Samsung UE65KS8000LXXN

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

boris 17-03-2017

een vervelend gebrek

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Het verbinden van mijn Bose hoofdtelefoon middels bluetooth functioneert bijzonder slecht. mocht het na vele pogingen eindelijk gelukt zijn een connectie te krijgen is deze niet goed valt regelmatig weg en stoort en dit op 2 meter afstand.
Het probleem is niet uniek en dit is bij Samsung ook wel bekend.
Het grote aantal klachten over dit probleem is terug te lezen op de website van Samsung zelf (https://us.community.samsung.com/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/tv/page/1/thread-id/5259)

Erg jammer dat dit niet wordt opgepakt door Samsung. Bluetooth hoofdtelefoonverbinding is dan misschien maar 1 van de vele features van deze tv maar als je dit nu net belangrijk vindt, dan zou ik naar iets anders uitkijken.

Pluspunten

• goed beeld
  • goed geluid

Minpunten

• slechte bluetooth connectivity
  • slechte response van samsung

Rene 13-12-2016

EU49KS8000 Stotterend beeld bij voetbalwedstrijden

Geschreven voor: Samsung UE49KS8000

Sedert Mei deze TV in het bezit bij films en gewone uitzendingen uitmuntend beeld,
Alleen tijden voetbalwedstrijden zeker een zestal keren per 45 Min een stotterend beeld.
Er treed dan een soort van vertraging in wat +/- 3 a 4 sec. duurt.
Tot op heden heb ik gedacht dat Samsung dat wel zou oplossen door een update ,
Echter het ziet ernaar uit dat dit niet opgelost gaat worden.
Dus is deze aankoop een miskoop omdat voetbal mijn passie is.
Het gekke is dat Samsung reclame maakt met deze TV om er voetbalwedstrijden mee te kijken.
Dit is te gek voor woorden.
Dus als je van voetbal houd dan bovenstaand advies in acht nemen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • een pareltje voor je huiskamer

Minpunten

• Stotterend beeld bij voetbalwedstrijden
  • Afstandsbediening onhandig

Mark & Saskia 22-07-2016

Wat een prachtig toestel!

Geschreven voor: Samsung UE65KS8000LXXN

Wij hebben jaren lang genoten van een Samsung plasma TV (PS50C7700) maar waren nu echt toe aan een nieuwe, grotere TV. De zoektocht heeft lang geduurd maar het resultaat mag er zeker zijn. Wat een beeld!

Het geluid is echt behoorlijk goed. Hoewel meestal het geluid naar de Pioneer receiver werd gestuurd, is TV kijken met geluid van de ingebouwde speakers echt meer dan OK. Films en muziek registraties kijken we nog steeds liever in 5.1 maar voor normale uitzendingen is het goed te doen. Zeker als je bedenkt hoe dun het toestel is!

De TV geeft een fantastisch plaatje weer. Wat een helderheid en contrast. We waren al erg verwend met onze vorige TV, maar dit is echt weergaloos! Uiteraard moest er wel wat gefinetuned worden, maar dat kan tot in het kleinste detail, per bron. Ziggo CI+ En DVD is goed, Blu-Ray is beter maar 4K.... Smullen! De zon valt bij ons praktisch heel de dag op het scherm maar hier heb je totaal geen hinder van. Dat was met onze plasma wel anders... De kijkhoek is ok, maar erg goed in vergelijking tot soort gelijke modellen in de zelfde prijsklasse.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Dankzij het Tizen systeem is bijna elke app in een handomdraai te installeren en te gebruiken. Van Netflix tot de ingebouwde mediaplayer of zelfs teletekst, het is snel werkt goed en is stabiel. En de meegeleverde connect box is een echte uitkomst. Alle kabels op dit kastje en slechts 1 signaalkabel naar het toestel. Ideaal als je het scherm, zoals bij ons het geval is, wilt ophangen.

Qua gebruikers gemak kunnen we kort zijn. Alles is logisch, makkelijk te vinden. Misschien omdat we hiervoor ook een Samsung hadden maar het werkt prima. Wat wel echt bizar is, is hoe snel de TV opstart en meteen beeld geeft, super!

