Philips 55PUS8601

Philips 6000 series 55PUS6201/12

8,80 cm dikte
Philips 6000 series 55PUS6201/12

Gerwin 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Tv is een multimedia plaatje

Er mooie tv. Afwerking is echt subliem en een plaatje voor je woonkamer.
Beeld is echt heel erg goed
Tv bevat onder andere Ambilight 4, dit is echt geweldig.
Door Android tv en ‘’Android Casten’’ functie erg compleet samen met multimedia apparaten.
Software is ondertussen volwassen en dat merk je door de stabiliteit
Kortom een complete tv met een hele mooie afwerking(goede materialen)

Pluspunten

• Het scherpe,heldere beeld
  • Ambilight 4
  • Android tv, casting functie
  • 2x ci+ingangen

Minpunten

• tv is niet goedkoop
  • geen 3d functie

JNI72 14-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer mooie en goede Philips tv

Wij hebben al heel wat tv's versleten en de laatste tv (philips 55pus8809 uit 2015) was een drama qua software. Toen ook het moederbord van deze tv het begaf moest ik me wenden tot de service van Philips. Op dat moment was ik een beetje klaar met Philips. Maar.... De service van Philips was boven verwachting goed. Wij kregen het aanschafbedrag terug in de vorm van een waardecoupon, te besteden bij de winkel waar de 55pus8809 gekocht was. In ons geval de Philips MyShop in Eindhoven, dus het moest weer een Philips tv worden. Dit is met 50 eu bijbetaling de 55pus8601 geworden. Wat een tv is dit! De 55pus8601is een generatie jonger dan de 55pus8809 en het lijkt erop dat Philips (tp-vision) alle klachten van vorige generaties opgelost heeft. Scherper UHD beeld (vorige was ook 4K), meer lichtopbrengst, meer contrast, veel betere zwartwaarden en last but not least: snel en goed werkende software!! Na het drama met de oude tv wilde ik eigenlijk geen Philips meer, maar ten opzichte van de Samsungs van deze wereld is de kast veel beter en smaakvoller afgewerkt. En (vierzijdig) ambilight heeft wat mij betreft nog steeds grote meerwaarde. Ben erg blij met deze tv en de door Philips geleverde service.

Pluspunten

• Geweldige beeldervaring
  • Vierzijdig ambilight
  • Afneembare speakers
  • Mooi afgewerkt
  • Beter ontspiegelend beeld

Minpunten

• Swipen op afst.bed.
  • Geen 3D

Petervdd 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Waardeloze service

4,2
Na een eerdere review, nog steeds geen oplossing van Philips zijde, kastje muur verhaal, van philips naar cb repair die zegt dat Philips een achterstand heeft en geen onderdelen kan leveren, onderdelen waarvoor?
Maar moet volgens CB reapair nu weer naar de laverancier van de tv, ik ben al ruim 7 weken aan het tobben met dit $%^&&** apparaat!
Dit betreft een nieuwe tv omruilen!
Moet de stekker 2 keer per dag er uit halen om het apparaat weer aan de gang te krijgen, CI module werkt nog steeds niet, tv al 20 keer opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds geen oplossing, slechte zaak!

Menace 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top televisie 55PUS8601

Goede prijs kwaliteit verhouding. Super scherp beeld. Veel mogelijkheden met internet. Ultieme bioscoopbeleving en sfeer met ambilight. geluid kan beter. Maar is beter dan de gemiddelde tv.

