Philips 32PFS6401 - Reviews

Diepte
7,70 cm dikte
Schermgrootte
32 inch.

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

sjoerd 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie tv voor de slaapkamer, geluid is wat minder

De styling van de tv is prima, ik heb voor deze tv gekozen vanwege de ambilight. Ik heb een oudere philips tv die dit ook heeft en zeker bij films is dit erg mooi.
Instaleren was heel eenvoudig. Hij maakt draadloos verbinding met m'n thuisnetwerk. Nog niet veel uitgeprobeerd, maar netflix werkt er goed op.
Het geluid is minder, niet zo vol als bij mijn andere tv, maar de prijs is dan ook veel lager en omdat ik hem enkel voor in de slaapkamer heb aangeschaft doe ik het voorlopig mee. Mocht ik me later bedenken dan koop ik er nog wel een soundbar bij.

Pluspunten

• Afmeting niet te groot
  • Mooie styling
  • Netflix-knop
  • Ambilight

Minpunten

• Geluid

Jacqueline 10-06-2017 Product paar dagen in bezit

Leuke tv

Hele leuke niet te grote tv. Ingebouwde wifi is fijn, scheelt weer een kabel en opties zoals Netflix, Youtube en online tv, allemaal goed te vinden en gewoon top. Ambilight werkt mooi bij plaatsing recht voor muur. Bijv. wanneer tv in een hoek gedraaid staat, is effect storend (de kant welke dichter bij de muur staat, daar reflecteert het licht veel feller van de muur, is echt niet mooi). Verder staat er hier aangegeven energielabel A+, op sticker op tv staat gewoon A (zonder plus, A+ en A++ zijn wel opties op sticker..) Maar verder: info energieverbruik zoals aangegeven op website komt precies overeen met gegevens bij tv dus daarin geen verrassing / ik kan het geen minpunt noemen. Fijn energiezuinig smart tv-tje.

Pluspunten

• Ambilight mooi bij plaatsing recht v lichte muur
  • Ingebouwde wifi
  • Licht in gewicht (bij montage aan muur / sjouwen)

Minpunten

• Ambilight niet mooi indien tv gedraaid voor muur

Sea 01-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kleurenregenboog

Ik vind het een topproduct, omdat er verschillende facetten zeer goed zijn met name de ambilightfunctie., kleuren van het beeld zijn helder en gepast. Minpuntje is de afstandsbediening., werkt helaas niet optimaal.

Zwerfsteen 30-04-2017

Prima apparaat

Prima apparaat, beschaafde afmetingen, alleszins schappelijk geprijsd. Het enige waar iets op aan te merken valt is dat de Android waarop het apparaat draait nogal ingeperkt is - het aantal apps dat geïnstalleerd kan worden is gering. Maar het is tenslotte een TV, geen computer...

Mark 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fraaie full HD smart TV met Android TV en ambilight

Mooi ontworpen tv met het gemak en de toekomst bestendige Smart tv middels Android van Google. Ook het ambilight is erg prettig tijdens het tv kijken.

Pluspunten

• Fraai ontwerp
  • Android tv
  • Full HD
  • Ambilight

Minpunten

• Geluid is wat blikkerig

Nomis 01-12-2016

mooi toestel

Ik gebruik de tv in combinatie met de ingebouwde satelliet ontvanger wat resulteert in haarscherpe beelden. Was eerst in de veronderstelling dat ik UHD had besteld, maar deze FHD geeft voor mij ook het gewenste resultaat. Een aanrader wat mij betreft.

PieterPostZegel 27-11-2016

Ambilight-streep

Prima TV, uitstekend beeld, redelijk geluid. Alleen dit: de CI+ module steekt uit en blokkeert aan de linkerzijde van de TV gedeeltelijk het ambilight-licht/ Daardoor komt er aan de linkerkant geen egaal abilight-licht uit de TV. Hoe kan iemand dat zo ontwerpen?

Allebijnamenwarenbezet 07-11-2016

Mooi design, slank en modern. Makkelijke bediening.

Mooie en lichtgewicht Android TV met superscherp beeld en uitstekend geluid. Bediening is eenvoudig en intuitief, terwijl de installatie zichzelf wijst.
Slank model wat zich makkelijk laat plaatsen op kast of beugel. Ruim voldoende aansluitingen voor media en apparaten. Uitgebreide mogelijkheden om Ambi-Light naar eigen voorkeur en wensen in te stellen. Zuinig met energie.

Jandj 28-10-2016

Prima apparaat

Dik tevreden. Alle functie werken uitstekend. Ook op de camping waar een digitaal signaal en wifi aangeboden wordt

Rob 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig beeld

Mooie compacte TV die precies doet wat je ervan verwacht. Installatie is echt in no-time gebeurd. Mooi helder beeld en voor het formaat speakers een redelijk geluid.

Andries152 27-09-2016

Jammer van piepende voeding bij standby

Opzich prima tv met goede eigenschappen: scherp, smart-tv, plat, ambilight. Afstandsbediening reageert soms wel wat apart (ghost touch)

Wij knapten echter af op een piepgeluid terwijl de TV in standby stond: een hoge fluittoon. Waarschijnlijk zit één of meerdere spoelen wat los waardoor de kernen gaan trillen.

TV opgestuurd en nieuwe gekregen, maar ook het tweede model heeft hetzelfde euvel.. Wij kiezen nu voor een andere tv.. Jammer van alle moeite..

BartZ 06-07-2016

Prachtige beeldkwaliteit, scherpe prijs

Deze tv heeft een prachtig design, met een superscherp beeld. Inmiddels tweede ambilight tv voor ons, wij kunnen niet meer zonder.