Samsung UE55KS8000L - Reviews

Diepte
4,08 cm dikte
Schermgrootte
55 inch.

Beoordeling op basis van 103 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

boris 17-03-2017 Product paar maanden in bezit

een vervelend gebrek

Het verbinden van mijn Bose hoofdtelefoon middels bluetooth functioneert bijzonder slecht. mocht het na vele pogingen eindelijk gelukt zijn een connectie te krijgen is deze niet goed valt regelmatig weg en stoort en dit op 2 meter afstand.
Het probleem is niet uniek en dit is bij Samsung ook wel bekend.
Het grote aantal klachten over dit probleem is terug te lezen op de website van Samsung zelf (https://us.community.samsung.com/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/tv/page/1/thread-id/5259)

Erg jammer dat dit niet wordt opgepakt door Samsung. Bluetooth hoofdtelefoonverbinding is dan misschien maar 1 van de vele features van deze tv maar als je dit nu net belangrijk vindt, dan zou ik naar iets anders uitkijken.

Pluspunten

• goed beeld
  • goed geluid

Minpunten

• slechte bluetooth connectivity
  • slechte response van samsung

L de Vries 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Boven verwachting

Heel lang aan het vergelijken voor geluid en beeld kwaliteit. Daarbij vooral met het oog dat ik een helverlichte kamer op het zuiden heb en hierdoor altijd met zonneschijn verduistering nodig ben.
Qua beeld en geluid kwam ik betreffend speaker vermogen/kwaliteit al gauw in de 8000 serie. Stond nog te dubben tussen de oude kj8000 en de deze ks8000.
Al gauw bleek dat dit nieuwe model echt weer een stuk beter uit de verf kwam qua beeld en geluid. en zou beter tegen zonlicht bestand zijn. Ja Ja, vaker gehoord.
Wel..... Niet verwacht, maar inderdaad in gebruik fantastisch beeld in een vol verlichte kamer met mooi helder geluid.
SUPER tevreden. Geen gordijnen meer dicht. Helder beeld. Goed geluid en makkelijk te bedienen. En ja, aps; ze zitten er op, maar maak daar echt niet veel gebruik van.
herkent mijn andere apparaten en opslag, dus voor mij voldoende.

Kris 30-01-2017 Product paar dagen in bezit

Minpounten UE55KS8000L

Heb TV 1 dag in huis en de pluspunten die door anderen genoemd worden zullen zeker waar zijn toch zijn er ook minpunten voor best wel een dure tv dat als premium wordt aangeprezen.

-Te beginnen met de afstandbediening, die had best moderner mogen zijn. het ziet er vrij goedkoop uit bij zo.n dure tv. Al heb je wel daarnaast een 2e afstandbediening.
tevens mist de afstandbediening een scroll toets. LG heeft dit wel met cursor op de tv. Super makkelijk.
- De tv input voor bronnen gaatvia een bij apparaat. Best handig maar nadeel is dat de PIP hierdoor niet functioneert of alleen als je COAX kabel is aangesloten op de tv.
- De tv heeft zelf geen HDMI ingangen dit gaat zoals gezegd via de bij apparaat. Ook daarom kun je geen gebruik maken van de PIP functie.

Voor de rest na 1 dag in huis is het best een indrukwekkende tv.

Weber 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi product

Zeer mooie tv. Om het beeld af te stellen naar eigen smaak kost veel moeite. Enige minpunt is wanneer je niet recht voor de tv zit wordt je beeld heel licht. Als je hoger dan de tv staat of te ver naar links of rechts zit is dit. Dit hoeft niet erg ver te zijn.
Verder een zeer mooie en goede tv.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeld bij 4K
  • Snelheid apps
  • Smart hub

Minpunten

• Kijkhoek
  • Afstellen beeldkwaliteit

steve 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

briljant beeld

fantastisch mooi vormgegeven TV met de beste prestaties op dit moment. Samsung laat andere merken in het S-UHD LCD segment achter zich.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • vormgeving
  • gebruiksgemak
  • 1000 nits
  • premium

Minpunten

• inkijkhoek

Erwin 05-09-2016 Product paar weken in bezit

UE55KS8000

Na lang zoeken heb ik besloten om de UE55KS8000 aan te schaffen. Super beeld, goed geluid, handig is de one connect box en het installeren is zo gebeurd. Zeer tevreden!!

