Samsung UE55KS7000 - Reviews

4,43 cm dikte
schermgrootte
55 inch

Cootje_F2410 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, super scherp beeld met veel kleuren

Na online en in winkels gezocht te hebben naar een nieuwe TV, hebben we de Samsung UE55KS7000 gekocht, niet online maar in de winkel. Wow wat een top beeld zeg. Super scherp en wat een kleuren...je zit het verschil echt.
Installatie van de TV is super eenvoudig, zelfs gecombineerd met de horizonbox van Ziggo. Je geeft aan dat het signaal via de box gaat en via welke provider en alles werkt meteen samen. Zelfs de afstandsbediening is meteen aan de box gekoppeld.
Wij zijn erg blij dat we de keuze hebben gemaakt om deze TV aan te schaffen. Hopelijk hebben we er lang plezier, want hij is pas een paar dagen in ons bezit :D

• Super scherp Beeld
  • Prachtige kleuren, duidelijk waarneembaar
  • veel opties (smart tv)

Minpunten

• Aanschaf dure HDMI kabels

laboteam 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, mooier en mooist!

Prachtige tv!

Net voor de jaarwisseling 2016-2017 heb ik deze tv gekocht en direct geïnstalleerd. Dat ging erg gemakkelijk en alles was duidelijk!

Internet installeren en de instellingen waren standaard al prima. Maar met een beetje tweaken waren de kleuren nog prachtiger. Zelfs zonder UHD content perfect beeld.

Ik heb lang getwijfeld een nieuwe tv en zoals mijn vrouw altijd zegt: "degene die we hebben is toch prima?". Maar ik had 5 redenen om een nieuwe tv te kopen en te kiezen voor deze tv:
1) Boys sometimes need new toys :) en de huidige was prima maar wel 46''...dus...ja tijd voor venieuwing.
2) De 6000 serie heeft een refreshrate van 50Hz en vanaf de 7000serie is dit 100Hz.
3) OLED (UHD) vond ik nog te duur, al is het beeld wel prachtig!
4) LG 100Hz (vanaf 800serie) was toch iets minder is kleurintensiteit dan de Quatum dot S-UHD van samsung.
5) 200euro cash back van Samsung.

Al met al ben ik dus uitermate tevreden en tot dus ver geen moment spijt van mijn aankoop.

Over een tijdje zal ik nog een update geven over mijn gevoel van deze tv.

Pluspunten

• scherpte
  • refreshrate
  • vormgeving

Minpunten

• zwart is niet zwart, is ook geen OLED

Peter 31-07-2016 Product paar weken in bezit

samsung ue55ks7500sxxn

Nu twee weken in bezit. Geweldig beeld...superscherp. Apparaat reageert supersnel. Mooie design afstandsbediening.

YEK 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Super TV zoals Het ook is naar genoemd!!!!!

Dit super televisie staat al een paar weken in mijn woonkamer. Wat zul je zeggen als je zoiets moois thuis heb. Hij heeft uitstekend goed beeld en geluid. Aangezien geluid in dit moddelen tv's zijn zooo slecht maar deze pakt het zeer goed uit. Dit zijn een van de belangrijkste dingen.
De Ultieme design maakt het zo mooi dat de televisie duur oogt en zelfs zo dun dat die hij amper opvalt in je woonkamer. We hebben hem aan het muur hangen, dankzij de nieuwe techniek van Samsung tv sluit je tegenwoordig al je randapparaturen op een bijgeleverde externe kastje. Dit externe kastje is met enkel kabel verbonden met je tv. En dit maakt het zo makkelijk dat je televisie niet telkens van de muur moet afhalen als je iets aan wilt koppelen. Het blijft niet bij deze, SUHD tv van samsung zijn zo scherp dat de UHD opname's, zelfs van meter afstand zeer scherp ogen.
Vervolgens heb je opties internet, game, apps etc. en dit blijft zich zoals voorgaande moddelen ontwikkelen.. De interface is zo overzichtelijk ingedeeld zelfs iedere persoon kunt er gemakkelijk mee om maar het is altijd even wennen zoals bij elke product. En foto's en video's afspelen via smartphone of pc op samsung tv is niet zo moeijlijk als vroeger.
Samsung heeft bij dit innovatie model overal aangedacht zelfs tot aan kleinste detail. Min punten heb ik nog niet ontdekt. Sterker nog ze bestaan niet bij dit ultieme tv.

Marcel 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig Beeld

De TV is niet goedkoop, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Het beeld is werkelijk fantastisch.
Het geluid is voor "normaal" TV kijken zeker voldoende. Voor de echte film ervaring (wat bij dit type/grote TV hoort) is een surround set zeker noodzakelijk.
De vormgeving van de TV is strak (zelf een klepje voor de achterkant om de aansluitingen weg te werken).
De one connect box kan heel handig zijn, maar als je de TV aan de muur kan kan de kabel hier naartoe te kort zijn. Bij mij was dit het geval, dus hangt deze box nu achter de tv. Jammer dat deze geen montage mogelijkheden heeft dus zit nu geklemd tussen de kabels. Had mooi geweest als hier een muur beugel voor was.
Voor het monteren van de TV aan de muur zijn M8 bouten nodig met een lengte tussen de 43 en 45mm. En laat deze maat bij de lokale bouwmarkt nu niet leverbaar zijn, dus moet je met ringetjes deze opvullen. Voor het bedrag van deze TV had deze wel standaard meegeleverd mogen worden.

