LG 55EG960V

4,99 cm dikte
LG 55EF950V
9,2 (1)

Rieneke 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid verwachten we dat deze goed is, maar is nog niet echt te beoordelen. Deze televisie heeft een prachtige vormgeving, hij is ondanks zijn grote formaat toch heel fragiel. Hij staat te pronken in onze woonkamer. We hebben vol verwondering kennis genomen van alle mogelijkheden. Bijzonder was de kwaliteit van het geluid en het 3d beeld zonder een 3d film. We genieten dagelijks van het gemak om een film via Netflix te bekijken. Binnen no time hadden we de TV spelend, zonder handleiding, echt plug and play.

KaTo78 29-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat een mooie televisie is dit!

Ik denk serieus dat ik nog nooit zo heb genoten van films, mijn vriend en ik zaten met open mond te kijken toen we hem voor het eerst hadden aangesloten. Je ziet details in het beeld, die ons voorheen echt nooit eerder waren opgevallen. De kleuren zijn glashelder en door die curve zie je ook echt vanuit iedere hoek alles perfect.

Geluid is ook mooi en vol en de smart tv functie natuurlijk perfect, maar die hadden we bij onze vorige tv ook. Je krijgt een extra controller voor smart tv, leuk voor de liefhebbers maar die is voor mij een beetje overbodig, want alles zit al op 1 afstandsbediening.

Het enige nadeel is dat we nu wat vaker moeten vechten om de tv met onze kinderen, want ze gamen nu liever op de nieuwe LG, dan op die oude die in de speelkamer staat :-)

Backdoor 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze televisie komt in onze woning en inrichting echt tot zijn recht mbt. de afmeting en vormgeving , het beeld is echt superscherp en de smartfunctie zijn we nog even mee aan het stoeien deze televisie heeft zoveel functies dat wij na 1 week nog steeds aan het uittesten zijn hoe hij precies werkt.

ThomE 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

De LG 55EG960V is een lust voor het oog. Rond het scherm zit bijna geen bezel en de tv is erg dun, waardoor hij er strak en modern uitziet.
De beeldkwaliteit is geweldig, hij is haarscherp en de kleuren zijn erg helder. Vooral het contrast en de echt donkere zwart-tinten zijn indrukwekkend.
Met de smart remote is de tv makkelijk en intuïtief te bedienen. Ook het besturingssysteem, WebOS, werkt naar behoren, maar mist nog wel eens wat functionaliteit, zoals ondersteuning van bepaalde populaire apps.
Het geluid van de tv is niet slecht, maar zou wat mij betreft voor een tv in deze prijscategorie beter kunnen.

jur 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Deze TV is wat een TV zou moeten zijn. Design is super! Ik hou van een strak en moderne vormgeving, echter moet deze zijn doel niet voorbij streven.

Aangezien ik aan 1 kan 100% doof ben, is het geluid eigelijk altijd een probleem. Maar deze TV is zo uitgebreid in te stellen dat het ook voor mensen met en gehoor beperking erg mooi klinkt.

Deze curved TV laat zich uitstekend bekijken ook onder een schuine hoek. Voor mij wel een nadeeltje is dat de TV wel wat meer HDMI poorten zou mogen hebben. 3 is wat krap. USB had makkelijk van mij terug gemogen naar 1.
Het overzetten van 2D naar #d beeld vinden vooral de kinderen een erg leuke optie. ik moet toegeven, FIFA 2016 spelen in 3D is wel erg gaaf!

Wifi aansluiting ging ging zeer gemakkelijk en werkt zeer stabiel, hierdoor werk het "smart" gedeelte goed, geen haperingen ed.

Al met al kan ik zeggen een tv die ik zeker mijn beste vrienden en familie zal aanbevelen.

winni 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Geen worden voor zo mooi zowel beelden al geluid perfect en de tv is makkelijk te bedienen ook het gebruik van inrernet

Sander 26-12-2015 Product paar weken in bezit

We hebben deze LG tv nu een kleine 2 weken in huis en zijn er Zeer tevreden over een mooie tv zeer mooi vorm gegeven goed geluid met zeer mooi beeld een absolute aanrader met zeer handige
smart functies zoals Netflix de dubbele afstandsbediening is een beetje dubbel maar ach dit is een absolute aanrader

Rob 04-12-2015 Product paar weken in bezit

ik heb deze tv nu 2 weken in bezit. wat mij zeer tevreden stelt is de beeldkwaliteit, voor de lichte curve in het scherm is het ook heel rustig om naar te kijken. ook het geluid heeft mij zeer verrast. er worden 3 afstandsbedieningen bij de tv geleverd, echter is 1 meer dan voldoende aangezien hierop alles al aanwezig is, wat de tv erg makkelijk te bedienen maakt.

