Samsung UE49KS8000 - Reviews

4,52 cm dikte
Schermgrootte
49 inch

Emile 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Goede beeldkwaliteit? Echt niet!

Alle reviews roemen de beeldkwaliteit maar daar snap ik niks van. Scherpe randjes zoals van logo's en tekenfilms zijn eerst rafelig en je ziet de ze daarna scherp worden. Films met lantaarnpalen op de achtergrond moet je helemaal niet kijken, die blijven "zwemmen". Dit is met HD-uitzendingen die waarschijnlijk naar 4K opgeschaald moeten worden.
Van de buitenkant is het een prachtige tv maar ik kan geen programma kijken zonder me ergens aan te ergeren. Als je meer dan 6 meter weg gaat zitten heb je er misschien geen last van. Nu maar hopen op 4K uitzendingen.

Pluspunten

• mooi dun
  • fijne afstandsbediening

Minpunten

• rafelige randjes om scherpe
  • softwarefoutjes in menu-bediening

Samsung EU49KS8000 26-09-2016 Product paar weken in bezit

Kleur ...

Gezocht naar een nieuwe flatscreen tv met mooi beeld en geluid. Dat laatste is schijnbaar na mijn Philips 9000 serie niet meer mogelijk. Maar wat een beeld.

Pluspunten

• Beeld
  • vormgeving
  • eenvoud van aansluiten
  • mogelijkheden
  • handig losse aansluitbox

Minpunten

• geluid

Samsung UE49KS8000 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE49KS8000

9,4
De Samsung UE49KS8000 is een formidabele tv. Het beeld is cristal clear. Hoge definitie van beeld en haarscherpe kleuren. Het gebruiksgemak is groot en ook de snelheid waarmee de televisie reageert is heel goed. Je kan met recht zeggen dat het een Smart TV is. De afstandsbediening is snel op gevoel te bedienen. Het design vind ik schitterend. Ook het geluid is voor zo'n dunne televisie goed te noemen. Hij is superdun en opgehangen aan de muur net een schilderij. Ik kan ieder die op zoek is naar een nieuwe Smart TV hem zeker aanbevelen.

Eb 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kwaliteitsproduct, qua beeld, geluid en vormgeving!

TV kijken is een beleving geworden met alle mogelijkheden van deze tijd! Geschikt voor alle genres muziek:
zowel pop als klassiek!

P van Dijk 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima TV van Samsung

Mooie TV met prachtig beeld. Ik ben er erg tevreden mee. Fijne interface. Alleen de software voor Samsung Link is voor verbetering vatbaar. Verbinding is niet erg stabiel. Afstandsbediening is erg fijn.

van Wijck 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte t.v.

Mooi beeld, mooi scherm, mooie kleine omlijsting makkelijke bediening en heel veel mogelijkheden.
Te veel om op te noemen!

Dennis 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Televisie Samsung UE49KS8000

Perfect beeld en gemakkelijk installeren, top aankoop.
Beeld, geluid en smart TV werkt prima en snel.
Doos uitpakken en binnen 15 minuten televisie kijken.
Nog nooit eerder een Samsung gehad maar na deze aankoop, direct nog 2 televisies gekocht, voor de keuken en slaapkamer, nooit meer anders kopen dan een SamSung. Kan het iedereeen aan bevelen.

Henk Ruben 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke en mooi vormgegeven TV

Het installeren van de tv was zeer eenvoudig, niet veel kennis van tv's voor nodig.
Beeld is super scherp. Bediening van de tv is ook eenvoudig.
Tv reageert snel op de afstandbediening.

TV 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe samsung

9,4
Pas aangeschaft, ik had altijd Philips, maar nu een Samsung. Tot nu toe zeer tevreden. Beeld erg mooi, geluid is goed. Alhoewel ik er een Home cinema-syteem op heb aangesloten.

Boertje 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Droombeeld

9,4
Een geweldige televisie met een fantastisch mooi beeld, waarvan je alleen maar kunt dromen. Gemakkelijke bediening en vele mogelijkheden.

Wouter 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi beeld en vormgeving

TV met mooi beeld, rustig aan de ogen, Goede vormgeving en veel gebruiksmogelijkheden en gemak. Zeer tevreden.

f 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

fijne tv erg blij ermee

het is een fijne Tv met een goede kwaliteit beeld,ook rustig aan de ogen,geluid ook top endnat t vol beeld is is ook fijn.

RM 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Samsung UE49KS8000LXXN, Super TV

Mooie strakke vormgeving en een waanzinnig beeld.
One connect is een uitkomst. Weinig kabels in het zicht. Mooie poot en ook makkelijk op de wand te monteren. Internet werkt super eenvoudig en het verdere bedieningsgemak is ook fantastisch simpel.
Een echte aanrader voor diegene die kwaliteit en design waarderen.

Pim 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit bewijst zich weer!

Aansluiten en instellen is kinderspel.
Mooie strakke TV, perfect beeld, kleur, scherpte en dynamiek zijn echt super. One connect is echt een uitkomst. Reacties van vrienden zijn lovend, bijkomend nadeel is wel dat ik ze nu altijd over de vloer heb ;-)

Ruben 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe samsung tv

De tv ziet er mooi uit en heeft een mooi beeld. Het is niet altijd even duidelijk hoe dingen werken, maar uiteindelijk kom je daar wel uit.

Ruud Hollander 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung SUHD TOP TV !

Bij mijn buurman een Samsung SUHD in actie gezien, wat een plaatje. Direct zelf een UE49KS8000L aangeschaft.
Aansluiten en instellen zijn een makkie.
Mooie strakke TV, perfect beeld, kleur, scherpte en dynamiek zijn ongeëvenaard, ik heb nog nooit zo'n mooi en strak plaatje gezien.
Geluid is prima verzorgd, bedieningsgemak is super, de aansluitingen via de One Connect zorgen ervoor dat er nog maar weinig kabels naar de TV hoeven, en zorgen voor een opgeruimd geheel aan de muur.
Kortom, een zeer goede investering, waarmee ik weer voor jaren verder kan.

013 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tv Topper !!!!!!!

Mooi strak design. Prachtig beeld en goed geluid. Fijn gebruikersgemak, alles word kort en duidelijk beschreven in de voorbeeldhandleiding functie op de tv. Echt een aanrader !

PAD Musters 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Aan een nieuwe TV toe? Niet aarzelen, koop een UE49KS8000L

Tal van TV's bekeken, zowel op hun specs als op hun "plaatje" (in diverse winkels). Dit is al onze 3e Samsung-TV en wij zijn en blijven dik tevreden.
Onze nieuwste UE49KS8000L schittert met beeld, geluid en mogelijkheden in onze "huisbioscoop".

Sleepdreamer 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

nieuw model TV aangeschaft

na ruimen oude TV (7 jaar) en veel beeldstoring nu Samsung SUHD.Een wondertje van beeld. Enorme snelheid.Geen wachttijden! installeren verliep gemakkelijk en vlot. Fantastisch alle kabelaansluitingen in kast. Geen kabel wirwar achter TV. Ben zeer tevreden

Emile 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Sjieke tv met fijne bediening

Het monteren van de voet is even flink zweten maar dan heb je ook een prachtig apparaat in de woonkamer staan.
De bediening met de smart remote, inclusief nederlandse spraakherkenning, is fantastisch in vergelijking met een afstandsbediening met 100 knopjes. Wat ook een prettige verrassing was is dat je met de smart remote ook de Amino settopbox kunt bedienen, dus geen dubbele afstandsbediening meer. Jammer genoeg geldt dat niet voor de LG CD speler.
Qua beeld ben ik niet helemaal tevreden. Met HD uitzendingen (geen 4K) zie je vaak digitale artefacten en het kunstmatig diepte toevoegen stoort af en toe. Misschien is dat nog wennen want ik heb de tv pas een paar dagen.