Philips 6000 series 32PFS6402/12

Diepte
7,68 cm dikte
Schermgrootte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

P Feiken 20-12-2017

Kleine philips tv met ambi light

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Onze vorige philips tv met ambi light heeft het naar 15 jaar begeven.
Omdat wij een relatieve kleine huiskamer hebben willen wij geen groot tv scherm in huis 32 inch is voor ons dan meer dan voldoende samen met de ambi light van philips geeft dit dan toch een extra dimensie.

Het smart tv gedeelde zullen wij is onze ervaring amper gebruiken hoogstens om een keer een film mee te kijken dus vinden wij minder belangrijk, wel even geprobeert maar blijft toch altijd omslachtig op een tv.

Het beeld is ongelofelijk scherp en helder, vonden het eigenlijk te helder en scherp hebben dan ook het beeld waar mogelijk is warmer gezet en minderscherp.

Het geluid is in vergelijking met onze vorige tv simpel weg belabberd,
Maar dat kan ook bijna niet anders met zn ultra dunne tv er zitten dan ook volgens mij niet meer dan veredelde tablet speakers in.
Eigenlijk kan je bijna niet meer zonder soundbar (die wij dan ook gaan afschaffen).

De aanschaf van de tv lijkt dan ook voordelig maar gebruikt je hem zoals wij als hoofd tv en je wil er toch een beetje geluid uit krijgen dan ontkom je dus bijna niet aan het aanschaffen van een soundbar wat je dan ook bij de aanschaf moet optellen.

Een groot gemis vinden wij dat je niet met behulp van tulpstekkertjes speakers op de tv kan aansluiten.
Dit kan dus alleen met een HDMI kabel of een optical kabel de HDMI is bij ons al bezet omdat wij een extern kastje van KPN gebruiken.
Blijft dus alleen een optical kabel over.
waardoor je dus gedwongen wordt een soundbar aan te schaffen met deze aansluitingen.

Kortom een tv met ongelofelijk veel mogelijkheden (wat je bijna nooit gebruikt) en kraakhelder beeld ( welke niet in 32 inch?)
Gekocht voor 399,00 bij foka incl 5 jaar garantie
Misschien iets duurder dan een ander tv maar met name het ambi light systeem gaf ons de doorslag.

Overigens ging de aanschaf bij foka super, tv besteld volgende dag in huis plus gratis extra 3 jaar garantie.

Nu maar hopen dat deze ook weer 15 jaar mee gaat.

Groet P

Pluspunten

• Ambi light
  • scherp beeld

Minpunten

• Geen mogelijkheid op annaloge aansluiting speakers
  • Slecht geluid

Hans 08-09-2017

Geweldig beeld samen met ambilight

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Half jaar geleden een 5500 gekocht maar die is helaas door een blikseminslag kapot gegaan. Omdat ik de tv op de slaapkamer gebruik wilde ik slechts een 32inch versie die op Android draait. Je hebt dan de keuze tussen Sony en Philips. Ik heb voor de 6402 gekozen omdat die over ambilight beschikt wat een geweldig sfeer creëert in de slaapkamer. Ook het beeld en geluid zijn geweldig, net als de mogelijkheden die Android bied. Streamen, IPTV, Kodi, etc draaien als een zonnetje. Ik heb de TV gekocht bij FOKA Rotterdam omdat er geen enkele zaak is die zulk geweldig service verleend, 5 jr garantie ipv standaard 2 om maar iets te noemen. Wat mij betreft qua prijs/mogelijkheden een aanrader!

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • mogelijkheden

Minpunten

• vrij kort aansluitsnoer 220v

E.Ghobrial 27-07-2017

helder beeld, ambi light is prettig voor de ogen ,

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Hele prettige ambilight ervaring, dat is ook een reden waarom we weer voor Philps hebben gekozen
Altijd philips gehad heel prettig om mee te werken de service medewerker was heel coulant om mij met de regitrstaie helpen, een mooi vormgegeven TV. prima prijs / kwaliteitsverhouding .

Pluspunten

• helder beeld
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• geluid met blue tooth wat minder

Yvette 01-06-2019

Mooi voor op een kinderkamer, scherp beeld en geluid prima

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Super leuke tv, staat bij ons op een kinderkamer. Reviews schreven over een slecht geluid, zijn wij het niet mee eens. Geluid is prima en beeld mooi scherp en rustig. Dochter vindt ambilight helemaal geweldig maar het kan ook uitgezet worden. Mooi design alleen een ietwat vreemde afstandsbediening, de nummers zitten onderaan ipv boven.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Ambilight

Minpunten

• Afstandsbediening

Martijn 28-10-2018

Super afgewerkte ambilight tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Deze tv aangeschaft voor mijn zoon die graag netflix kijkt.
Zolang je tv recht voor een muur hangt of staat is ambilight een super toevoeging.
Mijn zoon is blij met dit bioscoopeffect.
Ook moet ik zeggen dat de scherpe en kleuren mij zeker tevreden maken.
Geluid is prima voor een tv zonder soundbar.

Bediening is goed en heeft een redelijk overzichtelijk besturingssysteem.
Het enigste dat er ontbreekt is hdr.
Bij gamen met bijv ps4 pro is hdr belangrijker dan evt 4k.
Achteraf heb ik wel op diverse wijze vernomen over software die niet even goed werkt en invloed kan hebben op besturing en beeld.
Dit heeft wel wat invloed gehad op mijn vertrouwen wat betreft phillips en op mijn volgende aankoop..een tv voor op de ouderslaapkamer.
Uiteindelijk de LG32LK6100 lees ook dit review!!

Mijn advies is zowiezo pak een smart tv die paar tientjes zullen ervoor zorgen dat je achteraf geen spijt krijgt.
Dmv netflix en oa youtube heeft je tv veel meer mogelijkheden.
Maar je kan nu ook overal met je tv naartoe zelfs naar buiten.Series films(netflix) ,muziekvideo's en filpjes(youtube) bekijken zonder antenne of decoder (zolang je maar wifi en stroom hebt).

Pluspunten

• ambilight
  • Goede afwerking
  • mooi beeld zowel in kleur als scherpte

Minpunten

• geen hdr
  • diverse reviews software issues

Jennifer 04-11-2017

Ambi light meest opvallende extra

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Mooie compacte 32", met ambi light wat film kijken een extra dimensie geeft. We hebben voor dit model gekozen vanwege android.

Pluspunten

• Ambi light
  • android

Minpunten

• afstandbediening van provider niet kunnen koppelen

Tu Son 23-10-2017

Philips Android TV

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Mooi afgewerkte TV met prima android smart TV omgeving. Erg prettig is dat de TV ook werkt zonder extra Ziggo decoder of extra CI-module kaart.

Pluspunten

• Werkt zonder decoder (Ziggo)
  • Mooi beeld
  • Android TV

twentonian 05-12-2018

Hallo Tu Son ,
Als u op de kabel bent aangesloten heb je of een kastje nodg of een CI module om ( alle ) zenders te kunnen ontvangen , anders krijgt u alleen een aantal ongecodeerde zenders in SD en geen zenders in HD , klopt dat ?

Maria 12-10-2017

Mooie tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Supermooie tv voor in de kinderkamer, prachtig beeld en de ambilight is geweldig. Heeft tal van mogelijkheden, dit is beslist een aanwinst voor de kids.

Pluspunten

• makkelijke bediening

E.Muller 21-08-2017

mooi grote tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

We hebben voor deze tv gekozen van wegen de scherpte van het beeld en de apps die erop kunnen. Er kunnen er veel meer op dan andere tv's. Het is wel even zoeken om te kijken hoe alles werkt. er zitten wel erg veel functies op. Wij zijn zeer tevreden en houden er van dat je er veel op kan installeren.

Pluspunten

• mooi beeld
  • veel functies

Minpunten

• is ingewikkeld om sommige dingen te vinden

Piet 19-08-2017

Mooi helder beeld, top geluid, en enorm snel

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Vandaag deze Smart TV gekocht en erg gemakkelijk in te stellen en in gebruik. We zijn erg blij met de helderheid en de snelheid van deze televisie. Het geluid is ook top. De Smart TV functies zijn echt ideaal. Ik raad deze TV zeker aan, al helemaal tegen zo'n goede prijs!

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemakkelijk instelbaar
  • Goede service

Minpunten

• Geen :)

D 18-08-2017

Super scherp beeld

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Prachtig scherp beeld, met zeer mooie heldere kleuren
Stuk beter dan we gewend waren.
Model is ook erg mooi. Erg goede koop.

W.Bruning 18-08-2017

Prachtige vormgeving, mooi helder beeld en een goed geluid.

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Ik heb voor Philips gekozen vanwege het prachtige heldere beeld en de mooie natuurlijke kleuren. Tevens vind ik de goede,uitgekiende vormgeving van belang.

A. Krielen 18-08-2017

Met recht "Groots in Beeld en geluid"!

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Sinds een paar weken bezitter van deze LED TV 55PUS7502/12. Fantastische beeldkwaliteit met Ambilight dat je naar eigen wensen kunt instellen.
Maar vooral een écht superkwaliteit geluid!!! Dat laat bij andere LED TV's vaak te wensen over......

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Draaivoet
  • Ambilight naar eigen wensen instelbaar

Arjen 17-08-2017

Veel mogelijkeden

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Dit toestel gekozen vanwege de vele mogelijkheden, SMART en Casten vanaf laptop en telefoon. Beeldscherm uit te schakelen als je alleen muziek/radio luistert. Geen gebruiksaanwijzing meegeleverd en eigenlijk ook niet nodig. Eventueel te downloaden met een QRcode.
Installatie zeer eenvoudig

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • casten vanaf telefoon / laptop

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fam. A.M.J. Pennings 14-08-2017

Prachtig groot scherm. Erg duidelijk en mooie kleuren

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van deze t.v. Mooi ambiligt. een prachtige t.v.
Een klasse produkt van Philips, want de kleuren en beelden zijn erg mooi. de werking is eenvoudig.
Ook ben ik tevreden wat betreft de prijs- kwaliteitsverhouding.
Ook de zaak Lunenburg te Nuland heeft alles perfekt geregeld. daar koop ik al jaren mijn spullen en vooral Philips artikelen.

Rene 10-08-2017

Android besturingsysteem

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Een tv met android besturingssysteem is echt een must wanneer je meer uit je smart tv wil halen.
Zelf bepalen welke apps je wilt installeren. Zoals Kodi, Bubble UPNP, ect. !!!!
Wanneer je in bezit bent van een NAS kan kun je met diversen android apps je eigen content afspelen.

R. van Loon 31-07-2017

Mooie televisie

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Heel erg tevreden met m'n nieuwe tv. Mooi modern ontwerp en helder beeld. Ambilight geeft net dat beetje extra aan de tv. Fijne, simpele afstandsbediening erbij. Prima formaat voor in een kleine ruimte