Samsung UE65KS8000 - Reviews

Schermgrootte
65 inch

Henk Otterspeer 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig groot scherm, echt schitterend, onze 4de samsung TV

Mooi scherm, minimale reflectie, haarscherp beeld, heel natuurgetrouw en lekker groot. Heerlijk dun randje om het beeld. Eenvoudige bediening!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Scherp beeld
  • weinig reflextie

Peter Mestrini 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer groot scherp scherm

Strakke vormgeving en een erg scherp beeld, deze 65 inch TV aangeschaft ivm de grote afstand (8 meter) bediening is erg eenvoudig

Ed 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm , goed beeld , mooie afwerking

het is een mooie tv , smart afstandsbediening werkt niet zoals bedoeld , verder goed beeld , prijs is evenredig met kwaliteit , dus goed

Joop 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

65 inch geweldig

Lang gezocht welke merk, Samsung suhd kwam er als beste uit voor ons, zeker nu met de cashback. Prachtig beeld en je bent heel snel aan het formaat gewend. licht van buiten hebben we nu weinig last meer van. prima geluid voor ons.

Pluspunten

• mooie afwerking
  • schitterend beeld

Najib 24-10-2016

Zo mooi

in een woord "prachtig"
Nog nooit zo'n tv gezien, scherpe beeld, makkelijk te installeren en geen grijze vlekken zoals bij LG
PR 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

65 inch

Haarscherp beeld/ prijs kwaliteit super. Mooi plat tegen de muur op te hangen met de muur beugel van Vogel. instellingen super makkelijk en snel doorheen te lopen.

Sluiter 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

65INCH SCHERM MET VERBLUFFENDE BEELDKWALITEIT

gekozen voor Samsung 65inch 8000 serie aangezien we geen fan zijn van curved schermen. Tv uitzendening via Ziggo zijn waanzinnig scherp door de upscaling. youtube demo 4k filmpjes zijn ook serieus mooi. Pixels zijn amper te zien als je er vrij dichtop zit. Op afstand zijn zelfs de meest kleine letters te lezen. De prijs is nog aan de hoge kant maar is ook het enige minpunt. We gebruiken momenteel ziggo kabel, maar gaan weer terug naar schotel. Die introduceren altijd sneller nieuw signalen zoals als eerste HD en nu 4k. Schotel is toch net iets beter van signaal kwaliteit. Helaas maar 1 ci+ interface zodat je niet beide kunt aansluiten. Bij onweer/sneeuw of een giga regenbui heb je namelijk geen of slechte ontvangst met schotel.

Pluspunten

• scherp
  • snelle en gebruiksvriendelijke interface
  • bijna randloos beeld
  • upscaling zonder vertraging
  • ingebouwde speakers zijn zeer helder van geluid

Minpunten

• prijs
  • maar 1ci+ interface

Henk 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie TV

De TV heeft een schitterend beeld. Moet wel handmatig iets bijgesteld worden om wat natuurlijker kleuren te krijgen. Daarna is het alleen maar genieten.
Lang getwijfeld tussen de 55 inch en de 65 inch (toch een groot prijsverschil). Uiteindelijk toch voor de 65 inch gekozen en zeker geen spijt.
Wel wat moeite om de interface box weg te werken bij ophangen aan de muur en geen kabels in het zicht willen hebben.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goed geluid
  • Beeldkwaliteit
  • Kleine randen

Minpunten

• kleine toetsen op de AB

Roberto 14-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zo mooi, nog nooit eerder gezien

Deze tv heeft werkelijk alles wat je je maar kunt bedenken.
Groot scherm, diep zwarte tinten, heldere kleuren, fantastisch geluid met de 60 watt speakers en de vormgeving is net alsof je een schilderij aan de muur hebt hangen.
Ooit was ik een fan van Sony, maar omdat de apps als sneeuw voor de zon gingen verdwijnen ben ik verder gaan kijken.
LG, Sharp, Philips...maar steeds sprongen de Samsung tv's er bovenuit.
Met de Qled benaderen ze de Oled, maar omdat de Oled bijna 2 x zo duur is heb ik besloten om voor de UE65KS8000 te gaan.
Ik snap nog steeds niet waarom ik ooit voor Sony ben gegaan, want de kleuren zijn t.o.v. de Samsung flets en dof.
Bij deze tv komen de kleuren echt tot zijn recht en ik ben er van overtuigd dat Samsung zijn positie op de Wereldmarkt met deze tv's verder verstevigd ten opzichte van de andere aanbieders.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Geen randen
  • Mooi geluid
  • Mooie vormgeving
  • Veel apps

Minpunten

• Geen 3D

Bart 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

Waanzinning beeld

TV heeft stabiele software. Reageert snel op de commando's vanuit de afstandsbediening maar ook mondeling. Instellen is een fluitje van een cent waarbij de vooraf geprogrammeerde instellingen al een geweldig beeld geven. Geluid van de TV is bijzonder goed te noemen en dat voor een plat model zoals deze. Maar dan het beeld, ik was al verwend met een vorig UHD model maar deze slaat echt alles. OLED is de top maar ik ben ervan overtuigd dat deze TV heel dicht tegen de OLED beleving aan zit. Wat ook niet onbelangrijk is dat deze TV geen banding issues heeft. En tot slot dat schiet mij nu te binnen is dat het bij zonnig weer nog steeds prima TV kijken is. Ik kan niet zeggen dat dit een absolute aanrader is.