Het design is heel strak, heel mooi! Goed afgewerkt en degelijk materiaal. Het Samsung logootje aan de voorkant is standaard verlicht bij het kijken, maar is (gelukkig) ook uit te zetten. De voet zit nog in de verpakking, dus nemen we die niet mee in de review.

Ondanks dat het toestel super dun is, voelt alles stevig en degelijk aan. Alle kabel zitten goed klem, de ophanging is top.

Al met al een aanrader! Met de cashback en een leuke korting mmog steeds een behoorlijke uitgave, maar daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad!

Erik 06-05-2017

Vraag: hoe zet je het verlichte Samsung-logo, onderaan het scherm, aan of uit?

Rene 28-05-2016

Wauw deze Samsung UE49KS8000 overtreft de oled tv van LG

9,6
Via een webshop een LG Oled tv aangeschaft,
Echter de kwaliteit liet wat mij betreft te wensen over.
Zwart is zwart maar ik miste detail.
Deze terug gestuurd binnen de 14 dagen zicht termijn. en ben op zoek gegaan naar een andere tv.
Het was eigenlijk niet de bedoeling om in Vlaardingen bij Expert binnen te lopen , maar om de één of andere reden heb ik dat toch gedaan.
Ik werd meteen overvallen door de Samsung UE49KS8000 TV wat een mooi beeld, ik heb werkelijk nog nooit zo'n detail bij een led TV waargenomen
Ik was werkelijk overdonderd .
En na een goede demonstratie van de verkoper wist ik het zeker dit wordt mijn nieuwe TV .
Het gebruik van de TV is kinderspel en de TV werkt perfect met mijn Samsung S6 Edge. Ik ben echt dik tevreden met mijn aankoop , en je krijgt er ook nog een wireless 360 speaker cadeau bij.
Elke keer als ik voor de TV zit denk ik ! Wauw wat een detail en wat een geluid.
De Samsung UE49KS8000 bijna de werkelijkheid.

L de Vries 26-05-2016

Boven verwachting

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Heel lang aan het vergelijken voor geluid en beeld kwaliteit. Daarbij vooral met het oog dat ik een helverlichte kamer op het zuiden heb en hierdoor altijd met zonneschijn verduistering nodig ben.
Qua beeld en geluid kwam ik betreffend speaker vermogen/kwaliteit al gauw in de 8000 serie. Stond nog te dubben tussen de oude kj8000 en de deze ks8000.
Al gauw bleek dat dit nieuwe model echt weer een stuk beter uit de verf kwam qua beeld en geluid. en zou beter tegen zonlicht bestand zijn. Ja Ja, vaker gehoord.
Wel..... Niet verwacht, maar inderdaad in gebruik fantastisch beeld in een vol verlichte kamer met mooi helder geluid.
SUPER tevreden. Geen gordijnen meer dicht. Helder beeld. Goed geluid en makkelijk te bedienen. En ja, aps; ze zitten er op, maar maak daar echt niet veel gebruik van.
herkent mijn andere apparaten en opslag, dus voor mij voldoende.

Kris 30-01-2017

Minpounten UE55KS8000L

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Heb TV 1 dag in huis en de pluspunten die door anderen genoemd worden zullen zeker waar zijn toch zijn er ook minpunten voor best wel een dure tv dat als premium wordt aangeprezen.

-Te beginnen met de afstandbediening, die had best moderner mogen zijn. het ziet er vrij goedkoop uit bij zo.n dure tv. Al heb je wel daarnaast een 2e afstandbediening.
tevens mist de afstandbediening een scroll toets. LG heeft dit wel met cursor op de tv. Super makkelijk.
- De tv input voor bronnen gaatvia een bij apparaat. Best handig maar nadeel is dat de PIP hierdoor niet functioneert of alleen als je COAX kabel is aangesloten op de tv.
- De tv heeft zelf geen HDMI ingangen dit gaat zoals gezegd via de bij apparaat. Ook daarom kun je geen gebruik maken van de PIP functie.

Voor de rest na 1 dag in huis is het best een indrukwekkende tv.

P van Dijk 30-07-2016

Prima TV van Samsung

Geschreven voor: Samsung UE49KS8000

Mooie TV met prachtig beeld. Ik ben er erg tevreden mee. Fijne interface. Alleen de software voor Samsung Link is voor verbetering vatbaar. Verbinding is niet erg stabiel. Afstandsbediening is erg fijn.

