Samsung UE49NU7170

Diepte
5,97 cm dikte
Schermgrootte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mirjam 04-07-2019

Niet geschikt voor Ziggo in Nederland

Geschreven voor: Samsung UE40NU7192

Misschien een prima televisie maar let op: het is geen 'Nederlandse' tv en is daarom niet geschikt voor Ziggo-kanalen

L.Bezemer 26-02-2019

Mooi beeld, makkelijk te bedienen, echt waar voor je geld !

Geschreven voor: Samsung UE40NU7190

Deze TV geeft een super scherp beeld en alle apps kan je aan het startscherm toevoegen.

Voor deze prijs zeker aan te bevelen.

Henk 19-03-2019

Goed, goedkope massaproductie met vreemde prijsstrategie !

Geschreven voor: Samsung UE40NU7190

Gekocht bij TV Reus aan voordelige prijs dacht ik maar .... een tijdje later nog lagere prijzen!
Vreemde manier van verkopen... een klok telt de uren af ... en de volgende dagen gewoon opnieuw .... en opnieuw voor een steeds lagere prijs

Pluspunten

• goed beeld & klank
  • goede bediening

Minpunten

• aan goedkoopste prijs kan bijna niet!
  • geen Nederlandstalige handleiding
  • duurzaamheid is groot ?

Werner 26-12-2018

Perfecte tv voor slaapkamer

Geschreven voor: Samsung UE40NU7192

Gekocht voor op de slaapkamer. Erg praktisch vanwege WiFi connectie dus zonder draden aan de muur te hangen. Prima beeld prima bediening

Pluspunten

• Formaat
  • Beeld
  • Wifi

Omar Moussa 01-08-2018

Groot en kleurrijk scherm

Geschreven voor: Samsung UE49NU7100

Dit product is een perfect voorbeeld van een gewilde SMART TV van tegenwoordig die op alle kernvlakken voldoet. De gebruiksvriendelijkheid van de SAMSUNG hub en het beeldkwaliteit van de UHD zijn de uitblinkers die staan tegenover de mindere geluidsdynamiek en de kleine afstandsbediening.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Erg kleurrijk

Minpunten

• Afstandsbediening klein
  • Verschil met 4k

djpet 31-01-2019

samsung 4k smart tv

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Supermooie strakke tv prachtig scherp en helder beeld zeker met 4k films.geluid is ook perfect. Apps zien er strak uit en werken super.ook de bediening is supermakkelijk en overzichtelijk.al met al zeker een aanrader voor UW geld.

Pluspunten

• energiezuinig
  • superhelder beeld

Minpunten

• je blijft er naar kijken 😉

Ronald2 18-12-2018

Schitterend product

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Waanzinnig beeld en super eenvoudig aan te sluiten op stereo en satelit box
wist niet dat tv kijken zo mooi kon zijn had hiervoor een HD 40" maar deze 43"is qua kast net zo groot maar veel fijner beeld super blij dat ik voor de Samsung ben gegaan

Daniëlle 09-11-2018

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170

Vandaag dit TV gekocht, de scherpte van het beeld en de kleur intensiteit is op goed niveau. Hij is makkelijk aan te sluiten. Vind wel dat de snoer voor de electriciteit vrij kort is, maar deze zijn makkelijk te vervangen in dien nodig. Ook de 1ste gebruik word je goed door de mogelijk heden heen geleid voor de smart tv en de belangrijke instellingen. Ook het aansluiten van de gameconsoles zoals de ps4 is makkelijk gedaan. Aldus zeer tevreden over de aankoop, prijs en kwaliteit verhouding is perfect.

Pluspunten

• Kleur intensiteit
  • Aansluiten is makkelijk
  • Geluid is goed
  • Prachtig 4k beeld
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Korte power cable

Real_Madrid97 14-10-2018

Goede Allrounder

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Deze samsung TV heb ik nu ongeveer een maand in huis en er wordt intensief gebruik van gemaakt. De tv heeft een mooi formaat ook als je op een meter of 4/5 van de tv af zit is alles nogsteeds goed en scherp te zien. Het feit dat de TV UHD is vind ik een uitkomst, het beeld is haarscherp en de detail is erg goed. Wij kijken veel sport op de TV en nooit stoort of hapert het beeld waar ik erg blij mee ben. Het enige punt van kritiek vind ik de geluidskwaliteit want die is niet zo heel erg goed, toch kan je met een relatief laag geprijsde soundbar dit probleem eenvoudig verhelpen, al met al een prima televisie!

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • design

Minpunten

• geluidskwaliteit

JanKees 27-09-2018

Een plaatje.

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

We hebben het toestel en paar dagen en we voelen ons of we in een bioscoop zitten.
Prachtig mooi en scherp beeld en geluid.
Groot en rank scherm ( komt door de twee kleine pootjes.)

Kemoda 02-08-2018

Geweldige televisie!

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Wij testen deze tv en zijn er zeer tevreden mee, het kwaliteit van de tv is zeer goed. Het heeft een mooi scherp beeld. Onze zoon speelt er via de xbox graag spellen op. Films kijken erop is geweldig. De smart tv functies doen het erg goed. Het is een erg goede tv en raden hem zeker aan!