Pluspunten

• bedingsgemak
  • beeldkwaliteit
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen pointer op AB
  • AB voelt goedkoop aan
  • Te mooi

Mark & Saskia 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een prachtig toestel!

Wij hebben jaren lang genoten van een Samsung plasma TV (PS50C7700) maar waren nu echt toe aan een nieuwe, grotere TV. De zoektocht heeft lang geduurd maar het resultaat mag er zeker zijn. Wat een beeld!

Het geluid is echt behoorlijk goed. Hoewel meestal het geluid naar de Pioneer receiver werd gestuurd, is TV kijken met geluid van de ingebouwde speakers echt meer dan OK. Films en muziek registraties kijken we nog steeds liever in 5.1 maar voor normale uitzendingen is het goed te doen. Zeker als je bedenkt hoe dun het toestel is!

De TV geeft een fantastisch plaatje weer. Wat een helderheid en contrast. We waren al erg verwend met onze vorige TV, maar dit is echt weergaloos! Uiteraard moest er wel wat gefinetuned worden, maar dat kan tot in het kleinste detail, per bron. Ziggo CI+ En DVD is goed, Blu-Ray is beter maar 4K.... Smullen! De zon valt bij ons praktisch heel de dag op het scherm maar hier heb je totaal geen hinder van. Dat was met onze plasma wel anders... De kijkhoek is ok, maar erg goed in vergelijking tot soort gelijke modellen in de zelfde prijsklasse.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Dankzij het Tizen systeem is bijna elke app in een handomdraai te installeren en te gebruiken. Van Netflix tot de ingebouwde mediaplayer of zelfs teletekst, het is snel werkt goed en is stabiel. En de meegeleverde connect box is een echte uitkomst. Alle kabels op dit kastje en slechts 1 signaalkabel naar het toestel. Ideaal als je het scherm, zoals bij ons het geval is, wilt ophangen.

Qua gebruikers gemak kunnen we kort zijn. Alles is logisch, makkelijk te vinden. Misschien omdat we hiervoor ook een Samsung hadden maar het werkt prima. Wat wel echt bizar is, is hoe snel de TV opstart en meteen beeld geeft, super!

Het design is heel strak, heel mooi! Goed afgewerkt en degelijk materiaal. Het Samsung logootje aan de voorkant is standaard verlicht bij het kijken, maar is (gelukkig) ook uit te zetten. De voet zit nog in de verpakking, dus nemen we die niet mee in de review.

Ondanks dat het toestel super dun is, voelt alles stevig en degelijk aan. Alle kabel zitten goed klem, de ophanging is top.

Al met al een aanrader! Met de cashback en een leuke korting mmog steeds een behoorlijke uitgave, maar daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad!

Christina 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Dit toestel is een aanrader!

Prachtig design, goede kwaliteit, betaalbaar. Simpel te installeren ook netjes met de nieuwe one kabel, er gaat maar 1 kabel in je TV!

baz 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp!

Mooi strak ontwerp. Het mooie is dat ook alle kabels via de interface box lopen (behalve de internet kabel...) oftewel je hebt maar drie kabels naar de tv (spanning, kabel van de interface box en netwerkkabel) waardoor alles netjes is weg te werken.
De handleiding had wel wat uitgebreider mogen zijn... nu gebeuren er af en toe onverwachte dingen (bv. je start de DVD speler en deze wil hij dan installeren).
Ontzettend mooi beeld, aanwinst. Daarnaast gekocht in combinatie met cashback bij mediamarkt en 300 euro retour via samsung oftewel hij kost maar 2800 euro...

Chris 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi dun scherm

Net 2 dagen in bezit tot nu toe erg tevreden. Ik vond dit scherm het mooiste. Oled is nog te duur en dit komt redelijk in de buurt.

rene uit venlo 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super SUHD HDR TV

uitstekend beeld vooral met een aangesloten 4K UHD Blu-ray speler met HDR geeft deze tv mooie kleuren en een goed contrast heel eenvoudig in te stellen ook zeer snel met internet streamen van films is ook geen probleem wel even goed door de instellingen moeten lopen voor optimaal beeld te krijgen ook de one connect box vind ik in mijn geval heel makkelijk omdat je eenvoudig apparaten op de hdmi poorten kunt aansluiten

Villa 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

heel iets anders

het beeld is gewoon perfect
de bediening is makkelijk
eenvoudig te instaleren
en vormgeving is heel strak
en hij is een stuk dunner

wdj 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung KS8000

Deze prachtige 65 inch KS8000 serie aangeschaft. Wat een plaatje, qua vormgeving erg mooi. Zowel de achterkant, mooi afgewerkt. En beeld kwaliteit is prachtig wist niet wat ik zag de eerste momenten. Hiervoor ook Samsung gehad, die was al goed. Maar ze hebben bij Samsung weer wat moois afgeleverd voor ons de consument.

Ik zeg sta je op punt, niet twijfelen kopen deze serie.

Meessen 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ongelooflijk mooi beeld!!!

Vandaag deze tv gekocht bij mediamarkt. Dit nieuw type SUHD-scherm heeft een ongelooflijke scherp beeld met zeer hoog contrast. Heel gemakkelijk te bedienen. Alleen heeft deze tv geen 3d mogelijkheid, maar dat is voor ons ook niet zo belangrijk. Top TV