Samsung QE65Q900RAL

Diepte
3,51 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ton Visser 29-03-2019

75 Inch QLED nu net zo mooi als OLED

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Wat een waanzinnig mooi beeld. Ongelooflijk helder, prachtige kleuren superscherp (ook de gewone TV die in HD wordt uitgezonden wordt een stuk mooier. Echte UHD blu-ray is zo mooi dat je het bijna niet kan geloven. Bekijken van het Samsung 8k promofilmpje heb je het idee dat je de zilveren kroon in de (echt) zwarte achtergrond uit de TV kan pakken. Kleuren spatten van het scherm af. Ondanks fel zonlicht (zijwaarts) gewoon een glashelder en zeer kleurrijk beeld. Beeld voor het menselijk oog in mijn optiek gelijkwaardig aan OLED. Ter vergelijking: Ik heb mijn UHD Samsung 65 inch LED er naast gezet, maar deze is in vergelijking hopeloos verouderd (3 jaar oud). SD content is overigens niet mooier. Hier doet de AI niet veel. Maar dat is voor mij persoonlijk niet interessant meer. Ook de installatie verliep bij mij geheel automatisch via mijn Samsung account. Hoefde alleen maar in te loggen en alle apparaten werden netjes herkend en alle instellingen netjes ingevoerd. Belangrijkste acties van andere apparaten met de Samsung afstandbediening zelfs aan te sturen. Conclusie: Absoluut geen spijt van! Top TV, maar dat mag dan ook wel voor de prijs van 6.999 Euro (75 inch). Als laatste opmerking: Duurzaamheid heb ik logischerwijs niet aan kunnen geven. Als deze gelijkwaardig is aan andere Samsung TV's maak ik mij geen zorgen. Oh ja nog iets. Je went zeer snel aan de grootte van 75 inch en dat is iets wat ik niet verwacht had.

Pluspunten

• Kleuren, scherpte en zwartwaarden
  • Helderheid overdag in zeer lichte kamer
  • Installatie
  • Afstandbediening
  • Upscaling 4k naar 8k

Minpunten

• Hoge prijs
  • SD beeld niet beter dan op 4K of HDTV

Henk Ph. 13-12-2019

OLED TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Het is een geweldige TV met een prachtig beeld. De manuaal zou iets duidelijker mogen, vooral voor niet technische mensen lijkt mij deze niet vanzelf sprekend.
Uiteindelijk is het resultaat top.

Markslag 10-12-2019

Eerste aanschaf TV en meteen Kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Ik heb het product gekocht om dat ik kwaliteit wilde. Dit is het nieuwste type van samsung dus hopelijk kan ik hier nog even van genieten.

peter 09-12-2019

onze 65" superkwalitatieve samsung tv QE65Q950R

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

wat een toffe ervaring , deze grootscherm tv van samsung , met zijn 65" scherm een QLED scherm een streling voor het oog, nog eegn second spijt van onze aankoop, je waant jezelf echt in een bioscoop met dit toestel

Pluspunten

• scherp beeld
  • groot scherm
  • strak design
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• geen gevonden

Henk Post 09-12-2019

8K QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Dit is echt een mooi groot scherm en idd haarscherp en mooi stil. Zwart is zwart. En echt plug en plat. Zeer tevreden mee. goede keus.

Pluspunten

• haarscherp
  • goede grootte

Bas ten Bruggen Cate 08-12-2019

SAMSUNG QE65Q950R QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Blij met nieuwe tv. goed afgeleverd. perfect opgehangen door firma wout van vlerken. voldoet aan nieuwste eisen en verwachtingen

Joris Kiel 08-12-2019

Superscherp beeld en een groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Ondanks het feit dat er nog weinig/geen 8K content is, is deze televisie toch een aanrader. Deze televisie beschikt over een zeer goed qled-panel en uitstekende software om 4K, HD, Full HD en zelfs SD beeld goed en helder weer te geven. Installatie met de Ziggo Next mediabox was nog wel een uitdaging. Het vergde enigszins geduld omdat de Ziggo Next mediabox niet (direct) werd herkend.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Helderheid

Jeroen Otten 07-12-2019

Super mooie tv

dit is mijn 2de 75 inch tv maar nu een 8k
beelden zijn nog mooier (Natuurlijk)
heb ook een originele wand beugel besteld voor tv nog dichter aan de muur.
heel erg blij mee ook omdat de rand mooier is dan model 2017.

Bislim 05-12-2019

Groot scherm wouwwww ding

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Ik heb weken lang aan zitten staren bij de eerste keer toen ik hem zag dacht ik shit die moet ik hebben, en met dank aan goede advies van BCC Venray wist ik het seeker dat ik hem wilde hebben alleen moet ik mijn vrouw nog overhalen om die te kunnen aanschaffen maar hat was me tog gelukt en nu heb ik hem all 6 dagen iedere dag kan ik niet wachten tot ik thuis ben om weer aan te zetten

Pluspunten

• Groot
  • je zit echt midden in de film
  • eigen bioscoop

Minpunten

• te duur mijn auto is goedkopper

H.Hoffmann 04-12-2019

Prachtig beeld, mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Wij wilden graag een tv die helemaal klaar is voor de toekomst. Vanaf het eerste moment is het genieten qua beeld en geluid!

