Philips 49PUS7101 - Reviews

6,10 cm dikte
Schermgrootte
49 inch

Twan Trienekens 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top TV voor een nette prijs

Afgelopen zaterdag deze TV gekocht bij BCC, die een stuntprijs hadden van €875. 2 dagen later is deze weer terug gezet naar de "normale" prijs van €1100, dus was de juiste tijd om te kopen.

De TV is zeer gemakkelijk te installeren. Het uit de doos halen en pootjes monteren is met 2 man goed te doen. De rest kun je alleen gemakkelijk af.

Contact via WIFI gemaakt met netwerk, en die connectie werkt vlekkeloos. 4K beelden van Youtube lopen zeer goed. Wat een plaatje. Netflix overigens ook.
Via optical cable verbonden met mijn home theater set. Die combi werkt super.
Horizonbox en Bluray speler aangesloten, en werken allebei perfect samen met de TV.

Ambilight is een nieuwe ervaring voor ons, maar wat een aanwinst zeg.
Vorige TV was een Philips 32 inch HD ready type, met 1 HDMI aansluiting etc. Dus deze TV is echt een grote stap voorwaarts.

Alleen nog wat spelen met de kleurinstellingen voor optimaal kijkgenot, maar dat gaan we de komende tijd doen.

Pluspunten

• Ambilight
  • Eenvoud van installatie
  • Vormgeving

Minpunten

• Geluid van TV zelf

daanvdb 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Deze tv nu 1 week in bezit, design ziet er erg goed uit. Voor deze tv gekozen ivm. ambilight. Op het vlak van beeldkwaliteit zijn er in deze prijsklasse zeker betere tv's, maar dan mis je de ambilight. Deze tv heeft vooral last van backlight bleeding. Het beeld met 4K is wel erg mooi, maar er is nog weinig content op dit vlak, als je internet verbinding al sterk genoeg is om deze content te kunnen streamen.

Peter 15-07-2016 Product maand in bezit

Philips 49PUS7101/12

7,6
Gekozen voor een Philips toestel vanwege de Ambilight. Had dit ook op mijn vorige toestel en wilde het zeker weer. Beeldkwaliteit is gewoon goed te noemen, goed contrast en zwart is zwart. Af en toe wat ghosting bij snel bewegende beelden maar vind het niet storend. Ik heb m'n tv aangesloten op een Onkyo versterker omdat ik het geluid uit de tv niet best vind. Maar dat kan ook eigenlijk niet anders in zo'n dun en slank toestel. Helaas is het me nog niet gelukt om de ARC van de tv en versterker werkend te krijgen, dus nu maar aangesloten met een optische kabel. Hopelijk wordt dit nog opgelost in toekomstige update. Al met al ben ik blij met mijn aankoop, zou dit toestel zeker aanraden.

Rene 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader met Ambilight

De afstandsbediening is handig met het toetsenbord op de achterkant.
De TV reageert voldoende snel op de afstandsbediening.
De TV is heeft een dunne omlijsting en de voet is van zwaar aluminium.
De kleuren zijn onder standaardinstellingen overdreven, maar dit is aan te passen.
De ambilight is op een witte achtergrondmuur erg mooi. Dit is de belangrijkste reden van aanschaf van dit type geweest!
Het geluid is prima, maar mist wat bas bij een vette film of concertoptreden.

Henk 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

goed beeld en ambilight

Onlangs aangeschaft deze mooie Philips tv
Beeldkwaliteit is goed ook de afstandsbediening is perfect vooral het toetsenbord gedeelte.
Het enige minpuntje is dat bij de tv af en toe bij starten de standby lampje knippert gedurende 1 minuut daarna is de tv pas te gebruiken.

Breakle 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima aankoop

Tevreden met deze TV. Android TV loopt vlot, geen vastlopers gezien. Netflix gaat prima. Menu's zijn gebruiksvriendelijk, en de TV reageert snel op de afstandsbediening.

De TV is fraai afgewerkt, en door de dunne omlijsting oogt de TV bescheiden in de woonkamer.

Ik vind het contrast prima in verhouding met de aanschafwaarde. Kleuren onder standaardinstellingen zijn wat overdreven, maar met de beeldinstelling "Films" of "ISF dag" verder goed.

