Philips 65PUS8601 - Reviews

65 inch

8,9

arjan 13-07-2016 Product paar weken in bezit

groots aan de muur

in verband met verhuizing toch maar besloten om een nieuwe tv aan te schaffen, van 42 naar 65 inch. toen ik de verpakking binnen kreeg schrok ik toch wel van het formaat. Ook toen de tv via een beugel aan de muur was bevestigd bleef ik de tv groot vinden maar na een paar dagen intensief tv kijken zijn we er inmiddels aan gewend.

via ING rentepunten de 65 inch versie aangeschaft en dat scheelt toch wel een hoop geld in vergelijking met de internetaanbieders.

in combinatie met HD via glasvezel is het beeld werkelijk subliem, te realistisch eigenlijk. Het geluid is redelijk maar ga het nog aansluiten op mijn home cinema dus maakt me niet zoveel uit.

We gaan een hoop lol van deze tv!!

Gerard 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super ambilight tv!

We hebben ons een paar dagen geleden deze tv aangeschaft en zijn super tevreden over het mooie ambilight er komen schitterende sfeerlichten te voorschijn als die aanstaat. wij zijn ook super tevreden over de service super goede aanbieding gekregen en snelle levering

Wimke 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige installatie, verrassend helder beeld

Gisteren mijn >10 jaar oude TV vervangen door de Philips 55PUS8601/12. De ophanging mbv een Vogels ophangbeugel nam de nodige tijd in beslag. Daarom was het fijn om te constateren hoe gemakkelijk de installatie en ingebruikname van de TV verliep. In een mum van tijd waren alle satellietzenders gevonden en kon ik de "tour" volgen op een verrassend helder en scherp beeld; het was of ik zelf in het peloton meereed, zij het met aanzienlijk minder inspanning. De komende tijd rustig de vele "smart"-features ontdekken. Waar ik zeker nog aan moet wennen is de (over)gevoelige afstandsbediening dei me nog vaak op plaatsen brengt waar ik niet wil zijn.

W Smulders 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie , platte tv met goed geluid

Tv is erg plat , goed beeld en perfect geluid.
randen zijn erg minimaal.
nadeel is dat inkijk vanuit opzij wat minder is.

John en Marka 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie disign tv met ambilight

Heb tv nu een week, ben zeer tevreden. over duurzaamheid kan ik nog geen mening geven. vorige ambilight geen tien jaar storings vrij mee.Beeldkwaliteit nieuwe tv is subliem,natuurlijke kleuren mooi contrast.Fijne helderheid. bediening afstandbediening is gemakelijk, touchpad is wel even wennen. De ambilight is gewoon geweldig, voor mij een toegevoegde waarde aan tv kijken.Netflix-knop is erg handig. Apps. werken goed en snel. Ben tot nu toe zeer tevreden en hoop nog lang plezier ervan te hebben.

Richard 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Échte aanrader

Mooi toestel, precies wat je mag verwachten. Geluid maak ik zelf geen gebruik van omdat geluid van platte tv's niet voldoet aan mijn wensen. De speakers heb ik er dus niet aanzitten waardoor ik rondom een mooie smalle lijst heb. Over duurzaamheid kan ik weinig zeggen. Ik hoop dat Android goed ondersteund blijft op deze toestellen, ze moeten natuurlijk wel een behoorlijk aantal jaartjes mee en dus moeten updates beschikbaar blijven. Het formaat is fors, hier wen je snel aan, daarna is het alleen maar zeer prettig

1973 23-05-2016 Product paar weken in bezit

Beste TV ooit!

Uitstekende TV. Zeer scherp beeld en uitmuntend geluid. Het Ambilight rondom is van hoge kwaliteit en maakt de beeldbeleving nog intenser. De apps om snel naar YouTube en Netflix te gaan zijn bovendien zeer handig. De afstandsbediening is uniek met zowel een toetsenbord als een normale bediening.

hoofddorp 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Erg mooie televisie. Heel veel mogelijkheden. Vooral het ambilight ben ik zeer tevreden over.
Het beeld is heel helder en scherp .
Dacht eerst dat de televisie erg groot was voor mijn huiskamer (5 meter). Maar is absoluut niet zo. Tot nu toe echt een aanrader