Samsung QE49Q6FNALXXN

Diepte
5,49 cm dikte
Schermgrootte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE49Q6FNALXXN op Kieskeurig.be.

Joyce Kabout 27-07-2018

Super tv, mooi beeld, super design.

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Wat een tv... Van 10jaar oldie naar deze. Wat een upgrade. De tv heeft een kleine afstandbediening, ligt lekker in de hand en de bediening gaat makkelijk. Er zijn weinig knoppen en gaat perfect door de menu's. Werkt vrij intuïtief. Nadeel gelijk ook wel want omdat ie zo klein is raakt hij wat makkelijker kwijt haha.
De menu's zijn gemakkelijk, overzichtelijk en goed te volgen. Erg fijn is ook de iterne gids of gebruiksaanwijzing. Door de zoekfunctie kom je er gemakkelijk uit als je ergens nier uit komt.

Beeldkwaliteit is echt zo super. Ons 10jarig oudje deed het prima maar als je deze tv ernaast zet verbleekt hij. Het beeld is zo scherp dat mijn vriend (die normaal bril draagt met tv kijken) niet eens door had dat hij zijn bril niet op had! De kleuren zijn echt schitterend...je hebt echt het gevoel in je film te zitten (als je film kijkt) 4k film filmpjes bliezen mij helemaal van mijn sokken. Jeetje zoveel details die je ziet. Het fijne is ook dat je de beeldinstellingen aan kunt passen.... qua kleuring, scherpte.... er zijn 4 voorgeprogrammeerde opties maar er is ook handmatig nog een hoop aan te passen. Dus je kunt de tv zo instellen wat voor jou het lekkerste kijkt.
Als de tv uitstaat is hij mooi mat (geen tot weinig weerspiegeling wat ook een heerlijke kijkervaring geeft als je tv aanstaat) Zo word je tv als hij uitstaat een wat softe geheel in je kamer. Wat ook een optie is is de Ambient mode. Dit geeft je de optie om je tv een soort schilderij te laten worden. Je kunt kiezen uit een aantal afbeeldingen (wel of niet bewegend) maar je kunt er ook actualiteiten op laten zien.... ik mis hiervan toch wel wat meer te personaliserende mogelijkheden. Ik vind zelf de keuze nu wat beperkt. Zitten zeker aardig wat opties op maar niet zo heel veel wat mijn smaak is.

Wat ik trouwens wel echt super plus plus plus vind is dat je hem kan koppelen aan je wifi. Geen gerotzooi met kabels (zo deden wij het eerst nl) je kunt er ook verschillende soort van apps op zetten. 3 zeer bekende zijn bv YouTube, Netflix, Spotify...maar er zijn nog veel meer. Ook kun je gewoon internetten erop want je hebt ook een browser erop.

Wij hebben hem nu op zn poten staan maar je hebt dus ook de mogelijkheid om hem strak aan de muur te bevestigen. No gap wall mount noemen ze dat.

Al met al ben ik helemaal verknocht aan deze tv. Nu al want volgens mij heb ik nog niet eens zijn volle potentieel ontdekt!

• Te koppelen aan wifi
  • Lekkere afstandsbediening
  • Geen reflectie
  • Super scherp beeld, mooie kleuren

Minpunten

• Kleine afstandbediening
  • Weinig keuze of te personaliseren Ambient Mode

Pascal 25-11-2018

Levens echte kleuren

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Dit is de eerste UHD TV die ik heb gekocht, het eerste wat mij op is gevallen dat het beeld prachtig is. Alleen het contrast van OLED is mooier bij de combinatie van heldere objecten in een donkere achtergrond, maar het verschil is marginaal. Kortom het is je eigen bioscoop thuis!

Pluspunten

• Kleurweergave (blijft persoonlijk)
  • makkelijke installatie
  • Werk goed samen met andere apperatuur
  • Mooie afwerking
  • Goed geluid

Minpunten

• De koppeling met de horizonbox is niet optimaal
  • Casten werkt niet met de samsung app

ReneS67 21-03-2019

uitstekende televisie met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Eenvoudige installatie, ook op netwerk met kabel of wifi. Veel goede apps zoals netflix, dit maakt het mogelijk 4K films of series te bekijken. Wel even wennen aan afstandsbediening.

