Philips 32PFK6500

32 inch
Philips 32PFS5501
6,0 (1)

Theo24 14-05-2016 Product half jaar in bezit

Philips 32PFK6500 Smart-TV, nu 9 1/2 maanden in gebruik!

Deze Philips LED Smart TV heeft een strak, en vloeiend beeld, met mooie en scherpe, maar toch natuurlijke kleuren! Kortom prima!
Het geluid is matig, en kan echt niet tippen aan de vroegere Machtline series, helaas!
Kleine opmerking ter verbetering; > al de knopjes/toetsen op de voorzijde + achterzijde van de afstandbediening zijn wel erg gevoelig, soms gaat de TV weer spontaan aan als je deze al hebt uitgezet!
Al met al een goede TV!

rob 02-04-2016 Product kwartaal in bezit

Grootste miskoop sinds jaren

Philips gaat helemaal voor het goekoopste segment.
De software zit al bij samsung (geen probleem, mijn samsung tablet is perfect).
Deze tv is een 1 waard.
Redenen?
1. Regelmatig geen contact met de dvdspeler, gaat seconden op zwart, komt dan weer terug, etc.
Hdmi kabel eruit en weer in, werkt.
2. S nachts spontaan van standby aangaan. Leuk joh om om 3 uur zware stemmen te horen in je woonkamer.
3. Led ambilight rechts begint 2x per week ook in de nacht te gloeien.
4. BELANGRijKSTE: Zeer zeer regelmatig geen contact met wifi thuisnetwerk.
Zelfs niet met vernieuwde, nieuwste KPN Expeia Box.
5. RTL XL en Kijk TV apps werken als enige niet
NPO prima, alle ander ook.
Op andere tv en tablet ook prima.
Dus probleem ligt zooo duidelijk bij Philips.
Maar zij wijzen naar RTL en SBS CS.
niet kopen dus.

michiel950 15-03-2016 Product paar weken in bezit

Goed beeld, matig geluid

Ik heb de 32” versie van dit toestel en hij bevalt prima. Het toestel vervangt een vergelijkbare Samsung smart TV die ik na 1 dag weer retour heb gestuurd. Reden is dat ik digitale TV kijk via de ingebouwde CI module. Zodoende wil ik ook graag de zenders sorteren en nummeren zoals ik dat wil. Bij de Samsung gaat dat niet. Ja, je kunt een favorietenlijst aanmaken net als bij deze Philips, maar de zendernummers kun je niet wijzigen, wel de volgorde. Dus als je bijvoorbeeld een zender met digitale aanduiding 85 op positie 4 in je favorietenlijst zet dan wordt dit dus vanzelf nummer 4 op je afstandsbediening. Hoe simpel wil je het hebben. Voor mij is dit een belangrijke eigenschap. De installatie verliep verder heel soepel. Stapsgewijs wordt je begeleid bij het vastleggen van de basis instellingen. Het bepalen van je eigen beeldinstellingen vergt wel wat proberen want er zijn erg veel instelmogelijkheden. Maar je kunt ook voor een vijftal vooraf geprogrammeerde beeld en geluid instellingen.

Wat is mij positief opgevallen:
Ik was bang dat dit toestel dezelfde problemen zou gaan vertonen als mijn andere Philips TV, maar tot nu toe werkt alles zoals het hoort. De software werkt dus prima. Het installeren van de zenders verliep zonder problemen. Er zijn veel instelmogelijkheden voor kleur, geluid en ambilight. De bediening is eenvoudig en de afstandsbediening ligt lekker in de hand. Wel hadden ze de randjes wat beter kunnen afronden. Hier en daar zit er ruw randje en dat doet af aan het totale kwaliteitsgevoel. De programma gids werkt goed en je kunt snel door de gids bladeren. Je kunt ook eenvoudig herinneringen voor programma instellen. Films van een externe hard disk via de USB poort kijken gaat heel goed, ook MKV bestanden worden probleemloos weergegeven en dat is niet bij iedere tv het geval. Tot slot is het ontwerp en het kwaliteitsgevoel van de tv redelijk goed. De voet is van metaal en de tv zelf is netjes afgewerkt.

Wat beter kan: Het geluid is niet heel goed te krijgen. Het is wat blikkerig. Mijn andere Philips smart TV heeft een veel beter geluid. Deze heeft ook een soort 3e bass speaker achterin zitten. Jammer dat deze dat niet heeft. De afstandsbediening heeft een toetsenbord op de achterzijde, maar in de praktijk gebruik ik het niet omdat het te kleine toetsen zijn. Verder viel mij op dat in de standaard app lijst geen youtube stond. Later ben ik er achter gekomen dat je je eerst moet registeren bij Google voordat je toegang krijgt tot youtube. Op zich geen probleem, maar het was niet direct duidelijk. Tot slot zijn de ambilight LED’s erg goed zichtbaar en zelfs fel als je tegen de zijkant van de tv kijkt. Als ik de woonkamer inloop valt mij dat iedere keer weer op.