mijn enige minpunt zijn de 3 hdmi poorten. tegenwoordig word voor alles een hdmi kabel gebruikt, waardoor ik in mijn geval constant moet wisselen van kabels.

magictrance 30-11-2015 Product maand in bezit

Beste mensen ik ben in het besit van de LG 55EG960V
En ben er zeker er heel tevreden mee tot op een bepaald punt en dat is met Voetbal

Het valt mij op dat het gras nog wel eens een Flicker Probleem heeft en daar heb ik echt alles al aan geprobeerd om dat weg te krijgen door middel van nieuwe HDMI Kabel enz enz maar niks helpt

Ik heb het zowel bij satelliet en Kabel

De rest is allemaal perfect alleen met grote vlakken en heel erg met groen is dat probleem

Heb zelfs een 4k Ontvanger en deze maakt het er niet beter op natuurlijk op de 4k kanalen super en haaarrscherp beeld

Maar het lijkt of de upcaler niet netjes zijn werk doet

Ik ben dus benieuwd of er meer mensen hier problemen mee hebben

Cornelia 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldige TV qua beeld, vormgeving en mogelijkheden.
Het opstarten van de TV duurt langer dan de TV die ik hiervoor had. De beeldkwaliteit is perfect evenals de vormgeving.
Het bedieningsgemak is groot mede gezien de afstandsbediening een soort joystick is.
Ook het aansluiten van de diverse andere apparaten is eenvoudig en snel.
Wifi is binnen secondes aangesloten zodat je kan internetten op 139 cm beeld.
Mogelijkheden voldoende met HDMI aansluitingen en ruimten voor twee USB aansluitingen.
Beeld van 3D is gelijkwaardig aan die van de bioscoop, geweldig.

Deze TV doet wat men zegt zwart is zwart en de kleuren zijn veel beter. Kan niet anders zeggen dat dit volledig klopt.

Een apparaat dat zijn geld zeker en vast de moeite waard is.

relm 18-11-2015 Product maand in bezit

9,6
In september deze tv gekocht en tot nu toe laaiend enthousiast. Beeldkwaliteit is echt fenomenaal zeker bij ultra hd uitgezonden programma,s. Geluid is prima maar bij aankoop kreeg ik een bijpassende soundbar gratis en daarmee is het geluid ook een tien. Hij kost wat en ben zeker niet over 1 nacht ijs gegaan maar ik vind het tot nu echt een top aankoop. PS : ik heb deze bij BCC gekocht in Sliedrecht en wil hen wel een compliment geven voor uitleg, meedenken en service.

Inge 29-10-2015 Product paar weken in bezit

9,6
Wat een beleving!

Vormgeving is prachtig, met z'n lichte curve vanuit elke kijkhoek een super scherp beeld. De televisie is ultra dun en misstaat absoluut niet in het interieur.

Door afwezigheid van een backlight zit er geen kleurverloop in zwart en is zwart over het gehele scherm zwart. Kleuren worden fantastisch weergegeven.

De bediening van de televisie werkt zeer snel en eenvoudig.
De televisie is voorzien van WebOS SmartTV, waar je snel en gemakkelijk diverse apps kan openen en gebruiken zoals Youtube, Netflix etc.

Er zitten maar liefst 3 usb-poorten op waar je externe Hdd’s en of usb-sticks op kan aansluiten en zo foto’s/video’s/muziek op je tv kan afspelen.

Geluidsweergave is niet optimaal. Maar door de diverse aansluitmogelijkheden kan je de audio uiteraard over een extern audio apparaat afspelen.

Kortom een waar genot om hier naar te kijken.

LindaVaasen 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

De Curved OLED geeft een mooi, helder beeld weer.
De kleuren zijn scherp en de beelden scherp.
Er is nog meer diepte in de beelden.

Het geluid van de TV is fenomenaal. Normaliter ging bij ons het geluid via de LG soundbar, maar het TV geluid is net zo goed. Dus die soundbar kan de kast in.

Er zitten twee afstandsbedieningen bij , een normale en een om het smart gedeelte te beheren.
De bediening met de smart afstandsbediening is eenvoudig en snel, en dat maakt voor ons de simpele erg overbodig en ligt ook in de kast.

Het installeren van internet op de tv ging ook vrij simpel en de optie's spreken voor zich. Youtube en Netflix doen wat ze moeten doen. Er zijn nog een aantal dingen die wij moeten uittesten , maar hebbende tv pas in ons bezit.