E. de Leeuw 03-02-2019

Super scherp beeld met fantastische kleuren.

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Super scherp beeld met fantastische kleuren. De afstands-bediening is ff wennen maar werkt perfect. Geluid is oké. Het aansluiten en opstarten van de tv ging haast vanzelf en was al snel voor elkaar. perfect beeld ook via internet zoals youtube, netflix, en diverse abb's. Een serie van mijn favoriete foto's had ik op een USB stick gezet en ik kon ze zonder problemen bekijken. Ik had foto's nog nooit zo groot en met zulke mooie kleuren gezien dus dat was 100% genieten.
Kortom, een schitterende TV voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Hele mooie en diepe kleuren
  • Voormgeving
  • Makelijke afstand-bediening
  • Overzichtelijk menu.

Simone 08-08-2018

Prachtige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Nu een tijdje naar de Qled mogen kijken en wat een pracht televisie! Het beeld is zo ontzettend scherp, het zorgt ervoor dat je nóg meer in het programma zit. Of je nou een documentaire, een film of het nieuws kijkt. Het gebruik van 1 afstandsbediening met weinig knopjes vergt wat oefening. Bijvoorbeeld wanneer je snel naar een andere zender wilt. Ik ben overigens wel fan van 1 afstandbediening, wat dat betreft is het een plus, ik vraag mij alleen af of het gebruiksgemak groter was geweest met een paar knopjes meer op de afstandbediening. Vormgeving is prachtig. Televisie misstaat niet in de woonkamer. Erg leuk om te spelen met verschillende achtergronden en eventueel mijn zelfgemaakte foto als 'schilderij' op te hangen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Afstandsbediening

rcdj 16-05-2019

Niet meer twijfelen!

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Lang gezocht, veel vergeleken en elke keer kwam ik weer bij deze TV uit. Zeker omdat ik de beste beeldkwaliteit wilde, maar niet een al te groot scherm in mijn kamer wilde. Deze TV is top en niets valt tegen. Zeker Netflix is van superieure kwaliteit! Ook live voetbalwedstrijden (waar ik een beetje bang voor was i.v.m. 50hrz) is ruim voldoende, tegen het goede aan. Wil je toch 100hrz, spaar dan nog even door, want dan mag je zeker 500€ extra bijbetalen voor een vergelijkbare Qled of Oled TV in 100hrz. Deze TV is met een prijskaartje van €750 verbluffend goed!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit dik in orde
  • Beeld is haarscherp
  • sieraad op het TV meubel
  • Geluid boven verwachting
  • AB went snel, geen 100 knopjes meer

Albert 16-04-2019

SAMSUNG QE49Q6FNALXXN

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Eind december 2018 gekocht bij EP te Hardenberg geweldige mooie tv ,elke dag geniet je van het QLED beeld kan hem ieder aanraden

Nijtram 21-03-2019

Uitstekende TV, met nog beter beeld

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Nadat door blikseminslag onze vorige 46" Samsung Full-HD, weet het type zo niet meer, kapot was gegaan, een iets grotere QE49Q6F gekocht en geen moment spijt van gehad.
In de winkel nog gekeken naar andere merken, maar toch weer voor een Samsung gekozen, omdat we die al jaren hebben en er altijd tevreden over zijn geweest, net zoals nu.
Mooie kleur weergave, totaal geen last van slechte inkijkhoeken, zoals nog weleens wordt gezegd, apps werken beduidend sneller dan op vorige tv en zelfs het internet is op een normale manier te gebruiken, mits je een toetsenbord, liefst met touchpad, gebruikt. Dit ging bij de vorige ook wel, maar dan nog was de browser bedienen en de (reactie)snelheid een drama.
Afstandsbediening ben ik erg content mee, mijn vrouw wat minder, die vind hem te klein.
Al met al een zeer goede koop en erg tevreden mee.

D Hoosemans 06-03-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Ik heb nu ruim 1,5 maand de 65" Tv en hij voldoet aan alle verwachtingen. Wat een fantastisch beeld, super scherp, goed geluid en ongelooflijk veel functies. Alles werk makkelijk en simpel, vaak al automatisch. Zeer duidelijk instellings mogelijkheden. TV kijken op dit grote scherm is nu een hele belevenis geworden. Gaming samen met de PlatStaion Pro is ook zeker een aanrader... Geweldig!!!

Joop 25-02-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Ik heb onlangs deze TV aangeschaft en ben er bijzonder tevreden over. Het installeren ging simpel en snel. Met de bediening door middel van een kleine afstandsbediening moest wel even worden geoefend maar daarna ging alles ook steeds goed.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • prachtige software
  • eenvoudige bediening
  • simpele installatie

Clenn12 25-02-2019

Prachtig!!

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Zat te twijfelen tussen een 65nu8000 of de QE65Q6F. Het is de QE65Q6F geworden en wat een schitterend beeld. De tv is makkelijk aan te sluiten en te installeren, de afstandbediening valt reuze mee, geen overbodige knoppen dus lekker simpel.
De tv heeft een mooie smalle lijst.
Ben dan ook meer dan tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Rik M 18-02-2019

Geweldige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Afgelopen maand gekocht. Is beter dan verwacht. Achteraf gezien qua kwaliteit/prijsverhouding een goed initiatief voor de andere tv's in deze serie Qled TV's.

RonnieR70 17-02-2019

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

TV met superbeeld maar ook opvallend geweldig geluid. Gebruiksvriendelijk en makkelijk in te stellen met niet te veel opties. Wil je alles kunnen regelen dan zijn er de expert instellingen en dan is het helemaal fine te tunen.

Henk 15-02-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Prachtige tv met een uitzonderlijk goed beeld(ondanks de nog amper beschikbare uhd kwaliteit, muv netflix).
Heel erg prettige AB, waar je overigens eerst erg aan moet wennen.
Makkelijk te installeren, helemaal met samsung telefoon.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Uiterlijk
  • Installatie gemak
  • Uhd is topkwaliteit

Minpunten

• HDR weergave wat aan de donkere kant
  • Standaard geluid, moet ondersteund worden

Motormuizzie 14-02-2019

Fantastische televisie

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Ik heb de qled tv in december gekocht en ik was op slag verliefd. Het design is strak en simpel en de beeldkwaliteit geweldig. Elke dag is het weer een feest om de tv aan te zetten.

joep 13-02-2019

prima beeld en geluid en prijs en kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

geweldige tv voor een goede prijs echt kijk genot met ook nog zeer goed geluid!
kan het iedereen aanbevelen

Pluspunten

• beeld geluid en afstandsbediening
  • prijs kwaliteit dik in orde

RobinWes 29-01-2019

Geweldig strak beeld.

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

De QLED TV ziet er geweldig uit, we vinden de tv pootjes mooier als 1 grote voet in het midden. Hij heeft super strak beeld en er zit goed geluid in.

oktay1 26-01-2019

Top 4k Qled tv haarscherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Top 4k Qled tv QE65Q6F 2018 haarscherp beeld en geluid gemak met smartphone bedienen gratis Samsung garantie tegen inbranden echte aanrader.

Sjoerd88 26-01-2019

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

De televisie heeft heel mooi beeld! Het design is erg strak. De afstandsbediening is even wennen, maar werkt goed.
Het geluid van de televisie zelf is niet zo super.
Ik ben heel tevreden met de televisie.

Anoniem 24-01-2019

Prachtig beeld en écht een 'smart' tv!

Geschreven voor: Samsung QE49Q6FNALXXN

Prachtig beeld, handige installatie omdat de Qled tv écht smart is. Hij herkend andere apparaten welke je met de, op het eerste gezicht relatief simpele, afstandbediening heel makkelijk kunt bedienen. Veel mogelijkheden en smart opties zijn echt superhandig.