Philips 65OLED903/12

Diepte
5.03 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mvb1401 12-10-2018

Briljant groot scherm met bizar goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Omdat onze vorige Philips televisie vakkundig was gesloopt door CERepair, waren we gedwongen een nieuwe televisie aan te schaffen. Dan maar meteen een maatje groter, maar als fan van Ambilight, was het niet meer dan logisch dan dat we daar weer voor zouden kiezen. Deze televisie (65OLED903) zou binnen een paar weken uitkomen, dus even geduld.
Nu staat de televisie een paar dagen in huis en kunnen we goed onderbouwd de plussen en minnen aangeven van de televisie.
Het beeld is fenomenaal. Een mooier beeld ben ik nog niet tegengekomen. Helemaal in te stellen naar persoonlijke voorkeuren. We hebben 1 ambilight in moeten leveren, maar daar bizar goed geluid voor teruggekregen. Het voldoet helemaal aan onze verwachtingen. We willen de televisie ook als radio gebruiken, dus het geluid moet gewoon goed zijn. De Bose 3-2-1 heb ik zojuist na 15 jaar weggehaald. Dat zegt denk ik genoeg: ook met films is het geluid super.
Het design is prachtig. Een juweel in de huiskamer. Twee ranke pootjes steunen de televisie, snoeren zijn niet zichtbaar.
We hebben veel hue in de woonkamer op de televisie aangesloten. Laten we zeggen, we are the talk of the town!
Je krijgt er een tweede design-afstandsbediening bij. Ik dacht dat die niet gebruikt zou worden, maar het tegendeel blijkt.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • grootte
  • ambilight
  • design

Minpunten

• prijs: aanslag op je budget

Gerardus 18-10-2018

Prachtige uitstraling

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Dit apparaat is wat beeld en geluid betreft fantastisch. Gewoon antenne van ziggo mediabox er in en genieten.
Als ie uit staat een prachtig meubelstuk .

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Schitterend geluid uit de B&W soundbar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Appie van der Parren 19-11-2018

Supermooie design OLED TV

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

We hadden al een 55 inch LED TV maar we wilden graag een TV met een betere geluidskwaliteit en het scherm een maat groter. In de winkel zagen wij dit toestel met Ambilight en vonden dit erg mooi. Montage aan de muur was ook een groot voordeel in onze woonkamerinrichting. Na de geluidsdemonstratie en verdere vakkundige toelichting over soundbar, internetradio en andere beschikbare apps waren wij overtuigd dat het deze 65OLED903 moest worden. Hij is inmiddels aan onze muur gemonteerd en geinstalleerd, waarbij de TV-ontvanger en snoeren netjes zijn weggewerkt. We zijn erg blij met deze aankoop: het design met Ambilight is prachtig strak en het Soundbar-geluid overtreft onze verwachtingen! Dit toestel geeft echt een extra dimensie aan het Netflix-kijken. Leuk extraatje is de extra afstandsbediening met ingebouwde microfoon waarmee je door het inspreken van een titel gelijk je favoriete programma op je scherm krijgt. We hebben de TV nu bijna een week en hebben nog geen nadelige kanten van deze TV ontdekt!

Pluspunten

• design/Ambilight
  • geluidskwaliteit/soundbar
  • haarscherp beeld
  • 65 inch (ondertiteling beter leesbaar)

Bjorn van Bladel 12-06-2019

Waardeloze klantenservice

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ik heb deze televisie nu 1,5 jaar in bezit en helaas flinke inbrandsporen op meerdere plekken. Na Philips gebeld te hebben bleek het binnen de garantie te vallen. Helaas moest ik 7 weken lang bellen omdat Philips zelf geen actie ondernam. Na 7 weken kreeg ik een aanbod waarmee ik akkoord ging, namelijk geld terug. Helaas zijn we nu weer 3 weken verder en heb ik niks meer van de klantenservice vernomen. Als ik bel krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben... 3 weken... het is 2019 Philips. Het lijkt alsof ze hopen dat ik het op ga geven.

De televisie was erg mooi, maar het vertrouwen in OLED is toch wel verdwenen. Dat opgeteld bij de waardeloze service zorgt er voor dat ik helaas (was fan van ambilight en heb een huis vol HUE lampen) ga overstappen op LG. De service daar kan nooit slechter zijn...

Pluspunten

• Jaar lang prachtig beeld

Minpunten

• Inbranden
  • Service Philips

dufpat 12-02-2020

très bonne tv

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

une image parfait et androïde stable pour le son peux faire mieux pas de dolby atmos , et disque dure limiter a 2t je trouve se la bien dommage je ne mais que quatre étoiles a cause du manque de son dolby atmos + disque dur limiter a 2t .

