Philips 55OLED903/12

Diepte
5,03 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mvb1401 12-10-2018

Briljant groot scherm met bizar goed geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

Omdat onze vorige Philips televisie vakkundig was gesloopt door CERepair, waren we gedwongen een nieuwe televisie aan te schaffen. Dan maar meteen een maatje groter, maar als fan van Ambilight, was het niet meer dan logisch dan dat we daar weer voor zouden kiezen. Deze televisie (65OLED903) zou binnen een paar weken uitkomen, dus even geduld.
Nu staat de televisie een paar dagen in huis en kunnen we goed onderbouwd de plussen en minnen aangeven van de televisie.
Het beeld is fenomenaal. Een mooier beeld ben ik nog niet tegengekomen. Helemaal in te stellen naar persoonlijke voorkeuren. We hebben 1 ambilight in moeten leveren, maar daar bizar goed geluid voor teruggekregen. Het voldoet helemaal aan onze verwachtingen. We willen de televisie ook als radio gebruiken, dus het geluid moet gewoon goed zijn. De Bose 3-2-1 heb ik zojuist na 15 jaar weggehaald. Dat zegt denk ik genoeg: ook met films is het geluid super.
Het design is prachtig. Een juweel in de huiskamer. Twee ranke pootjes steunen de televisie, snoeren zijn niet zichtbaar.
We hebben veel hue in de woonkamer op de televisie aangesloten. Laten we zeggen, we are the talk of the town!
Je krijgt er een tweede design-afstandsbediening bij. Ik dacht dat die niet gebruikt zou worden, maar het tegendeel blijkt.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • grootte
  • ambilight
  • design

Minpunten

• prijs: aanslag op je budget

Gerardus 18-10-2018

Prachtige uitstraling

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Dit apparaat is wat beeld en geluid betreft fantastisch. Gewoon antenne van ziggo mediabox er in en genieten.
Als ie uit staat een prachtig meubelstuk .

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Schitterend geluid uit de B&W soundbar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Appie van der Parren 19-11-2018

Supermooie design OLED TV

Geschreven voor: Philips 65OLED903/12

We hadden al een 55 inch LED TV maar we wilden graag een TV met een betere geluidskwaliteit en het scherm een maat groter. In de winkel zagen wij dit toestel met Ambilight en vonden dit erg mooi. Montage aan de muur was ook een groot voordeel in onze woonkamerinrichting. Na de geluidsdemonstratie en verdere vakkundige toelichting over soundbar, internetradio en andere beschikbare apps waren wij overtuigd dat het deze 65OLED903 moest worden. Hij is inmiddels aan onze muur gemonteerd en geinstalleerd, waarbij de TV-ontvanger en snoeren netjes zijn weggewerkt. We zijn erg blij met deze aankoop: het design met Ambilight is prachtig strak en het Soundbar-geluid overtreft onze verwachtingen! Dit toestel geeft echt een extra dimensie aan het Netflix-kijken. Leuk extraatje is de extra afstandsbediening met ingebouwde microfoon waarmee je door het inspreken van een titel gelijk je favoriete programma op je scherm krijgt. We hebben de TV nu bijna een week en hebben nog geen nadelige kanten van deze TV ontdekt!

Pluspunten

• design/Ambilight
  • geluidskwaliteit/soundbar
  • haarscherp beeld
  • 65 inch (ondertiteling beter leesbaar)

Bjorn van Bladel 12-06-2019

Waardeloze klantenservice

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Ik heb deze televisie nu 1,5 jaar in bezit en helaas flinke inbrandsporen op meerdere plekken. Na Philips gebeld te hebben bleek het binnen de garantie te vallen. Helaas moest ik 7 weken lang bellen omdat Philips zelf geen actie ondernam. Na 7 weken kreeg ik een aanbod waarmee ik akkoord ging, namelijk geld terug. Helaas zijn we nu weer 3 weken verder en heb ik niks meer van de klantenservice vernomen. Als ik bel krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben... 3 weken... het is 2019 Philips. Het lijkt alsof ze hopen dat ik het op ga geven.

De televisie was erg mooi, maar het vertrouwen in OLED is toch wel verdwenen. Dat opgeteld bij de waardeloze service zorgt er voor dat ik helaas (was fan van ambilight en heb een huis vol HUE lampen) ga overstappen op LG. De service daar kan nooit slechter zijn...

Pluspunten

• Jaar lang prachtig beeld

Minpunten

• Inbranden
  • Service Philips

Ray 21-08-2019

Topper

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Tot nu toe zeer tevreden , bedankt D van televisiewinkel .nl in Naarden voor je vakkundige uitleg en tips !!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Menu

Minpunten

• Weet ik nog niet

Gert-Jan 13-08-2019

Wow, een ECHTE thuisbioscoop

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Wat een fantastische TV is dit! Geweldig mooi beeld, dankzij OLED scherm! En dat geluid....nog nooit een (platte) TV gehoord met standaard zo'n fantastisch geluid! Ben zelf in het bezit van een goede B&W speaker-set maar wil gewoon niet altijd deze aanzetten.
Dankzij de ingebouwde B&W speakers en het OLED scherm en het Ambilight de perfecte thuisbios.
Leuk zijn natuurlijk ook de Netflix en YouTube applicaties, maar heb daar mede vanwege het mooie zomerweer van de afgelopen weken nog niet veel aandacht aan geschonken.

Pluspunten

• super mooi beeld.
  • Geweldig geluid,
  • Anbilight
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• nog niet gevonden

Rob van de Wiel 14-07-2019

Groot scherm, prachtige kleuren en formidabel geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Een strakke TV op minimale voetjes met prachtige kleuren en een heel goed geluid, dankzij het ingebouwde Bowers & Wilkins geluidsysteem. De ingebouwde verbindingen met Google, Netflix en YouTube zijn ook belangrijk om te vermelden.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteits verhouding
  • Kleuren en geluid

Minpunten

• Met een Ziggobox twee afstandsbedingen nodig

Frank Vesseur 29-06-2019

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED903/12

Geweldige kijk en luisterervaring. een juweel in mijn interieur. Bediening en mogelijkheden nog niet allemaal ontdekt, maar probleemloos.

Pluspunten

• Fantastisch beeld
  • Makkelijke bediening

F.Baars 10-06-2019

Een geweldige TV, beeld echt geweldig, maar wat me het meest verraste was het geluid van de ingebouwde soundbar van Bowers en Wilkins.Echt geweldig geluid. Hij is snel in de apps zoeken. Deze tv is echt zijn geld waard.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid ++