Samsung UE49KS7000

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 108 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

hans 20-05-2016

Prachtige televisie

prachtige televisie van samsung de ue49ks7000 het installeren en activeren op het glasvezel van caiway ging super ook het wifi installeren ging snel en goed de extra afstand bediening is helemaal super.

Nyke 18-05-2016

Mooi beeld

Een fijne tv met erg helder en scherp beeld. Installatie is zo gebeurd, de extra afstandsbediening is gemakkelijk in gebruik. We hebben onze tv aangesloten aan onze reciever en htpc en ook dit werkte zonder problemen.

Rutten 18-05-2016

Zowel qua beeld, vormgeving en prestaties een pareltje

Door schadegeval genoodzaakt geweest een nieuwe televisie aan te schaffen.

Conclusie is duidelijk dat de techniek in 5 jaar, wat ik echt niet verwacht had, grote stappen vooruit heeft gemaakt.

Allereerst het belangrijkste, de beeldkwaliteit, is echt adembenemend. Wat een verschil tussen een Full HD en een Ultra HD.......haarscherp

Een televisie staat ook geregeld uit, dus aan vormgeving geef ik veel waarde. Het scherm is bijzonder dun en staat stevig op stijlvolle poten. Het mooiste, wat persoonlijk is, is de slanke omlijsting.

Bediening van de televisie is makkelijk. Er worden twee afstandsbedieningen geleverd waarvan 1 alle functies bevat. De ander is slank en hiermee zijn de belangrijkste functies te bedienen.
Communiceert goed en snel met mijn netwerk (externe harde schijf). Met andere mobiele apparaten (telefoon, tablet en toetsenbord) ook zeer gemakkelijk contact te leggen.
Het vernieuwde besturingssysteem van Smart TV is een stuk gebruiksvriendelijker en veel sneller. Schakelen tussen verschillende app's gaat zeer gemakkelijk.

Geluidskwaliteit in deze slanke televisie mag niet vergeleken worden met een dure geluidsinstallatie. Maar was wel zeer verrassend hoe een sportwedstrijd en een concert klinken op deze slanke televisie.

Tot op heden een zeer tevreden gebruiker.

Bert 16-05-2016

Sieraad voor de huiskamer

Wij hebben de TV met een dubbel scharnierende beugel aan de muur bevestigd.De TV ligt zo werkelijk plat tegen de muur maar "zweeft"indien in gebruik. Het beeld spat je dan werkelijk tegemoet.Hoewel er geen speakers zichtbaar zijn is het alsof het geluid vanuit het midden van het beeld op je af komt .Zwart is ook werkelijk zwart en niet donkergrijs. Dit geeft het beeld ook meer diepte.Indien niet in gebruik is het toestel door een subtiele zilveren rand en diepzwarte scherm een sieraad aan de muur.

Dennis 12-05-2016

Oeehhh wat mooi

Overgestapt van een plasmatv naar deze tv. Als de tv in de uhd stand staat met als bron Youtube is het beeld prachtig. Als de tv in de stand full hd staat is het ook echt mooi maar je besef: uhd wordt de standaard. Ik ben echt heel tevreden, zeker ook met de gebruikersmogelijkheden (smart). Ik had niet verwacht deze veel te gebruiken maar de integratie met mijn telefoon (samsung s6) is geweldig, foto's/videos van mijn telefoon op de tv laten zien werkt zo simpel en ziet er echt heel mooi uit. Wat ik wel een minpuntje vind is dat er geen mediaplayer op zit die vanaf mijn netwerk kan werken. Wel kan dit met plex of dnla maar dit werkt in de praktijk niet zo lekker. Verder als je het beeld te laag hang of als je je boven het beeld bevindt zie je in sommige gevallen een witte waas. Om het positief af te sluiten. Als de zon schijnt en de stralen in mijn huiskamer binnenvallen kan je nog steeds goed tv kijken, dat was met mijn vorige tv wel anders!

Jan Lubbers 10-05-2016

nog mooier beeld dan verwacht

Bij het zien van films over vakantielanden zijn de beelden zo scherp dat je voor volgende reizen lekker in je luie stoel kunt blijven zitten.

Piet Oostrom 10-05-2016

schitterende nieuwe Samsung TV

9,6
prachtig beeld, zeer dun, zeer fraaie kleuren , zeer eenvoudig te bedienen en dmv de one connect geen draden meer achter de TV , waardoor het geheel een perfecte indruk maakt. Ook het overschakelen van TV naar blue ray / Apple Tv en schotel gaat fantastisch.

alca 30-04-2016

Topmodel Samsung flatscreen

Prachtige tv, eenvoudig aan te sluiten. Groot beeld maar toch niet heel aanwezig.

Nog wennen aan de Tizen OS voor de smart TV, kan niet wachten om deze te koppelen aan de smartthings-device.