Marcus 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze TV is fraai in desigm heeft mooi beeld...maar het android systeem dat philips afslankt aanpast is belabbert en ligt ver achter bij andere merken bovendien zijn de apps voor Android TV in het algemeen beperkt...wel is uitzending gemist te bekijken en andere internet TV diensten verder kun je met de TV casten dat is fijn wanneer je bij youtube wil bekijken van je tekefoon op je TV... maar zoals gezegd philps heeft ook 'unknown sources' uit de opties weggehaald zodat je geen niet app store gerelateerde programmas instaleren.

Olivier 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Tv moet binnen 5 meter van de router staan anders geen wifi bereik.
Internet is waardeloos je kan niet scrollen.
Als je naar Funda.nl gaat kan je niet eens naar een adres dus.
Apps zeer beperkt. Kortom dit is een tv zonder internet. Android vergeet het maar.
Altijd Philips gehad maar deze is waardeloos software ligt ver achter bij andere merken zoals samsung. Ik had deze tv voor de slaapkamer gekocht maar ik kan hem alleen maar beneden gebruiken.
Design is mooi, beeld ook maar dat zijn andere tv ook daarvoor had ik hem niet gekocht.
Bij de support desk van Philips kreeg ik pas na 12 telefoontjes te horen dat wifi niet werkt als de router niet heel dicht bij staat!

wijnands 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Strak en modern uiterlijk maar met de nodige nadelen. De zilveren rand leid wel af van het beeld.

Geluid is abominabel. De twee kleine speakers produceren een dun geluid wat erg bassig klinkt en makkelijk vervormt. Omdat het alleen mogelijk is om het geluid op hoge en lage tonen bij te sturen lukte het mij niet om het toestel zo in te regelen dat ik spraak goed kon verstaan. Geluid is ook totaal niet ruimtelijk en komt recht op je af. Een enorme stap terug t.o.v. de 32pfk8404 van 6 jaar geleden die we wilden vervangen.

Beeld kwaliteit is verre van constant. Dan weer goed, dan weer hele rare kleuren, zeker huidskleuren waren nooit accuraat ongeacht welke instellingen we gebruikten.

Het smart gedeelte nauwelijks gebruikt maar lijkt vrij standaard voor android tv.

Digitale zenders zoeken ging bliksemsnel, analoog niet.

De programma gids is ook heel erg snel en vloeiend.

Theo24 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze Philips LED Smart TV heeft een modern uiterlijk! Een strak, en vloeiend beeld, met mooie en scherpe, maar toch natuurlijke kleuren! Kortom prima!
Kleine opmerking ter verbetering; > de knopjes/toetsen op de achterzijde van de afstandbediening zijn wel erg gevoelig!!!

TV, nu ca. 6-maanden in bezit!

Asa 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,7
Gisteren gekocht vandaag alweer binnen gedaan.Vindt enkel digitale zenders en geen analoge.Resultaat,uren geprobeerd om hem steeds weer te installeren, nieuwe kabel gekocht en nog steeds noppes.

IB 14-11-2015 Product paar weken in bezit

Duidelijk en mooi beeld incl. ambi-light, het geluid is prima, fijn dat de afstandsbediening voorzien is van een toetsenbord op de achterkant. Vormgeving minder omdat de steunen aan de zijkant zitten en niet in het midden.

IB 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

R.Visser 13-11-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooi toestel, een genot om naar te kijken.
Het heeft een mooi natuurgetrouw beeld.
Het geluid is redelijk, maar gaat via de geluids instalatie heel goed.
De afstandsbediening voelt degelijk aan.

onkl 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Beeld en geluid zijn prima. Ik ben geen expert, maar lijkt me voor een normale thuissituatie ruim voldoende kwaliteit.
Digitale TV, inclusief interactieve TV, werkt feilloos.
Android-TV als besturingssysteem is erg nuttig, er worden ook steeds meer apps overgezet van de smartphones. Je merkt nog wel scherpe randjes aan het besturingsysteem. Veel volstrekt nutteloze apps vanuit een philips-appstore op het thuisscherm, nog geen instelbare fontgrootte voor de Android-apps, dat soort kleine irritaties. Doordat het OS voortdurend wordt verbetert (De eerste updates zijn alweer binnen), verwacht ik dat dit langzaam maar zeker steeds beter gaat worden.

