Philips 32PFS5803/12

Diepte
7,73 cm dikte
Schermgrootte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

martin 19-05-2019

Slecht en traag reagerend op bediening

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ben wel phillips minded, daarom deze tv gekocht. Het smart gedeelte valt erg tegen, reageert traag of helemaal niet. Tekstinvoeren en browsen is supertraag. afstandbediening weinig krachtig.
Netflix knop reageert niet. Het ligt niet aan mijn wifi, die is goed.Echt een tegenvaller.

Javea 08-01-2020

Smart tv live kijken

Goedenavond,

Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb tijdens de kerst deze Smart tv gekocht, een prima tv, alleen waar ik hem eigenlijk voor kocht, werkt nog niet echt. Het live tv kijken. Ik kreeg elke keer een melding dat het niet beschikbaar was.
Uiteindelijk was het de stekker van het stroom afhalen, en daarna deed die het wel, maar nog zeker niet optimaal. Ik moet dit elke keer doen, als ik hem aan zet.
En als die het doet, dan is het niet live. Ik bedoel, op mijn mobiel en computer krijg ik een ander programma te zien, wat op dat moment ook echt op tv is.

P.S. wij hebben geen tv abonnement meer.
Iemand een oplossing?

Peter 07-01-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ok, qua smart-functies houdt het niet over maar netflix gaat prima en ook youtube loopt gesmeerd, dus wat wil je nog meer in de slaapkamer. Het beeld is zeker goed te noemen. Alleen jammer dat het toestel zelf niet veel videoformaten herkent. Een verbinding maken met de pc om vanaf daar video te kijken werkt dus nauwelijks.

Pluspunten

• prijs
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• herkent alleen oude beeldformaten

Anoniem 04-01-2020

Traag

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Beeld en geluid zijn goed. Maar hij reageert gruwelijk traag op de afstandbediening. Drie tot 5 seconden voordat hij naar een andere kanaal gaat.
De knopjes op de afstandbediening zitten niet logisch maar erger is dat de tv soms niet meer reageert op de afstandbediening. De oplossing? Snoer uit de tv, tot 10 tellen, snoer terug en dan doet ie het weer.

Kort nadat ik hem had aangeschaft deed hij niks meer. Na lang zoeken op internet gevonden dat hij een software update nodig had. Een melding op de tv zelf was netjes geweest.
Mijn bejaarde moeder zonder pc had dit niet kunnen vinden of oplossen: De update downloaden op de pc, dan op een usb-stick, en dan op de tv aansluiten.

Jokih 25-12-2019

Software update einde 2019 Netflix

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Een pracht van een TV-toestel, dat ik net een half jaartje geleden (nu 25/12/19) heb aangeschaft. Echter vandaag moeten vaststellen dat ik geen Netflix meer kan kijken,omdat de software van het toestel (geeft aan dat er geen software update nodig is) niet meer compatibel is met de Netflix-app :-( Netflix-ondersteuning is super en ze wezen ons tevens op het feit dat -indien de software van het toestel niet bijgewerkt kan worden- dit probleem enkel door de fabrikant kan opgelost worden. Dus Philips...U zegt het mij maar : breng ik mijn toestel weer terug naar de handelaar (die ook niet voor een software-aanpassing kan zorgen) of ruil ik hem om voor een toestel met aangepaste software? Een ontgoochelde gebruiker.

Maikel 12-12-2019

Prima TVtje

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooie TV, prima voor op een slaapkamer of kleine woonkamer.
Helder beeld en acceptabel geluid, zeker voor voor dit geld.

Pluspunten

• Beeld

Thijs anoniem 29-10-2019

heel goed

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

ik vind het een hele goede tv alles werkt goed behalve mirracast met android misschien kunnen jullie er iets aan doen in een update.

Jaak Beckers 12-10-2019

Prima toestel aan zeer gunstige prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Heel goed toestel aan een heel voordelige prijs.
Veel mogelijkheden en toch eenvoudige bediening.
Toch problemen? uitgebreide handleiding op Philips.support

• Mogelijkheden
  • Prijsgunstig

Minpunten

• nog geen tegengekomen

Anoniem 30-09-2019

goed product

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Had een dergelijk toestel nodig voor op de slaapkamer. Installatie (met kaartje) was een fluitje van een cent. Goed beeld dus in het algemeen tevreden met dit rpoduct.

