Philips 6000 series 32PFS6402/12

Diepte
7.68 cm dikte
Schermgrootte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

P Feiken 20-12-2017

Kleine philips tv met ambi light

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Onze vorige philips tv met ambi light heeft het naar 15 jaar begeven.
Omdat wij een relatieve kleine huiskamer hebben willen wij geen groot tv scherm in huis 32 inch is voor ons dan meer dan voldoende samen met de ambi light van philips geeft dit dan toch een extra dimensie.

Het smart tv gedeelde zullen wij is onze ervaring amper gebruiken hoogstens om een keer een film mee te kijken dus vinden wij minder belangrijk, wel even geprobeert maar blijft toch altijd omslachtig op een tv.

Het beeld is ongelofelijk scherp en helder, vonden het eigenlijk te helder en scherp hebben dan ook het beeld waar mogelijk is warmer gezet en minderscherp.

Het geluid is in vergelijking met onze vorige tv simpel weg belabberd,
Maar dat kan ook bijna niet anders met zn ultra dunne tv er zitten dan ook volgens mij niet meer dan veredelde tablet speakers in.
Eigenlijk kan je bijna niet meer zonder soundbar (die wij dan ook gaan afschaffen).

De aanschaf van de tv lijkt dan ook voordelig maar gebruikt je hem zoals wij als hoofd tv en je wil er toch een beetje geluid uit krijgen dan ontkom je dus bijna niet aan het aanschaffen van een soundbar wat je dan ook bij de aanschaf moet optellen.

Een groot gemis vinden wij dat je niet met behulp van tulpstekkertjes speakers op de tv kan aansluiten.
Dit kan dus alleen met een HDMI kabel of een optical kabel de HDMI is bij ons al bezet omdat wij een extern kastje van KPN gebruiken.
Blijft dus alleen een optical kabel over.
waardoor je dus gedwongen wordt een soundbar aan te schaffen met deze aansluitingen.

Kortom een tv met ongelofelijk veel mogelijkheden (wat je bijna nooit gebruikt) en kraakhelder beeld ( welke niet in 32 inch?)
Gekocht voor 399,00 bij foka incl 5 jaar garantie
Misschien iets duurder dan een ander tv maar met name het ambi light systeem gaf ons de doorslag.

Overigens ging de aanschaf bij foka super, tv besteld volgende dag in huis plus gratis extra 3 jaar garantie.

Nu maar hopen dat deze ook weer 15 jaar mee gaat.

Groet P

Pluspunten

• Ambi light
  • scherp beeld

Minpunten

• Geen mogelijkheid op annaloge aansluiting speakers
  • Slecht geluid

Jan9608 03-01-2020

Als ik het plaatje met aansluitingen bekijk, heeft hij gewoon een koptelefoonaansluiting.
Oftewel, stekkertje erin en spelen maar...

Hans 08-09-2017

Geweldig beeld samen met ambilight

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Half jaar geleden een 5500 gekocht maar die is helaas door een blikseminslag kapot gegaan. Omdat ik de tv op de slaapkamer gebruik wilde ik slechts een 32inch versie die op Android draait. Je hebt dan de keuze tussen Sony en Philips. Ik heb voor de 6402 gekozen omdat die over ambilight beschikt wat een geweldig sfeer creëert in de slaapkamer. Ook het beeld en geluid zijn geweldig, net als de mogelijkheden die Android bied. Streamen, IPTV, Kodi, etc draaien als een zonnetje. Ik heb de TV gekocht bij FOKA Rotterdam omdat er geen enkele zaak is die zulk geweldig service verleend, 5 jr garantie ipv standaard 2 om maar iets te noemen. Wat mij betreft qua prijs/mogelijkheden een aanrader!

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • mogelijkheden

Minpunten

• vrij kort aansluitsnoer 220v

E.Ghobrial 27-07-2017

helder beeld, ambi light is prettig voor de ogen ,

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Hele prettige ambilight ervaring, dat is ook een reden waarom we weer voor Philps hebben gekozen
Altijd philips gehad heel prettig om mee te werken de service medewerker was heel coulant om mij met de regitrstaie helpen, een mooi vormgegeven TV. prima prijs / kwaliteitsverhouding .

Pluspunten

• helder beeld
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• geluid met blue tooth wat minder

Cees54 20-02-2020

Geweldig!!!

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Mooie kleuren,en goed geluid! Ben erg blij met ambilight ! Tevens is de app voor tv van pluswaarde !

JoopSch 25-08-2019

Fijne TV met veel mogelijkheden, maar.....

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Een mooi uitziende televisie met veel smart-functies en uiteraard ambilight.
Installeren ging prima, helaas na 34 dagen (net buiten de omruilgarantie van de winkel...) begon de WiFi te haperen. Uitvallende Netflix en NLziet dus... Resetten los van de stroom hielp maar even. Ook fabrieksherstel werkte niet. (de WiFi schakelt uit en gaat niet meer aan)

Aangezien ik niet kan bekabelen (heel gedoe met aanleggen) dus geen internetfunctionaliteit....

De winkel heeft aangeboden om de TV te retourneren ter reparatie, maar het is erg sneu dat na ruim een maand je je TV alweer wellicht ruim een maand kwijt bent, nog afgezien dat de klacht zomaar weer terug kan komen.
Jammer..

pz82 26-05-2019

Een goed product.

