Sony KD-55S8005C - Reviews

Diepte
9,90 cm dikte
Schermgrootte
55 inch

Beoordeling op basis van 1 review

• Slecht

Patrick 25-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prachtig (3D) beeld, maar wat een klote software

De TV geeft werkelijk een prachtig beeld. Ook de 3D weergeven is erg goed. De software is echter zo slecht, dat je amper iets kan doen met de TV. De afstandbediening reageert 9/10 keer niet en dan moet maar hopen dat de App mee wilt werken, anders mag je handmatig 'zappen'.

Toen we de TV kochten, waren we op de hoogte van het feit dat de software nog niet helemaal goed was, maar Sony had beloofd het allemaal te maken. Nu zijn we 2 jaar verder en de TV werkt slechter dan ooit te voren. Ondertussen dus ook al 2 jaar vol vastlopers, handmatige zappen, beeld blijft soms zwart, kan dan ineens de digitale kanalen weer niet vinden (oude TV had daar nooit last van). Al bij al een erg slechte ervaring met deze Sony TV, en dat voor dat geld. Had beter m'n 6 jaar oude Samsung TV kunnen houden, misschien iets minder beeld en geen 3D (ben ik gek op), maar wel een TV die gewoon altijd goed werkt en snel reageert op de afstandbediening.

Voor mij nooit meer een Sony TV en ik kan iedereen aanraden om weg te blijven van deze series. Ook in de 2016 serie, hebben ze deze gare software in verwerkt, Sony heeft geen boodschap aan de forums vol met klachten en blijft de software gebruiken. Niet kopen dus, alleen maar frustratie!

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • 3D is zeer netjes
  • Ziet er goed uit?...

Minpunten

• AB werkt niet
  • Software is traag
  • Loopt regelmatig vast
  • Geeft soms zwart beeld
  • Kanalen vallen weg