LG 32LK6100PLB

Diepte
8,70 cm dikte
Schermgrootte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Martijn 28-10-2018

Lelijk eendje of mooie zwaan

Geschreven voor: LG 32LK6100PLB

Nadat ik voor mijn voor op de slaapkamer een phillips 32PFS6402 ambilight smart tv(363 euro) had aangeschaft ontstond bij mij ook de behoefte naar een smart tv ook gezien ik veel netflix kijk.
Waarom het deze keer niet dezelfde is en zelfs geen phillips leg ik nu uit.

Gezien de tv via een armbeugel schuin van de muur hangt vind ik een ambilight geen toevoeging en zelfs storend omdat je het licht ervan vooral alleen aan de muurkant ziet.
Ook was ik na speuren dmv extra opties zoals hdr uitgekomen op deze lg6100 en de lg6200.
Gezien ik qua specs naast elkaar geen verschil zag maar in de prijs wel namelijk 100 euro(met duitsland 50 euro) Heb ik de 6100 besteld.

Maar toen ik hem uitpakte viel de toch wel goedkope omlijsting/afwerking me meteen op.
Wat een verschil met die phillips van mijn zoon.
Maar snel verdergaan en kijken of dat lelijke eendje inhoud heeft.
Eenmaal aangesloten en het beeld goed ingesteld met hdr heb ik narcos op netflix aangezet.
Mijn lelijke eendje was ineens veranderd in een prachtige zwaan. Ook het bedieningsgemak en de snelheid stellen me niet teleur.
Lekker overzichtelijk.
Geluid is prima voor een platte tv zonder soundbar.
Kleuren en scherpte top.

Je ziet dat lg bij deze tv alle prioriteit heeft gelegd bij het beeld en niet de afwerking.
Ik zelf vind dat dit gezien hij op onze slaapkamer hangt als de beste keus.

Nog steeds vind ik echter dat op mijn zoon zijn kamer de Philips PFS6402 de beste keus is.
Lees ook dit review!!

Belangrijk is wat jij het belangrijkst vind en op die manier een goede keuze te maken.
Heel veel suc6 hiermee

Zo zie je dat een tv door fabrikanten op verschillende manieren worden benaderd.

Pluspunten

• goed besturingssysteem
  • HDR
  • erg mooi beeld
  • overzichtelijk en snel besturingssysteem

Minpunten

• design
  • afwerking omlijsting en poten

Luc 08-05-2019

LG 32LK 6100 PLB

Geschreven voor: LG 32LK6100PLB

Beeld is perfect, design in orde, maar klankkwaliteit is erg ondermaats. Ik denk dat het beter is hiervoor een duurder toestel aan te kopen.
Handleiding is zeer summier, maar de instellingen van het menu wijzen zichzelf wel uit.
De afstandsbediening is nogal klein om vast te nemen en niet erg solide.
Als je de tv aanzet begint hij op de zender waarmee je hem hebt afgezet (of zou dit ergens ingesteld kunnen worden).

Verhoeven 15-03-2019

Mooie TV, goed beeld en vlotte bediening

Geschreven voor: LG 32LK6100PLB

Op zoek naar een Smart TV voor op de slaapkamer kwam ik bij deze uit. Mooi formaat, niet te groot, goed beeld en geluid en de Wifi werkt perfect. Erg blij met deze aankoop! Installatie was super gemakkelijk en zo gebeurd.

Pluspunten

• Installatie zo gebeurd
  • Goed beeld en geluid
  • Goede Wifi
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• TV Anywhere van T-Mobile werkt er niet op

Wim Kraay 17-12-2018

Scherp beeld, mooi geluid

Geschreven voor: LG 32LK6100PLB

Mooie kwaliteit TV. Mooi scherp beeld en een zuiver geluid.
Prijs - kwaliteit is helemaal oké.
Hopelijk vele jaren kijkplezier.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid

Mandy 05-12-2018

Prachtig beeld

Geschreven voor: LG 32LK6100PLB

Super mooie televisie voor op de slaapkamer. Van alle gemakken voorzien. Uiteraard wifi aanwezig en een speciale knop voor Netflix mag op deze tv niet ontbreken!.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Wifi