Samsung UE65KS9000 - Reviews

Schermgrootte
65 inch

Thijmen 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig beeld

Wat een prachtige tv. Niet alleen de vormgeving en gebruikersgemak is super, maar bovenaan staat de kwaliteit van het beeld. Investering zeker waard!

JACK BREDA 18-11-2016 Product paar weken in bezit

GEWELDIG DESIGN EN BEELD

IN VERGELIJK MET EEN ANDER ,VOORHEEN, NEDERLANDS MERK IS DEZE TV WAT BEELD EN GELUID BETREFT SUPERIEUR

UE65KS9000 Cruved geen spijt 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

65KS9000 curved

Prachtige design met uitstekende beeldkwaliteit. Het geluid blijft daar uiteraard niet in achter. Elke cent is het waard geweest. Zeker een aanrader voor een upgrade van de woonkamer.

Rob 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Een geweldig toestel

Ik heb deze tv nu een paar weken in mijn bezit, en we zijn nu al gewend aan het prachtige beeld. Het bedieningsgemak is prima, mede doordat er verschillende afstandbedieningen in de kast kunnen blijven, de smart afstandbediening neemt deze functie allemaal over. Het geluid is ook prima voor zo'n dun toestel. Ik heb in de actieperiode voor de optie van 2 surround speakers besteld. Dat zal zeker ook een verbetering zijn.
Kortom een echte aanrader die wel wat kost maar zijn geld dubbel en dwars waard is.

UE65KS9000 een echte aanrader 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beste TV op dit moment!

Geweldige beeldweergave, makkelijk door het menu heen om instellingen te veranderen, alles is erg scherp. Alsof je er zelf in zit.
Ik heb een curved soundbar van samsung erbij gehaald en dat in combinatie met de TV is een verademing!
Zou het iedereen aanraden.

Michael 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Didn't arrive yet

The TV is set to arrive in a couple of days. I understand, though, that this promotion ends now. So I have to fill it without owning the product. Aside: Your web-navigation is suboptimal and at times buggy. Please review.

Tony De Jonker 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Weergaloze beeldkwaliteit

Net als je denkt dat de scherpte van de beeldkwaliteit niet beter kan, kom ik erachter dat het kleurenspectrum in combinatie met HDR en Quantum Dot Display een weergaloze beeldkwaliteit van overtreffende trap oplevert: het beste wat je nu kunt krijgen.

Felko 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een gehele nieuwe manier van tv kijken. Geweldig!

Ik was in de winkel al zeer te spreken over de kwaliteit van het beeld, maar thuis doet ie absoluut niet onder. In combinatie met de aangeschafte Soundbar is de tv helemaal compleet. De kwaliteit van het geluid is hiermee goed opgevangen en films kijken is een genot.

Anton 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Curved TV 65 inches

Televisie eerder elders gezien, toen aangeschaft.
Gisteren voor de eerste maal een voetbalwedstrijd gezien. Prachtig beeld. Daarna een film, de HD kwaliteit is uitstekend.

stefan 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung EU65KS9000lXXN

9,4
top beeld en geluid, films kijken is zo een stuk leuker! makkelijk in gebruik en erg simpel met de instellingen te regelen via de afstandsbediening. goede aankoop.

samsung ue65 26-07-2016 Product maand in bezit

Prachtige tv met geweldig geluid en beeld

9,6
Een prachtige tv met geweldig geluid en beeld!
Door de curve vormgeving heel fijn tv kijken,echt een verbetering op de normale platte tv.

Ook de nieuwe samsung smart afstandbediening heeft een geweldige verbetering ondergaan.
Ligt fijn in de hand en bediening is een fluitje van een cent.

Het geluid is verrassend mooi en helder.
wij hebben nou een mini bioscoop aan huis,met beter beeld en geluid dan in de bios haha

Wil er nog even aan toevoegen dat wij lang getwijfeld hebben over een curve tv vanwege de vele tegenstrijdige verhalen.

Zo zouden de lijnen bij het voetbal kijken gebogen te zien zijn enz.
Allemaal onzin alles blijft het zelfde met nog beter kijkgemak.

Louis 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super Televisie

Een geweldige televisie en schitterend beeld. Mooie vormgeving. Het is net of je daadwerkelijk in de film aanwezig bent.

Iffy 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooie tv!

Het is een super mooie TV en goed te bedienen.
De vormgeving is prachtig en een super scherpe beeld! oftewel een TV waar je geen spijt van krijgt.

Rob 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG tv 9-SERIES

Wat een TV, Wat een mooi ding, Wat een mooi beeld, Wat groot, het kan niet op allemaal
Het is mijn derde Samsung TV, ik wil geen andere TV meer. een heel klein minpuntje, de TV ondersteunt geen 3D, maar bij mijn vorige Samsung TV heb ik dit in 3 jaar 3x gebruikt.

HK 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige suhd

9,4
Zeer mooie TV die in ieder huis mooi staat.
zeer goed geluid en mooi beeld.
Het overtreft al mijn verwachtingen

Michael 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung UE65KS9000

Tv is prachtig en het beeld is schitterend. Mooie uitstraling en gebruikers gemak een dikke plus!
Het is ook zeer handig omdat je een tweede afstandsbediening erbij geleverd krijgt waarmee je alles kan koppelen. En spraak herkenning voor YouTube etc.

Bart 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wow.. Super aankoop!

Zowel online als in de winkel, diverse merken vergeleken; Uiteindelijk deze SUHD LED TV verkozen boven OLED. Reden; De levendige kleuren, kwaliteit Samsung, goede recensies en interessante promotieactie.

De TV heeft een zeer elegant design en geweldig beeld. Tot op heden, heb ike geen seconde spijt!

Pamela 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung 900 serie curved

Wat een eyecatcher zeg. Ik heb nog nooit stil gestaan in een winkel voor een tv terwijl ik er niet naar opzoek was. Prachtig design. Mooie kleuren veel details in het beeld, zelfs het kleinste blaadje van de verste boom zie je in detail. Echt een sensatie om naar te kijken. Hij is echt super makkelijk in bediening, al je apparaten kan je connecten met de afstandsbediening. Er is ook een leuke app in playstore Smart View. Dan kan je via je telefoon dingen afspelen op de tv. Wij hebben gebruik gemaakt van de leuke actie en gekozen voor de Wireless Audio 360 graden speaker. Ik hoop deze gauw te ontvangen zodat we ook op andere plekken zoals bijvoorbeeld in de tuin en tuinkamer kunnen genieten van muziek, gezellig tijdens een feestje.

Wil 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Design TV met een fantastisch Beeld

TV ziet er mooi uit is een sierraad voor de kamer en heeft echt een fantastisch beeld waar de kleuren werkelijk van afspatten. Kijk nu naar EURO2016 en dat maakt een heleboel goed nu NL er niet bij is. Met deze televisie zit je er echt middenin.

Rijo 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

curved tv samsung

prachtig design. zeer scherp beeld en mooi geluid. veel mogelijkheden.Het geld dubbel en dwars waard