Philips 49PUS8303/12

Diepte
3,82 cm dikte
Schermgrootte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Pimmie 08-05-2019

Prachtig groot scherm met ambilight

Geschreven voor: Philips 75PUS8303/12

Ik heb deze TV nu bijna een jaar in gebruik en blijf me verbazen over de fantastische beeldkwaliteit. Zeer mooie kleuren , scherp en een zeer helder beeld ook overdag bij felle zon. De HDR upscaling geeft net dat beetje extra. De zwart weergave is natuurlijk niet zo goed als een Oled maar is beter als verwacht voor een IPS paneel. Android TV werkt snel en soepel. De TV geeft een scherp beeld ook bij snelle bewegingen. Geluid is helder maar mist bassen. Omdat ik het geluid via de een soundbar laat lopen is dit geen probleem. De soundbar werkt goed samen met de TV via ARC en geluid loopt synchroon .De 59 led lampjes van de Ambilight geeft het TV kijken een extra dimensie. Zou dit niet meer willen missen. De afstandsbediening werkt makkelijk maar moet wel op de tv gericht worden. De afwerking van de TV is erg mooi door het geborsteld aluminium frame. Ik kan iedereen die een grote TV zoekt deze van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ambilight
  • Android TV
  • Helderheid en Beeldscherpte

Minpunten

• bas geluid.

Anoniem 27-11-2019

Super mooi design

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Vorige Philips LCD vertoonde soms kleurproblemen, dus ging onze voorkeur naar een andere. Omdat bij grote LCD TV's vaak brede/veel steunpoten zijn geplaatst is onze keus op deze Philips gevallen vanwege de enkelvoudige (glazen) voet. Tot nog toe geen spijt van onze beslissing

J Ket 12-10-2019

Een mooi beeld

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Wij hebben weer voor een Philips gekozen omdat Philips de enige tv is met ambillight Wij hebben nu alleen een groter beeld en scherper door htz.

Rob2191 23-06-2019

Problemen met zenders

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Heb met de 75PUS8308 problemen om zenders (voornamelijk sbs6) goed te krijgen, blijft heel blokkerig beeld.
Met mijn vorige philips 47PFL7656H/12 had ik daar totaal geen last van.
Heb ook de antenne versterker vernieuwd, de meest nieuwe van hirschman, maar ook dat helpt niet.
Kijk dus nog niet prettig tv voor zo een mooi toestel helaas.

Hansje51 26-05-2019

Super blij

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Mijn vrouw en ik zijn super blij met onze nieuwe tv met ambilight. Eigenlijk hadden we deze tv veel eerder moeten aanschaffen, dan hadden we ook eerder mooie tv-uurtjes gehad.

Oml173 23-04-2019

Super scherp mooi geluid prachtige kleuren

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

omdat het precies past in mijn huis, superieur beeld en geluid, gemakkelijk te installeren, dat gaat namelijk helemaal automatisch. ook het automatisch aanpassen van de lichtsterkte is erg plezierig

Dan67 03-04-2019

Uitstekend en hoogwaardig

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Dat toestel overtreft mijn verwachtingen!
Gemakkelijk in te stellen... Het toestel doet bijna alles zelf bij eerste gebruik. En de mogelijkheden van de spraak-technologie zijn verbazend. Wel de juiste spraakcommando's zoeken...

Dewervan 11-03-2019

Een prachtig toestel, prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Gebruiksvriendelijk door de spraakbesturing. Mooi design. Ambient light is heel mooi en een meerwaarde, vergroot het tv spectrum.

deMontecito 09-02-2019

Je recommande

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Un excellent produit au rapport qualité/prix parfait.

La qualité de l'image, la construction, le design... Ambilight ! Un gadget de prime abord, mais tellement plus au quotidien. Il permet une très agréable immersion dans l'image. Bref, on adore notre achat !

Cependant, le menu d'accueil n'a rien d'exceptionnel et puis, surtout, la qualité sonore est catastrophique selon nous. L'achat d'un système audio ( barre son ou autre ) se révèle obligatoire si vous n'en n'avez pas encore.

Après, peut-être est-on trop exigeant en rapport du placement de la tv. Mais l'ensemble fait tellement plus haut de gamme qu'il est dommage que le son ne suive pas.

Elbi 20-01-2019

Fantastische TV

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Ik heb deze TV een halfjaar in gebruik en blijf me verbazen over de fantastische beeldkwaliteit. Zeer mooie kleuren , scherp en een zeer helder beeld ook overdag bij felle zon. De HDR upscaling geeft net dat beetje extra. De zwart weergave is natuurlijk niet zo goed als een Oled maar is beter als verwacht voor een IPS paneel. Android TV werkt snel en soepel. De TV geeft een scherp beeld ook bij snelle bewegingen. Geluid is helder maar mist bassen. Omdat ik het geluid via de een soundbar laat lopen is dit geen probleem. De soundbar werkt goed samen met de TV via ARC en geluid loopt synchroon .De 59 led lampjes van de Ambilight geeft het TV kijken een extra dimensie. Zou dit niet meer willen missen. De afstandsbediening werkt makkelijk maar moet wel op de tv gericht worden. De afwerking van de TV is erg mooi door het geborsteld aluminium frame. Ik kan iedereen die een grote TV zoekt deze van harte aanbevelen.

Marten 27-12-2018

philips 75pus8303/12

Geschreven voor: Philips 75PUS8303/12

mooie grote tv.
ging van 65 naar 75 inch.
geen probleem naar 5 minuten gewend.
en ambilight is super
belangrijk software werkt super, andere philipsen wel een wat minder.
aanrader dus.

Minpunten

• nog niet

Jim5508 12-07-2018

Dit product voldoet volledig aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

De kwaliteit van de beeldweergave is alles wat het beloofd te zijn bij aanschaf. 4K ultra HD. Prima gebruiksvriendelijke en mooi gestileerde afstandsbediening.

Jaja 18-05-2018

Cette télé a une image superbe

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Rien a redire cette télé à toutes les qualités que l’On peut attendre d’une télé 4K
La seule difficulté que j’ai s’est pour brancher un disque dur
Après l’avoir branché sur l’usb pour le formater,la télé me dit que je dois ôté tout les périphériques des USB alors que rien n’est branché et il refuse de formater le disque dur
Je ne sais pas quoi faire
Si vous avez une solution merci de me le dire
Bravo pour votre produit

Wingerd 30-04-2018

Schitterend tv

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

Schitterend tv hiervoor ook een
Ambilight gehad mooi afgewerkt de apps werken snel, hangt bij mij aan de muur.
Goede aankoop.