MeKo 23-01-2020

Grandioos beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Qua beeld en geluid geheel tevreden.
Tegenvallend was de connectie naar de NAS met DLNA o.a. foto's werden niet weergegeven en gaf een melding geen bestanden.

Arrie1972 02-01-2020

Prachtige OLED televisie

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Schitterende TV met prachtige kleuren, vooral in de donkere gedeeltes. De ambilight geeft een mooie TV ervaring die het scherm nog groter doet lijken. Met ambilight HUE kun je Philips hue lampen koppelen en zo je hele kamer onder te dompelen in een zee van licht. De ingebouwde woofers en de rand met tweeters onderin geven het mooiste geluid die ik standaard in een TV heb gehoord. De Android-tv ingebouwd is een welkome aanvulling om bijv KODI te installeren en de Chrome cast werkt ook prima om allerlei content te streamen naar deze TV. Concluderend is dit de beste aankoop op elektrisch gebied van de afgelopen 10 jaar! *****+

jole66 01-01-2020

Geweldig beeld en geluid!

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Gewoon een heerlijke tv. Een uiterlijk wat niet prijsgeeft dat er ook een goede soundbar in verwerkt is. Het geluid is heerlijk en het beeld zoals philips het heeft bedoeld.

B.Borgman 11-12-2019

Service-dienst van Philips ontbreekt.

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ook ik heb mijn 55OLED903/12 nog geen jaar in gebruik en ervaar Beeld en geluid van soundbar Bouwers&Wilkins als subliem.
Helaas op 10 dec 2019 begint mijn toestel ook voor de eerste keer een opstart probleem te krijgen.
De TV start steeds opnieuw op met Android en reageert niet op de bediening.
Ik ben nu benieuwd hoe nu de service verloopt via de Media Markt.

Ik heb daarvoor via Internet bij FOKA mijn Philips smart TV 55PUS8809/12 gekocht in Nov 2014 en deze is
op 20-10-2019 ook niet meer op te starten.
Philips is bijna niet aan de veren te komen. Vragen om service verzoek worden afgedaan met zelf zoeken bij probleem oplossing website Philips. Na lang aanhouden wordt ik doorverwezen naar CE-Repair.
Dit is een zelfstandige groep ,die van alles en nog wat repareren. (Witgoed en TV's van alle merken).
Na kontakt met CE-Repair kreeg ik een aanbieding , dat zij de hardware en software konden vervangen met een beter werkend systeem. Alle bijzonderheden, zoals 2e ontvanger ,camera, 3-D , draadloze subwoofers enz komt dan te vervallen. Dus er komt een goedkope print met software in voor € 244,-
Moet de TV van 32kg grootbeeld dan naar Mijdrecht brengen en ophalen, terwijl in Almelo een reparatie afdeling zit. Ik zelf woon er dichtbij. Ik zou toch verwachten dat er eerst iemand komt kijken wat er precies aan de hand is en dan uitleggen wat de mogelijkheden zijn. Natuurlijk zijn er voorrij-kosten.
Dit toestel koste wel € 2099,- en is in mijn ogen na 5 jaar te snel stuk.
U kunt dus begrijpen, dat ik nu met mijn nieuwe 55OLED903/12 die binnen een jaar stuk is , zeer ongelukkig ben. Ik wil het plezier van alle reviewers niet bederven, maar dit is realiteit. Geen Philips service zoals
we van vroeger gewend waren . Ook heb ik slechte ervaring met Software upgrade's. Iedere keer krijg je er kleine problemen bij. ( Traag reageren op bediening, opneem probleem en nu bij de OLED kan ik na de 1e upgrade plotseling mijn 3e Philips TV kruislings bedienen.) Philips /Android onvolkomenheden.
Ik kan zeker stellen dat ik ook geen Philips producten meer zal kopen. Alle drie TV's zijn in Polen gebouwd
en dragen niet bij aan Nederlands welvaart. Dus trots zijn op een Nederland product is naïef.

Pluspunten

• Beeld en geluid subliem

Minpunten

• Geen duurzaam product !
  • Ontbreken van Philips service .
  • Zeker niet aan te raden !

Roman 10-12-2019

Super oled TV & Best Blackfriday actie

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ik wou eerst de 55us804 aankopen omdat het 2200PPI lcd paneel heeft. Het best lcd scherm op dit moment. Maar in de winkel van kamera-express te Rotterdam. Zag ik naast de de 804 lcd model, een oled scherm. De Phillips 55oled903/12 en die was overtuigend beter, maar ook duurder. Ik vroeg om Diverse offertes bij 6 winkels en Kamera-express kwam met de beste offerte. Hoewel blackfriday eraan wachtte ik nog een paar dagen. En op blackfriday kreeg ik de beste prijs, een goede honderd euro lager. Geen winkel deed dat, behalve Kamera-express!!

