Philips 8600 series 65PUS8602/12

Diepte
4,66 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

6,7

Fb43049 11-03-2018

65pus8602

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Een tv om pijn in je ogen van te krijgen. Je blijft de hele avond de kleuren en helderheid instellen.

Tv heeft een zeer slechte software...ambilight loopt vast en de tv ook...meerdere keren op een avond de stekker eruit halen. Daarna is hij zijn data ook kwijt en moet je de tv weer helemaal opnieuw instellen. Voor dit geld is hij het niet waard...300 euro komt eerst maar meer ook niet

Pluspunten

• Mooie vorm

Minpunten

• Software loopt vast
  • Boxen zitten met magneetjes ligt vast
  • Je blijft de tv instellen op kleuren
  • Je moet recht voor de tv voor goed beeld

Gonny 14-08-2018

Dit kan ik niet begrijpen.Je doet iets niet goed!!!!Moet de nieuwste software instaleren komt alles goed.

Toro77 24-01-2019

Geen Quantum Dot LED-TV

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Het eerste wat me opvalt is de het echt geen Quantum Dot LED-TV lijkt. Ik had een goede full-hd televisie van een ander merk, kwalitatief is die minstens zo goed als deze.
Thans zou een Quantum Dot LED-TV spetterende kleuren hebben? Ik vind persoonlijk van niet.
Ook heb je idd last van ghosting, wat ik bij mijn andere helemaal niet had, is best wel vervelend en raar.
In donkere scènes veel ruis (vooral Netflix), ook met de functie "verminderde ruis".
Ik heb goede kabels voor de digicorder en de bluray.
Voor de rest ziet hij er wel goed uit, hoewel ik deze bij MM heb gekocht en een reeds uitgepakt model heb gekregen ipv een nieuwe! Dat is dan een ander verhaal en kan Philips niet aan doen.
Wat wél een positieve eigenschap is, is de Ambilight!
De klank voor een TV valt best mee, maar verwacht ook niet het geluid van een "duurdere" soundbar.

Shidan 08-01-2019

Mooie TV

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Deze TV is zeer eenvoudig in te stellen, de meeste zaken gaan automatisch.
Het geluid is prima en ik kan nu ook luisteren naar de digitale radiozenders.
Zoals altijd (bij Philips) een prima beeld met 3 zijdig ambilight.
Al met al TOP!

PETER 05-01-2019

Groot scherm en het geluid

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

QDOT net zo mooi als OLED Met prachtig geluid!!! Heb deze Tv in myshob gekocht ben er uiters tevreden over
.Echt een aanrader.

Pluspunten

• Alles
  • Alles

Joost12345 05-12-2018

Onder de indruk

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Nog steeds onder de indruk van de tv. Fantastisch beeld. In het begin minder maar toen had ik de ontvanger niet op de HD zenders staan.. Mijn fout.
Maar zeer goed. Heb wel moeten zoeken naar de juiste instellingen. Ik was zoveel opties niet gewend.
Soms zie je wat clouding in de linker onder hoek, dit is soms jammer maar stoort alleen als je erop let, het schijnt een beetje bij lcd tv te horen. (was plasma gewend)

dado 22-11-2018

WAARDELOOS DING!!!

Koop dit product nooit!!
1 van de slechtste tv's ooit gemaakt.
Zeer slecht beeld, veel ghosting en blokkerig beeld bij alle bronnen, zowel Ziggo, dvd, Netflix als blue ray.
De grootste afrader in TV land!!
Alleen als ie uit staat is het prettig om naar te kijken, want qua design is ie mooi.

GuyDS 21-07-2018

Ongeëvenaard beeld

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Deze televisie is subliem qua beeldkwaliteit, kleur, zwartwaardes, de dimming werkt voortreffelijk.
Witbalans te groen afgeregeld (zo uit de doos) maar je kan dit zelf aanpassen)
Wat me echter zorgen baart is het verbruik in uit/stand by modus, ongeveer 20 watt, en de tv blijft achteraan ook lichtjes warm rond de voeding en het moederbord. Dit is geen exemplarische fout daar dokter google me minstens 5 gelijkaardige voorbeelden voorschotelt. Gelukkig kan dit misschien met een toekomstige software update opgelost worden?

goelag 07-07-2018

mooie grote tv

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

was op zoek naar een nieuwe tv dus werd het al gauw een hdr-tv. het moest ook groter zijn dus van 40 naar 50 inch. dit is wel groot maar toch mooi en je went er snel aan, zou niet meer kleiner willen.
de tv start ook snel op, binnen enkele seconden beeld.
de aparte soundbar is ook mooi met goed geluid, misschien niet voor audiofanaten maar ik vind het prima klinken.
het moest ook een Philips worden voor het ambilight, dat geeft toch meer sfeer.