Al met al een mooie TV.

Rutger Bockholts 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe wereld gaat open met Samsung SUHD

Van een Samsung 40" LCD naar de 55KS7000 SUHD mét HDR, geeft een ontzettend vele malen beter beeld dan de LCD TV. De dunne rand om het beeld van een paar millimeter is zo mooi en maakt de tv optisch ook een stukje kleiner.
Mooi voordeel is ook de SmartHub, waarbij één kabel naar de tv loopt(en stroomsnoer natuurlijk), maar dat alle andere aansluitingen op de SmartHub zitten (antennekabel, usb, hdmi, spdif) en er geen dikke kabelgoot meer nodig is naar de tv. In deze tv zit een 40W speaker en het geluid in tegenstelling tot andere tv's met maar 5, 10 of 20W speakers, is zeer mooi.
Afstandbediening is prima, zoals we van Samsung gewend zijn.

Michael 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

UE55KS7000

Wat een fantastisch mooi toestel. Mijn vorige toestel was de UE46ES7000, en eerlijk is eerlijk Samsung heeft wederom de verwachtingen overtroffen. De zwart en wit waardes zijn ongelooflijk mooi, design is verbluffend, dunste toestel wat ik ooit gezien heb. Ondanks er geen camera voor skype en handbeding meer op zit (lees gadget) ben ik ontzettend blij verrast door de nieuwe gebruiksvriendelijke interface, ook laat de afstandbediening zich kinderlijk eenvoudig koppelen met een decoder of ander randapparatuur.

Ideaal is de one-connet box, ontzettend praktisch voor het ophangen. Niks dan lovende woorden al moet het geluid wel extern lopen, via audiosysteem of soundbar, erg praktisch icm soundconnect van Samsung (bluetooth koppeling)

Wat betreft de UHD kwaliteit, veel meer kleur en helderheid dan een normale HD tv. Wat betreft de kleur en beeld instellingen zijn die bijna eindeloos, daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten, maar out of box benaderd het toestel een zeer realistische waarde.

WIM 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

WAAR VOOR JE GELD!!!!!!!!!!!!!!!

9,6
STRAKKE MOOIE TV, MISSTAAT IN GEEN ENKELE WOONKAMER. HELDER BEELD, ZACHTE KLEUREN. GEMAKKELIJKE BEDIENING

MartinKoster 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfectie met Samsung UE55KS7000

Ik gebruik de Samsung UDH tv nu enkele dagen en hij heeft me enorm verrast. Ik kom van een 5 jaar oude LG met 3d support. Maar wat een enorm verschil is dat met dit UHD scherm van Samsung.

Ik heb gekozen voor de 7000 serie, omdat ik geen fan ben van de Curved modellen. Persoonlijk denk ik dat Curved een hype is en dat het over 1 a 2 jaar helemaal over zal zijn.

De tv heeft een super helder beeld en is haarscherp. Vanuit de doos zijn de kleurinstelling vrij netjes, hoewel ik wel zou aanraden dat iets aan te passen.

Ik heb dit als volgt gedaan voor het beste resultaat:
Standaard - voor dag waarde
- auto motion: off
- smart led: low
- dynamic : off
- colour tone : Warm2

Daarnaast kan je nog wat tunen met de witwaardes.
Maar dit geeft me echt een super beeld, welke erg dicht tegen de professionele standaarden aan ligt.

Zelfs de zwart waardes zijn enorm goed en je krijgt echt diep zwart te zien.

Samsung staat altijd al aan de top met hun Tv's, en deze is daar zeker geen uitzondering op. De 7000 serie is wellicht de onderkant van de high-end modellen, maar hij is de beste in zijn prijsklasse. Je kangeen betere 4k Tv vinden in deze klasse.

Petra 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische Tv met superscherp beeld en vele opties

Top televisie, het beste aanbod voor deze prijs. Optimaal scherp beeld, slim/smart en tal van aansluit mogelijkheden van externe apparaten die de tv zonder meer qua aansturing overneemt. Bijvoorbeeld afspelen van een video van een externe opslag. Top tv

Gelukkige Samsungkijker 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch beeld en geluid

Na zeer goed bevallen van vorige Samsung TV, ook nu weer na bekijken van diverse andere tv's toch weer uitgekomen op een Samsung. Blinkt uit in zowel beeld, geluid, als gebruiksgemak.

