Philips 6700 series 43PUS6703/12

Diepte
6,71 cm dikte
Schermgrootte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

dijkx 16-08-2018

Televisie

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6703/12

Echt een mooie televisie voor het geld. De driezijdige Ambilight is echt een toevoeging. Beeld is erg scherp en zwart is ook echt zwart, bijna vergelijkbaar met een Oled tv. Bij veel tv's in deze klasse heb je last van clouding en "backlight bleeding" bij deze tv totaal niet. De afstandbediening voelt wat goedkoop aan maar werkt verder perfect. Om voetbal beter te kijken dienen instellingen als mpeg compressie uitgeschakeld te worden. Over duurzaamheid kan ik nog niks roepen.

Pluspunten

• Geen backlight bleeding
  • zwart is ook echt zwart
  • 3 zijdig ambilight
  • Mooi beeld met volle kleuren.
  • apps als Netflix en Youtube

Minpunten

• Goedkoop aanvoelende afstandbediening
  • wat beperkte smarttv functies.

JeWa_CNC 22-07-2018

Televisie

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

zeer goed beeld, en start snel op.
Meer dan voldoende aansluitingen voor HDMI (3), en ook goed beriekbaar.
Ambilight 3 (links. boven, rechts) is een genot om naar te kijken, en erg rustig voor de ogen.
De vorige is naar de kinderen gegaan en had alleen links en rechts.

Pluspunten

• 3 voudig ambilight
  • voldoende aansluitingen voor HDMI etc.
  • zeer goed beeld
  • start snel op

Minpunten

• geen gevonden

Sim 31-05-2019

Mooi formaat, goede beeldkwaliteit, eenvoudige bediening!

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Goede prijs-kwaliteitverhouding, mooi gemiddeld formaat (43"), mooi met Ambilight. Daarnaast eenvoudige bediening!

Pluspunten

• Voldoende HDMI aansluitingen
  • Eenvoudige bediening
  • Ambilight

Janine 16-11-2018

Super mooi beeld

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6703/12

Makkelijk zelf te installeren. duidelijke beschrijving. En een prachtig beeld. De maat is voor ons precies goed!

Pluspunten

• Mooi beeld helder en duidelijk

Karine en Wim 07-01-2020

heel gezellig met de ambilight

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

tv is heel zuiver van beeld,heel mooi met de achtergrond verlichting erbij, heel veel mogelijkheden, alleen jammer dat we geen mp4 bestanden van onze hondjes kunnen afspelen op de tv, daar zou nog moeten aan gewerkt worden, maar verder heel tevreden.

van Maurik 12-12-2019

Prachtig scherp en stabiel beeld met Ambilight

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Gekocht omdat Philips een goed merk is ook al maakt Philips de TV niet zelf meer.
43 Inch is groot genoeg voor mijn thuis situatie en ik hoef hier niet mijn hele kamer er voor te verbouwen. Uiteraard met ambilight, wat bij films wel een plus is in de kijk ervaring
Vergeleken bij mijn vorige TV start hij iedere keer flitsend snel als je hem aanzet, je kan zo beginnen met kijken. Het geluid had beter gekund, maar is niet slechter dan andere merken. Aansluiten van een soundbar is daarom aan te raden. De bijgeleverd app's zijn ook reuze handig,en updates worden n nog steeds geleverd.

pastoor 02-11-2019

zeer goed allen updates zijn slecht

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

de tv heeft mooi beeld zeker met het led systeem.. alles oke.. behalve mogen wel is vaker updates komen wand het halve smart tv werkt niet meer vraagt om updates.. doeer wat aan dan is tv prima;)

fafascorpion02 15-10-2019

superbe téléviseur

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

petit bemol quand on connecte un ampli home cinéma on ne c pas régler sortie ampli sur le téléviseur ,et de plus quand on passe en cable optique les subrond sont toujours actif même si émission fonctionne en stéreo ou en 2.1 chose qui esr regrétable car le téléviseur devrait diffuser avec juste quand du 5.1

Macavlt 25-08-2019

Très belle image et l'ambilight ... C'est un plus

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Après une infidélité je suis revenu chez Philips et son ambilight: un vrai plus. Un seul regret: je recois via le sat ET via la TNT mais je n'ai pas trouvé comment créer une liste de favoris qui combine Sat et TNT.