PC 15-07-2016 Product maand in bezit

Magistraal

Het design is oogverblindend. Erg mooi en dun scherm met een heel klein frame er omheen. Heel elegant. Beeld is echt top. Haarscherp en geen enkel negatief punt. Eindelijk ook een TV die SMART TV brengt zoals het hoort. Niet 2 seconden wachten voordat de TV reageert. Gewoon soepel en snel door al je mogelijkheden scrollen. Er zijn al een hoop apps geinstalleerd, zoals Netflix, Youtube, Spotify. Andere apps kun je makkelijk toevoegen. Ook is er een Chromecast ingebouwd waardoor je super eenvoudig het scherm van je laptop/computer/smart phone kunt streamen naar de TV. Je kunt alles gelijk opnemen via de ingebouwde harde schijf. En als die vol is sluit je een externe harde schijf aan via de tig usb poorten. Er zijn ook zat HDMI poorten voor vanalles en nog wat. Het werkt allemaal zoals het altijd al bedoeld was te werken. Geluidskwaliteit moet je niet vergelijken met een home cinema set. Voor een TV die zo plat is komt er super geluid uit.

Gebruiksgemak een 7 gescoord. Niet hoger omdat de mouse pad op de afstandsbediening niet optimaal werkt.

tevreden klant 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe Ervaring

Recent voor het eerst een ambi-light toestel aangeschaft en ook maar gekozen voor 4-zijdig. Wow wat een mooie ervaring. De beeld kwaliteit van dit toestel is zeer goed. Ook het doorlopen van de menu's en apps is niet al te traag en vloeiend te noemen. Het design van het toestel is ook aandacht aan besteed en zeker doordat hij slechts 17mm dik is (zonder stand). Betreft de uitbreidbare speaker stands deze zijn echter wel maar schaars verkrijgbaar. Ik hoop dat het aanbod snel zal toenemen. Tot slot een zeer tevreden consument.

MHMan 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig Product

Mooie televisie, geweldig beeld.
Oude televisie was nu echt aan vervanging toe.
Na meerdere optie`s te hebben overwogen besloten om de Philips te kopen.

Peetje 12-07-2016 Product kwartaal in bezit

Goede keuze

Prachtig beeld met extra beleving door vier zijdig ambilight. Enkele min punten: Toetsenbord aan achterzijde van de afstandsbediening wordt door ons geen gebruik van gemaakt. Touchpad op afstandsbediening werkt niet echt fijn.

Familie van Hove 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 55PUS8601/12

Een top toestel, de 4 zijige ambilight in combinatie met de geweldige beeldkwaliteit zorgen voor een optimaal kijk genot. Door het zeer slanke design lijkt het alsof de tv in de muur is verwerkt. Kortom, een toestel met ongekende mogelijkheden, top geluid en beeldkwaliteit.
Een echte aanrader.

Arslan 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Looks, feel, experience

Wat een mooie televisie. Als je het alleen al aan de wand ziet hangen is al voldoende voor een WoW, zo komt de 4d ambilight ook goed tot zijn recht. Geluid is ook 1 van de beste die wij tot nu toe gehoord hebben op de platte televisies. Geen lelijke soundbar nodig.

DVL 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi product

Deze 4K Ultra HD LED TV geeft een geweldig strak beeld met natuurlijke lijnen. Beeld zowel op HD als Ultra HD getest. Zelfs op gewoon HD is het beeld uitmuntend te noemen met prachtige natuurlijke kleuren.
Het geluid is, met de optioneel aan te sluiten speakers, zeer netjes te noemen ten opzichte van vele anderen TV's.
Zelf sluit ik wel een HiFi installatie aan voor een betere film beleving.
Samen met de 4-zijdige ambilight komt deze TV helemaal tot leven.
Wel vind ik de afstandsbediening vrij gevoelig maar wellicht is dat gewoon even wennen.
Gezien de korte periode dat ik deze TV in bezit heb heb ik zeker nog niet alles kunnen testen. Maar vooralsnog maakt deze TV de verwachting helemaal waar.

Hans 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 55PUS8601/12 Ambilight

Het Ambilight is mij in het verleden zeer goed bevallen en daarom is de keuze nu ook weer op Philips gevallen. Het 4-zijdig Ambilight zorgt voor een prettige kijkbeleving. Het beeld is zeer scherp ondanks het grote scherm. Kortom: prachtig beeld en geluid. Echt een aanrader.