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Een goede tv voor een mooie prijs. Voor deze prijsklasse vind ik het een heel goed product, werkt prima, beeldkwaliteit is mooi, design is mooi en werkt prima.

Schenk 2 01-09-2020

Android uitvoering !

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

deze TV neemt de satellietkanalen over van Canal-Digitaal, ik mis echter totaal het beeld na het inschakelen dat aangeeft dat CD de lijst veranderd heeft en of ik die doorvoeren wil. Er is geen menu te vinden om dat in- of uit te schakelen !
Het geluid van deze TV valt mij tegen, als ik duidelijk daarin bij persoonlijke instelling eea wijzig is dat niet horen !

Yentle 30-06-2020

Prima TV

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

De TV geeft een helder en mooi beeld. Via YouTube goed te bekijken. Geluid is van mindere kwaliteit, maar komt waarschijnlijk doordat het een dunne plaat is.
Via google kom ik even niet verder. Dat werkt niet goed, door gebrek aan kennis?

Opelastra2003 14-06-2020

Mooi beeld en goed scherp. Heel goede kleuren.

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Ben heel tevreden over deze tv. Was ook makkelijk te installeren. Zo wel de zenders als ook het smart gedeelte.

Hendrik.K 12-06-2020

Voldoet goed aan onze wensen

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

We hebben deze TV als smart TV gekocht voor gebruik in de keuken die deels ook als woongedeelte (serre) wordt gebruikt. Door de (systeem) apps kunnen we hem gebruiken zonder kabels om uitzendingen terug te kijken. Ook prettig: de ingebouwde Chromecast waardoor we ook series van andere zenders die niet in de apps zitten kunnen zien. Beeldkwaliteit is goed, geluidskwaliteit is redelijk tot goed.

Anoniem 24-05-2020

Mooi scherp en helder beeld

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Makkelijk in te stellen. Helder beeld. Alleen WiFi werkt slecht. TV via kabel op internet aangesloten.

JM H 23-05-2020

Smart TV

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Prijs - kwaliteit zeer goed toestel, ook om TV Vlaanderen te kijken via satelliet. Ik kan er ook mijn Android GSM op bekijken.

Hutse 25-12-2019

Tevreden van mijn aankoop

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Goed TV scherm, beetje aanpassen aan de kleuren. Makkelijk te installeren. Geluid iets minder goed omdat de luidspreker zich waarschijnlijk achteraan bevindt in plaats van vooraan.

Hans R 16-12-2019

Goede tv voor aan voeteneinde bed

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

We zochten een tv die niet te klein of te groot is voor aan het voeteneinde van het bed. Met deze 32 inch de juiste maat. Goed beeld. Ambilight een pluspunt in een anders donkere slaapkamer.

Marcel B 04-10-2019

Mooi scherm, maar brakke smart tv functionaliteit

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Het scherm is erg mooi. Ik gebruik het met name voor PS4, als PC scherm en voor de interne netflix app. Helaas na 1 jaar gebruik bevroor het beeld en wilde hij niet meer opstarten. Na reaparatie in de garantie werkt netflix niet meer. Behoorlijke tegenvaller deze smart-TV.

Yoda 09-09-2019

Een top TV voor de slaapkamer

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Prima kwaliteit zeker voor de prijs. Veel mogelijkheden, scherp beeld. Geluid is best aardig voor het slaapkamer gebruik.

Den tweeter 09-09-2019

geweldig mooi beeld en vele mogelijkheden.

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

mooi vormgegeven ontwerp met een scherp beeld. De mogelijkheid om een harddisk aan te sluiten om te pauzeren en op te nemen is een groot pluspunt. De ambilight heeft een mooi effect.

hansuitschiedam 20-08-2019

Prima Smart TV

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Prima Smart TV voor in de slaapkamer.
Van alle gemakken voorzien.
Beeld is goed scherp en de Ambilight is ook prachtig.
En voorzien van Android wel zo fijn als je meer Philips TV's in huis hebt, overal hetzelfde.

Gekozen om zijn beeldkwaliteit, een van de weinige Smart TV's met Full-HD.

Tradgard 12-08-2019

Prima TV. Naar onze mening beste keuze in dit formaat.

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Prima TV, naar onze mening beste keuze in deze afmeting. bij keuze laten leiden door advies in de winkel van BCC. Minpunt is de digital audio out connectie. Die is erg zwak. De eerste ging gelijk kapot. Na omruiling was de tweede niet veel beter. Zit gewoon al los als je het toestel uit de doos haalt.

Yvette 01-06-2019

Mooi voor op een kinderkamer, scherp beeld en geluid prima

Geschreven voor: Philips 6000 series 32PFS6402/12

Super leuke tv, staat bij ons op een kinderkamer. Reviews schreven over een slecht geluid, zijn wij het niet mee eens. Geluid is prima en beeld mooi scherp en rustig. Dochter vindt ambilight helemaal geweldig maar het kan ook uitgezet worden. Mooi design alleen een ietwat vreemde afstandsbediening, de nummers zitten onderaan ipv boven.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Ambilight

Minpunten

• Afstandsbediening