Peter 26-04-2018

Mooi groot scherm.

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Dit is de beste TV die zo,n mooi beeld heeft!!!!Heel goed geluid dankzij de soundbar die er bij zit.
Makkelijk aansluiten op mijn KPN kastje!

Pluspunten

• Groot beeld
  • goed geluid

Rutger75 13-04-2018

Prachtig toestel

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Zeer goede beeldkwaliteit en kleuren. Sobere en aangename design. De kleine soundbar van 50 W geeft en perfecte geluidskwaliteit.

Carweij 09-04-2018

Wij zijn heel erg tevreden.

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Dit is een geweldig toestel.
Het beeld is wondermooi en vooral het geluid, door de luidsprekers aan de voorzijde, is zeer goed.
Wij zijn wat ouder en daarom is voor ons de afstandbediening
niet erg duidelijk.

ArjenCapelle 26-01-2018

Geweldig beeld, veel functies, installatie wat rommelig

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Uitstekend beeld. Hoog contrast en briljante kleuren en helderheid. Komt dus goed tot zijn recht met HDR. Zwart is ook echt zwart - zelfs in een donkere kamer.
Geluid gebruik ik niet (gaat via de AV-receiver), dus kan ik niet beoordelen.
Afstandsbediening werkt prima (al wordt tijdens de installatie niet duidelijk of die al gepaird is).
Ambilight geeft een lekker ruimtelijk effect en loopt perfect mee met het beeld.
Upscaling van niet-UHD/HDR materiaal is boven verwachting.
Afspelen vanaf een NAS (MKV bestanden) gaat zonder problemen.
Smart-TV elementen werken goed. Netflix en YouTube 4K beelden worden uitstenkend getoond. Interface en bediening is lekker vlot.
Software van de afstandsbediening werd keurig bijgewerkt nadat alles gekoppeld en geconfigureerd was.

Minpuntjes:
Installatie liep niet zo soepel: netwerkaansluiting was in eerste instantie traag en de pagina waarop je de voorwaarden moet accepteren gaf fouten tijdens het laden. Na een aantal keer opnieuw proberen lukte het alsnog. Herstarten van de TV bleek daarvoor nodig (stekker eruit en erin). Zonder netwerk laat de TV ook geen volledige iconenset van de smart TV zien dus het is wel belangrijk dat dat eerst goed werkt. Daarna werkte Netflix niet. Een keer herstarten loste dat ook op. Het beste werkt het als je een vast IP-adres gebruikt. Ik heb de TV via een kabel aangesloten op het netwerk.
Jammer dat je de TV-knop op de afstandbediening niet zo kan configureren dat die altijd naar HDMI4 springt (de AV-input voor de televisie).

Willem1961 14-01-2018

Geweldige tv. Mooi design, prachtig beeld en geluid.

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Mooi strak desing met een geweldig beeld. Dunne soundbar waar een heel goed geluid uit komt. Mooie surround sound waardoor het soms lijkt alsof je een 5.1 setje hebt. Allen de bevestiging d.m.v. magneetjes daar vraag ik me bij af of dat lang goed blijft zitten.

De instellingen zijn zeer uitgebreid. Ik heb nu gekozen voor snelle instelling maar ga me wel er in verdiepen om vooral het beeld optimaal te hebben.

Hij draait nu op Android 6.1 maar ik heb gelezen dat Philips alle 2017 toestellen gaat updaten naar 7.0 versie. De bediening is super snel en gemakkelijk. De afstandsbediening is gevoelig. Voor je het weet heb je 2 of 3x ergens op gedrukt en ben je verder dan je zou willen. Vooral de pijltjesknop is erg gevoelig. De ab is ook vrij zwaar maar ook fijn dat er op de achterkant een mini toetsenbord zit.

Mooi 3 zijdig ambilight die ook te koppelen is aan de huy serie lampen.

Na weken zoeken, vergelijken, kijken weer vergelijken ben ik blij met deze aankoop. Deze was iets goedkoper dan een oled tv maar ik vind het beeld mooier dan de oled tv's al met al een goede aankoop.

Ger30 10-01-2018

55PUS8602

Geschreven voor: Philips 8600 series 65PUS8602/12

Wat een prachtige tv!! Beeldkwaliteit is super! Eerste Netflix serie gekeken met hdr. Wat een mooie diepe kleuren en zwart is ook echt zwart! Kan deze tv echt aanraden