LG OLED65E8PLA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Patrick 17-02-2019

doet wat het beloofd.

Geschreven voor: LG OLED65E8PLA

Deze LG OLED65E8PLA Is een goede keuze. De instellingen en keuze die je hebt om het beeld aan te passen zijn ruim voldoende en zijn ook heel nuttig. Als je de kleuren pallet iets te helder vind dan kan je dit verzachten door bvb naar bioscoop instellingen te gaan. Er is zelf gedacht aan een modus voor je ogen wat rust te geven door een filter over het beeld te leggen. De glasplaat over het scherm vind ik prachtig en nooit gezien. je tv lijkt zo een beetje te zweven. Het geluid vind ik persoonlijk vooral bij muziek via spotify geweldig goed klinken. Het geeft een ruimtelijk geluid. Een aansluiting voor mijn hoofdtelefoon mis ik wel. Het beeld dan is dan weer zo helder en mooi. Het zwart is echt wauw! en zelf met een gewone bleu ray is door de opschaling het beeld kristal helder. Ik vind geen enkel tv die dit voor elkaar krijgt. Ik ben heel tevreden over deze OLED TV en het kost je 3 daagjes om wat te wennen aan de grote en de kleuren zijn niet te overdadig geforceerd, maar natuurlijk weergegeven. Je hebt hier nog ruimte genoeg om dit alles ook naar smaak aan te passen. Ik vind dit wel prettig en een grootte pluspunt. Ook de vlotte werking om de app's te gebruiken werkt prima en snel.

Pluspunten

• instelmogelijkheden beeld
  • zwart is zwart
  • aanwezig geluid is meer dan oke.
  • glasplaat zwevende tv
  • interface menu overzichtelijk en fris

Minpunten

• geen koptelefoon aansluiting
  • snel start gids onduidelijk