Sony KD65XD8599 - Reviews

Diepte
4,40 cm dikte
Schermgrootte
65 inch.

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

RD 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Sony KD-65XD8599 Mooi beeld

Enkele dagen in bezit. Een beauty van een beeld. Geluid is acceptabel maar voor echt goed geluid is een soundbar en/of extra boxen onontbeerlijk. Geen seconde spijt als je de demo filmpjes bekijkt in 4K van Defqon-1 en tomorrowland bijvoorbeeld. Geen 3D meer nodig :-)

thianlim 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, Android TV werkt fijn

Na mijn online onderzoek heb ik besloten voor een TV met Android TV uitgerust te gaan. Android TV leek mij het meest geschikt voor nu en later en je hebt een heel uitgebreid assortiment aan apps tot je beschikking.

Deze TV voldoet aan alle verwachtingen en het is superfijn om met Android TV op zo'n groot scherm te werken. De afstandsbediening is (tot mijn blijde verrassing) voorzien van een volledig gesloten toets oppervlak zodat het lekker makkelijk schoon te maken is.

Pluspunten

• Lekker groot (zit op 4,5m afstand)
  • Android TV werkt fijn
  • Afstandsbediening is makkelijk schoon te maken

Dirk 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV

Na aflevering van de tv bleek de tv vonden wij het formaat van de tv toch iets te groot voor onze kamer en hebben de tv omgeruild voor een iets kleiner formaat. In de week dat de Sony er stond bleek de Sony wel een prachtige tv te zijn met talloze mogelijkheden, waaronder stembediening. Mooi beeld, gebruikersvriendelijk en eigenlijk alles wat je van een moderne tv mag verwachten. Top tv ! Zoals bij alle tv's beveel ik er wel additionele geluidsapparatuur bij omdat de tv nu eenmaal geen ruimte biedt om een thuisbiocoop in te bouwen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Spraakbedining
  • Gebruiksvriendelijk