Beste deals -29% Laagste prijs ooit!
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Tonn 28-12-2016

Prima TV, geweldig beeld

Geschreven voor: LG 49UH661V

Prima TV: Mooi beeldformaat, zeer goede beeldkwaliteit. Eenvoudig zelf te installeren met handleiding en logisch denken m.b.v. de Magic Remote met cursor/scrollen. Met aanschaf extra CI+module de Canal Digital Card rechtstreeks in toestel. Internet zowel Wifi als met ethernetkabel mogelijk

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Gemakkelijk te bedienen met cursor en scrollen
  • Met CI+module rechtstreeks CanalDigital mogelijk

Minpunten

• Stabiliteit op de voet

ron 03-07-2016

lg uhd 661

Geschreven voor: LG 49UH661V

zeer goed tv voor een schappelijke prijs
aan iedereen aan te bevelen mogelijkheden genoeg om alles aan te sluiten

Hans 30-11-2016

mooie tv

Geschreven voor: LG 49UH661V

Prachtig beeld en een makkelijke bediening, zeer tevreden over dit toestel.
Handige afstandsbediening met aanwijscursor op scherm, waardoor je sneller
door de menu's heen scrolt.

Ton 01-04-2017

prachtig beeld

Geschreven voor: LG 49UH661V

Snel en makkelijk te installeren
en het beeld is scherp en de kleuren zijn ook erg mooi
het in werking stellen was amper meer werk dan het geheel uit de verpakking hallen

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • licht van gewicht
  • laag energie verbruik

H. Tapper 28-01-2017

Prachtige TV

Geschreven voor: LG 49UH661V

Na enkele weken uitzoekwerk via internet uitgekomen bij deze tv aangezien deze de specificaties had welke ik graag wilde, en daarnaast ook nog binnen mijn budget viel. Nu waren en toevallig een aantal akties, bij diverse aanbieders van electronica, waardoor de tv goedkoper was dan voorheen dus besloten om in de winkel de tv te bekijken. Ik twijfelde nog tussen de 43 en 49 inch versie dus vandaar ook mijn bezoek aan de winkel. Uiteindelijk gekozen voor de 49 inch versie en die ook meteen mee genomen. Dit is een zeer goede beslissing gebleken tot nu toe. Supereenvoudig te installeren, prachtig beeld en ook een prima geluid (voor een tv dan). Daarnaast het design ook zeer mooi. Ik ben tot nu toe heel blij met mn nieuwe tv en heb er dan ook nog geen minpunten aan kunnen ontdekken.
Prima koop dus wat mij betreft gezien de prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Installatie

Minpunten

• (Nog) geen kunnen ontdekken

RBK 19-06-2016

Top UHD 4K TV

Geschreven voor: LG 55UH661V

Eerst naar de mogelijkhede/ prijzen van Samsung gekeken maar uit eindelijk bij LG terecht gekomen op basis prijs/mogelijkheden. In eerste instantie voor de LG49UF850V maar na vergelijking in de winkel ( plattetv in Breda) waar we uitstekend geholpen zijn met goede uitleg en alle tijd voor je vragen is de keuze gevallen op de 55UH661V model 2016. Met de kijk afstand van 3,5 meter komt deze 55 Inch uitvoering goed tot zijn recht. TV heeft mooie strakke lijnen waarbij wel opgemerkt moet worden dat de TV een beter voet verdient van steviger materiaal dan het plastic bij deze uitvoering. De gebruiks aanwijzing is zeer sumier, het instellen van de tv naar je eigen smaak gaat makkelijk maar neemt wel enige tijd in beslag. Na 2 dagen hebben we nu alles naar onze wensen ingesteld staan. Geluid van de TV speakers is niet slecht maar wij preferen geluid via optische kabel naar onze soundbar. Dit het heel makkelijk in te stellen en kunt meerdere keuzes maken. Beeld scherpte en helderheid zijn werkelijk uitstekend, ondanks dat er nog weinig 4K uitzendingen zijn spettert het beeld er af als je via netflix naar house of cards in 4 k kijkt. De kijk hoek van deze TV is vanaf alle plekken zeer goed dat was met onze Samsung HD toch wel stukken minder. KPN is begonnen met test 4k settopbox en hopelijk komen zij snel met 4K abonnement zodat iedereen die een 4K Tv bezit volop kan genieten van de mogelijkheden die deze TV biedt.

Douf 15-10-2016

Fantastisch beeld. Eenvoudige installatie

Geschreven voor: LG 55UH661V

Ik heb al langer LG tv's en kan zeggen dat de installaties steeds eenvoudiger wordt. De tv werkte na 10 minuten al. Het beeld is super, webos3 is heel fijn. Alle functies, apps binnen 2 klikken te starten. Mijn jonge dochters weten Netflix al te vinden. Ziet er zonder dat de tv aanstaat al goed uit.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goed beeld
  • Eenvoudige bediening
  • Instellingen eenvoudig aan te passen
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Minpunten

• Component aansluiten recht op achterpaneel

M. Diederch 02-02-2017

Prachtig beeld

Geschreven voor: LG 55UH661V

Prachtig beeld, upscaling naar 4K. Echt heerlijk om naar te kijken. Goed geluid ook voor een lcd tv. TV afgelopen weekend gekocht en nog geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Fitz 25-12-2016

Mooi beeld, apps minder

Geschreven voor: LG 43UH661V

Deze televisie heeft mooi beeld en 43 inch bleek voor ons groot genoeg te zijn. 4K maakt het leuk, maar voor nu zijn er nog weinig televisieprogramma's die deze kwaliteit ook daadwerkelijk uitzenden, op Netflix na. Een (redelijk groot) nadeel is dat je geen enkele apps van buitenaf kunt downloaden en dat LG zelf een store heeft waarin al apps staan. Dat zijn er echter weinig en de meeste zijn nutteloos.

Het geluid van de tv is zeer prima, meer dan genoeg voor films en series. Voor games weet ik niet.

Pluspunten

• Prachtig beeld

Minpunten

• Alleen eigen apps, niks te downloaden

Remy 11-09-2016

Lg43uh661

Geschreven voor: LG 43UH661V

Mooi en scherp beeld.
Tv is snel
Mooi design
Genoeg aansluitingen.
ik gebruik de speakers niet omdat alles via mijn versterker loopt dus kan moeilijk iv er het geluid oordelen.

• 4k met hdr.

Minpunten

• Niet de dunste tv.
  • Remote niet erg high tech