LG 43UK6300PLB

Diepte
8,10 cm dikte
Schermgrootte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Olga 04-04-2019

Helder beeld en goede prijs

Geschreven voor: LG 43UK6300PLB

Deze TV gekocht bij Kamera Express in Rotterdam.
Het model LG 43UK6300PLB kwam als beste uit de test bij de Consumentenbond (2018). De keuze was snel gemaakt.
’S ochtends gereserveerd en ’s middags opgehaald. Goede service en snelle bediening, een vriendelijke medewerker heeft de TV in de auto geladen.
Helder beeld en makkelijke installatie. Het geluid is niet bijzonder. De pootjes lijken een beetje te wiebelen. Wel tevreden met aankoop, benieuwd hoe lang deze meegaat.

Pluspunten

• mooi beeld
  • eenvoudig design

Minpunten

• wiebelende pootjes

Roland 04-04-2019

Lg 43 UK6300PLB, eerste grote 43' scherm

Geschreven voor: LG 43UK6300PLB

Voor ons een heel grote tv als je van een beeldbuis komt. Haarscherp beeld. Geluid is goed maar niet genoeg bass. Soms wat vertraging bij snelle actiefilms maar anders goed. Menu's vind ik niet altijd even overzichtelijk als vroeger. Bv bij aansluiten van externe apparaten. Mogelijk door de vele opties die we niet gewoon zijn? Trop is soms teveel. :-) Motivatie was ook de beste uit de test van TA. Minpunt van Kamera Express is dat ze de retour van de oude tv niet regelen. Anders, super snel geleverd en duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Pluspunten

• helder beeld
  • gemakkelijke installatie

Minpunten

• geluid iets minder dan verwacht
  • menu , niet genoeg uitleg om er door te geraken

Wilma Mout 02-01-2019

Uitstekend apparaat gekocht bij Kamera Express

Geschreven voor: LG 43UK6300PLB

Deze tv kwam als beste uit de test bij 43 inch televisies bij de consumentenbond in juli 2018. Ik heb hem gekocht bij Kamera Express in Den Bosch. Goede service en snelle levering. 5 jaar fabrieksgarantie en ook nog in de aanbieding. Prachtig helder beeld. Goed geluid. Gebruiksvriendelijk en makkelijk aan de muur te monteren. Ik ben heel tevreden.

G. Zhang 12-03-2019

Een prima TV !

Geschreven voor: LG 49UK6300PLB

Ik had veel TV in de web Kieskeurig gezocht en verglijkt ,eindelijk is deze TV prima gekocht.
Scherpe en groote scherm en goede geluid !
Goede kijkprezier voor zo'n TV !

Pluspunten

• scherp beeld
  • groote scherm
  • goede geluid

A.Liotard 30-12-2018

groot helder scherm

Geschreven voor: LG 65UK6300PLB

Heerlijk om films of voetbal te kijken. Zelfs bij voetbal zie je de kleine graspollen van de schoenen vliegen.

Pluspunten

• mooi helder beeld
  • makkelijk te bedienen