Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Philips 8600 series 55PUS8602/12 2017

Philips 8600 series 55PUS8602/12 2017
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,6

Peter 17-10-2017

Fijne TV, mooie prijs !, genieten nu.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

De oude 46PFL8008/12 van vier jaar terug had zeker nog jaren mee gekunt. Wat me over de streep trok waren de mooie demo's in de winkel, de al langere wens om op 5m kijkafstand toch een groter scherm te hebben (luxe !) en dat een donker beeld bij plotselinge ondertiteling wat oplichtte,
Wat me deed twijfelen waren de reviews: streep op het plafond door Ambilight (klopt, maar vinden we niet hinderlijk. Ambi staat meestal toch laag afgesteld - misschien eens wat folie erover om te dimmen), gebogen scherm (??, 2mm over 1.39m vind ik toch alleszins acceptabel ;-)), geluid (niet geweldig, maar minder beroerd dan ik verwacht had) en de grote zwarte plaat in de kamer (is de consequentie van de wens ....) + stevige prijs.
De prijs liep al flink terug en nu hij bij ING voor (E) 1725,- met daarover de 300,- cashback - (E) 1425,- ben ik alleen maar tevreden met de keuze en gaan we iemand anders blij maken met de oude 46", want die doet voor dit apparaat weinig onder ! Advies: bij ING kopen en genieten !

MarVos 14-10-2018

Zeer onbetrouwbare Oled techniek

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Oled techniek absoluut onbetrouwbaar.

Ik kocht deze tv in december 2017. De beeldkwaliteit was toen prima in orde. Echter reeds na één week ontstond er uit het niets een witte baan van boven naar onderen over het hele scherm. Bij mij thuis is vervolgens het complete beeldscherm vervangen. Dit scherm heeft het tot enkele maanden geleden goed gedaan totdat mij een driehoekige vlek op begon te vallen. Deze zit ca 10 cm van de onderzijde net boven het lichtgevende Philips logo. Het lijkt erop dat een steeds grotere wordende groep rode pixels niet meer meedoen. Wederom de tv aangemeld voor reparatie. De oplossing is nu het één op één vervangen van de complete tv, mits het niet mijn eigen schuld is. Dit wordt ter plaatse door de monteur bekeken. Er wordt onder andere gekeken of ik de restbeelden correct verwijderd heb. Na een vaste tijd begint de tv namelijk te zeuren dat er restbeelden verwijderd moeten worden (overigens doet hij dit nu niet meer na plaatsing va de nieuwste firmware). Indien ik dat niet goed gedaan zou hebben ontvang ik geen nieuwe tv maar een factuur. De garantietermijn van de nieuwe tv blijft gewoon doorlopen vanaf de aankoop van de eerste tv. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de door Philips gebruikte Oled techniek en wil het liefst mijn geld terug en eventueel een andere tv zonder Oled in dezelfde prijsrange.

Pluspunten

Minpunten

• Betrouwbaarheid.
  • Levensduur.

wija 21-10-2020

Ook mijn Oled Tv heeft mankementen met inbranding van restbeelden .deze melding van restbeeld verwijderen kwam in het begin meermaals op een avond op het scherm. Zeer vervelend als je een programma kijkt. Maar ook dit was na een tijd, ik vermoed ook na een update ) niet meer. Toen maar om de 2 dagen met de hand. Maar nu na 3 jaar veel inbranding en kleuren vervormd. .Dus ook voor mij geen Oled Meer

Aberg 20-05-2018

Prachtige televsie

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Van LG naar Philips Oled en ondanks de begin twijfels of dit wel verstandig zou zijn toch mar gedaan op advies van de verkoper
En geen seconden spijt wat een mooi beld zo samen met Ambilight op de achtergrond.
Ook het Android systeem is uitgebreider dan het Webos systeem van LG

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • Android versie 7

Scherm inbranding

In nov 2017 deze oled 55pos9002 gekocht . Mooi beeld was de reden
Helaas na 1 maand steeds meldingen in beeld van verwijderen restbeelden. ook bij snel beeld weergave blokjes in beeld
Na ik denk een half jaar geen meldingen meer naar ik aanneem een update.
Uiteraard toen maar zelf handmatig regelmatig verwijderd.
ook schakelde de Tv zich toen af en toe automatisch aan nadat hij was uitgeschakeld
Nu na ca net geen 3 jaar links boven en onder en rechts boven inbrandingen van zenderlogo`s.
In het midden bij bepaalde kleuren donkere plekken. Ook veel kleur verloop. Een voetbalveld is in het midden groen en links en rechts gelig. Helaas is de garantie afgelopen?? philips verwijst naar verkoper en deze rekent mij flinke herstelkosten Nieuw scherm en nog een paar kleine ??? dingen zeiden ze.
Dus voor mij geen Tv van dit merk en Oled scherm ( aankoop 2000€ ) Meer.

