LG 49UH668V

Philips 49PUS6101

• Diepte 7,90 cm dikte
Philips 49PUS6101
9,0 (6)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

ReneLG 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige TV

Wat een heerlijke TV. Beeld is ontzettend mooi. Koppelen met de afstandsbediening van KPN gaat uitstekend. We doen alles met kpn afstandsbediening.
Met de remotecontroller van LG zeer gemakkelijk apps te raadplegen. Updates zeer snel voor diverse apss.
Rvs lijst om de TV is prachtig en de voet ook. Helaas kan deze niet draaien, maar met eigen viltjes eronder kan de gehele tv voorzichtig iets gedraaid worden.We willen de tv niet aan de muur vandaar de viltjes methode.
De voet is zeer eenvoudig te monteren
verder sinds 2 maanden in gebruik maar nog geen verdere min punten kunnen constateren.

Nico den Broeder 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een 49 inch grote verrassing van LG

Vergelijk het grote aanbod in LED TV's en zorg ervoor dat je appels met appels vergelijkt. Dan kom er achter dat de LG 49UH668V LED-TV de beste keuze is. En als je het apparaat uitpakt en aansluit wordt je op een hele simpele en soepele wijze automatisch door de installatieprocedure geleid. Je wordt omhelsd door een slanke, 49 inch grote verrassing, met een aantrekkelijk uiterlijk waarna je wordt betoverd door een schitterend helder beeld en een simple menustructuur waarmee je een groot aantal instellingen geheel naar je eigen persoonlijke keuze kunt instellen om het allemaal nòg mooier te maken. En als je daar dan mee klaar bent, dan luister je naar prachtige weergave van het geluid via de ingebouwde Harmen Kardon speakers, iets waarmee deze LED-TV zich duidelijk onderscheid van de andere. Fantastisch om op deze Smart TV direct naar NetFlix te kunnen schakelen. En dat is slechts één van de vele andere mogelijkheden. Tja, wat moet ik er meer over zeggen? Ik wordt hier heel erg blij van.

Pluspunten

• simpel en gemakkelijk te installeren
  • veel mogelijkheden
  • uitstekende geluidsweergave

Minpunten

• geen 3D

pierre 09-12-2016

Mooi design goed beeld vele mogelijkheden en gekocht bij BCC

201611-007914535 BCC zeer goede service. Mooi design, goed beeld vele mogelijkheden.
Wij zijn er heel blij mee.