Henk 07-07-2019

GEEN XXN code = grijze parallel import!

Geschreven voor: Samsung UE40NU7190

De witte sticker achteraan het TV toestel met de code XXN voor de lokale markt ontbreekt!
De TV 's zijn dus een geïmporteerde modellen, parallel import (grijze import).
Als ik TVreus contacteer via de chat dan weten ze van niets! Als in aandring en vraag waar die XXN code ergens te vinden is dan weten ze het antwoord niet! En op mijn mail met diezelfde vraag kreeg ik nooit geen reactie van TVreus. Toch eerder verdacht, niet? Ik vrees dat die na 3 jaar kapot gaat ..... gevaarlijke (slechte) koop dus!

Minpunten

• Geen XXN code ! Grijze import !
  • Geen antwoord van TVreus

Saskia 22-03-2019

Mooie heldere kleuren

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170

Heel blij met deze prachtige tv. Zeer gebruiksvriendelijk. Dmv het downloaden van de samsung app wijst de installatie vanzelf. Mooi beeld en prima geluid. Prijs/kwaliteit is prima!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mooi helder beeld

Minpunten

• Poten hadden wat steviger gemogen

Jan 15-01-2019

Perfect beeld en qua grote ruim voldoende

Geschreven voor: Samsung UE55NU7170

Aan de muur gemonteerd is dit een mooie TV. De grote en scherpte van het beeld zijn optimaal. Geluid is ook prima. Bedieningsgemak en mogelijkheden ook goed

Cristal 02-01-2019

Heel groot scherm en een geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Ik ben heel erg tevreden over deze smart tv en zeker voor deze prijs. Het beeld en geluid is fantastisch. Ook werkt deze tv erg snel en makkelijk met apps zoals youtube en spotify met zowel de tv zelf als met een smartphone.

Anoniem 10-11-2018

Weergave van de radio op het scherm

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

De weergave van de radio op het scherm is dmv. Een lichtblauw beeld, ik vind dit heel storend. Het maakt mij een ontevreden samsung gebruiker.

William1983 15-10-2018

Helder en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

De televisie is gemakkelijk te installeren. Alles wijst voor zich. De beeldkwaliteit is erg zuiver en duidelijk. Wat ook erg gaaf is, is het SMART menu. Verder is de 49 INCH voor ons een prima formaat. wij hebben een woonkamer van ongeveer 8m bij 11m. Wat ook erg prettig is, is dat de TV niet zwaar is en zodoende kan je hem goed aan een beugel hangen aan de muur.

Pluspunten

• zuiver beeld
  • makkelijk in gebruik te nemen opties

Minpunten

• geluidskwaliteit

deTester 11-10-2018

Hoge kwaliteit, voor een schappelijke prijs!

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

Sinds 3,5 week heb ik de Samsung UE49NU7170 in huis en ik ben er bijzonder tevreden over!

Het beeld is bijzonder scherp en de geluidskwaliteit is hoog. De televisie is eenvoudig te installeren en neemt weinig ruimte in ondanks de 49 inch omvang, mede door het strakke design.

Ik ben ook erg te spreken over de Smart TV functionaleit. Ik kijk graag Netflix of luister muziek via Spotify en dat gaat nu via een druk op de knop.

Al met al ben ik erg tevreden over het product en zou ik het ook zeker aanraden!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid

James H 09-10-2018

Prima TV

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

We hebben onze philips 46” LED HD even ingeruild voor deze 49” 4K Samsung.
De installatie van de poten is eenvoudig. Leg de TV wel even op een tafel en met 4 boutjes is het zo gepiept.
Aansluiten en aanzetten. De Samsung heeft 3 hdmi ingangen waar de ‘oude’ philips er 4 had, welke ook allemaal in gebruik waren.
De installatie verloopt soepen, alhoewel de app niet wil koppelen met de tv. Met de afstandbediening werkt het echter ook prima.
Het beeld is mooi. Na het veranderen van en spelen met een heleboel parameters kom je toch weer terug op de standaard instellingen. Deze geven een prima beeld.
Ook het geluid is goed, al halen de tv speakers het uiteraard niet bij een soundbar. Maar spraak is goed verstaanbaar en ook het gebrul van een F1 motor op de PS4 komt lekker door.
De afstandbediening zit rammend vol met knoppen, waarvan je de meeste zleden gebruikt. Bij deze versie zit geen One Remote Control, die in dagelijks gebruik veel makkelijker is.
Waar ik fan van blijf is het besturingssysteem. Wat werkt dat mooi op deze tv. Zeker als je het vergelijkt met een philips.

Pluspunten

• Beeld
  • Smarthub

Minpunten

• Geen One Remote Control

Remy 01-10-2018

Mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung UE49NU7170

We hebben deze tv nu enkele maanden en zijn er tevreden mee, het smart gedeelde is goed en snel, en beeld prima, nadeel is de goedkope afstandsbediening die niet op het gevoel bediend kan worden, we zoeken nog een alternatief hiervoor.