Samsung UE55KU6400 - Reviews

Diepte
5,52 cm dikte
Schermgrootte
55 inch

Beoordeling op basis van 1 review

Shnvg_91 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE55KU6400

Het gaat om een tv met 4k en een HDR pro er op. Dit maakt tv kijken nog scherper en het geluid nog mooier! Dar viel me op toen ik een voetbalwedstrijd keek en de gezichten zo scheep waren en het gras gewoon echt goed te zien is.Bovendien is de tv zo plat dat je het mooi op de muur kan plaatsen, alsof het net een schilderij is!! Het spelen van Games is nog leuker geworden, omdat het net echt is , alsof je er echt in zit en alles is zo scherp( de contrasten kloppen gewoon!). Bovendien heb je ook een extra afstandsbediening die de bediening in het menu wel erg makkelijk maakt! Het gebruik van Internet op je tv is ook super snel, en werkt heel makkelijk, het is gewoon een tv met alles in 1 , je hoeft als je op tv zit niet meer je laptop of iets anders met Internet te pakken , want met je tv gaat het zo makkelijk ook. Als laatste wat ik heel fijn ervaar is het scherm zelf, je hebt randen erop zitten die zo smal zijn dat het gewoon een geheel scherm is, ik vond persoonlijk zo'n brede rand niet mooi. Kortom ik ben erg blij met me aankoop.