Karen Hoeben 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie TV, super beeld

Philips TV gekozen om Amibilight, geluid van de TV valt wat tegen, beeld is echter perfect. De vormgeving met de dunne rand is erg mooi. Nadeel is dat het LED lampje niet uit te schakelen is (standby led)

Mickel 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 49PUS7101/12

Vandaag gekocht en nu al super tevreden! Voor ons is het een grote vooruitgang. De televisie die we hiervoor hadden was al een platte, maar als je het verschil nu ziet! Zo plat, echt heel mooi. En qua kleur, super. Deze televisie heeft net als onze vorige ambilight, maar je ziet dat de techniek in de loop der jaren verbeterd is. Wij kunnen weer wat jaren vooruit.

Reuvers 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Ambilight televisie

Wederom een Philips TV met ambilight gekocht.
Heel mooi toestel met geweldig UHD beeld.
de 3 zijdige achterwandverlichting maakt de tv omgeving een sfeervolle plaats.

Joost 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv

Ziet er fantastisch uit en het beeld Is zeer goed. Geluid kan ik niet beoordelen omdat ik de tv aangesloten heb op een externe receiver. Veel mogelijkheden en instelmogelijkheden. Nog geen week in bezit maar al zeer enthousiast

afmk3961 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

49pus7101/12

De reden van aanschaf van deze televisie is ambilight.
De eerste indruk van deze tv is super.
Het beeld is zeer scherp en de andere mogelijkheden zijn voor ons meer dan voldoende.
Over het geluid kunnen wij niks zeggen want alles is aangesloten via een home cinema set.

Tobe 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Philips TV

Mooie TV, strakke vormgeving en een helder beeld.
Makkelijk in te stellen. Super kijken met Ambilight.
Wederom weer een Philips TV met Ambilight gekozen.

Bart 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een echte aanrader!

Onlangs gekozen voor de Philips Ambilight 7100 serie, welke een prachtig natuurlijk beeld heeft. Mooie vorrmgeving en ook nog eens gemakkelijk te installeren.

klant in het zuiden 30-06-2016 Product paar weken in bezit

ambilight tv

Sinds enkele weken in bezit van mijn nieuwe tv ambilight.Het beeld is perfect en scherp, dus het is een goede keuze geweest. Wel is ambilight aan de linkerzijde technisch nog niet goed. Monteur van Philips komt binnenkort dit euvel herstellen.

Richard 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische televisie

Sinds vandaag in het bezit van een Philips 49 inch televisie en ik kan niet anders zeggen dan wat een mooie televisie het is. Ambilight 2.0 en het scherpe beeld zorgt voor een mooie ervaring!

Mike 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische televisie Philips 49PUS7101

De Philips 49PUS7101/12 is echt een beleving om TV te kijken. Heeft een schitterend beeld en natuurlijk maakt het 3-zijdig ambilight het kijken tot een unieke kijkervaring. De vernieuwde software werkt beter en sneller hierdoor is deze tv echt een aanrader, zijn geld zeker waard.

Geraets 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima beeld met prachtig ambilight

Nieuwe serie philips tv met verbeterde software. Werkt nog beter en sneller dan de modellen van vorig jaar. Het upscalen van UHD gaat prima. Nog niet kunnen testen met echt UHD beeldmateriaal. Ambilight zorgt nog altijd voor een ongeevenaarde ervaring. Geluid laat ten opzichte van mijn vorige tv iets te wensen over.

BDortmans 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV ervaring

Deze Philips 49PUS7101/12 is echt een beleving om TV te kijken. Heeft een schitterend beeld en natuurlijk maakt het 3-zijdig ambilight het kijken tot een unieke kijkervaring, EK-voetbal alsof je in het stadion zit.
De mogelijkheden van de TV zijn eindeloos. door de Android besturing maar gekoppeld in mijn thuisnetwerk heb ik alle films ter beschikking. aangesloten op mijn Heos, werkt perfect. Kijken en luisteren naar Youtube en Spotify even eenvoudig ook via mijn mobiel.
Deze TV is echt een aanrader, zijn geld zeker waard.

Dirk 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Super toestel

Het is een prachtig vormgegeven toestel, met driezijdig ambilight. De zeer uitgebreide mogelijkheden van dit toestel zijn uitermate makkelijk te bedienen, dit komt ook door het qwerty toetsenbord op de achterzijde van de afstandbediening. De beeldkwaliteit is fenomenaal scherper als dit kan gewoon niet. Dit toestel is een aanrader om aan te schaffen.

wicher 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

ambilight geeft een unieke ervaring

Met ambilight, bij dit toestel aan 3 zijden, krijg je, zeker bij films, een fantastische ervaring erbij. Toestel is gebruiksvriendelijk en voldoet geheel aan de verwachtingen