Pluspunten

• bij aankoop mooi beeld
  • uitstraling

Minpunten

• inbranding beeld
  • Geluidweergave

Simon 30-12-2017

Inbranden rtl4 logo

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

De oled tv bevalt prima, beeld is super.
Maar sinds kort inbrand probleem rtl4 logo ondanks dat je de restbeelden kunt vewijderen.
Is hier wat aan te doen ?

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Inbranden

wija 21-10-2020

Wat heeft het opgeleverd?? Neem aan dat er geklaagd is ?
Ook onze Tv meer inbrandingen Links onder en boven en rechts boven, Allemaal zender logo`s

Vlietstra 01-07-2021

Groene vlek midden in beeld en logo's ingebrand.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

TV geeft in het midden een groene vlek waardoor kleuren daar niet goed uitkomen.Verder logo's ingebrand. Restbeelden verwijderen lukt ook niet meer.
Voor zo'n dure TV verwacht ik wel eenlangere levensduur en kwaliteit dan 3,5 jaar

l.Evertz 22-12-2020

Schlecht scherm, nog slechtere reparatie

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Deze Oled TV heeft een schitterend beeld, en ambilight is ook heel mooi. Goede functie en smart tv is ook heerlijk. MAAR, na 1,5 jaar vlekken in het beeld. Vooral bij rood en oranje. Geen probleem wordt onder garantie gerepareerd. CE reparatie voert voor Philips de reparatie uit. Monteur van CE geeft al gelijk aan dat een nieuw scherm wordt geplaatst hij heeft het al bij zich. TV wordt op eettafel uit elkaar geschroefd, want er moet een nieuw moederbord op, bij het nieuwe scherm. Alles wordt omgebouwd en oude scherm gaat in de doos. tv op de plaats stroom aansluiten hdmi kabels en.... Geen Beeld. Scherm blijft zwart. Weer uit elkaar halen, een uur prutsen en bellen. Jammer dan. Dus oude tv weer in elkaar zetten om ons in ieder geval niet zonder tv te laten. Jammer dan nou doet de oude ook niets meer. Dus alles wordt meegenomen. Week voor de kerst staat nu kleine tv uit de slaapkamer beneden. CE geeft een week later aan dat ze niet weten wanneer het nieuwe onderdeel geleverd wordt. Philips doet niets (heb ik gebeld) en de zaak waar het toestel gekocht is ook niet. Ze hebben wel een leentoestel voor ons (28 inch !!!!!!!!!!) Net iets groter dan mijn pc. Toen ik de monteur vroeg of ze dit scherm vaak vervangen, gaf hij aan dat hij dit bij Philips regelmatig doet ! En samsung dan vroeg ik, vervangen die ook alleen het scherm. Nee zegt hij die hoef ik nooit te repareren .......
In ieder geval is de garantie van Philips net zo goed als hun OED TV. SLECHT DUS.

Anoniem 01-11-2020

Problème ambiligth

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Très bonne tv mais je rencontre un problème avec l'ambiligth côté gauche de la tv!
Par moment il se mets à clignoter d'une différente couleur.

Arnaud1306 19-10-2020

Manque de fiabilité

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Je suis très déçu de mon achat, la télévision ne fonctionne plus correctement après 30mois. Les couleurs sont dégradées dans le centre le l’image. Apparement, acheter un produit premium à un prix élevé ne veut pas dire qualité...

Jos-V. 06-10-2020

Een slecht product.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

In twee jaar tijd twee keer restbeeld inbrandingen in het scherm, na 1 jaar een nieuw beeldscherm gekregen, maar ondanks restbeelden verwijderen toch weer ingebrand.

Yentl 23-09-2020

Grote Problemen

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Ik heb de TV gekocht en precies 2 maanden na de garantie uit gevallen met een Softwareprobleem, dat tot op heden nog niet is opgelost bij de dealer.
Er was ook al een grote kleur vlek op het scherm aanwezig maar daar kon men niets meer aan veranderen

Anoniem 03-01-2020

Fantastische TV

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Uitstekende beeld en geluidkwaliteit.
Een genot om naar te kijken in combinatie met 3-zijdig ambilight.

