Panasonic VIERA TX-40DS500 - Reviews

Diepte
4,70 cm dikte
Schermgrootte
40 inch

Beoordeling op basis van 1 review

jeroengevers 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kleuren, scherp en 400Hz

In eerste instantie was ik gericht op een Philips of Samsung LED TV met 40 inch scherm in een lagere prijsklasse (300/400,-).
Maar dat veranderde toen ik bij de Makro Den Bosch in de Outlet-hoek deze Panasonic zag staan.

Ik kon het prijskaartje niet geloven, dus heb ik eerst even reviews en prijzen vergeleken. Nu ben ik ervan overtuigd dat ze deze TV verkeerd hebben geprijsd.
De goedkoopste die ik (18-08-2016) zag was 530,- euro. Ik heb deze TV, nieuw in ongeopende doos, gekocht voor 299,- ex BTW (361.79incl).
Dus wie wil? Er stonden er nog 4 meer...

TV is 400Hz, maar dat is in het begin wat verwarrend. Scherm geeft na elke wisseling van kanaal in de linkerbovenhoek de reolutie (1080) aan en het aantal Hz. Ik dacht dat dit te verstellen was, maar dit is niet de snelheid van beeldverversing (400hz), maar het inkomende stroomsignaal. Heeft kennelijk niets daarmee van doen volgens een engelstalige review.

Maar beeld is erg mooi, en geluid is goed voor een (zeer) platte TV.
Wel een beetje jammer dat er geen uit-knop op zit, en dus altijd standby staat.

Al met al meer dan tevreden met deze TV, al had ik deze niet gekocht voor de normale prijs. Gewoon omdat ik niet meer dan 400,- wilde uitgeven.

Pluspunten

• Beeld
  • Smart TV
  • Geluid
  • Prijs (in mijn geval)

Minpunten

• Altijd Stand-by