LvR 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super Samsung SUHD 4K TV UE55KS8000 Series

Samsung blijft voor mij de #1 leverancier van televisies. De beeldkwaliteit, het gebruiksgemak en het design zijn steken met kop en schouders uit boven andere merken. Dit is nu mijn 4e Samsung tv en ik wil eigenlijk geen andere meer.

LvR 08-08-2016

LvR: Na een paar dagen de tv te hebben gebruikt, ben ik er nog steeds content mee. De installatie van de KS8000 is uiterst gemakkelijk. Zelfs de smart remote werkt prima, al had ik daar door de vluchtigheid van de installatie niet genoeg tijd voorgenomen om het accurraat te installeren waardoor ik het even opnieuw moest doen.
De smart remote werkt prima en programmas zoals Netflix werken direct zonder eerst het via een telefoon of tablet te activeren.

LvR

Ineke 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design, super beeld

Toen we deze tv in de winkel zagen waren we meteen verkocht. Prachtig scherp en gedetailleerd beeld en een supersmal randje.
Eenmaal thuis de tv opgehangen en in een woord: geweldig!

Stansat 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Subliem beeld, prachtig design en redelijk geluid.

Het beeld is werkelijk een plaatje vooral met 4K materiaal.
Het design is prachtig, werkt goed samen met Ziggo Horizonbox.
Jammer geen scart voor oude videorecorder en duurzaamheid moet zich nog bewijzen maar deze tv is een vervanger van 8 jaar oude Samsung tv dus heb ik daar veel vertrouwen in.ik kijk veel series bij Netflix en moet constateren dat series en films met HDR een vervelend bijverschijnsel hebben.De tv schakelt deze functie automatisch in en zodra er een ondertiteling is verlicht dit het scherm iedere keer wat erg hinderlijk is.Mijn advies aan Samsung is: Geef de vebruiker de mogelijkheid deze functie uit te zetten want het is beslist ergerlijk en verpest het beeld. Als 2e minpunt kan ik noemen de samenwerking via een horizonbox via een Denon versterker loopt niet erg intuïtief en moet bij elke start de afstandsbediening van de Denon erbij pakken voor het geluid. Diverse keren goed ingesteld maar verliest de samenwerking zodra ik alles uitschakel. Overigens kijk ik veel zonder extra 5.1 geluid van de versterker omdat het geluid van de tv zelf zeer acceptabel is. De intergratie van de 2 afstandsbedieningen zou van mij ook een pluspunt zijn omdat je nu toch 2 afstandsbedieningen in handbereik heb om alle functies te kunnen bedienen....onhandig dus. De upgrade van van het beed van SD naar SUHD is zeer matig, van upscaling kun je niet spreken, matif (oud) videomateriaal blijft van zeer matige kwaliteit. Het wachten is op de UHD box van Ziggo volgend jaar en nog betere reguliere kwaliteit van de normale zenders 720p is nu de uitzendnorm, dat moet beter in de toekomst om optimaal van 4K te kunnen genieten (zie promo's op youtube en Netflix UHD films. Verder een uitstekend alternatief voor de nog prijzige LG OLED tv&39;s.
Ik ben op bovenstaande puntjes na zeer tevreden.

Stansat 26-07-2016

Als aanvulling op mijn review moet ik vermelden dat je werkelijk de digitale handleiding moet downloaden en lezen op de satelietkanalen te installeren. Een wat teleurstellende in te stellen favorieten, mijn satelietbox doet dat veel beter en integreer deze kanalen dus niet. Ook moet ik nog vermelden dat de koop bij vonBurg in Rotterdam een hele goede keus was, uitstekende service.
Stansat

Jessica 04-01-2017

Beste Stansat, mag ik vragen wat je moest betalen bij VonBurg te Rotterdam? Stuur mij maar even een persoonlijk bericht als je wilt naar: bartvanbrakel@kpnmail.nl. Gr. Bart

JP 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch!!

Heb deze tv na lang wikken en wegen gekocht. De reden hiervoor was de toch wel hoge aanschafprijs en het enorme aanbod van Ultra HD tv's op de markt. Daarnaast is er ook nog de keuze of men gaat voor een gebogen scherm of een platscherm.

Na het lezen van meerdere reviews van experts, heb ik toch gekozen voor een platscherm.

Na de tv te hebben uitgepakt, viel het me pas op hoe groot hij is, maar vooral hoe enorm dun. Het is echt een prachtig stukje design, maar waar de tv pas echt schittert, is zodra je deze aangezet :-)

Het beeld is écht in 1 woord super, zeker als men bijv. bluray content kijkt. Het beeld is zo ontzettend scherp, contrastrijk en mooi dat film kijken echt een andere dimensie word. Ook tv kijken via Ziggo ziet er prachtig uit, vooral als men Formule-1 kijkt.

Ook de Apps die erbij zitten werken goed en snel. Ik heb bijv. Netflix nog nooit zo snel zien werken. Het is aanklikken en 1 a 2 sec later zit je midden in je favoriete serie of film.

Verder heb ik nog niet veel meer kunnen testen, omdat ik de tv nog maar net heb. Voor wat ik nu heb gezien kan ik deze tv echt aan iedereen aanraden.

Tony Hajunga 12-06-2016 Product maand in bezit

Tegenvallend beeld op SD

Na 5 jaar een Panasonic plasma tv te hebben gehad van het zelfde formaat, wilde ik eens overstappen op de nieuwste led tv van Samsung. Toen ik hem voor de eerste maal aanzette was ik zeer teleurgesteld! De beeldkwalitiet is erg flets en veel te roze/rood in de gezichten. De natuurlijke kleurweergave die mijn Panasonic had heeft deze televisie niet. Urenlang via het menu de instellingen vertanderd, toegegeven, het beeld is beter geworden, maar in een direct vergelijk met de 5 jaar oude Panasonic plasma is de echtheid van de kleuren en ook de digitale artefacten ( fouten in de beeldverwerking) is de Panasonic echt beter. Gelukkig heb ik de Panasonic niet verkocht, maar ik denk dat ik de televisie weer ga omwisselen naar een andere kamer. Jammer, ik had dit echt niet verwacht. Misschien is de Oled tv van LG beter.

switch 13-07-2016

het beeld is inderdaad te rood.
Ook na het beter instellen, zijn soms de gezichten abnormaal rood, terwijl andere gezichten, ter gelijker tijd, wel goed zijn.
Kortom wat kleuren betreft, is rood vaak overheersend.

ALISA 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

TOP AANKOOP!

IN 1 WOORD GEWELDIG VOLDOET AAN ALLE VERWACHTINGEN HAARSCHERP BEELD, GOED GELUID, PRACHTIG SCHERM, MAKKELIJK AAN TE SLUITEN

Roadmaster 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Roadmaster

We zijn heel tevreden over de beeldkwaliteit. Er kan weer zonder bril gekeken worden. We zijn nog aan het worstelen welke afstandsbediening we moeten pakken, maar dat is een kwestie van tijd. We hebben hem net een week. Vormgeving is heel strak zonder overbodige randen. Sommige films geven een 3d effect. Heel scherp beeld ook. Voorlopig blijft deze SUHD wel staan.