Vriend 21-11-2019

Geweldige 4k ervaring en aansluitmogelijkheden

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Tot nu toe altijd Philips TV gekocht vanwege goede beeldkwaliteit (na beeldvergelijking bij diverse winkels) en diverse specs (voldoende HDMI aansluitingen, beeldverbeteringsfuncties, vertonen films via usb-hdd, e.d.) en betrouwbaarheid.

Jos2 19-07-2019

Slechte TV inverband met ingebrande restbeelden.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Mooie TV, maar als je om de twintig minuten om moet schakelen of tussendoor restbeelden moet verwijderen, denk ik dat hier niet goed over nagedacht is. Toen ik deze TV kocht werd er niet gesproken over het probleem met rest beelden!

Ghysels 22-11-2018

Mooi beeld kost veel tijd om goed in te stellen

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Mits je er een paar uur tijd in steekt heb je een prachtig beeld. Het geluid is waanzinnig slecht daar heb je echt een extern geluidssysteem voor nodig. Als je alleen maar het nieuws kijkt of een praatprogramma dan gaat het wel. Maar muziek of een film kijken is irritant. Verder ben je echt lang mee bezig om alle beeldinstellingen goed voor elkaar te krijgen. Storend is de witte balk op het plafond door de ambilight. Daardoor zie je ook dat er een lichte kromming in het beeldscherm zit. De ingang zorg ook voor de nodige frustratie omdat het geluid langs deze ingang vertraagd wordt en dan niet gelijk loopt met het beeld. Voor iemand die Netflix kijkt ben je ook even bezig om het beeld acceptabel te krijgen. De meeste films zijn niet om aan te zien. De Android is leuk maar ook erg langzaam vaak moet je twee of drie keer drukken voordat het ding snapt wat je wilt om over sommige applicaties zoals de internetbrowser maar te zwijgen. Voice activatie blijkt alleen te werken met YouTube en voegt voor de rest niks toe. Kortom mooie tv als je er wat tijd in wilt steken , prijs kwaliteit niet slecht

nmtop 01-11-2018

Kortom geweldig

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Ik heb dit produkt nu 5 maanden in bezit/gebruik en kan er niets dan lof over schrijven. Prachtige vormgeving. Perfect beeld. Ambilight werkt perfect en is echt n verrijking die ik niet zou willen missen. Zelfs het geluid is beter dan verwacht en voor normaal gebruik prima te noemen. Ik heb m via optische uitgang op mn stereo installatie aangesloten wat natuurlijk voor films is aan te raden. Makkelijke bediening van apps als youtube en netlix. Eerlijk gezegd kan ik me niet vinden in de kritieken die dit toestel krijgt. Heb t vermoeden dat t samsung mdws zijn of zo. Mn tv is wel eens gecrasht maar dan start je m gewoon opnieuw op. Iedereen die bij ons op bezoek komt is laaiend enthousiast. 55 in h is groot genoeg hoewel ik voor 65 gegaan zou zijn als ik de ruimte zou hebben en t prijsverschil minder was. Al met al n goede koop. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed (destijds was er ook nog eens 200 euro cash back via Philips, maar zelfs zonder is t n prima koop)

• Beeldkwaliteit

Nur85 26-10-2018

Top product, tot nu toe.

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Ik vindt het een top product. Alleen jammer dat je de tv om de zoveel uur moet uitzetten om de restbeelden te verwijderen.

René 25-10-2018

SUPER televisie

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Een top tv prachtig beeld en geluid een genot om televisie te kijken ! Met prachtig ambilicht .
Gebruik is super eenvoudig en lekker snel met zappen en gebruik als smart tv.
Dus wij zijn echt blij met deze tv. En al die mensen die in reviews schrijven dat ze over bepaalde dingen ontevreden zijn, staan gewoon ontevreden in het leven....

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilicht
  • Geluid
  • Gebruik
  • Uitstraling

flyer007 22-10-2018

Schitterend beeld, waarloze afstandsbediening

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Betere oled tv in betaalbare prijsklasse (vergelijkbare modellen van andere merken al gauw 25% duurder). Ambilight is leuk, zeker in cominatie met Philips Hue. Geen problemen met plaatsing qua Ambilight.

Absoluut waardeloos is de afstandbediening; reageerd heel traag (of helemaal niet), tenzij je de a.b. precies op het midden van de tv mikt. Androidtv is ook niet de meest vlotte interface, maar wel weer open. Dus veel Apps.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ambilight

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Androidtv

Ettore 06-09-2018

Prima TV

Geschreven voor: Philips 9000 series 55POS9002/12 2017

Deze Oled tv is een techisch hoogstandje als het om geluid en kwaliteit gaat, ook het design mager zijn, schitterend!