Paula 03-06-2016

Fijne tv met haarscherpbeeld!

Geschreven voor: Samsung UE49KS8000

Fijne tv waarvan het beeld echt haarscherp is, ook al is het een flatscreen je wordt je serie of film ingezogen wat het heel realistisch maakt.

Smart TV is makkelijk te hanteren.

Helaas nog geen connectie tussen de afstandbediening en Vodafone, waardoor je met 2 afstandsbedieningen blijft knoeien.

Persoonlijk vind ik de TV voet erg lomp en groot waardoor de TV veel ruimte in beslag neemt.

Desondanks zeker waar voor je geld en een zeer prettige kijkervaring.

Stephan Hulsebosch 14-05-2016

Review van de Samsung UE49KS8000

Geschreven voor: Samsung UE49KS8000

Deze tv is werkelijk een plaatje van een tv. Het beeld is al erg scherp bij het gewoon tv kijken en het design van de tv is erg mooi.

Indien je er bijvoorbeeld Netflix mee kijkt in 4k resolutie weet je niet wat je ziet. Wat een mooi beeld! Het geluid is ook prima. Niet veel bas, meer wel mooi en zuiver geluid.

Qua apps ontbreken er helaas nog enkele zoals RTL XL omdat deze nog niet geschikt zijn voor het Tizen besturingssysteem. Dat zal ongetwijfeld op korte termijn opgelost zijn. Veel gebruikte apps als Netflix, Youtube etc. zijn wel al gewoon aanwezig. De apps werken door de quad core processor erg snel.

Ik kocht deze tv ter vervanging van mijn UE46D8000 en heb hier nog geen moment spijt van. Zeker weer een goede vooruitgang.

Weber 08-01-2017

Mooi product

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Zeer mooie tv. Om het beeld af te stellen naar eigen smaak kost veel moeite. Enige minpunt is wanneer je niet recht voor de tv zit wordt je beeld heel licht. Als je hoger dan de tv staat of te ver naar links of rechts zit is dit. Dit hoeft niet erg ver te zijn.
Verder een zeer mooie en goede tv.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeld bij 4K
  • Snelheid apps
  • Smart hub

Minpunten

• Kijkhoek
  • Afstellen beeldkwaliteit

Antoine 02-01-2017

Een van de beste LED TV's

Geschreven voor: Samsung UE65KS8000LXXN

Nooit een grote fan geweest van de kleuren van LED t.o.v. Plasma. Omdat ik een groter formaat wilde (65inch) en OLED nog onbetaalbaar is, voor deze topkwaliteit nano DOT matrix LED gekozen. Inmiddels is Plasma uitgestorven en heeft LED een behoorlijke ontwikkeling doorgemaakt. Het duurt even om aan LED te wennen, ziet er echt anders uit dan Plasma, en grootste nadeel is toch wel de kijkhoek, die is NIET groot bij deze Samsung ( +/-15 graden). Wil je vanuit grotere hoeken kijken, dan moet je een draaibare beugel/voet kopen. Bij de juiste instellingen is deze Samsung fantastisch. HDR+ is soms erg mooi voor bepaalde films, voor "gewoon" TV kijken is het vaak teveel van het goede. (en echte HDR content maar dat is er nog niet veel)
Het is een beetje rommelen met de instellingen om het beste resultaat te halen. De helderheid van LED is verslavend zo mooi en helder maar kan ook vermoeiend zijn. Sommige uitzendingen zien er fantastisch uit, andere weer minder. Het is nog een beetje sleutelen aan de instellingen voor het perfecte plaatje en lijkt me voor de gemiddelde consument toch wat (te) lastig. Al met al toch een van de beste LED TV's die er te koop is voor een zeer aantrekkelijke prijs in dit formaat. Wil je beter dan zul je toch naar OLED moeten en die zijn zeker 3x zo duur en leveren (nog) niet deze helderheid. Bekijk eens HDR 4K content op youtube op deze TV en beter heb ik nog niet gezien.

Last but not least, de afstandbediening is een verademing! Simpel en doeltreffend met stembediening en de apps werken goed. Netflix ziet er erg mooi uit.

