Philips 9000 series 55POS9002/12

Diepte
4,75 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Peter 17-10-2017

Fijne TV, mooie prijs !, genieten nu.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

De oude 46PFL8008/12 van vier jaar terug had zeker nog jaren mee gekunt. Wat me over de streep trok waren de mooie demo's in de winkel, de al langere wens om op 5m kijkafstand toch een groter scherm te hebben (luxe !) en dat een donker beeld bij plotselinge ondertiteling wat oplichtte,
Wat me deed twijfelen waren de reviews: streep op het plafond door Ambilight (klopt, maar vinden we niet hinderlijk. Ambi staat meestal toch laag afgesteld - misschien eens wat folie erover om te dimmen), gebogen scherm (??, 2mm over 1.39m vind ik toch alleszins acceptabel ;-)), geluid (niet geweldig, maar minder beroerd dan ik verwacht had) en de grote zwarte plaat in de kamer (is de consequentie van de wens ....) + stevige prijs.
De prijs liep al flink terug en nu hij bij ING voor (E) 1725,- met daarover de 300,- cashback - (E) 1425,- ben ik alleen maar tevreden met de keuze en gaan we iemand anders blij maken met de oude 46", want die doet voor dit apparaat weinig onder ! Advies: bij ING kopen en genieten !

Aberg 20-05-2018

Prachtige televsie

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Van LG naar Philips Oled en ondanks de begin twijfels of dit wel verstandig zou zijn toch mar gedaan op advies van de verkoper
En geen seconden spijt wat een mooi beld zo samen met Ambilight op de achtergrond.
Ook het Android systeem is uitgebreider dan het Webos systeem van LG

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • Android versie 7

MarVos 14-10-2018

Zeer onbetrouwbare Oled techniek

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Oled techniek absoluut onbetrouwbaar.

Ik kocht deze tv in december 2017. De beeldkwaliteit was toen prima in orde. Echter reeds na één week ontstond er uit het niets een witte baan van boven naar onderen over het hele scherm. Bij mij thuis is vervolgens het complete beeldscherm vervangen. Dit scherm heeft het tot enkele maanden geleden goed gedaan totdat mij een driehoekige vlek op begon te vallen. Deze zit ca 10 cm van de onderzijde net boven het lichtgevende Philips logo. Het lijkt erop dat een steeds grotere wordende groep rode pixels niet meer meedoen. Wederom de tv aangemeld voor reparatie. De oplossing is nu het één op één vervangen van de complete tv, mits het niet mijn eigen schuld is. Dit wordt ter plaatse door de monteur bekeken. Er wordt onder andere gekeken of ik de restbeelden correct verwijderd heb. Na een vaste tijd begint de tv namelijk te zeuren dat er restbeelden verwijderd moeten worden (overigens doet hij dit nu niet meer na plaatsing va de nieuwste firmware). Indien ik dat niet goed gedaan zou hebben ontvang ik geen nieuwe tv maar een factuur. De garantietermijn van de nieuwe tv blijft gewoon doorlopen vanaf de aankoop van de eerste tv. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de door Philips gebruikte Oled techniek en wil het liefst mijn geld terug en eventueel een andere tv zonder Oled in dezelfde prijsrange.

Pluspunten

Minpunten

• Betrouwbaarheid.
  • Levensduur.

nmtop 01-11-2018

Kortom geweldig

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Ik heb dit produkt nu 5 maanden in bezit/gebruik en kan er niets dan lof over schrijven. Prachtige vormgeving. Perfect beeld. Ambilight werkt perfect en is echt n verrijking die ik niet zou willen missen. Zelfs het geluid is beter dan verwacht en voor normaal gebruik prima te noemen. Ik heb m via optische uitgang op mn stereo installatie aangesloten wat natuurlijk voor films is aan te raden. Makkelijke bediening van apps als youtube en netlix. Eerlijk gezegd kan ik me niet vinden in de kritieken die dit toestel krijgt. Heb t vermoeden dat t samsung mdws zijn of zo. Mn tv is wel eens gecrasht maar dan start je m gewoon opnieuw op. Iedereen die bij ons op bezoek komt is laaiend enthousiast. 55 in h is groot genoeg hoewel ik voor 65 gegaan zou zijn als ik de ruimte zou hebben en t prijsverschil minder was. Al met al n goede koop. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed (destijds was er ook nog eens 200 euro cash back via Philips, maar zelfs zonder is t n prima koop)

• Beeldkwaliteit

René 25-10-2018

SUPER televisie

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Een top tv prachtig beeld en geluid een genot om televisie te kijken ! Met prachtig ambilicht .
Gebruik is super eenvoudig en lekker snel met zappen en gebruik als smart tv.
Dus wij zijn echt blij met deze tv. En al die mensen die in reviews schrijven dat ze over bepaalde dingen ontevreden zijn, staan gewoon ontevreden in het leven....

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilicht
  • Geluid
  • Gebruik
  • Uitstraling

flyer007 22-10-2018

Schitterend beeld, waarloze afstandsbediening

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Betere oled tv in betaalbare prijsklasse (vergelijkbare modellen van andere merken al gauw 25% duurder). Ambilight is leuk, zeker in cominatie met Philips Hue. Geen problemen met plaatsing qua Ambilight.

