Samsung UE55KS7000 - Reviews

Schermgrootte
55 inch

Yordy 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung 55KS7000

Nadat ik van de HU7500 naar een Sony TV ging, had ik achteraf veel spijt en wilde ik weer graag een Samsung TV. Na veel reviews gelezen te hebben, ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij de 55KS7000. Wat voor mij belangrijk is, om goed te kunnen gamen op een TV. Hierom is de input lag erg belangrijk en deze is voor een 4k TV erg laag, rond de 20 ms. Ook met 4K+HDR gamen, dus dat is echt top! Verder is het beeld erg mooi, de kleuren heel helder en ook HDR wordt goed weergegeven op de TV. Wel is de kijkhoek wat minder, maar dat is altijd met een Led-LCD TV. Voor de rest veel opties op de TV, daar moet ik nog even verder naar kijken. Ook vind ik de One Connect box erg handig, zo lopen er weinig kabels naar de TV. Ik heb de TV nu een paar dagen en voor zover ben ik erg tevreden en raadt ik de TV zeker voor gamers aan.

Pluspunten

• Beeld
  • Input lag
  • HDR

Minpunten

• Kijkhoek

Ruud 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung

Mooie tv, scherp beeld. Eenvoudige bediening en installatie was eenvoudig door de Leverancier verricht. Werkt goed icm met SONOS playbar

Pluspunten

• Beeld scherp

Bert 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kleuren, handige beniening en aansluiting

Ik heb deze gekozen omdat het aan mijn eisen voldeed: Ik wilde een 4k tv met HDR 10 hebben en 55 inch. Het is voor mijn PS4 Pro op aan te sluiten en de lage responstijd is daarom fijn.

Pluspunten

• prijs
  • mogelijkheden

Minpunten

• geluid
  • twee afstandbenieningen ipv een

Rob 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

PERFECTE TV

Geweldig mooi beeld. Zeker een aanrader.
Instellen wat lastig door de vele mogelijkheden.
Met Ziggo nog geen 4K helaas maar volgend jaar wel.

Pluspunten

• BEELD
  • VOET
  • SPRAAKBESTURING

Minpunten

• GEEN

Jorg1980 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung lijkt grote stappen te hebben gezet

Ik was in eerste instantie voor een LG LCD gegaan, maar helaas veel vertikale strepen in het beeld bij bewegende beelden. Samsung heeft dit veel beter voor elkaar. Ik vind het beeld ook opvallen neutraal (itt sommige oude Samsung tv's). Wat me verder opvalt is dat over eigenlijk alles heel goed is nagedacht. De pootjes die er zonder schroeven inschuiven, de smart remote, het makkelijke Tizen platform (alhoewel LG nog makkelijker is met de magic remote, die echter weer geen pauze/start knop heeft!), en bovenal de snelheid van alles.

Qua beeld heb ik wat aanpassingen gedaan: eerst beeldinstelling op film gezet, backlight op 4, warm 2, contrast 90. Verder hoefde er weinig te gebeuren. Goede standaard instelling van Samsung moet ik zeggen.

Pluspunten

• Beeld erg helder
  • Intuitieve bediening
  • Tizen snel en makkelijk

Minpunten

• Beperkte kijkhoek
  • Knoppen AB beetje klein
  • Achterkant zit niet al te stevig

Drasko 02-12-2016 Product paar weken in bezit

SUPER TV, een super mooie beeld

super goede prijs kwaliteit verhouding!!! ik heb samsung altijd al een goed product gevonden !
We hebben deze tv gekocht omdat we met samsung nooit problemen hebben !

LOUIS 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

SCHITTERENDE TV

MIJN BESTE TV NA 10 ANDERE TV
EENVOUDIGE BEDIENING
PERFEKT BEELD
GOEDE PRIJS NA RETOUR CACHSBACK
GEWOON KOPEN

Ilja 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Hele mooie tv, state of the art techniek

ik ben blij dat ik deze tv gekocht heb. Hij ziet er mooi uit, en is een technisch goed product, voor zover ik dat kan beoordelen. Waar ik ook blij mee ben is dat er veel moderne geintegreerde techniek bij zit, zoals dat je video kan afspelen via de NAS

Pluspunten

• mooi voorgegeven
  • technisch voorouitstrevend

Minpunten

• beetje aan de dure kant

piet 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Tv=duidelijk-helder-gemakkelijk te bedienen.

Alles aan deze tv is top. Prima instapmodel van de premiumrange van Samsung.Sporten zijn prima te volgen. HD upscaling is prima. Snelle interface van Tizen, ikzelf vind de connect box wel een goede zet. Beeld 4k en Hdr zijn prachtig. Dankzij inruil en cash back ook nog betaalbaar.

Het is een prachtige televisie kwa design

Lars N. 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV, a must have!

Ik heb deze TV met Black Friday besloten aan te schaffen. Nu we een paar dagen verder zijn moet ik zeggen dat het echt een geweldig apparaat is.

Het beeldkwaliteit is gewoonweg uitstekend. Het beeld is kraakhelder en is volledig naar eigen wensen aan te passen. Helaas ik wel problemen heb met het testen van de HDR features. Hier kan ik simpelweg niet achterkomen hoe ik deze testen kan.

Ook het geluid is van uitstekende kwaliteit. Had bij mijn voorgaande TV een Onkyo installatie, maar zou bij deze TV niet persé hoeven.