Pluspunten

• scherpte
  • dynamiek
  • vormgeving
  • HDR+
  • afstandbediening

Minpunten

• kijkhoek
  • kijkhoek
  • kijkhoek

Antoine 08-01-2017

via Netflix is inmiddels 4K en HDR content te zien. Dit is werkelijk prachtig! Enorme mooie diepe kleuren, prachtig gedetailleerd, en een geweldige dynamiek in helderheid, dat wil zeggen, donkere partijen zijn mooi doortekend in detail en heldere partijen schitteren va het beeldscherm af. Mooier dan dit heb ik nog niet gezien.

Ed 07-11-2016

groot scherm , goed beeld , mooie afwerking

Geschreven voor: Samsung UE65KS8000LXXN

het is een mooie tv , smart afstandsbediening werkt niet zoals bedoeld , verder goed beeld , prijs is evenredig met kwaliteit , dus goed

Sluiter 02-10-2016

65INCH SCHERM MET VERBLUFFENDE BEELDKWALITEIT

Geschreven voor: Samsung UE65KS8000LXXN

gekozen voor Samsung 65inch 8000 serie aangezien we geen fan zijn van curved schermen. Tv uitzendening via Ziggo zijn waanzinnig scherp door de upscaling. youtube demo 4k filmpjes zijn ook serieus mooi. Pixels zijn amper te zien als je er vrij dichtop zit. Op afstand zijn zelfs de meest kleine letters te lezen. De prijs is nog aan de hoge kant maar is ook het enige minpunt. We gebruiken momenteel ziggo kabel, maar gaan weer terug naar schotel. Die introduceren altijd sneller nieuw signalen zoals als eerste HD en nu 4k. Schotel is toch net iets beter van signaal kwaliteit. Helaas maar 1 ci+ interface zodat je niet beide kunt aansluiten. Bij onweer/sneeuw of een giga regenbui heb je namelijk geen of slechte ontvangst met schotel.

Pluspunten

• scherp
  • snelle en gebruiksvriendelijke interface
  • bijna randloos beeld
  • upscaling zonder vertraging
  • ingebouwde speakers zijn zeer helder van geluid

Minpunten

• prijs
  • maar 1ci+ interface

Samsung EU49KS8000 26-09-2016

Kleur ...

Geschreven voor: Samsung UE49KS8000

Gezocht naar een nieuwe flatscreen tv met mooi beeld en geluid. Dat laatste is schijnbaar na mijn Philips 9000 serie niet meer mogelijk. Maar wat een beeld.

Pluspunten

• Beeld
  • vormgeving
  • eenvoud van aansluiten
  • mogelijkheden
  • handig losse aansluitbox

Minpunten

• geluid

steve 13-09-2016

briljant beeld

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

fantastisch mooi vormgegeven TV met de beste prestaties op dit moment. Samsung laat andere merken in het S-UHD LCD segment achter zich.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • vormgeving
  • gebruiksgemak
  • 1000 nits
  • premium

Minpunten

• inkijkhoek

Erwin 05-09-2016

UE55KS8000

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Na lang zoeken heb ik besloten om de UE55KS8000 aan te schaffen. Super beeld, goed geluid, handig is de one connect box en het installeren is zo gebeurd. Zeer tevreden!!

LvR 05-08-2016

Super Samsung SUHD 4K TV UE55KS8000 Series

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Samsung blijft voor mij de #1 leverancier van televisies. De beeldkwaliteit, het gebruiksgemak en het design zijn steken met kop en schouders uit boven andere merken. Dit is nu mijn 4e Samsung tv en ik wil eigenlijk geen andere meer.

LvR 08-08-2016

LvR: Na een paar dagen de tv te hebben gebruikt, ben ik er nog steeds content mee. De installatie van de KS8000 is uiterst gemakkelijk. Zelfs de smart remote werkt prima, al had ik daar door de vluchtigheid van de installatie niet genoeg tijd voorgenomen om het accurraat te installeren waardoor ik het even opnieuw moest doen.
De smart remote werkt prima en programmas zoals Netflix werken direct zonder eerst het via een telefoon of tablet te activeren.

LvR

Ineke 30-07-2016

Prachtig design, super beeld

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Toen we deze tv in de winkel zagen waren we meteen verkocht. Prachtig scherp en gedetailleerd beeld en een supersmal randje.
Eenmaal thuis de tv opgehangen en in een woord: geweldig!