Pluspunten

• ambilight
  • scherm
  • Geluid

Tinusmans 03-12-2019

Fantastische tv

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Ik ben een echte Philips fan. Alleen al vanwege ambilight. Deze tv is het summum van wat je als tv kijker nodig hebt. Oled is ongekend scherp en contrastrijk. Tevens is het geluid bij deze tv geweldig. De twee losse afstandsbedieningen snap ik niet helemaal maar die gebruik ik toch niet omdat ik kijk via de kpn. Samengevat: geweldig mooi apparaat.

Tinusmans 03-12-2019

Fantastische tv

aavdpoel 25-11-2019

Mooi scherp beeld,veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Strak gelijnde TV met smalle rand. Goed scherp beeld dat naar eigen ideeën is aan te passen op velerlei manieren. Evenals geluid, aparte equalizer aan boord. Ingebouwde Chromecast is ook fijn.

Johan VDB 15-11-2019

Bioscoop in huis

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

We waren op zoek naar een tv met goed beeld, maar ook met goede kwaliteit van het geluid. Meestal laat dit te wensen over bij dergelijke platte schermen. We zijn heel blij met onze keuze. Prachtig beeld met het OLED scherm en zeer goede geluidsweergave met de ingebouwde sound bar van B&W.

Anoniem 14-10-2019

Geluid TV kraakt na afsluiten Netflix (KPN)

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Nadat we van Netflix terug naar TV kijken kraakt het geluid en moeten we de TV even aan en uit zetten om dit te verhelpen.

Marion 08-10-2019

Levendig beeld en geweldig geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Vorige tv ook Philips en wilde weer ambilight. Wel met goed geluid en veel mogelijkheden op gebied van internet en streamen.

JeffreyT 19-09-2019

Perfect beeld, geluid iets wat tegenvallend.

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Grappig.. Veel mensen hebben problemen, lees ik, met de software, echter ik totaal niet. Alles werkt gewoon- en snel zoals ik zou verwachten. Ook Netflix zonder enige problemen.. Maar goed;

Mijn enige min-punt is dat ik het geluid erg tegen vind vallen (ik heb de 903 met B&W ingebouwde soundbar). Het kan echt wel hard, maar dan resoneert de tv van het meubel af. De bas kan het echt niet bijhouden en alles in de tv trilt. Zelfs storend te noemen. Helaas zijn er geen mogelijkheden om een (bluetooth) SUBWOOFER aan te sluiten die dit probleem kunnen oplossen. Wellicht door te voeren in een SW update?

Beeld is werkelijk perfect. Geen bleeding, prachtig wit/zwart verhouding.

Al met al, erg tevreden!

RonaldL 10-09-2019

slechte software, netflix werkt niet, beeld is wel goed

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Vorig jaar in december heb ik deze TV gekocht. Ik had hoge verwachtingen van het topmodel Oled TV van Philips.

Na een jaar gebruik ben ik positief over de beeldkwaliteit en de ambilight (wel wat licht op plafond, maar niet storend)

Wat me echt tegen valt voor deze TV is de niet werkende software:
- Vanaf dag 1 heeft Netflix niet gewerkt. Via de helpdesk wel contact gehad hierover, maar het werkt nog steeds niet. Ook na de update van de firmware en totale nieuwe installatie, werkt het niet
- Chromecast via de TV werkt niet
- Update voor de afstandbediening werkt niet, hierdoor krijg ik nu de hele dag door de melding dat ik deze moet updaten, wat vervolgens niet werkt
- Verbinding met mijn NAS is heel erg instabiel. Soms ziet de TV de NAS, maar verbinding is nooit stabiel en ik kan deze dus niet gebruiken via de TV.

Ik heb de TV met kabel aangesloten op mijn router. (via wifi werkt Netflix, chromecast en de NAS ook niet FYI)

Ik gebruik nu maar netflix en andere apps via mijn oude wifi chromecast dongle. Dit werkt wel, maar toch zonde dat het TOP model van philips dit niet aankan.

Heel erg jammer, het verpest wel een beetje de ervaring.

N. N. 08-09-2019

Tevreden klant

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Nieuwe televisie gekocht omdat de vorige stuk was. De beeldkwaliteit is super. De kinderen vinden vooral de smarttv geweldig.

Hendrik37 24-08-2019

Beeld en geluid goed

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Beeld en geluid goed maar de spraak functie licht er uit want er komt een nieuwe update aan maar dat duurt nog een maand na contact met philips