Eznimo 21-07-2019

Prima toestel, super ambilight

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Prima televisie. Werkt perfect, veel (instel)
mogelijkheden, eenvoudige bediening. Geluid is redelijk, beeld super strak en duidelijk.

Kim 07-07-2019

Philips 50PUS6703/12

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6703/12

Goedkoop voor zo'n tv, mankeert echt niks aan, ziet er goed uit, hij was via foka binnen 1 dag bezorgd!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed beeld
  • Videoland staat erop

Minpunten

• Geen play store

papadoc 15-06-2019

eventjes nadenken

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

prima beeld, makkelijk in te stellen, saphi smart tv is useless, kan er geen kant mee uit, geen play store, dus gebonden aan de apps die voorhanden zijn en kan er werkelijk geen enkele van gebruiken, bij het afspelen van netflix UHD content via de MI box is de kwaliteit merkelijk beter dan wanneer via de netflix button de de tv wordt afgespeeld. het beeld en de ambilight zijn prima, de remote is voor verbetering vatbaar en aangezien de meesten met een digibox werken zijn 80% van de toetsen overbodig.

hans 08-06-2019

mooi beeld maar slechte kijkhoek

Geschreven voor: Philips 6700 series 50PUS6703/12

Mooi tv, prachtig beeld, maar daar moet je wel wat voor doen. Het kostte mij erg veel moeite het voor mij perfecte beeld te krijgen. Als je beeldinstellingen wilt veranderen moet je steeds een heel menu door, kan dat nou echt niet makkelijker? Een groot nadeel van deze tv is de kijkhoek. Die is zo slecht dat ik een beetje spijt heb van de aankoop. Je moet er echt recht tegenover zitten om te genieten van het mooie beeld. Een hele kleine kijkhoek zorgt er al voor dat het beeld fletser wordt. Mijn oude philips van 8 jaar oud had een zeer grote kijkhoek. We zijn 8 acht jaar verder en dan zou je een vooruitgang verwachten maar het tegenovergestelde is waar.

Pluspunten

• mooi beeld
  • geluid zeer acceptabel voor een tv

Minpunten

• menustructuur
  • kijkhoek!

iWRJ 21-05-2019

Prachtige TV!

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Een mooie TV voor een goede prijs.
Bediening en installatie is makkelijk.
Kwaliteit van beeld is superieur! Geluid is prima.
Werkt goed samen met een PS4 Pro en Soundbar van LG.

Sama 10-04-2019

Zeer mooi toestel

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Zeer tevreden van het mooie beeld en gebruiksgemak.
Netflix kijken is een fluitje van een cent en via de browser kan je kijken wat je wil. Is eigenlijk een heel grote pc.

Mpostma 08-02-2019

Mooie kwalitatief goede Smart tv voor een prima prijs.

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Smart tv doet wat je ervan mag verwachten. Mooi beeld , Netflix button werk goed en schakelt snel. Goed geluid voor een dergelijke tv al gebruiken we zelf een home cinema set. Ambilight kun je ver terug dimmen want zelf vindt ik 20% voldoende anders wordt de kamer wel heel erg verlicht. Het aantal aansluitingen is meer dan voldoende. Het aansluiten en instellen was zo klaar maar daar staat Philips bekend om. Top tv voor een mooie prijs. Zeer tevreden.

onlyphilips 08-02-2019

in een woord zonnetje in huis .

zeer goed
heel veel mogelijkheden.
prachtig beeld
zeer tevreden
hoop alleen dat Philips 10 jaren onderdelen heeft voor het geval dat ..

BJSL 16-12-2018

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

De 43PUS6703 is een heerlijke tv die doet wat hij moet doen. Aangesloten op een KPN box met glasvezel geeft deze tv een heerlijk scherp beeld. Het geluid is prima en ook de bediening heeft tot nu toe nog geen enkele vertraging opgeleverd. 3 zijdig ambilight is een waardevolle en zeer fijne aanvulling en maakt deze tv tot een prima aankoop.

Herman42 05-12-2018

Een perfect toestel

Geschreven voor: Philips 6700 series 43PUS6703/12

Ziet er prachtig uit en was zeer snel geïnstalleerd en prachtig beeld en ook het geluid is voortreffelijk.

Ghost 30-11-2018

Ok