Absoluut waardeloos is de afstandbediening; reageerd heel traag (of helemaal niet), tenzij je de a.b. precies op het midden van de tv mikt. Androidtv is ook niet de meest vlotte interface, maar wel weer open. Dus veel Apps.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ambilight

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Androidtv

Renë 03-07-2018

Geweldige televisie !

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Top televisie , prachtig beeld en geluid en de ambilicht is Mooi!
Enorm makkelijk in gebruik en het zappen gaat super snel maar dat ligt ook aan ziggo.
het WK in 4k gekeken haarscherp en super strak. Geen betere oled gezien dan deze en dan ook nog voor een zacht prijsje. Geen minpunten.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Ambilicht
  • Gebruiksgemak
  • Snelheid internet, zappen, menu doorlopen

Minpunten

• Absoluut geen

Jois 21-04-2018

zeer mooi beeld

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Ik wilde perse een oled tv maar eigenlijk niet groter dan een meter doorsnede. Die was dus niet leverbaar dus de kleinste uitvoering genomen. Die bevalt eigenlijk prima en dat hij wat groter is valt eigenlijk al niet meer op.
Na twee maanden ging de tv ineens op zwart en nergens een signaallampje te bekennen. De Philips service ingeschakeld die konden pas na een week langs komen. na het wisselen van een van de drie printplaten was het euvel verholpen. Een week zonder tv vind ik eigenlijk wel lang maar het zal druk zijn geweest. nu horen we, in de frequentie van eens in de drie weken, een "pets" geluid en in het beeld links onder gebeurt ook iets. Of dit geluid nu uit de boxen komt of uit de tv zijn we nog niet achter. Dit is ook moeilijk te traceren met een dergelijk lage stoorfrequentie. Verder ben ik goed tevreden over deze televisie. Een foutje in een print kan gebeuren alleet dat geluid staat me nog niet aan, toch maar eens langs de dealer gaan.

Pluspunten

• mooi beeld
  • slimme tv

Minpunten

• lange wacht tijd voor reparatie.

Frans 19-01-2018

Fantastisch beeld. Kom maar eens kijken !

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Telefonisch een OLED Philips TV besteld, waarbij ik vanuit het bedrijf Platte TV EN vanuit Philips een korting werd aangeboden! Ongevraagd! Maar zeer fijn om dat als telefonische klant te ervaren waardoor je (ook na onderzoek elders) een dusdanige scherpe prijs hebt gekregen dat de keuze voor PLATTE TV was!

Pluspunten

• Scherpte beeld
  • Uitstraling

Minpunten

• Geluid kon beter maar dat was bekend

Simon 30-12-2017

Inbranden rtl4 logo

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

De oled tv bevalt prima, beeld is super.
Maar sinds kort inbrand probleem rtl4 logo ondanks dat je de restbeelden kunt vewijderen.
Is hier wat aan te doen ?

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Inbranden

Jois 23-12-2017

tevreden aanschaf

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Ik heb vandaag alle instellingen doorgelopen en concludeer dat ik hiermee het beeld en bediening naar mijn wensen kan instellen. Het apparaat werkt gelijk samen met de Samsung video recorder en de Harman Kardon geluidsinstallatie. Mooi beeld wat even wennen is omdat heb bijna eens zo groot is dan we gewend waren.

Pluspunten

• mooi beeld
  • snelle interactie van de diverse toepassingen

Minpunten

• het philips logotje aan de voorkant is wel erg fel

Karel Joukes 24-12-2017

Het Philips logo is via het menu in 3 standen in te stellen maar ook uit te schakelen.

J.Breederveld 14-10-2017

grootscherm

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Heel mooie TV makkelijk te instaleren TV mede gekozen om dat ik ook de rand apparatuur van
Philips heb vorige TV was ook van Philips en daar nooit enige probleem mee gehad.
Tevens een heel goede prijs kwaliteit . Bij FOKA Superstore Rotterdam.

Pluspunten

• Uitstekend Beeld

Sjon Zuurbier 14-09-2017

Toestel heeft mooie uitstraling en kijk er met plezier naar.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Dit is mijn 3e Philips met ambilght en mijn eerste Oled. Het beeld is prachtig en bloedscherp, alleen het ambilight van dit toestel is dramatisch, het licht schijnt aan de boven en zijkanten als een rechte streep en het is net als je naar een verlicht doel zit te kijken.Het ledlicht zit verkeerd. Hebben ze zitten slapen met het uitbrengen van dit toestel. Je zou zeggen van wel. Het geluid draait bij mij via mijn audio en heb het geluid van de TV uitstaan. Wat ambilight betreft, heb hier al contact over opgenomen dit de winkel waar ik dit toestel heb gekocht en zullen dit bij Philips aan geven. Neem geen genoegen met het toestel zoals het nu is.

Pluspunten

• Het scherpe beeld, zwart is zwart.

Minpunten

• Ambilight
  • geluid

Eindhoven 22-08-2017

Moderne Oled TV

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12

Wij hebben het product gekozen vanwege de fraaie vormgeving, de intense kleuren van het Oled scherm en achtergrond Ambilight.