Philips 65PUS8700 - Reviews

Diepte
12,30 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Kim12345 14-01-2017

Slecht.

Deze tv ongeveer een half jaar gehad, liep al vast vanaf het begin. Telkens de stekker eruit moeten halen. Vervolgens heeft een bedrijf wat ingehuurd is door philips een nieuw moederbord geplaatst. Tv gaat vervolgens niet meer aan. Gelukkig had ik garantie dus heb ik mijn geld terug gehad.

Ruud 04-09-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een TOPPER

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe tv was ik zeer onder de indruk van deze Philips. Ik heb hem nu 3 dagen in huis en mijn enthousiasme was niet voor niets. Wat een prachtbeeld en het geluid is ook goed. Ambi licht is een ware beleving. Snelle verbinding met wifi. Ik moet bij het kijken wel blijven nadenken dat ik ook nachtrust nodig heb anders blijf ik genieten van deze TOPPER!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Makkelijke bediening

Glenn 07-10-2016

Bij mij werkt de 3D funktie niet. Volgens Philips komt dit door de curve. Hoe is dit bij jullie?
Ik heb de 65PUS8700/12.

Joop1970 12-06-2016

mooi beeld software rampzalig

ten eerste geeft de tv een prachtig beeld
vind het wel jammer is heb dus een soundbar van een niet philips merk erop aangesloten via hdmi arc en als ik dan het geluid harder of zachter wil zetten is dit niet zichtbaar op de vt hebben meer mensen hier last van ?????
verder softwarematig markeert er nog wel wat aan
zo gebeurd het dat hij regelmatig gewoon vast slaat dan moet dus echt de stekker eruit en ook vaak gebeurd het dat de tv tijdens het kijken gewoon in een keer uit gaat
verder vind ik het spijtig dat de tv geen bleutooth heeft
al met al een goede tv en word alleen beter als er een goede software update ervoor uitkomt

Fransie83 18-03-2016

software update niet doen

Sinds ik een software update heb gedaan. Heb ik niks anders als problemen. Android dat alleen maar vast loopt afstandbediening niet meer werkt. Bronnen werken niet meer. Geen beeld wel geluid