Samsung UE49KS7000

Samsung 7 serie Premium UHD TV UE49MU7000

Samsung 7 serie Premium UHD TV UE49MU7000
8,9 (9)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 108 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Andor 21-06-2016

home cinema

zeer mooi vormgegeven en super helder beeld ....zwart is ook echt zwart!
mooie aanwinst voor mij als samsung-fan geen ander merk voor mij

Gerben V 21-06-2016

Super scherp!

Bij het uitpakken begon het al, Samsung heeft zeker aan het design gedacht. Wat een plaatje. Als je de tv voor het eerst aanzet, krijg je een simpele setup guide. Hij vond ook gelijk mijn galaxy s6, waardoor ik via mijn telefoon alles kon instellen. De tv is razendsnel in opstarten en in gebruik van de smart tv functies zoals Netflix. Met zijn 4k resolutie en quantum dot technologie loopt deze tv zeker niet achter, het beeld is super scherp! De tv beschikt ook over een mooie afstandsbediening waar zelfs een microfoon in zit! Hierdoor kun je commando's geven zoals:"open Netflix". Ook heeft de tv een connect box, waardoor er maar twee kabels naar de tv gaan. Namelijk de stroom kabel en de kabel van de connect box. Al je HDMI kabels etc. Gaan in de onze connect box, hierdoor blijft het achter de tv heel netjes. Als er dan toch 1 minpunt is, is dat het geluid. Er is niet veel bass... Dat mis je toch wel tijdens een film. Niks wat een soundbar niet op kan lossen! Kortom: geweldige televisie!

Zeer tevreden 20-06-2016

Prachtige tv

een zeer goede aankoop. beeldkwaliteit is uitstekend, geluid ben ik meer dan tevreden over. het enige wat ik mis is een Spotify app op het tizen os systeem!

ria 19-06-2016

Prima aanschaf vind ik

mooi, beeld veel mogelijkheden en met uitbreiding is het een design product.
Hoe het allemaal werkt, is wel even puzzelen maar de tv zelf geeft duidelijke informatie hierin.
Het feit dat hij zo plat is, geen verloren omlijsting van het scherm is helemaal top.

jacky 19-06-2016

prachtig product

ben super blij met de aanschaf van mijn product (samsung UE49KS7000SXXN).het is een plaatje om te zien ,en hij heeft een super mooi beeld en heel veel mogelijkheden wat betreft instellingen .zou hem zeker aanraden ,voor mijn een 10

Danny 17-06-2016

De wereld van Samsung SUHD

Blij na aanschaf van de SUHD tv, mijn nieuwe Samsung TV sinds langetijd. Maar na het uitpakken en ophangen van de TV gaat er echt een wereld voor 4K en HDR1000 voor je open. De beelden zijn scherp, vloeiend en de kleuren zijn fenomenaal.
Ook het design van het toestel is simpel maar erg strak te noemen.
Zoals bij elke platte tv is het aan te raden een Soundbar te nemen, want zeg nou zelf een 4K tv met deze beelden en dan het geluid uit de speakers van de TV dan is de ervaring ook niet compleet.
Zeker nu Samsung de mooie actie heeft dat je er een wireless speaker bijkrijgt is het verkrijgen van een "homecinema" geluid een fluitje van een cent.
Ik kan iedereen deze TV aanraden, ik heb in lange tijd niet meer zo'n mooi en scherp beeld gezien. Ook de HD beelden worden mooi geupscaled naar semi 4k.
En last but not least de quad core processor die in de tv zit is werkelijk geweldig. Super snel netflix kijken en openen als alle andere apps.
En het mooie is hij onthoud zonder enige vertraging waar je gebleven bent wanneer je wilt switchen.
Ik ben nu al verliefd op mijn SUHD 7000 serie en ik vrees dat ik er nog verliefder op ga worden!

Willem 16-06-2016

geweldig mooi beeld

van beeldbuis naar deze tv een geweldige gewaarwording!
met ongekende mogelijkheden die we zeker nog verder moeten gaan onderzoeken, vraag me zelfs af of we die ooit gaan gebruiken

Droga 14-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Zweetdruppels sporters

Perfecte SUHD TV Heb nu de eerste wedstrijden van het EK zitten kijken. kan het zweet letterlijk zien op de voorhoofden van de spelers. Gras lijkt een biljartlaken of je zelf oploopt. TV hangt aan de muur. perecft dun en goed weg te werken. Geluid is goed en prima voor mijn woonkamer. Voor nog meer sound en beleving zou ik altijd externe geluid erbij doen maar dit geluid is vanuit standaard perfect.

Patje 13-06-2016

Deze wil je gewoon hebben !!

Vormgeving en pootjes heel erg mooi alhoewel dit ook een persoonlijk smaak is. Net een schilderij. Geluid voor een platte TV heel erg goed. Erg snel met internet/schakelen (wifi!!). Gewoon een topverbinding. Menu makkelijk te bedienen. Je hebt geen gebruiksaanwijzing nodig. Zoek je iets in 49" zoek niet verder. This is it !!!

Lilianne 13-06-2016

Intense ervaring

Prachtig beeld, haarscherp en natuurgetrouw. Veel mogelijkheden waar je soepel tussen switcht. Mooie strakke vormgeving.

Schelvis 13-06-2016

Prachtige TV met superscherp beeld

Mooi design, zeer plat en een marginale rand. Beeldkwaliteit is echt top, SUHD met de laatste technieken van Samsung is weer een enorme vooruitgang ten opzichte van onze oude Full HD TV. De connectionbox is ook mooi compact, bespaart op de hoeveelheid bekabeling die je achter de TV ziet hangen.

Cees 13-06-2016

Een ongekende ervaring

Je zet hem aan en wordt toch wel verrast door het gevoel dat je voor het eerst een televisie in huis hebt die een kijk ervaring geeft die je nog niet kende.

Alex 12-06-2016

Strak en helder design

Deze samsung suhd tv is mega scherp en helder. De randen van de tv zijn werkelijk prachtig weggewerkt. De voet is zo ontworpen dat het lijkt of de tv zweeft. Het wordt één met het interieur.

Wij hebben de tv aangesloten op de stereo, voor de extra beleving.

Plug and play. Aan het internet gehangen krijgt het automatisch een firmware update.

Hopen er lang van te kunnen gaan genieten :)

Goed 12-06-2016

Goede televisie

Erg mooie en goede tv met een mooi en scherp beeld. mooie vormgeving van het toestel zelf. Ook erg fijn dat je het geluid met de equalizer zelf aan kunt passen naar wat jij erg fijn vind.

René 12-06-2016

Schitterende tv

TV net in mijn bezit. Zeer mooi beeld, goed geluid. Installatie ging makkelijk. Enige probleem is de afstandsbediening van de kabelontvanger (Ziggo/Cisco) over te laten nemen door de afstandsbediening van de Samsung. Bij aan en uitzetten televisie lukt dat niet meer.
Verder top, ook apps laden snel. Aanrader

Ilona Harmers 12-06-2016

Mooi maatje

Niet te groot niet te klein beste maat voor een normaal huishouden. Met geweldige beeld geluid kwaliteit. Een aanrader!

Caroline 11-06-2016

Kwalitatief zeer goede tv voor een scherpe prijs

Wij staan versteld van het mooie beeld dat deze tv heeft. Daarnaast is het geweldig fijn om met een smart tv te kunnen werken. Wij vinden het een super tv voor een scherp prijs.

Frans 11-06-2016

Top SUHD Tv

Prachtig scherp beeld en mooi design tv. Slechts 1 kabel achterin de tv, die uitkomt in een verdeelkastje, waarin de Hdmi kabels op aangesloten worden. Tv reageert supersnel door quad core processor. Houd er wel rekening mee dat de pootjes niet te verschuiven zijn. Afstand is 1m. Kortom tot nu super tevreden over de duurzaamheid ka ik nog geen oordeel geven. Tot 12 juni nog een cashback of speaker kado.

Marcel 10-06-2016

Review UE49KS7000MH

Ik ben zeer gecharmeerd van het uiterlijk, de kwaliteit en de mogelijkheden die de Samsung UE49KS7000 biedt. Dit in combinatie met de reputatie die Samsung heeft op het gebied van platte televisies heeft mij ertoe doen besluiten dit toestel aan te schaffen.

Camiel 10-06-2016

Een kanon van een TV

Ik had hoge verwachtingen maar deze TV overtreft! Beeld is top, geluid super en vooral de snelheid van de apps en het aanzetten is geweldig.