LG 65SK9500PLA

Diepte
6,30 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

A.S. 11-08-2019

Zeer mooi beeld en geluid

Geschreven voor: LG 65SK9500PLA

2,5 week geleden deze televisie aangeschaft ter vervanging voor mijn oudere panasonic, maar wat een verschil, beeld is nagenoeg perfect en het geluid ook, ik had onder de panasonic een LG soundbar, maar nu nog steeds niet aangesloten, zo goed is het geluid.
Ook de winkel waar ik de TV vandaan heb gehaald is vele malen beter qua service dan de grote media keten, waar de TV op moment van aanschaf nog steeds voor €2149 stond terwijl ik deze voor €900 goedkoper heb.
Heb wel voor het ophangen voor een origineel systeem van LG gekozen, aangezien wij nog een jong kind hebben rond lopen, en heb dus ook een extra verzekering afgesloten voor de TV

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Web OS
  • Magic Remote

Jos 23-01-2019

Beste 4K die ik ooit gezien heb

Geschreven voor: LG 65SK9500PLA

Was op zoek naar een 75 inch tv maar zag dat het beeld is zo’n formaat toch slechter was als een 65 inch.
Na lang zoeken naar een top tv zag ik deze in de winkel aanstaan. Het viel meteen op dat het beeld erg mooi en helder was. Vondt alleen de prijs erg duur. Na enkele weken op de site gekeken en tot mijn verbazing was deze in de actie. Meteen besteld.
Voet was erg makkelijk te monteren moesten wel met 3 man de tv op de jast zetten. Tv is erg zwaar.
Tv heeft een super design. Wat direct opvielnwas het geluid dacht eerst de soundbar staat aan . Deze geeft dolby atmos en vision en dat us zeeer goed te horen. Het beeld is verbluffend goed je waant je in de bioscoop.
Voetbal is een nieuwe beleving.
Tv is dubbel en dwars zijn geld waard.
Tv remote is ideaal en spraakfunctie werkt perfect . Afwerking staat op een hoog niveau .

Pluspunten

• Beeld geweldig
  • 4k kan niet beter
  • Afwerking
  • Atmos en vision
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Verslavend

Djoggo 11-01-2019

mooie grote tv scherm en goed geluid

Geschreven voor: LG 65SK9500PLA

Ik ben super tevreden met mijn aankoop, heb hem nu al bijna 2 maanden en geniet er nog volop van. De tv heeft een hele mooie beeld en zelfs het geluid is prima in orde. Ik zou deze tv zeker aanraden.

Pluspunten

• groot scherm
  • mooi beeld
  • mooi geluid