Pluspunten

• prachtig beeld
  • mooi geluid

Pedro 03-12-2019

PERFECTE TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Lang getwijfeld tussen een OLED en QLED. Echter de mogelijkheid om stilstaande beelden te projecteren zodat je niet zo een dood zwart vlak aan de muur hebt en vooral ook de glasvezel kabel die alle data naar de tv doorstuurt hebben de keuze op de QLED van Samsung laten vallen. Omdat wij de coax aansluiting aan de andere kant van de huiskamer hebben was het met de enkele glasvezel kabel toch mogelijk de tv aan de andere kant van de huiskamer te zetten zonder lelijke coax, hdmi en stroom kabels.

Het 8K beeld is subliem, de upscaling mode van bv 4 k naar 8 k geeft ook echt een verbetering. Uiteraard nog wachten op echte 8K uitzendingen maar op youtube is al veel te vinden. Een tv die klaar is voor de toekomst. Laat iedereen maar zeggen dat 8K nog geen voordeel geeft en dat je het verschil niet ziet, ik weet inmiddels beter. Zeker ook als je dichtbij de TV zit is 8K van meerwaarde.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • 1 enkele glasvezel kabel

Minpunten

• Duur

H.H.M van de Voort 03-12-2019

mooi strak helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Had eerder al een Samsung TV 40 inch, waar ik ook tevreden over was.
deze 65 inch 950R serie werkt zoals ik me had voorgesteld.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • redelijk goe geluid

Minpunten

• energie verbruik

69SS 02-12-2019

Perfecte TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q900RAL

Sinds een aantal weken in huis en een genot om naar te kijken en ook te bedienen. Supersnelle Smart TV interface en alle apps die ik nodig heb. Smartthings integratie is ook top, de video van de RING deurbel op de televisie als er gebeld wordt bijv.

Michael 01-12-2019

Super tv. Prachtig beeld.

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Met een cashback actie en black friday actie toch de stap gezet naar de nieuwste QLED van Samsung.
Wat een tv. Prachtig beeld en ook het geluid is goed. Voor films gebruik ik wel een surroundsysteem.
Het gemak van installeren en het gebruik via de mooie afstandsbediening in EEN woord: Super.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is super
  • Mogelijkheden

MichaelW 01-12-2019

Wat een super mooie tv en beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q900RAL

Deze tv is echt super. Prachtig beeld. Zelfs de kijkhoek is super goed. Eenvoudige bediening, veel mogelijkheden. Echt een plaatje.

AvK 01-12-2019

Prachtig rustig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Fijne grote tv om op ca. 4,5 m afstand naar te kijken. De anti reflectielaag zorgt er voor dat de tegenoverliggende ramen weinig reflecteren in de tv. Deze 8K is op de toekomst voorbereid. De tv geeft genoeg ‘licht’ voor kijkgenot overdag. Qua specificatie is dit een top consumentenproduct.

Pluspunten

• Weinig reflectie, grote kijkhoek
  • Zeer mooie beelden, ook in het zwart

Minpunten

• Ik kan de tv niet alleen optillen

Lennie 30-11-2019

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Goed geholpen bij Plattetv.nl product voldoend aan alle wensen. Gemakkelijk te installeren en te bedienen.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • duidelijke bediening

Anoniem 29-11-2019

Tv kijken is een feest

Geschreven voor: Samsung QE65Q900RAL

Wat een prachtig en helder beeld, een feest om televisie te kijken. Ook de verschillende apps werken makkelijk en zijn kwalitatief van een hoogstaande kwaliteit

Rob Bekker 29-11-2019

Groot helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Ik heb voor deze TV gekozen i.v.m een groot helder beeld en goede kleuren. ter vervanging van een ander toestel.

Justin 29-11-2019

8K 65inc

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Mooie tv, ben ook Samsung tv fan, maar ben niet echt te spreken over de software. Ik heb nog een jaar oudere samsung tv te hangen in mijn slaapkamer die veel sneller reageert.
Het lijkt er op dat Samsung op deze tv alle aandacht op de 8K heeft gegeven waardoor de snelheid (ook het aan doen duurt ff) op een lager plan is geraakt.
Ook ben ik fan van de OneRemoteControl, maar deze heeft 3 extra knopjes (netflix, enz) die zitten niet op een prettige plaats.

Pluspunten

• Mooie TV
  • Mooi Scherm
  • Ambient Mode

Minpunten

• Trage software
  • opstarten duur wat lang
  • Afstandsbediening