Stansat 24-07-2016

Subliem beeld, prachtig design en redelijk geluid.

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Het beeld is werkelijk een plaatje vooral met 4K materiaal.
Het design is prachtig, werkt goed samen met Ziggo Horizonbox.
Jammer geen scart voor oude videorecorder en duurzaamheid moet zich nog bewijzen maar deze tv is een vervanger van 8 jaar oude Samsung tv dus heb ik daar veel vertrouwen in.ik kijk veel series bij Netflix en moet constateren dat series en films met HDR een vervelend bijverschijnsel hebben.De tv schakelt deze functie automatisch in en zodra er een ondertiteling is verlicht dit het scherm iedere keer wat erg hinderlijk is.Mijn advies aan Samsung is: Geef de vebruiker de mogelijkheid deze functie uit te zetten want het is beslist ergerlijk en verpest het beeld. Als 2e minpunt kan ik noemen de samenwerking via een horizonbox via een Denon versterker loopt niet erg intuïtief en moet bij elke start de afstandsbediening van de Denon erbij pakken voor het geluid. Diverse keren goed ingesteld maar verliest de samenwerking zodra ik alles uitschakel. Overigens kijk ik veel zonder extra 5.1 geluid van de versterker omdat het geluid van de tv zelf zeer acceptabel is. De intergratie van de 2 afstandsbedieningen zou van mij ook een pluspunt zijn omdat je nu toch 2 afstandsbedieningen in handbereik heb om alle functies te kunnen bedienen....onhandig dus. De upgrade van van het beed van SD naar SUHD is zeer matig, van upscaling kun je niet spreken, matif (oud) videomateriaal blijft van zeer matige kwaliteit. Het wachten is op de UHD box van Ziggo volgend jaar en nog betere reguliere kwaliteit van de normale zenders 720p is nu de uitzendnorm, dat moet beter in de toekomst om optimaal van 4K te kunnen genieten (zie promo's op youtube en Netflix UHD films. Verder een uitstekend alternatief voor de nog prijzige LG OLED tv&39;s.
Ik ben op bovenstaande puntjes na zeer tevreden.

Stansat 26-07-2016

Als aanvulling op mijn review moet ik vermelden dat je werkelijk de digitale handleiding moet downloaden en lezen op de satelietkanalen te installeren. Een wat teleurstellende in te stellen favorieten, mijn satelietbox doet dat veel beter en integreer deze kanalen dus niet. Ook moet ik nog vermelden dat de koop bij vonBurg in Rotterdam een hele goede keus was, uitstekende service.
Stansat

Jessica 04-01-2017

Beste Stansat, mag ik vragen wat je moest betalen bij VonBurg te Rotterdam? Stuur mij maar even een persoonlijk bericht als je wilt naar: bartvanbrakel@kpnmail.nl. Gr. Bart

JP 15-07-2016

Fantastisch!!

Geschreven voor: Samsung UE55KS8000LXXN

Heb deze tv na lang wikken en wegen gekocht. De reden hiervoor was de toch wel hoge aanschafprijs en het enorme aanbod van Ultra HD tv's op de markt. Daarnaast is er ook nog de keuze of men gaat voor een gebogen scherm of een platscherm.

Na het lezen van meerdere reviews van experts, heb ik toch gekozen voor een platscherm.

Na de tv te hebben uitgepakt, viel het me pas op hoe groot hij is, maar vooral hoe enorm dun. Het is echt een prachtig stukje design, maar waar de tv pas echt schittert, is zodra je deze aangezet :-)

Het beeld is écht in 1 woord super, zeker als men bijv. bluray content kijkt. Het beeld is zo ontzettend scherp, contrastrijk en mooi dat film kijken echt een andere dimensie word. Ook tv kijken via Ziggo ziet er prachtig uit, vooral als men Formule-1 kijkt.

Ook de Apps die erbij zitten werken goed en snel. Ik heb bijv. Netflix nog nooit zo snel zien werken. Het is aanklikken en 1 a 2 sec later zit je midden in je favoriete serie of film.

Verder heb ik nog niet veel meer kunnen testen, omdat ik de tv nog maar net heb. Voor wat ik nu heb gezien kan ik deze tv echt aan iedereen aanraden.