Heidi 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie tv. Het ambilight geeft het gevoel dat de actie op het scherm nog doorloopt. Leuk dat de kleuren niet alleen links en recht kunnen verschillen, maar ook aan de onder- en bovenzijkant. Helaas heb ik mijn dolby-surroundsysteem (wit/rode tulp-aansluiting) (nog) niet werkend gekregen. Het geluid is wat blikkerig, dus ik ben nog bezig met de geluidsinstellingen.

wbeumer 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de TV aangeschaft voor de slaapkamer. De TV reageert vlot, is redelijk eenvoudig in te stellen (WiFi), zenders en dergelijke. De afstandsbediening is simpel en heeft een volwaardig QWERTY toetsenbord op de achterzijde. Het toetsenbord is prima om af en toe iets in te vullen, maar meer eigenlijk niet.
Beeldkwaliteit is perfect en is vrij eenvoudig aan te passen naar persoonlijke smaak. De geluidskwaliteit is slecht, zeker voor films. Nu is dit voor een slaapkamer niet zo een groot probleem, maar toch overweeg ik nu een soundbar toe te voegen.
De TV is vrij dun, dunne rand om het beeld, witte achterkant met voldoende aansluitingen voor de normale gebruiker. Het logo is verlicht en dit kan gelukkig uitgeschakeld worden. Ambilight is mooi en kan gekoppeld worden met je Hue lampen. De fysiek aan/uit knop zit aan de achterkant; beetje gek, maar verder geen groot probleem (ik zet de tv nooit uit).
Ondanks mijn slechte ervaringen met Android telefoons, werkt Android TV prima: Netflix werkt perfect en uiteraard kan Kodi (voorheen XBMC) inclusief alle add-ons geïnstalleerd worden. Daarnaast zijn er eindeloos veel apps te installeren.
Opnemen (TV signaal) is alleen mogelijk op externe USB opslag.

Lieke 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

De 32 inch Ambilight van de 6500series is een mooie TV met goed zeer scherp beeld. De televisie is gemakkelijk in gebruik, het instellen was zo gebeurd en redelijk voor de hand liggend. Ik ben meer dan tevreden met de kwaliteit, misschien had het geluid iets beter gekunt maar om eerlijk te zijn vind ik het prima klinken.

Bouw 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie TV, oogt klein (smalle rand), maar beeld grootte is ruim voldoende. Wat mij opviel t.o.v. mijn oude TV is dat het geluid anders klinkt (iets doffer). Dit zou kunnen komen omdat de speakers aan de achterkant van de TV zitten. Wel zag ik dat er veel mogelijkheden zijn om het geluid aan te passen, wellicht kom ik, na wat proberen, tot een bevredigend resultaat.
Beeldkwaliteit is subliem (500Hz) en dat zie je. Daarnaast is de ambilight wel gaaf. Je kan dit ook instellen, op wit licht zetten of zelfs uitzetten als je het te druk vindt.
Het instellen van de TV middels het menu is éénvoudig en zonder gebruikershandleiding makkelijk te doen.
Standaard brand het licht 'Philips logo', gelukkig kan je deze uitzetten, want het leid je af van het beeld.

Marcus Raptus 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze philips amilight 82cm gekicht voor mijn slaapkamer waar ik nog geen tv ontvanger heb maar kan al via wifu genieten van TV (gemist) en muziek, fantastische ook mijn HHD films en muziek speelt deze beauty af er zijn namelijk 2USB poorten en 4 HDMI dus mijn consoles kan ik aansluiten. Het beeld is echt veebluffend mooi heb het getest met de Avartar blue Ray disk. Het android systeem is een uitkomst voor het customizen van je TV al zijn de apps nog beperkt op het moment dat ik deze TV aankocht.

Ik ben heel tevreden deze geheel witte TV gecombineerd met brushed aluminium voet geeft deze een stylish uiterlijk.

Jeroen 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

De TV ziet er super mooi uit met een mooie rand, echter...

ER zijn een aantal zaken nog niet op orde.
- De versie van Android is niet volledig waardoor je bijna geen apps kan installeren.
- Je kan alleen maar het programma opnemen wat je kijkt.
- Je kan niet elke dag hetzelfde programma opnemen in een reeks, maar je moet het elke dag opnieuw programmeren.
- de geluidskwaliteit valt tegen

Van der Veen 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een heel mooi beeld en helder van kleur
Goede geluids kwaliteit en goed hoorbaar
Gemakkelijk in het gebruik en bediening
De Vormgeving is erg mooi en strak
Duurzaamheid van de kwaliteit lijkt er goed uit te zien

Ambilight is een mooie toevoeging 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving met zilverkleurige omlijsting. Lekker licht om te tillen.
Door Ambilight mooie wisselende kleurschakeringen op de wand. Duidelijk beeld met heldere natuurgetrouwe kleuren.