Samsung UE55LS03NAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ronald 03-12-2018

Fantastiche TV / Schilderij.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Fantastisch scherm en met zijn strakke design valt hij op de juiste manier op in het interieur van het huis. Super beeld en geluid.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • scherp beeld
  • platte design
  • 1 aansluiting

ArnoZ 06-11-2019

Verrassend beeld en bedieningsgemak

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Deze frame gekocht als tweede scherm in de L-vormige woonkamer. Het andere (duurdere) scherm heeft minder mooi beeld, slecht geluid (alleen te doen met soundbar) en een mindere bediening.

Eigenlijk heb ik dus spijt van dat andere scherm en had ik achteraf 2 keer een Samsung moeten kopen.

JobH 03-11-2019

Net echt!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

We hebben the frame opgehangen in plaats van een schilderij dat al op die plek hing. Het bezoek zag het verschil niet eens!

Anoniem 28-10-2019

Eindelijk een TV die er niet uitziet als een TV.

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Super mooi dat deze TV de uitstraling van een schilderij heeft. Geen lelijk zwart vlak in de woonkamer, maar een multifunctioneel schilderij. Fijn.

Ossy 28-10-2019

Super strak op de muur

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

The no gap mount laat geen Gap achter in de verwachting hij doet wat hij zegt, SUPER!. helaas was mijn verwachting van de art modus hoger. Overdag lijkt het inderdaad op een foto of schilderij. Echter in de avond is duidelijk te zien dat dit een tv scherm is door het licht wat er af komt. Desalniettemin prachtig stukje tech.

Bennie08 21-10-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Dit is nu zo'n Samsung product waar ik al een tijdje op zit te wachten. Wanneer je Smart TV uit staat geen zwart gat meer maar gewoon een mooi onderdeel van de woonkamer. Met de uitgebreide Art Store of eigen foto's maak je van je wand iets moois. Verder goeie kijk ervaring met een heel goed te bedienen remote! bedieningsgemak op het apparaat en de menu's zijn helder en duidelijk. Erg blij met deze aankoop!

michael1979 13-10-2019

Ziet er prachtig uit en werkt nog beter!! Kopen!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Gevallen voor de combinatie looks, prijs en kwaliteit, niet te duur, een middeklasser met de beste looks en functies, beter is er niet!

Yo_jien 09-10-2019

De beste oplossing om je TV te laten verdwijnen!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Als je een tv van zichzelf geen mooie aanvulling vind op je interieur dan is The Frame de beste oplossing. Niet alleen is het grote zwarte vlak uit je woonkamer verdwenen maar hij brengt er eigentijdse kunst voor in de plaats. Een fantastisch idee, briljant uitgevoerd, er is overal aan gedacht. Eindelijk!

Noël1983 06-10-2019

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Scherp beeld, goed geluid. De Art Mode is een verademing. Zeker als je geen zwart vlak in je woonkamer wilt maar een van de 500 waanzinnig mooie schilderijen! Aanrader voor een schappelijke prijs.

CarlijnM 18-09-2019

De ideale tv voor mensen die niet van tv's houden!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Ik heb The Frame afgelopen maand gekocht en ben er ontzettend blij mee. Ik houd er niet van wanneer een televisie erg aanwezig is in het interieur en kijk liever naar kunst. The Frame is hier de perfecte oplossing voor; een kwalitatief goede televisie, eenvoudig in het gebruik, die wanneer je geen televisie kijkt als een kunstwerk opgaat in het interieur. Een aanrader!

Anoniem 15-09-2019

Een uniek apparaat!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Wij hebben "The Frame" aangeschaft en op de plaats gehangen waar eerder een schilderij heeft gehangen. Iedereen die bij ons thuis komt vraagt of we een nieuw schilderij hebben, geweldig gewoon.

Verder is het toestel eenvoudig in gebruik, en is voorzien van de laatste features en apps.

Ollie1987 08-09-2019

Top product, strak

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Precies wat we hadden verwacht; een tv welke strak tegen de muur aan geplakt zit. Kunst optie is geniaal, leuk voor vakantiefoto s

Anoniem 20-08-2019

Fantastische Uitvinding

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Geweldige uitvinding, televisie en schilderij tegelijkertijd! Voor mensen die weinig tv kijken een mooie oplossing om niet tegen een zwart scherm aan te kijken. Top product!.

Cookie 16-08-2019

Zoooo mooi de kunstwerken en foto's aan de muur

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Ik heb the frame gekocht en deze voldoet aan al mijn verwachtingen. Subliem beeld en veel mogelijkheden en last but not least : geen groot zwart beeldscherm meer aan de muur!

Anoniem 29-07-2019

Design in combinatie met gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Top product. Waanzinnig mooi design in combinatie met hoge kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Elk detail klopt. Zelfs al hang je The Frame niet op, hij heeft twee subtiele voetsteunen.

SusanneB 28-07-2019

Stijlvolle tv voor de interieur liefhebber

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Gister deze samsung Frame tv gekocht voor ons nieuwe huis. Meteen getest; Installatie ging erg soepel, de tv is niet zo zwaar en staat straks vast erg mooi in ons interieur. De bijpassende lijst maakt het helemaal af en we zullen veel plezier hebben van onze nieuwe aanwinst.

Bien88 23-07-2019

Mooi formaat, prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Erg blij met deze televisie! Het formaat is perfect en de kleuren op het beeldscherm prachtig, zoals ik van Samsung gewend ben. De "art functie" vind ik geweldig. Het is alsof je echt naar een schilderij zit te kijken.

Familie Mol 23-07-2019

Fantastisch design & beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Eigenlijk wilden we geen televisie in de woonkamer omdat we het niet mooi in het interieur vinden en het idee dat alle meubels om de tv kast worden geplaatst ons niet aanstond. We waren dan ook erg blij verrast toen we the Frans ontdekten. Een televisie en kunstwerk in 1! In de reclame zag het er zo mooi uit, we hadden onze twijfels over of het wel echt een schilderij zou lijken en of dit qua geld het waard zou Zijn je hebt voor minder geld namelijk ook zat keus uit kwalitatief goede “normale” tv’s. We hebben de tv bekeken in een winkel en gekocht en we zijn super blij! We hebben elke dag een prachtig kunstwerk aan de muur ( familie kwam langs en dachten dat het een schilderij was) en de beeld kwaliteit is top. We wachten nog op de lijst die er omheen hoort maar zelfs zonder lijst, net een schilderij, prachtig! Ook is de keuze uit gratis kunstwerken ruim dus je kan naar hartelust wisselen! Wij zijn super tevreden en the Frame is het geld dubbel en dwars waard! Ik kan iedereen die een televisie wil kijken zonder de “last”van een tv in de woonkamer aanraden!

Marcel mdw 21-07-2019

Geweldig mooie TV met een Touch of Art

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Als je de tv uitzet, toont hij in de Art Mode automatisch een kunstwerk.
Met de No Gap muurbeugel hang je de tv strak tegen de muur, als een echt schilderij.
Via 1 kabel sluit je de tv aan op je randapparatuur en op het stopcontact

Abo 77 16-07-2019

Aanwinst voor de huiskamer in alle opzichten!

Geschreven voor: Samsung UE55LS03NAS

Eindelijk is de tv niet meer een lelijk zwart vlak in onze huiskamer als hij uit staat, maar een prettige, smaakvolle toevoeging aan ons interieur! Nu al zo blij mee en ik heb nog niet eens de tijd gehad om alle mogelijkheden te ontdekken, want die zijn legio. Slimme betalingsmogelijkheden en apps. Maar vooral een prachtig beeld, aan en uit! Een aanrader.