijfunctie en kijkt prettiger dan een tv die lager staat op een kastje. Beeld is prachtig zeker met nieuwe producties. Bij oude films of series zie je wel wat gekke diepten of vreemd beeld bij snelle overgangen. Ligt niet aan de tv maar aan de uitzending van oudere techniek denk ik.

Anoniem 27-05-2020

Kunstwerk

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Pas in huis, maar een geweldige goeie aankoop. Fantastisch om een kunstwerk in je kamer te hebben hangen als je geen tv kijkt. Ook het scherm van de tv is subliem.

SanK 28-04-2020

Geweldige aanvulling in woonkamer!

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Na een lange discussie met mijn vriend over de grootte van de televisie, middels de frame van samsung tot een mooi compromis gekomen. Aangezien ik zo'n lelijk groot zwart vlak aan mijn muur niet echt zag zitten, nu een mooi schilderij, valt nauwelijks op! Met name de one connect box maakt dat alle lelijke details zijn weggewerkt, en hij hangt zo dicht op de muur dat hij niet opvalt tussen de andere foto's. Ik ben helemaal tevreden!

Anoniem 08-02-2020

Voldoet helemaal aan alle eisen

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Door de perfecte hulp van de medewerker zijn wij overgegaan tot de koop van deze machtig mooie televisie, the frame, welke nu mooi bij ons aan de muur hangt en een mooie aanvulling is op onsinterieur

AB02 26-01-2020

Fantastische TV - natuurlijke kleuren

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Wij hebben vorig jaar een Samsung The Frame 49” gekocht voor onze woonkamer. Een fantastische TV, met levensechte kleuren. Nu precies dezelfde voor de slaapkamer. GEWELDIG !!

Anoniem 25-01-2020

De enige mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Eisen van de man: 55 inch 4k TV. Eisen van de vrouw: geen lelijk zwart vlak aan de muur. Oplossing: Samsung the frame! Haarscherp beeld, wereld aan opties en een plaatje aan de muur!

Jacque 17-01-2020

GEWELDIG

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Net de Samsung Frame geregistreerd en een frame besteld. Het registreren is makkelijk, je moet wel weten dat je de eerste letters van het serienummer niet moet benoemen. Manuela van de klantenservice is een vriendelijke dame die alles rustig uitlegt rondom registratie.
De Samsung tv is zonder Frame al supermooi om naar te klijken en het beeld is fantastisch. Ik ben benieuwd naar de frame die ik nu heb besteld.

Chroezoe 13-01-2020

Bovenverwachting goed

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

2 maanden gelden hebben we de Frame van Samsung gekocht. Naar veel reviews en uitzoeken wat we eigelijk wouden, hebben we gekozen voor de 65 inch Frame tv. In eerste instantie dachten we dat hij te groot was. Maar door het design verdwijnt de tv helemaal in het interieur. De smart functies werken snel en nauwkeurig.

Jacolien94 23-12-2019

Geweldige Tv.

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Vorige maand The Frame tv gekocht. Een fantastische tv met haarscherp beeld.
De tv lijkt niet eens op een tv als die aan de muur hangt, een mooie foto er op en het is een schilderij. Super snelle installatie en je ziet geen bundels met kabels onder de tv uit hangen!

DS17 12-12-2019

Een toptv die er uitziet als een schilderij

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Ik heb deze tv nu ongeveer twee maanden en ben er enorm blij mee. De tv heeft een ingebouwd ophangsysteem en die zorgt er ook nog eens voor dat de tv letterlijk tegen de muur hangt. Geen spleet meer! De lijst die je supersnel krijgt toegezonden is erg mooi en degelijk van kwaliteit. Op het moment dat die erop zit, wordt het al een schilderij. Met de art functie heb je een enorme keuze en er staan hele mooie werken in. Eindelijk niet meer zo'n zwarte vlek op de muur, maar een eyecatcher.

Ook als tv (je zou bijna vergeten dat je 'm daarvoor hebt) is het een geweldig ding. Mooi beeld (al heb ik het soap effect wel wat teruggedraaid) met heldere kleuren en diep zwart. De bijgeleverde afstandsbediening is even wennen, maar dat heb je zo door. Overigens werkt de afstandbediening van onze vorige samsung er ook op. En ook met de app kun je 'm bedienen. Al met al, prachtig ding.

Anoniem 01-12-2019

Top

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

ik heb deze tv de 25e gekocht en ben super tevreden mee.
tv heeft super mooie frame en een super mooie kwaliteit, aanrader.

Christa60 26-11-2019

Geweldig scherp beeld

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

De tv nu een paar weken in huis, gelijk gewend aan het grote scherm. Geweldig scherp beeld, hele fijne tv. Ook erg mooi met zo'n frame om je tv. Kan een ieder deze tv aanraden

ArnoZ 06-11-2019

Verrassend beeld en bedieningsgemak

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Deze frame gekocht als tweede scherm in de L-vormige woonkamer. Het andere (duurdere) scherm heeft minder mooi beeld, slecht geluid (alleen te doen met soundbar) en een mindere bediening.

Eigenlijk heb ik dus spijt van dat andere scherm en had ik achteraf 2 keer een Samsung moeten kopen.

JobH 03-11-2019

Net echt!

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

We hebben the frame opgehangen in plaats van een schilderij dat al op die plek hing. Het bezoek zag het verschil niet eens!

Anoniem 28-10-2019

Eindelijk een TV die er niet uitziet als een TV.

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Super mooi dat deze TV de uitstraling van een schilderij heeft. Geen lelijk zwart vlak in de woonkamer, maar een multifunctioneel schilderij. Fijn.

Ossy 28-10-2019

Super strak op de muur

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

The no gap mount laat geen Gap achter in de verwachting hij doet wat hij zegt, SUPER!. helaas was mijn verwachting van de art modus hoger. Overdag lijkt het inderdaad op een foto of schilderij. Echter in de avond is duidelijk te zien dat dit een tv scherm is door het licht wat er af komt. Desalniettemin prachtig stukje tech.

Bennie08 21-10-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Dit is nu zo'n Samsung product waar ik al een tijdje op zit te wachten. Wanneer je Smart TV uit staat geen zwart gat meer maar gewoon een mooi onderdeel van de woonkamer. Met de uitgebreide Art Store of eigen foto's maak je van je wand iets moois. Verder goeie kijk ervaring met een heel goed te bedienen remote! bedieningsgemak op het apparaat en de menu's zijn helder en duidelijk. Erg blij met deze aankoop!

michael1979 13-10-2019

Ziet er prachtig uit en werkt nog beter!! Kopen!

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Gevallen voor de combinatie looks, prijs en kwaliteit, niet te duur, een middeklasser met de beste looks en functies, beter is er niet!

Yo_jien 09-10-2019

De beste oplossing om je TV te laten verdwijnen!

Geschreven voor: Samsung UE65LS03NAS

Als je een tv van zichzelf geen mooie aanvulling vind op je interieur dan is The Frame de beste oplossing. Niet alleen is het grote zwarte vlak uit je woonkamer verdwenen maar hij brengt er eigentijdse kunst voor in de plaats. Een fantastisch idee, briljant uitgevoerd, er is overal aan gedacht. Eindelijk!