Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung UE49NU7100

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mirjam 04-07-2019

Niet geschikt voor Ziggo in Nederland

Geschreven voor: Samsung UE40NU7192

Misschien een prima televisie maar let op: het is geen 'Nederlandse' tv en is daarom niet geschikt voor Ziggo-kanalen

L.Bezemer 26-02-2019

Mooi beeld, makkelijk te bedienen, echt waar voor je geld !

Geschreven voor: Samsung UE40NU7190

Deze TV geeft een super scherp beeld en alle apps kan je aan het startscherm toevoegen.

Voor deze prijs zeker aan te bevelen.

Henk 19-03-2019

Goed, goedkope massaproductie met vreemde prijsstrategie !

Geschreven voor: Samsung UE40NU7190

Gekocht bij TV Reus aan voordelige prijs dacht ik maar .... een tijdje later nog lagere prijzen!
Vreemde manier van verkopen... een klok telt de uren af ... en de volgende dagen gewoon opnieuw .... en opnieuw voor een steeds lagere prijs

Pluspunten

• goed beeld & klank
  • goede bediening

Minpunten

• aan goedkoopste prijs kan bijna niet!
  • geen Nederlandstalige handleiding
  • duurzaamheid is groot ?

djpet 31-01-2019

samsung 4k smart tv

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Supermooie strakke tv prachtig scherp en helder beeld zeker met 4k films.geluid is ook perfect. Apps zien er strak uit en werken super.ook de bediening is supermakkelijk en overzichtelijk.al met al zeker een aanrader voor UW geld.

Pluspunten

• energiezuinig
  • superhelder beeld

Minpunten

• je blijft er naar kijken 😉

Werner 26-12-2018

Perfecte tv voor slaapkamer

Geschreven voor: Samsung UE40NU7192

Gekocht voor op de slaapkamer. Erg praktisch vanwege WiFi connectie dus zonder draden aan de muur te hangen. Prima beeld prima bediening

Pluspunten

• Formaat
  • Beeld
  • Wifi

Daniëlle 09-11-2018

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170 2018

Vandaag dit TV gekocht, de scherpte van het beeld en de kleur intensiteit is op goed niveau. Hij is makkelijk aan te sluiten. Vind wel dat de snoer voor de electriciteit vrij kort is, maar deze zijn makkelijk te vervangen in dien nodig. Ook de 1ste gebruik word je goed door de mogelijk heden heen geleid voor de smart tv en de belangrijke instellingen. Ook het aansluiten van de gameconsoles zoals de ps4 is makkelijk gedaan. Aldus zeer tevreden over de aankoop, prijs en kwaliteit verhouding is perfect.

Pluspunten

• Kleur intensiteit
  • Aansluiten is makkelijk
  • Geluid is goed
  • Prachtig 4k beeld
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Korte power cable

Real_Madrid97 14-10-2018

Goede Allrounder

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Deze samsung TV heb ik nu ongeveer een maand in huis en er wordt intensief gebruik van gemaakt. De tv heeft een mooi formaat ook als je op een meter of 4/5 van de tv af zit is alles nogsteeds goed en scherp te zien. Het feit dat de TV UHD is vind ik een uitkomst, het beeld is haarscherp en de detail is erg goed. Wij kijken veel sport op de TV en nooit stoort of hapert het beeld waar ik erg blij mee ben. Het enige punt van kritiek vind ik de geluidskwaliteit want die is niet zo heel erg goed, toch kan je met een relatief laag geprijsde soundbar dit probleem eenvoudig verhelpen, al met al een prima televisie!

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • design

Minpunten

• geluidskwaliteit

Omar Moussa 01-08-2018

Groot en kleurrijk scherm

Geschreven voor: Samsung UE49NU7100

Dit product is een perfect voorbeeld van een gewilde SMART TV van tegenwoordig die op alle kernvlakken voldoet. De gebruiksvriendelijkheid van de SAMSUNG hub en het beeldkwaliteit van de UHD zijn de uitblinkers die staan tegenover de mindere geluidsdynamiek en de kleine afstandsbediening.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Erg kleurrijk

Minpunten

• Afstandsbediening klein
  • Verschil met 4k

Cristal 02-01-2019

Heel groot scherm en een geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Ik ben heel erg tevreden over deze smart tv en zeker voor deze prijs. Het beeld en geluid is fantastisch. Ook werkt deze tv erg snel en makkelijk met apps zoals youtube en spotify met zowel de tv zelf als met een smartphone.

William1983 15-10-2018

Helder en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

De televisie is gemakkelijk te installeren. Alles wijst voor zich. De beeldkwaliteit is erg zuiver en duidelijk. Wat ook erg gaaf is, is het SMART menu. Verder is de 49 INCH voor ons een prima formaat. wij hebben een woonkamer van ongeveer 8m bij 11m. Wat ook erg prettig is, is dat de TV niet zwaar is en zodoende kan je hem goed aan een beugel hangen aan de muur.

Pluspunten

• zuiver beeld
  • makkelijk in gebruik te nemen opties

Minpunten

• geluidskwaliteit

deTester 11-10-2018

Hoge kwaliteit, voor een schappelijke prijs!

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Sinds 3,5 week heb ik de Samsung UE49NU7170 in huis en ik ben er bijzonder tevreden over!

Het beeld is bijzonder scherp en de geluidskwaliteit is hoog. De televisie is eenvoudig te installeren en neemt weinig ruimte in ondanks de 49 inch omvang, mede door het strakke design.

Ik ben ook erg te spreken over de Smart TV functionaleit. Ik kijk graag Netflix of luister muziek via Spotify en dat gaat nu via een druk op de knop.

Al met al ben ik erg tevreden over het product en zou ik het ook zeker aanraden!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid

Siebe-Geert 22-08-2018

Prachtig beeld, hoge prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung UE49NU7100

De Samsung was heel simpel in te stellen (plug and play) en heeft veel smarttv functies zoals Netflix en Youtube, die gemakkelijk toegankelijk zijn.

Wij hebben de Nintendo op HDMI2 en de TV op HDMI 1 en het schakelen tussen de diverse invoerapparaten en internet ging heel intuïtief en dus heel simpel. Ook het tonen van de vakantiefoto’s van onze telefoons verliep soepel.

Na het verbinden van de TV met het netwerk werd de externe Synology schijf, direct herkend en dus optimaal toegang tot muziek, foto’s en films.
De kinderen kunnen lekker Super Mario via de Nintendo Switch op het grote 49”scherm spelen en Youtube video’s kijken.
Ultra 4K heb ik alleen nog maar uitgetest op Youtube, aangezien we geen Netflix 4K signaal hebben en Ziggo het WK niet in 4k uitzond, maar en daar zag het er erg mooi en super scherp uit. Ook wordt het standaardbeeld via de TV nog verbeterd zodat het er toch net wat scherper uitziet.
Het geluid van de TV is prima, niet blikkerig, maar de echte kracht zit hem toch wel in het beeld. Dat is super scherp en heeft echt fraaie heldere kleuren en dan met name de zwarte schaduwen. Zowel bij voetbalwedstrijden als bij actiefilms is het heerlijk relaxed kijken en geef je jezelf eens lekker over.
De CGI module heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Pluspunten

• Beeld
  • eenvoudig in gebruik
  • plus and play

Saskia 22-03-2019

Mooie heldere kleuren

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170 2018

Heel blij met deze prachtige tv. Zeer gebruiksvriendelijk. Dmv het downloaden van de samsung app wijst de installatie vanzelf. Mooi beeld en prima geluid. Prijs/kwaliteit is prima!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mooi helder beeld

Minpunten

• Poten hadden wat steviger gemogen

Jan 15-01-2019

Perfect beeld en qua grote ruim voldoende

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170 2018

Aan de muur gemonteerd is dit een mooie TV. De grote en scherpte van het beeld zijn optimaal. Geluid is ook prima. Bedieningsgemak en mogelijkheden ook goed