JerryN 26-09-2019

Heel fijne televisie voor de slaapkamer

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Aankoop voor plaatsing in de slaapkamer (dochter - 10 jaar). Wellicht te groot, meer wel heel fijn in gebruik en dan voornamelijk gericht op Netflix. Overige applicaties zijn eigenlijk niet van belang.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Interfacesnelheid

Heidi 04-09-2019

Mooi formaat TV, goed beeld.

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Vanwege de 43 inch zeer goede TV voor een slaapkamer. Strakke omlijsting. Heeft goed beeld en geluid.

Pluspunten

• 43 inch
  • Geluid
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Aan de dikke kant
  • Aansluting stekker is recht

PB32 08-08-2019

zeer praktisch en bedoeld waarvoor hij ontworpen is..

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

een goed product met vele mogenlijkheden wbt randapparatuur, internet, ook leuk Netflix + het belangrijkste het beeld, formidabel..

Luce023 22-07-2019

prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Anologe tv is minder mooi beeld. Maar is te doen.
Met de digicorder van telenet is het beeld suoer.
Werkt ook perfect tv met kaartje (smartcard)

Goldenwonderb0y 11-07-2019

Prima smart tv voor kleine slaapkamer

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooie betaalbare smartte met haarscherp beeld.
De instellingen zijn logisch en makkelijk te vinden ook de fine tune mogelijkheden voor beeld en geluid ook de instelhulp en uitleg aan rechterkant zijn top.
Afstandsbediening werkt goed en de apps zijn de normale standaard apps voor smart tv Philips systeem

Alleen het overschakelen als de de digitale kanalen gebruikt duurt net 2seconden te lang , dat is jammer,maar gezien de prijs kwaliteit een kleinigheid

Ook de 2schroefmogelijkheden om op te hangen zijn vreemd , maar dit zal Pools zijn .

Rorean 10-07-2019

Een te gek toestel!

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ik heb hem nu 2 dagen in huis. De 43PFS5308/12. En ik vind hem serieus geweldig. Ik ben geen techneut maar aansluiten aan de Ziggo Media Next box was een fluitje van een cent. Binnen 10 minuten had ik de tv gereed! En ik verbaas me een beetje over de reviews aangaande het geluid. Ik stel echt eisen aan hoe het geluid moet zijn, zeker met twee puberzoons in huis en wij alledrie vinden het geluid meer dan goed.
Uiteraard is het zo dat smaken verschillen.
Deze tv zou bij het kijken van bv blu-ray of streamingsdiensten niet alles uit de mogelijke scherpte, kleurweergave of vloeiendheid halen volgens de eigen fabrikant maar ook hier kan ik alleen maar zeggen dat ze afbreuk doen aan dit toestel.

Hier zijn we zeer te spreken over de prijs/kwaliteitsverhouding.

Teejoojes 21-06-2019

Zuiver beeld maar trage reactietijden

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Dit toestel geeft een prachtig beeld en is gemakkelijk te bedienen.
Op sommige bedieningen reageerde hij wel heel traag.

Anna90 08-06-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ik heb dit product met name gekocht om te gebruiken als smart tv en om ook de Miracast functie te gebruiken. De Miracast werkt eigenlijk nooit. Ik heb de tv 4 dagen, en het heeft maar 2 keer voor maximaal 15 minuten gewerkt terwijl ik uren bezig geweest om verbinding te maken. Ik ga de tv dus retourneren.

A.vd kooij 26-05-2019

Kamera expres

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

2e tv hier besteld kreeg een cursus fotografie erbij parkeren werd betaald en nu nog vijf jaar garantie fijne zaak kom hier liever dan die oplichters van media markt

Robo010 06-04-2019

simpele smarttv. Gemakkelijke installatie, slecht geluid

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Deze smart TV is simpel, maar heeft alles. Beeld is prima, smart werkt goed. Het geluid is niet goed en heb ik nu met wat extra speakers opgepompt.

Pieter203 24-03-2019

Fijne tv toch aantal min punten

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

De apps zijn niet allemaal te downloaden om er bij te komen moet je allemaal extra handelingen doen je komt er niet via de snel toets afstandbediening veders erg te vreden