Samsung UE48JU6000W

6,26 cm dikte
43 inch
Samsung UE43KU6000

mtermeulen 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Samsung TV gekocht via de Mediamarkt deal. Mooi TV, persoonlijk vind ik de pootjes ook erg mooi. Beeldkwaliteit is super mooi, ben nog wel bezig met de ideale instelling qua kleuren, Samsung heeft zelf 4 beeldmodus erop staan welke voor de meeste gevallen prima zijn. Ik heb zelf al een paar filmpjes gezien in 4K en dat is wel waanzinnig scherp. Voor nu heb je er nog niet heel veel aan, aangezien de meeste uitzendingen in 1080P zijn, dit is trouwens ook superscherp.
Geluid valt mij niet tegen! Het is uiteraard niet te vergelijken als je het aansluit op een audioset maar het is zeker niet slecht. Daarnaast vind ik dat Samsung een erg prettige menustructuur heeft en heel makkelijk werkt.
Al met al een mooie TV welke al is voorbereid op de toekomst!

Tice 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb gebruik gemaakt van de mediamarkt actie (€888). Ik ben erg tevreden over de tv. WiFi werkt goed. De tizen software werkt prima maar Netflix en HBO apps werken nog niet (nog niet beschikbaar?). De beelden zijn supermooi, en HD-kanalen heb je echt nodig. Er zit wel een upgrader op die van lagere kwaliteitbeelden upgrade maar ik zap niet meer terug naar de niet-HD kanalen (lijken toch wat korrelig).