James H 09-10-2018

Prima TV

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

We hebben onze philips 46” LED HD even ingeruild voor deze 49” 4K Samsung.
De installatie van de poten is eenvoudig. Leg de TV wel even op een tafel en met 4 boutjes is het zo gepiept.
Aansluiten en aanzetten. De Samsung heeft 3 hdmi ingangen waar de ‘oude’ philips er 4 had, welke ook allemaal in gebruik waren.
De installatie verloopt soepen, alhoewel de app niet wil koppelen met de tv. Met de afstandbediening werkt het echter ook prima.
Het beeld is mooi. Na het veranderen van en spelen met een heleboel parameters kom je toch weer terug op de standaard instellingen. Deze geven een prima beeld.
Ook het geluid is goed, al halen de tv speakers het uiteraard niet bij een soundbar. Maar spraak is goed verstaanbaar en ook het gebrul van een F1 motor op de PS4 komt lekker door.
De afstandbediening zit rammend vol met knoppen, waarvan je de meeste zleden gebruikt. Bij deze versie zit geen One Remote Control, die in dagelijks gebruik veel makkelijker is.
Waar ik fan van blijf is het besturingssysteem. Wat werkt dat mooi op deze tv. Zeker als je het vergelijkt met een philips.

Pluspunten

• Beeld
  • Smarthub

Minpunten

• Geen One Remote Control

Een echte topper 01-10-2018

Aanrader

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Onze vorige televisie was inmiddels 15 jaar oud waardoor we hebben besloten om een nieuwe aan te schaffen. Onze voorkeur bij een nieuwe televisie was dat het voldoet aan de laatste technologie qua beeldkwaliteit. We hebben verschillende merken en verschillende types bekeken. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de Samsung UE49NU7170 4K UHD televisie.

Laat ik allereerst beginnen met het feit dat de beeldkwaliteit een echter verademing is ten opzichte van onze oude televisie. De televisie beschikt over een zeer scherp en super helder beeld met goede geluidskwaliteit. Verder kan de installatie van de televisie plaatsvinden via een app die je eenvoudig kunt downloaden op je telefoon en zijn alle kabels goed weg te werken via klemmen die je aan de poten van de televisie vastklikt.

Wel een minpunt van deze televisie is de ruimte van de poten (ook wel de standaard). Deze staan wel breed onder de televisie, maar zijn niet erg hoog waardoor mijn soundbar hier niet mooi onder verwerkt kan worden. Gevolg is dat de soundbar wat ongelukkig voor de televisie komt te liggen.

Al met al is deze televisie een echte topper!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bediening
  • Installatie app

Minpunten

• Stevigheid van de standaard
  • Ruimte tussen de poten

Kemoda 06-08-2018

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung UE49NU7100

Echt een geweldige tv mooi beeld zuiver ,en zoveel mogelijkheden erop ,met je telefoon makkelijk te bedienen filmpjes kijken foto's kijken ,YouTube ook geen probleem, muziek beluisteren ook geweldig mooi geluid in de tv

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi beeld

Ferry 01-08-2018

Topper voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170 2018

Een gewoon hele grote TV voor een goede prijs.
Makkelijk en snel te instaleren, geen handleiding nodig gehad.
Super strak beeld, snel en een schilderij aan de wand.
Op de pootjes zou ik hem niet durven zetten, wat zijn die klein t.o.v. de TV.

Pluspunten

• makkelijk te instaleren
  • super strak
  • Kleine maar handige AB
  • Handige Samsung app werkt prima

Minpunten

• USB enkel voor afspelen, niet voor opname

Folkers 06-01-2021

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung UE49NU7100

Zeer tevreden met dit toestel.
Erg strak model met zeer scherp beeld.
Schakelen gaat erg snel van kanasl nasr kanaal maar ook loop je gemakkelijk en snel door de tv hids.
Handige apps zorgen voor voldoende alternatief vermaak met bv Disney plus en Netflix en nog veel meer.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Henk 07-07-2019

GEEN XXN code = grijze parallel import!

Geschreven voor: Samsung UE40NU7190

De witte sticker achteraan het TV toestel met de code XXN voor de lokale markt ontbreekt!
De TV 's zijn dus een geïmporteerde modellen, parallel import (grijze import).
Als ik TVreus contacteer via de chat dan weten ze van niets! Als in aandring en vraag waar die XXN code ergens te vinden is dan weten ze het antwoord niet! En op mijn mail met diezelfde vraag kreeg ik nooit geen reactie van TVreus. Toch eerder verdacht, niet? Ik vrees dat die na 3 jaar kapot gaat ..... gevaarlijke (slechte) koop dus!

Minpunten

• Geen XXN code ! Grijze import !
  • Geen antwoord van TVreus