Pluspunten

• prachtig helder beeld
  • gebruiksgemak

A. de Goede 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super strak beeld

Het beeld is top. De kleuren spatten van het scherm en het lijkt soms of je 3D zit te kijken. Bovendien is de tv is erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • gebruiksgemak

Bert 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld en eenvoudige aansluiting

Op advies deze mooie Smart TV aangeschaft. Prima keus. Scherp beeld, mooi formaat en uitstekende koppeling met Sonos. Eenvoudige bediening met SMART remote control. Jammer genoeg wel 2 afstandsbedieningen. Aanrader.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Schermgrootte
  • Aansluiting Sonos

Minpunten

• 2x Remote control

Annemarie 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Helder beeld op enorme tv

Een prachtige 55inch tv, zo helder dat het bij 4k bijna lijkt alsof je naar buiten kijkt!
Tv is esthetisch ook erg mooi om te zien, dunne rand met subtiel zilveren kleur.

Tot nu toe is de tv gemakkelijk te bedienen zit zelfs een super leuke smart afstandsbediening bij.

Voor een tv ook prima geluid al hebben wij er toch voor gekozen een 5op1 geluudsset en bij te kopen.

Enige nadeel is dat deze tv niet met een universele wandbeugel gemonteerd kan worden zonder extra bouten en moertjes te kopen.

Voor de rest prachtig beeld, 4k en enorm groot 😃

Pluspunten

• 4k resolutie
  • Groot scherm
  • Esthetisch mooi
  • Helder beeld
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Niet zomaar te monteren met universele wandbeugel

Dennis 10-01-2017 Product paar weken in bezit

SCHITTERENDE BELEVING!

Vandaag de 55 inch ontvangen na deze omgeruild te hebben voor de 49 inch omdat het toch wel een maatje groter kon, absoluut geen spijt. dit is de 3e omruil tv in 6 weken omdat ik de eerste van een ander merk had uitgekozen welke ondanks belofte dat het perfecte combi zou zijn met zelfde merk spelcomputer. Samsung beeld is echt het mooiste beeld wat er bestaat en in combinatie met het smart gebeuren een super tv.

Pluspunten

• super beeld
  • bediening
  • smart

Minpunten

• smart ab koppelen aan SONOS

Angelique 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

super tv, groot scherm haarscherp beeld en veel extra's.

haarscherp beeld, super mooi design. Vele opties in het menu en alles is makkelijk te bedienen. Ik heb de 55 inch, in de winkel leek deze wat klein maar thuis is het een kast van een scherm misschien een handige tip voor de koper;).

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • HDR/4K
  • mooi design
  • makkelijk menu met vele extra's

Minpunten

• prijs
  • 2 afstands bedieningen

troost 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische kleuren

De kleuren zijn fantastisch en de tv bedient intuïtief. De uitvoering is mooi en erg dun, een sieraad in de woonkamer.

Pluspunten

• intuitief
  • mooie kleuren
  • wit is wit

Marcel W. 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

lekker groot!

Ik dacht eerst dat deze TV te groot was voor mijn woonkamer, maar dat viel erg mee. Staat mooi. Prachtig beeld, goed geluid voor een platte TV. Makkelijk te monteren en goed verpakt...

Pluspunten

• mooi design
  • strak!

Maikel van der Heijden 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Scherp beeld met goede kleurweergave

Ik was op zoek naar een nieuwe tv welke weer voldoet aan de huidige standaard met UHD en HDR ondersteuning. Na het lezen van verschillende reviews online ben ik uitgekomen bij jde Samsung 55KS7000. Het scherm is zeer scherp en zo uit de doos is de kleurweergave ook goed.
Online heb ik nog wat kalibratieschema's gevonden om het scherm perfect af te stellen.

Alle content welke je aanbied, zoals vanaf de Ziggo decoder en Full HD content wordt mooi op het scherm getoond. Ik gebruik het toestel naast films voornamelijk ook voor gamen. Dit gaat prima met een Xbox One.

Aan het toestel zelf zitten in principe maar 2 kabels. De stroomkabel en de one connect kabel welke naar de one connect box gaat. Op de one connect box sluit je alles aan zoals je normaal op het toestel zelf zou doen. Vervolgens heb ik deze met via de optische uitgang p mijn versterker aangesloten.

De meegeleverde smart afstandsbediening kan ook commando's van andere apparaten inleren, waardoor ik nu met 1 afstandsbediening mijn Ziggo recorder en versterker ook kan bedienen.

Het scherm is zeker een aanrader welke sterkt tegen het hogere segment aanhangt. Zie het scherm als het instapmodel van het hoge segment, of als het topmodel in het midden segment.

Pluspunten

• Scherpe beeld
  • Goede kleurweergave
  • Smart functies
  • De smart afstandsbediening
  • One connect box

Minpunten

• Uit de doos kunnen de kleuren wat flets overkomen

Jan 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige Samsung 55 inch tv

Dit is een geweldige tv. Makkelijke installatie, 4K scherm van uitmuntende kwaliteit. Net 1 dag in gebruik, maar zeer tevreden. Zeker met het oog op de toekomst van 4k zeker de moeite waard. Ook de 4K uitzendingen op Youtube zijn mindblowing. Zeer gedetailleerd en super scherp.
Super platte tv en prachtig op de metalen pootjes!

Pluspunten

• super scherp
  • 4K scherm
  • heel plat
  • mooi design
  • mooie kleuren