Samsung UE55KU6020WXXN - Reviews

Diepte
6,32 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

tommy13 25-12-2016 Product paar weken in bezit

Scherpe prijs voor een grote tv

Deze week bij Tummers opgehaald en moet zeggen wat een beeld.
Omdat UltraHd nog in de kinderschoenen staat en voor Tv en films nog niet echt de moeite is om een Duurdere "betere" tv te gaan kopen omdat je dan ook alles op het ultraHD moet aanpassen (hifi en spelers) kwamen we toch bij deze tv uit.
We zochten een grotere tv voor in de kamer en was wat aan het kijken en zag deze tv net in de winkelstaan. had gekeken voor een 55inch Hd omdat ultrahd nog niet echt veel content heeft.
Tegen de tijd dat dat wel is kan ik altijd weer kijken of het dan wel loont dacht ik de prijzen zijn dan wel weer gezakt van die systemen.
Maar toen ik deze tv zag en de prijs voor deze 55 inch heb ik hem toch snel gekocht.
thuis snel opgezet en toch stiekem dat Ultrahd uitproberen.
Netflix op de tv aangezet en House of Cards seizoen 3 eens aangezet, maar dan zie je toch echt een superscherp beeld. WOW toch blij dat ik de Ultrahd heb gekocht voor die paar euro's meer tov HD tv.
Het geluid is gewoon net als elke platte tv kaal daarom heb ik er een soundbar bij met subwofer.
De films dvd en bluray zien er schitterend uit die ik afspeel met een mediaplayer op de tv.
ook de Raspberry Pi voor het streamen geeft mooi beeld.
De afstandbediening van de Tv stuurd de andere apparaten goed aan via de hdmi. Ik gebruik zelf de Logitech afstand bediening om alles te bedienen via de soundbar.
De app van deze samsung starten snel op en zoals van een samsung gewent werken ze gewoon goed (heb familie met sony en phillips smart tv thuis dat is toch stoeien soms.)
maar de smart tv gebruik ik bijna niet omdat ik Apple tv gebruik samen met kodi.
Wil je een goede tv met super beeld voor weinig geld dan koop je deze.

Pluspunten

• Super beeld
  • Goede Apps

Minpunten

• geluid

3x20 09-10-2016 Product paar dagen in bezit

aanrader goed toestel voor leuke prijs

helder beeld makkelijk aan te sluiten makkelijk te bedienen inpluggen aan zetten de tv geeft aan wat je moet doe binnen 10 minuten kijk je tv

Pluspunten

• helder beeld
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geluid is minder

Bram17 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Veel waar voor het geld

Prima tv. Bij een goede bron een prachtig beeld. Bewegende beelden, voetbal bijv., vervagen wat. Ik weet niet hoe dat bij dure tv's is, in winkels staan de beelden per prijsgroep opgesteld dus kun je niets vergelijken. Over het algemeen zeer tevreden over gebruiksgemak en beeldkwaliteit. Ook het geluid valt mee.

Pluspunten

• Beldkwaliteit
  • Installatie in minuten
  • Veel apps

Liefhebber17 04-03-2017

Inmiddels enige maanden in gebruik en nog steeds enthousiast. Ik zie wel enige tekortkomingen zoals het vervagen van snel bewegende beelden. Echter heb dat ook bij zeer dure tv's kunnen constateren. Geniet echt van de indrukwekkende kleuren en scherpte. Ook de zwartwaarde is prima. Vrij snelle response op de afstandsbediening. Kennelijk de aanbeveling niet aangeklikt, maar ik beveel deze tv van harte aan. Zeker voor de prijs.

Bennie 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en gebruiksvriendelijke tv

Mooie 4k samsung tv, makkelijke installatie. Mooie kleuren en makkelijk te bedienen. Raad deze tv aan ook vanwege de aantrekkelijke prijs!

Martijn 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima scherm van goed formaat voor zeer nette prijs

Al eerder geswitcht naar Samsung televisie en ook bij de vernieuwing voor Samsung gegaan. Gebruiksgemak van de Smart TV is daarvoor een van de redenen maar je zou hem natuurlijk niet nemen als het beeld niet top was. Het is echt een prachtig beeld en ik vind de 6000 serie qua model (de minder luxe looks) niet onder doen voor de 6400. Van PlatteTV ook nog eens een heel goede deal gekregen. Geluid kan ik niet beoordelen wij gebruiken de Sonos Playbar dus dat blijft erg mooi.

Pluspunten

• SmartTV gebruiksgemak
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• voet komt ver naar voren

Sander van Leeuwen 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Absoluut de beste prijs - kwaliteit verhouding

Produkt met zeer goede argumenten aangekocht bij Foka rotterdam. Tot zover zeer goed te spreken over de kwaliteit, terwijl de prijs zeer aantrekkelijk is!

• Grote van beeldscherm
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken