Samsung UE49KS7000 - Reviews

4,34 cm dikte
Schermgrootte
49 inch

W. Paulus 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker scherm, niet te groot en niet te klein.

Deze televisie is niet te groot maar ook niet te klein. Heeft een heldere en scherp beeld en is zuinig in verbruik met elektriciteit. Het is tegelijk een smart televisie.

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Scherp beeld
  • Smart tv

W. Paulus 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker scherm, niet te groot en niet te klein.

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Scherp beeld
  • Smart tv

Chiel 06-11-2016 Product paar maanden in bezit

Perefect beeld, voor de rest bruikbaar tot goed.

Toestel nu ruim 4 maanden in gebruik en twee reguliere software updates verder.
De smart ab is nog steeds niet zo heel smart en ook zo heel praktisch, waardoor deze eigenlijk niet gebruik wordt. Het concept van de smart ab is gewoon goed, met uitzondering van het kiezen van nummers (kanalen). Uitwerking valt tegen, zeker in combinatie met een Horizonbox van Ziggo (fabrikaat van Samsung!). Er kan veel, maar niet alles, waaronder het kiezen van het Horizonmenu. Hier is in de afgelopen maanden met de software-updates geen verandering in gekomen.
De DLNA-client onder Tizen is bruikbaar maar kan beter. Zo ontbreken belangrijke features als sorteren.

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving

Minpunten

• Tizen nog in ontwikkeling
  • Smart ab niet smart genoeg

JJ van den Tol 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige TV

Sinds kort de Samsung 49ks7000 aangeschaft na bestudering van alle mogelijkheden en dat zijn er vele ben ik er achtergekomen dat de Filmmode het natuurlijks is geen opdringerige kleuren echt geweldig, bovendien is het geluid voor een platte TV heel helder boven verwachting alleen geen bassen dat kan je niet verwachten, voor de rest een top TV bovendien ook voor een aantrekkelijke prijs, kortom zeer tevreden.

Pluspunten

• geweldig beeld gebruik Filmmode
  • los aansluitbox, voor alle aansluitingen
  • nauwelijks randen heel elegant design
  • heel helder geluid
  • ontzettend scherp

Minpunten

• soms enige zonschittering
  • matige kijkhoek

Frankey 31-10-2016 Product paar weken in bezit

Samsung UE49KS7000

Mooie strakke tv met geweldig beeld.
Alle apps voor de NAS etc zijn er makkelijk te bedienen en de tv herkend de apparatuur direct.
Dit is absoluut geen mis koop!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gemak met Apps

Minpunten

• Klep voor afsluiting achterzijde.

Geertje 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV

TV net aangekocht. Eerste indruk: een TV met prachtige kleuren, mooi beeld, mooi geluid en een mooi model. De TV is makkelijk zelf te installeren!

Hans 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keuze.

Blij dat we voor deze tv gekozen hebben.
Hij heeft een heel duidelijk en rustig beeld met hele mooie kleuren.
Dit is heel belangrijk voor mij ,omdat ik nogal problemen heb met mijn ogen.
Hij is(voor ons heel belangrijk) vrij gemakkelijk in het gebruik, ook met het internet.
Kortom een goede keuze.

Pluspunten

• Duidelijk,rustig beeld.
  • Mooie kleuren.
  • Gemakkelijk bediening.

W.Saat 16-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm,makkelijke installatie. Super beeld

Geweldig design,super beeld en makkelijke installatie. In combinatie met soundbar super set.
Fijne afstand bediening

Hoefnagels68 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Een plaatje voor je huis !!

Sinds enkele dagen dit plaatje in huis. Alleen het design al is prachtig. Bijna zo dun als een iPad. Ja en dan de 4K beelden, echt prachtig !! Gezien het platte scherm is het juist zelfs prachtig. Voor gewoon TV kijken géén soundbar of cinema set nodig. Een film kijken met een cinema blijft natuurlijk altijd leuker. Kortom hartstikke blij met onze aankoop de Samsung UE49KS7000SXXN.

JJ1975 05-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige TV

Deze televisie brengt kleuren tot leven en de beelden lijken echt je huiskamer in te komen. SUHD en 4K is voor mij DE combinatie.

Bas Winkel 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ultra gaaf scherm met uitzonderlijk beeldkwaliteit!

Op advies van Expert Berkhof Vroomshoop dit ultra gave scherm met uitzonderlijk beeldkwaliteit gekocht!
Zeer tevreden over de aankoop en de service van Expert Berkhof.

Hugos 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv, wat goedkope afstandbediening

7,6
De zwarte bijgeleverde afstandbediening lijkt bij een veel goedkopere tv te horen. Verder tot nu toe positief, maar net een dag in bezit.

top tv 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

top tv van uitsekende kwaliteit

samsung is de laatste tijd zoveel beter en strakker geworden,ik koop sinds 2007 alles van samsung.1 woord Perfect

Dave K 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Flinke investering maar zijn geld meer dan waard.

Super televisie die op al zijn fronten volledig aan zijn verwachtingen voldoet. In 1 woord super!! Vond het eerst veel geld voor een televisie maar de functies zijn echt oneindig.

Ralph 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne Televisie

Na eerst te zijn afgeknapt op een (andere) smart tV, hebben we nu een Samsung en deze bevalt uitstekend! Groot gebruiksgemak, prachtig beeld en geluid. Zeker een aanrader!

Eric 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Wij zijn erg bij met deze TV, prachtig beeld,intense kleuren ; net een thuisbioscoop.Veel mogelijkheden

Blije klant 28-07-2016 Product maand in bezit

Super blij met deze TOP tv van Samsung, overtreft al mijn verwachtingen.

9,4
Na altijd voor andere merken gekozen te hebben nu voor het eerst een Samsung, had dit jaren eerder moeten doen. Werkelijk super deze SUHD TV, grandioos beeld en vele opties en prachtig design.

Karel Hunsche 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige televisie beleving

Het kijken naar het beeld van deze TV doet je in het beeld plaatsnemen. Zo scherp en mooi dat het uitzetten bijna een straf wordt

Kevin 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beste tv op de markt; alleen verpakkingstape gebruikt waardoor ik blauw vlek op scherm heb.

Vorige week mn eerste tv opgehaald en uitgepakt. Bleek dat Samsung tape over de aan/uit-knop (standby-oog) van achter naar voren heeft geplakt, waarbij een deel van de tape op het scherm zat. Bij verwijderen was er een blauw plek zichtbaar op het scherm boven de aan/uit-knop. Dit was met de bijgeleverde microvezeldoek niet te verwijderen. Monteur van de dealer is erbij geweest en kwam tot de conclusie dat het scherm was aangetast. De dealer heeft (super netjes) een nieuwe tv besteld. Maar bij uitpakken van deze tv bleek weer dezelfde tape te zijn gebruikt met als gevolg wederom een blauwe plek die (u raadt het al) ook niet te verwijderen is. De dealer heeft contact opgenomen met Samsung. De tv moest getest worden met wit beeld en als de vlek niet zichtbaar was..dan was dat voor Samsung acceptabel en niet noodzakelijk om verdere stappen te ondernemen. De vlek bleek niet zichtbaar en ik heb het hierbij maar gelaten omdat dit scherm de beste is die je op dit moment kan kopen. Ik vind dit eigenlijk niet kunnen voor de prijs die je voor deze tv moet betalen. Het is eenvoudig te voorkomen door deze tape niet te gebruiken. Tijdens verdere installatie bleek de achterkant van de tv in de rechterbovenhoek ook nog eens beschadigd te zijn. Tevens gaat een van de poten dieper in de tv dan de andere. Al met al punten die voor deze prijs niet zouden mogen.
Ga ik kijken naar het scherm zelf dan kan ik niet anders dan concluderen dan dat het een prachtig beeld is. Zwart is zoals het echt moet zijn: zwart. Dat je geen verschil zou kunnen zien tussen 4k en 1080p op een scherm van 49 inch is onzin. Degene die dat beweert, mag zichzelf wel eens een bril laten aanmeten. Voor voetballiefhebbers en sportliefhebbers in het algemeen is deze tv een must. Bewegingen gaan vloeiend zonder merkbare haperingen. Ook gamen is een genot. Zet daarvoor wel de gamemodus aan!

Review UE49KScc 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Review UE49KS

Goed toestel. Zag alleen in begin verschil niet met voorganger. In verloop van tijd wordt dit duidelijker. Op dit moment alleen duidelijk te zien met beelden van Youtube 4K beelden. De aangeleverde documentatie voor de begin set up zou naar mijn mening wat uitgebreider kunnen. Het is niet duidelijk waarom er twee afstandsbedieningen bijgeleverd worden.