Al met al een top TV die voor elke TV liefhebber een must-have is.

Pluspunten

• Groot / Helder scherm
  • Goed geluid
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Onduidelijk hoe ik specifiek HDR kan testen

Gerard 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld

Het product nog geen week binnen maar erg indrukwekkende kleuren en details in het beeld. Erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Groot beeld
  • scherp

Minpunten

• Snoer naar kastjes te kort

S G 13-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig helder beeld

Indien je geen grote waarde hecht aan ondersteuning voor 3D is de KS7000 een geweldige TV. De input lag is ontzettend laag (21ms, super voor games), het beeld is ontzettend helder en heeft een goede afstelling out of de box! Ook de vormgeving is prachtig, de KS7000 heeft extreem dunne randen en is in zijn geheel ook een zeer dunne televisie.

De one connect box is een handig systeem om al je aansluitingen makkelijk bereikbaar te hebben.

Pluspunten

• Mooie vormgeving, dun
  • Goede instelling Out of the Box
  • Zeer lage inputlag (21ms)
  • One connect box is erg handig
  • Relatief goed geluid uit de TV zelf

Minpunten

• Geen 3D

Erwin 12-11-2016 Product paar weken in bezit

indrukwekkend beeld

In de woonkamer voor het eerst gekozen voor een Samsung TV, 48". De kwaliteit vond ik toen al zeer goed tov de Sony die ik had. Voor de TV kamer wilde ik een 55" en de keuze was nu heel simpel, weer een Samsung. Deze nieuwe Quantum Dot schermen zijn top, het design is superstrak, beeld is een plaatje, zeker in UHD op Netflix. De webbrowser is weer een stuk sneller dat mijn eerdere Samsung id woonkamer. Recent een stream bekeken van de formule 1 wedstrijd, ging top. Ook de bediening van de apps is een stuk verbeterd. De integratie met de Animo settopbox van Vodafone is zeer geslaagd: snel en simpel. Jammer dat de kleine afstandbediening niet meer de aanwijsstip heeft van mijn andere Samsung, dat vind ik wel heel handig. Ook de losse connectionbox vind ik wat jammer, maar ja, de TV is wel superdun. Ik heb bewust gekozen voor een plat scherm ipv curved; dat laatste vind ik te weinig toevoegen en staat ook minder strak. Het geluid is zeker niet verkeerd voor zo'n platte TV. Ik wacht nog even met de aanschaf van een soundbar. Een echte aanrader deze TV, zeker met de cash back actie van €200.

Pluspunten

• beeldkwaliteit en superstrak design
  • integratie settopbox
  • eenvoudig bediening
  • snelle webbrowser
  • beschikbare apps

Minpunten

• losse connectionbox
  • geen aanwijsstip meer id afstandbediening

bossie 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

super tv goede scherpe beelden ook acties zoals voetbal.

tv die alle verwachtingen waar maakt. scherp mooie kleuren kan de acties goed weekgeven. Lekker slank design afstandbediening met spraak, leuke gadget. Echt overbodige luxe om jezelf te verwennen. Geluid kun je compenseren met een soundbar.

Pluspunten

• beeld
  • bediening
  • gadgets

Minpunten

• geluid

F Sweep 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groot Beeldscherm

Een mooi vorm gegeven tv met een super helder scherm met een snelle processor voor snel over schakelen tussen de diverse menu's.

Frank 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top TV

Wij hebben dit scherm nog maar kort in huis, maar de scherpte en kleuren zijn ongelofelijk mooi. Wij kwamen van een oude HD ready TV en de stap naar deze SUHD is gewoon spectaculair.

Pluspunten

• superscherp
  • zeer mooie kleuren

sjacie 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

strak design, scherp beeld

Zojuist de Samsung UE55KS7000S ontvangen en geinstalleerd, met de one-connect box was dit erg makkelijk. Voedingskabel in de TV, netwerk erbij en de one connect kabel. Op de one connect box de HDMI kabels en de TV kon aan. Makkelijke setup, wil echter wel erg zijn best doen om met de TV afstandsbediening ook de ziggo receiver te bedienen. Binnen een paar minuten beeld en nu genieten.

Pluspunten

• beeld
  • design
  • tizen platform

Minpunten

• geen 3D

Marco 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

top kassie!

Super mooi contrast, scherp beeld!Tikje duur, maar value for your money...toch wel!
Twijfel, niet doen....beest van een tv!
Besteld bij plattetv.nl super service, ontzettend behulpzaam. Ik koop hier zeker meer!

Arjan 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi scherm!

Deze TV heeft echt een fantastisch scherm met oneindig veel mogelijkheden lijkt het wel. Het kalibreren van het scherm met instellingen van diverce homecinema websites is aan te bevelen, het wordt dan nog mooier. De manier om de beste kwaliteit audio naar de receiver te krijgen valt nog wel iets tegen. Kan wel via HDMI ARC maar het is mij niet goed duidelijk of je dan ook echt True HD en 7.1 geluid krijgt. Is ook niet goed terug te vinden in de e-handleiding of op internet

Pluspunten

• beeld
  • design

Minpunten

• handleiding
  • audio aansluiten

kees 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER SCHERP BEELD

SUPER MOOI BEELD EN HELDERE KLEUREN VOL MET SNUFJES EN MOGELIJKHEDEN OM AL JE APPARATEN TE KOPPELEN MET SMART AFSTANDSBEDIENING

Minpunten

• spiegelend glas