Olafdek 29-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een geweldenaar, zonder twijfel. Dit is het mooiste beeld wat ik ooit heb gezien.

Het is nogal een investering, daarom ging er flink wat research aan vooraf. Ook in de winkel heb ik tijden staan kijken naar het verschil tussen de huidige LED tv's en de OLED. De kleuren zijn echt helder en het zwart lijkt alsof de tv uit staat. Dit komt doordat er geen backlight nodig is.

Het design is mooi, de tv is ontzettend dun. Ik ben niet per se fan van gebogen tv's, maar het stoort uiteindelijk niet. Ook de randen om de tv zijn dun, je kijkt dus bijna alleen maar naar beeld en niet naar de omlijsting.

Qua duurzaamheid komt de tv goed over. Het is een solide geheel, al moet je natuurlijk wel voorzichtig zijn, maar dat geldt voor alle tv's.

De OLED maakt gebruik van WebOS, het besturingssysteem van LG. Dit werkt erg prettig en is snel genoeg voor me. De aparte afstandsbediening helpt daar ook bij. Je zapt makkelijk tussen verschillende opties en het menu is duidelijk.

Het geluid valt me ook alles mee. Normaal heb je niet echt goed geluid uit platte tv's en installeer je meestal een home cinema set. Voor de OLED is dit in principe niet nodig, al heb je natuurlijk niet het bioscoopgeluid dat je uit je home cinema set hebt.

Ik ben benieuwd hoeveel merken ook OLED gaan voeren of met een goed alternatief komen. Voor mij is OLED het helemaal op dit moment!

Gennard 28-09-2015 Product paar dagen in bezit

Heb een tijd moeten wachten op de ultra hd OLED tv, maar ben er meer dan blij mee!
Heb hier op gewacht omdat ik erg gecharmeerd ben van de technologie.
De beeldkwaliteit ten opzichte van andere tv's is echt veel beter. Kleur en zwart komt veel beter naar voren bij een fenomenale frequentie. Heb nog geen content kunnen vinden waarbij het beeld niet goed wordt afgespeeld.

Daarnaast deze keuze gemaakt op de toekomst. De levensduur van deze technologie zou hoger zijn en met een ultra hd resolutie en een dun design ben ik volgens mij voor heel wat jaar van het goede voorzien.

Elke keer weer worden mijn verwachtingen overtroffen. Kan eigenlijk niet geloven dat ik dit thuis heb staan.

Vanbuurenkees 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

Van LG heb ik de mogelijkheid gekregen deze tv eens goed te testen. Na de test houd ik deze tv het liefst!

Laat ik beginnen met wat het belangrijkst is bij een TV, het beeld. De OLED technologie kende ik nog niet, dus toen ik deze tv mocht testen ben ik op onderzoek uitgegaan. De kleuren zijn namelijk veel echter dan op LED tv's en het zwart is ook echt zwart. Dit komt volgens de research doordat de pixels individueel uitgezet kunnen worden en geen verlichting nodig hebben. Beetje ingewikkeld verhaal, maar het resultaat is geweldig.

De TV is licht gebogen, waar ik eerst nogal sceptisch over was. Als het eenmaal in je huiskamer staat valt het eigenlijk niet eens zo erg op en valt de reflectie op het scherm mee. Verder is het een sieraad om in je woonkamer te zetten, strak afgewerkt en een mooie voet. De gebruikte materialen ogen solide.

De besturing gaat via een zogeheten 'smart remote', een soort computermuis voor je tv. Dit is in het begin even wennen, maar uiteindelijk werkt het heel prettig. Het WebOS besturingssysteem loopt soepel en is erg overzichtelijk. Heel makkelijk om even over te schakelen naar je Netflix.

Zoals ik al zei, het liefst had ik deze tv laten staan. Het is een absoluut plaatje, werkt goed en snel en blinkt gewoon uit in beeldkwaliteit. De OLED tv's gaan zeker mee in de overweging voor een volgende tv.

Fvijfhuizen 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

Sprakeloos, gewoonweg sprakeloos. Wat een schitterend beeld. OLED staat voor echt zwart en dat zie je meteen. De kleuren zijn ook een stuk helderder dan bij een LED, ik denk dat het het meest lijkt op de oude plasma tv's van vroeger. Het is jammer dat er nog weinig 4k content is, dan kun je echt van detachering genieten.

Het design staat mooi en door de voet die deels van glas is lijkt hij te zweven. Staat mooi in de huiskamer. Ook is hij echt heel dun!
het geluid is beter dan wat je verwacht uit een platte tv, je kunt zonder surroundgeluid systeem.
Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, maar de tv oogt solide.