Emperhoror 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Adem benemende beeld ervaring

prachtig beeld,mooi ontwerp van de buitenkant ziet en voelt hoogwaardig aan.
Het Tizen besturings systeem werkt zeer soepel overzichtelijk en snel,heeft goede netwerk ondersteuning via DNLa.en speelt bijna alles af.
Wat ook fijn is dat met de bij geleverde universele afstandsbediening alles wat ik er opheb aangesloten te bedienen is:humax decoder,pioneer vsx-921 en de xbox one.

cjapio 25-05-2016

Ks8000 gisteren ontvangen. Hoe is de humax recorder aangesloten? Bij mij zit lan en antenne in de humax recorder/decoder en verbonden via hdmi met one connect. Hier krijg ik een foutmelding door : niet goed aangesloten. Ik hoor graag hoe u dit hebt aangesloten. Bij voorbaat dank.

Ineke Jonkman 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV

9,4
De TV heft een mooie uitstraling, beeld is geweldig. Mooie kleuren en zeer scherp. Met de "one connection" is de TV heel makkelijk en snel aan te sluiten zonder een bundle kabels langs de muur. Onze eerste beleving is zeer positief!

Anne52 20-05-2017 Product paar maanden in bezit

Beste koop ooit

Deze tv is echt de beste koop ooit.
Vroeger kwam er nooit niks anders binnen dan een Philips tv, maar na mijn laatste ervaring ben ik hiervan afgestapt.
Deze tv heeft echt alles wat een mens maar wil en belangrijk, het werkt ook allemaal.
Ik kon er maar 1 minpuntje aan ontdekken en dat is de ingebouwde browser, die geeft aan dat hij achterhaald is en dat blijkt ook.
Dit hebben we opgelost door er een Cromecast onder te hangen voor het geval dat, maar het komt heel weinig voor.
Je hebt prachtig beeld, ook als de zon schijnt en die zit hier vol in huis.
Omdat wij er een soundbar onder gezet hebben was het even uitzoeken wat de beste instelling was, maar dat was ook maar een paar dagen.
Echt een aanrader deze tv.

Pluspunten

• Simpel te bedienen.
  • Heeft alles wat het moet hebben.

Minpunten

• Slechte browser.
  • Hij was duur, maar dan heb je ook wat.

Kees 20-03-2017 Product paar maanden in bezit

3 maanden in bezit en fijne TV

Vooral de super snelle opstarttijd is zo prettig! Nu merk ik pas hoe irritant lang de tv op de slaapkamer opstart. Verder gewoon mooie tv. Geluid valt mee, alleen wordt nauwelijks harder na 50%

Pluspunten

• opstarttijd
  • scherpte

Yvonne Bruin 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Héél blij met ons prachtig mooie grote scherm

Gekozen voor de Samsung UE55KS8000L omdat het beeld van een ontzettend hoge kwaliteit is.
Het is echt schitterend, een heel verschil met de 6000 serie die vele malen goedkoper zijn.
We hebben ook echt lang erover gedaan om een televisie uit te zoeken. Er waren namelijk verschillende tv's waarbij ik raar in mijn hoofd werd met een groot beeld en deze tv niet.
Er zit ook een goed geluid in, makkelijk aan te sluiten, geen probleem!
We zijn er ontzettend blij mee!!

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Goed geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • One-connectbox
  • Net een bioscoop bij ons

Minpunten

• Absoluut geen minpunten

Anne52 30-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een lust om naar te kijken

Wat een tv.
Het is een lust om naar te kijken, de kleuren spatten van je scherm af.
Ook is de tv gemakkelijkin te stellen.
De tv heeft een mooi strak uiterlijk met een mooie voet eronder.
Ook handig is, dat je de kabels haast niet zie, je kan de one connect achter je kast leggen.
Het enige wat je ziet is de one connect kabel en een stroomkabel en het aansluitkastje sluit je nog af met een klepje.
Ik kan niet anders zeggen dat Samsung waar maakt wat hij belooft.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijkin te stellen
  • One connect box

Peter van Driel 25-01-2017 Product paar dagen in bezit

Ongelofelijk mooi beeld...

Vol verwachting onze nieuwe UHD tv aangesloten en aangezet...Ongelofelijk mooi beeld, overtreft onze hoogste verwachtingen. Het geluid is natuurlijk maar matig, maar met de soundbar aangesloten ook super!