Wil 08-07-2016 Product maand in bezit

Stijlvol apparaat

Juweel van vormgeving. Door de geavanceerde video processing komt het apparaat vooral tot zijn recht bij liefhebbers van home cinema. Uitgebreide aansluitingen, besturing met de Ipad en de android functionaliteit maken de beleving compleet.

veniors 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer fijne tv

Goede tv met genoeg mogelijkheden. Snel en goed werkend menu, geen vastlopers of iets dergelijks. Beeld is superscherp, kleuren spatten er vanaf. Afstandsbediening is wel wat gevoelig met de sensor rondom de ok-knop en ook is het jammer dat de knoppen niet verlicht zijn. Je kan de tv niet draaien een bepaalde richting op door de pootjes. Daarentegen zien deze er wel zeer stijlvol uit en lijkt het echt een sieraad in je woonkamer. Prima aankoop en met vierzijdig ambilight zou ik deze tv iedereen aanbevelen. Een tv zonder ambilight zou ik niet meer kopen. Het geluid is meer dan prima voor een dunne tv, zeker door de twee extra speakers die je aan de zijkant vast kan klikken met een magneet. Goede uitvinding waardoor het geluid vele malen beter is dan bij andere tv's en het ziet er ook nog eens goed uit.

Zenge 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

3e Ambilight TV is een topper

Na 2 eerdere ambilight TV's te hebben gehad heb ik besloten om de 55pus8601 aan te schaffen. Wat een super TV. De mogelijkheden en instellingen zijn eindeloos. Smart TV functies werken vlot en zonder haperingen. Het geluid is beter dan van een gemiddelde soortgelijke TV in deze prijsklasse. Al met al een echte topper

AH 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super scherp beeld

Super scherp beeld, goed geluid en zeer fraai design. De installatie verliep soepel. Tot op heden een tevreden klant.

Tevreden kijker 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 55 inch 8601/12 ambilight

Televisie een week in huis. Snel en gemakkelijk te installeren en daarna genieten van het 4-zijdig ambilight. Prachtige ervaring. TV heeft een mooi scherp beeld met diep zwart en een behoorlijk geluid. Afstandsbediening is even wennen, maar als geheel echt een aanrader. Duurzaamheid nog moeilijk te beoordelen (te kort in bezit).

TdB 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super beeld en geluid!

Heb toch maar weer gekozen voor Philips en heb absoluut geen spijt. Super scherp beeld, mooie kleuren, goed geluid, eenvoudige installatie en ambilight is echt geweldig. Echt enorm blij met deze aankoop!

GJ 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig 4-zijdigAmbilight

Na 10 jaar geboten te hebben van een Philips tv met 2-zijdig ambilight tijd voor een nieuwe, Nu met 4-zijdig ambilight. Geweldig, een weldaad voor de ogen.

Petervdd 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie TV als hij het doet!

Was in eerste instantie echt blij met deze tv, zeer bewust voor gekozen omdat ik gewoon weer ambilight wilde na 2 voorlopers met ambilight. De LG Oled vond ik qua beeld veel mooier. Zoals de titel al vermoed ben ik sinds de aanschaf c.a. 3 weken geleden continue aan het kloten met dit apparaat.
Op de één of andere manier werkt de CI module niet goed, elke keer geeft de tv een melding en na de tv volledig opnieuw te hebben geïnstalleerd gaat het weer een dag of als ik geluk heb een paar dagen goed.
Begin het nu goed zat te worden eerlijk gezegd, van een tv van c.a. 2000 euro mag je toch wel wat verwachten.. Philips meerdere keren aan de lijn gehad en gemaild, er wordt aan een oplossing gewerkt zeggen ze maar mijn oplossing zou gewoon een nieuwe tv zijn.
Baal hier enorm van!