Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

ReneS67 21-03-2019

uitstekende televisie met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Eenvoudige installatie, ook op netwerk met kabel of wifi. Veel goede apps zoals netflix, dit maakt het mogelijk 4K films of series te bekijken. Wel even wennen aan afstandsbediening.

Girish 22-11-2019

Awesome Smart TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

I was looking to buy a TV for a long time and when I saw this TV it fit all my requirements.
After using it for approximately an year I can still say that it is one of the best TV out there in the market

Martin71968 07-07-2020

Teleurgesteld in Samsung

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Op zich is dit een geweldige TV, maar hoe Samsung in de wirwar van informatie geen duidelijkheid verschaft over compabiliteit en updates voor deze 2018 modellen zorgt voor ergenis, vandaar deze gemiddelde beoordeling. Er wordt gesproken over 2 jaar softwareondersteuning, maar wanneer komt er dan weer een nieuwe update voor deze modellen zodat ook deze TV Atmos ondersteunt in de apps? Technisch geen probleem.
Kan nergens vinden of er op dit model ook een One connectbox (Los) aangesloten kan worden, dus kan ook niet vinden dat het niet kan. Al met al is het product al heel snel, te snel, verouderd. Teleurgesteld in Samsung.

Nijtram 21-03-2019

Uitstekende TV, met nog beter beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Nadat door blikseminslag onze vorige 46" Samsung Full-HD, weet het type zo niet meer, kapot was gegaan, een iets grotere QE49Q6F gekocht en geen moment spijt van gehad.
In de winkel nog gekeken naar andere merken, maar toch weer voor een Samsung gekozen, omdat we die al jaren hebben en er altijd tevreden over zijn geweest, net zoals nu.
Mooie kleur weergave, totaal geen last van slechte inkijkhoeken, zoals nog weleens wordt gezegd, apps werken beduidend sneller dan op vorige tv en zelfs het internet is op een normale manier te gebruiken, mits je een toetsenbord, liefst met touchpad, gebruikt. Dit ging bij de vorige ook wel, maar dan nog was de browser bedienen en de (reactie)snelheid een drama.
Afstandsbediening ben ik erg content mee, mijn vrouw wat minder, die vind hem te klein.
Al met al een zeer goede koop en erg tevreden mee.

D Hoosemans 06-03-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Ik heb nu ruim 1,5 maand de 65" Tv en hij voldoet aan alle verwachtingen. Wat een fantastisch beeld, super scherp, goed geluid en ongelooflijk veel functies. Alles werk makkelijk en simpel, vaak al automatisch. Zeer duidelijk instellings mogelijkheden. TV kijken op dit grote scherm is nu een hele belevenis geworden. Gaming samen met de PlatStaion Pro is ook zeker een aanrader... Geweldig!!!

Clenn12 25-02-2019

Prachtig!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Zat te twijfelen tussen een 65nu8000 of de QE65Q6F. Het is de QE65Q6F geworden en wat een schitterend beeld. De tv is makkelijk aan te sluiten en te installeren, de afstandbediening valt reuze mee, geen overbodige knoppen dus lekker simpel.
De tv heeft een mooie smalle lijst.
Ben dan ook meer dan tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Rik M 18-02-2019

Geweldige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Afgelopen maand gekocht. Is beter dan verwacht. Achteraf gezien qua kwaliteit/prijsverhouding een goed initiatief voor de andere tv's in deze serie Qled TV's.

RonnieR70 17-02-2019

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

TV met superbeeld maar ook opvallend geweldig geluid. Gebruiksvriendelijk en makkelijk in te stellen met niet te veel opties. Wil je alles kunnen regelen dan zijn er de expert instellingen en dan is het helemaal fine te tunen.

Motormuizzie 14-02-2019

Fantastische televisie

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Ik heb de qled tv in december gekocht en ik was op slag verliefd. Het design is strak en simpel en de beeldkwaliteit geweldig. Elke dag is het weer een feest om de tv aan te zetten.

RobinWes 29-01-2019

Geweldig strak beeld.

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

De QLED TV ziet er geweldig uit, we vinden de tv pootjes mooier als 1 grote voet in het midden. Hij heeft super strak beeld en er zit goed geluid in.

oktay1 26-01-2019

Top 4k Qled tv haarscherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Top 4k Qled tv QE65Q6F 2018 haarscherp beeld en geluid gemak met smartphone bedienen gratis Samsung garantie tegen inbranden echte aanrader.

Sjoerd88 26-01-2019

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

De televisie heeft heel mooi beeld! Het design is erg strak. De afstandsbediening is even wennen, maar werkt goed.
Het geluid van de televisie zelf is niet zo super.
Ik ben heel tevreden met de televisie.

Anoniem 24-01-2019

Prachtig beeld en écht een 'smart' tv!

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Prachtig beeld, handige installatie omdat de Qled tv écht smart is. Hij herkend andere apparaten welke je met de, op het eerste gezicht relatief simpele, afstandbediening heel makkelijk kunt bedienen. Veel mogelijkheden en smart opties zijn echt superhandig.

Miranda 12-09-2018

Geweldige kenmerken en bovenal gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN QLED

Wij hebben de televisie gisteren geleverd gekregen, alles snufjes doorgelopen en we zijn alleen nog maar enthousiaster geworden. Super blij zijn we met onze eigen Thuisbioscoop. Samsung bedankt!