Philips 32PFS5501 - Reviews

Diepte
7,70 cm dikte
Schermgrootte
32 inch.

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joyce 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Hinderlijk gezoem bij stand by

Prachtige tv, makkelijk te installeren, prima beeld, werkt goed met Digitenne van KPN én WIFI. Alles top zou je denken. Helaas maakt de tv in stand-by modus een hinderlijk geluid. Continu. Een soort gezoem of gepiep. Plattetv.nl gebeld over deze klacht. Krijg te horen dat dit een veelvoorkomend euvel is van alle Philips 32inch modellen. Beetje jammer. Zonder deze storing geef ik deze tv een uitstekend.

• Beeldkwaliteit & geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen handleiding in doos
  • Irritant geluid Standby

Tanja 13-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Hele fijne TV voor een hele goede prijs. Makkelijk te installeren. Scherpe beeld en strakke vormgeving. Enig minpuntje is geluidskwaliteit, maar voor mij voldoet het prima omdat het gebruikt wordt in de slaapkamer.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeld

Minpunten

• Geluidskwaliteit

J.Q 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooo beeld

Mooie en goeie tv. Was nooit zo van Philips. Heb deze genomen omdat er via FOKA 5 jaar garantie op zit! Top!

Wilco72 08-03-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goede TV voor de keuken

Out the box overheerst het rood in beeld, maar dit is makkelijk af te stellen in de instellingen. Installatie is zeer eenvoudig. Geluid is gezien de prijs goed genoeg. Netflix & youtube werken perfect. Interface is niet de snelste, maar ook niet te traag.

Pluspunten

• Beeld
  • Afstellen beeld
  • Netflix button op de afstandbediening
  • Youtube vanaf iPad te bedienen

Minpunten

• Geluid moet je in de instellingen aanpassen

Ruud 16-01-2017 Product paar dagen in bezit

Snelle Tv met veel opties

Zeer mooi beeld met hoog contrast, snel werkende televisie, met alles wat je van ee smart tv mag verwachten. En dat voor een goede prijs vergeleken met concurrerende modellen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snel reagerend
  • Veel functies
  • Afstandsbediening met Netflix knop

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Fman 16-10-2016

Strakke tv

Aantrekkelijke en strakke vormgeving. Beeld is uitstekend, geluid zou ik als gemiddeld scoren, maar voor normaal tv gebruik gewoon geschikt.
Ik heb wel vaak haperingen met externe bronnen zoals netflix, wat ik ook probeer, de tv lijkt geen connectie te willen maken,terwijl ik op andere apparaten dan wel verbinding krijg.
Ik zou graag een normale aan/uit knop op de tv hebben, want als hij op standby staat, geeft hij de hele dag een irritant hoge pieptoon.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl