Philips 55PUS7101 - Reviews

Peter 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige tv

Super mooie tv met een werkelijk fantastisch beeld zeker bij 4k filmpjes. Eenvoudige bediening met een mooie afstandsbediening met een qwerty toetsenbord, heel handig bij smart tv gebruik. Geen problemen met de software gehad tot nu toe!

Pluspunten

• beeld
  • fijne afstandbediening met qwerty toesenbord

Minpunten

• geen volumeregeling voor de optische audio uit

Daniel van der Kraan 11-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai design, ambilight, mooi beeld

Ik was op zoek naar een 55 inch 4K scherm voor een redelijke prijs en aangezien ik Ambilight een echte toevoeging vind, kwam ik uiteraard bij philips uit. Mooi beeld bij 4K bronnen via Youtube, maar ook digitale HD tv is een erg mooi. Het vervelende is dat Youtube geregeld niet reageert en dan de tv een seconde of 30 vasstaat totdat de medling komt dat Youtube niet reageert. Heb dit probleem meerdere malen gehad nu, zowel via Wifi asl kabel. Erg jammer want voor de rest ben ik zeer tevreden. ik heb het toestel pas enkele dagen maar hier liep ik, en mijn vader die het 49inch model heeft gekocht, direct tegenaan.

Pluspunten

• Ambilight
  • Fraai design, dunne pootjes en lijst
  • Prima beeldkwaliteit

Minpunten

• Youtube en apps reageren slecht
  • Loopt hierdoor vast

Mevrouw Hoeben 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Blij met nieuw TV

Zeer mooi vormgegeven TV met hele dunne rand. Een sieraad voor je huiskamer, mooi met 3-zijdig Ambi-light. Zeer scherp beeld.

C van helden 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Inmiddels ruim een week de TV in huis, had geen betere keuze kunnen maken! Super mooi beeldkwaliteit en van alle gemakken voorzien

Anoniem 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS7107/12 review

Ik heb de tv nu een paar weken in huis en deze voldoet aan de verwachtingen. Mooi design, strak beeld en ook netflix en de apps functioneren goed. Voor geluidsliefhebbers is een soundbar aan te raden.

ticheltjes 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

wat een geweldige aankoop!!

na maanden zoeken naar de perfecte televisie voor ons zijn we dan eindelijk geslaagd!! Als je al verliefd op een televisie kon zijn dan zijn wij het. Wat een scherp en natuurlijk beeld en wat een rust aan de ogen als het ambilight aan staat!! Ontzettend blij mee!!

Pim 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima TV die er goed uit ziet

Tv ziet er goed uit, is snel geïnstalleerd en lijkt gebruiksvriendelijk. Afstandsbediening met toetsenbord is handig. Icm IC module ook geen andere afstandbediening meer nodig.

Marloes 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een wereld van verschil

Prachtig design, helder beeld, goed geluid, erg mooie TV. Formaat is geweldig voor de afstand van knze bank naar de TV, welke 6 meter is.

HarrieVVVVV 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig toestel

Geweldig beeld, goed geluid, mooie strakke vormgeving. Gelukkig geen gigantische voet, maar twee mooie kleine pootjes. Driezijdig ambilight is gewoon prachtig. Geen enkel nadeel. Kopen, mensen.

Ed 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 55PUS7101

Een fantastische TV. Ben erg gecharmeerd van het Ambilight systeem en mede daarom weer voor een Philips TV gekozen.
Mooi beeld, goed geluid! Afstandbediening is ook er prettig! Al met al een prima aankoop geweest tot nu toe!

Alex 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie aanwinst

De tv heeft geweldig beeld en zeer mooie vormgeving. Installeren gaat vrijwel vanzelf. Een zeer prettige kijkervaring. Ambilight is super.

Johan 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ambilight tv Philips

Gisteren een nieuwe tv gekocht na onze ervaringen met ambilight weer voor Philips gekozen we zijn er erg tevreden mee installeren was heel eenvoudig en de beeldkwaliteit is geweldig mijn zoontje zit er nu met zijn Xbox op is er ook helemaal blij mee net als ons.

Daniel 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld en strak design

Na een aantal weken georienteerd te hebben op een nieuwe tv, wist ik dat ik minimaal 4K wou hebben en toen ik deze tv zag met 3-ledig Ambilight was ik verkocht. Het beeld is superscherp met 4K, het design is erg mooi, zeker met de 2 chromen voetjes en er zijn genoeg mogelijkheden met Android TV. Ik had nog niet eerder Ambilight thuis gehad, maar dit geeft een enorm mooi effect aan je beleving. Geluid kan ik niet zo heel veel over zeggen, omdat ik de tv heb aangesloten op de soundbar.

Dave 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

4K met 3-zijdig Ambilight

Perfecte prijs kwaliteit verhouding. Veel opties en mooie vormgeving en vooral perfect beeld! Ambilight is erg mooi. We zijn er erg blij mee.

Denis 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

PHILIPS AMBILIGHT

Een mooie TV met super scherp beeld en sfeervolle ambilight. Na een snelle installatie en aansluiten zie je gelijk hoe gedetailleerd het beeld is. De Ambilight zorgt voor een extra sfeer die je pas doorhebt als je hem uitzet. De Smart TV draait op Android zodat je via de appstore veel apps kunt downloaden. Voordeel is ook de snel toets naar netflix, deze is ook heel handig als je een film avond met vrienden houd. De hele familie is zeer tevreden en enthousiast!

TC 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Haarscherp beeld!

Schitterend vormgegeven tv met haarscherp beeld. Sinds onze vorige philips tv met 3 zijdig ambilight willen/kunnen we niet meer anders. Ook heeft de tv voldoende aansluitmogelijkheden. Het geluid viel niet echt tegen maar we hebben er meteen de philips soundbar HTL5160B/1 bijgekocht voor de echte bioscoopervaring.

Anja 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie 4k televisie voor goede prijs

7,6
Heb uiteindelijk voor deze tv gekozen door een combinatie van zaken. Ambilight , Android besturing, praktische toetsenbord op afstandsbediening en de beeldkwaliteit en dat voor een redelijke prijs.
Dit boven een Panasonic die misschien een betere beeldkwaliteit heeft, maar geen Ambilight en Android had.

Miki 24-06-2016 Product maand in bezit

Schitterende tv

Heel erg tevreden over deze tv, inmiddels mijn 2e philips ambi light televisie. Beeld is superieur en zelfs het geluid is zeer netjes.

Maurice Nijsten 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima aanschaf

In de loop der jaren is dit onze derde Philips ambilight tv. Het is een echte aanrader, vooral wat betreft de beeldkwaliteit en de internetmogelijkheden via Wifi.

Thomas 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super UHD TV