Philips 32PFK6500

Beoordeling op basis van 162 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Theo24 14-05-2016 Product half jaar in bezit

Philips 32PFK6500 Smart-TV, nu 9 1/2 maanden in gebruik!

Deze Philips LED Smart TV heeft een strak, en vloeiend beeld, met mooie en scherpe, maar toch natuurlijke kleuren! Kortom prima!
Het geluid is matig, en kan echt niet tippen aan de vroegere Machtline series, helaas!
Kleine opmerking ter verbetering; > al de knopjes/toetsen op de voorzijde + achterzijde van de afstandbediening zijn wel erg gevoelig, soms gaat de TV weer spontaan aan als je deze al hebt uitgezet!
Al met al een goede TV!

rob 02-04-2016 Product kwartaal in bezit

Grootste miskoop sinds jaren

Philips gaat helemaal voor het goekoopste segment.
De software zit al bij samsung (geen probleem, mijn samsung tablet is perfect).
Deze tv is een 1 waard.
Redenen?
1. Regelmatig geen contact met de dvdspeler, gaat seconden op zwart, komt dan weer terug, etc.
Hdmi kabel eruit en weer in, werkt.
2. S nachts spontaan van standby aangaan. Leuk joh om om 3 uur zware stemmen te horen in je woonkamer.
3. Led ambilight rechts begint 2x per week ook in de nacht te gloeien.
4. BELANGRijKSTE: Zeer zeer regelmatig geen contact met wifi thuisnetwerk.
Zelfs niet met vernieuwde, nieuwste KPN Expeia Box.
5. RTL XL en Kijk TV apps werken als enige niet
NPO prima, alle ander ook.
Op andere tv en tablet ook prima.
Dus probleem ligt zooo duidelijk bij Philips.
Maar zij wijzen naar RTL en SBS CS.
niet kopen dus.

Asa 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,7
Gisteren gekocht vandaag alweer binnen gedaan.Vindt enkel digitale zenders en geen analoge.Resultaat,uren geprobeerd om hem steeds weer te installeren, nieuwe kabel gekocht en nog steeds noppes.

Bouw 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie TV, oogt klein (smalle rand), maar beeld grootte is ruim voldoende. Wat mij opviel t.o.v. mijn oude TV is dat het geluid anders klinkt (iets doffer). Dit zou kunnen komen omdat de speakers aan de achterkant van de TV zitten. Wel zag ik dat er veel mogelijkheden zijn om het geluid aan te passen, wellicht kom ik, na wat proberen, tot een bevredigend resultaat.
Beeldkwaliteit is subliem (500Hz) en dat zie je. Daarnaast is de ambilight wel gaaf. Je kan dit ook instellen, op wit licht zetten of zelfs uitzetten als je het te druk vindt.
Het instellen van de TV middels het menu is éénvoudig en zonder gebruikershandleiding makkelijk te doen.
Standaard brand het licht 'Philips logo', gelukkig kan je deze uitzetten, want het leid je af van het beeld.

Hiedema 08-09-2016

Mooie tv, echter irritante piep

Mooi vormgegeven tv, Android TV is grote stap in goede richting, werkt goed. Beeldkwaliteit zoals je mag verwachten en ambilight is prachtig.
Helaas heeft deze TV in standby stand een erg irritante piep waardoor ik deze TV heb terug gebracht. Ik lees meer soort gelijke klachten.

Fred63 07-06-2016

TV is een aanrader.

Mooi toestel, met eenvoudige bediening.
Heeft ongekende mogelijkheden.
Helder beeld en perfect geluid

Anoniem 06-06-2016

slecht de updates worden niet automatisch

De updates van de tv worden niet automatisch bijgewerkt waardoor de tv om de 30 minuten uitvalt. Je moet een hoop moeite doen om de update te installeren via usb wat slecht werkt.

DrsPC 21-04-2016

Mooi beeld, Ambilight is prettig

Het is een mooie TV, met veel mogelijkheden (die ik nog niet allemaal onder de knie heb). Het was een van de weinige TV's die in plaats van zwart een zilverkleurige kleur had.

madretsma 21-04-2016

tevredenheids epistel

Enige tijd al een Philips TV in huis. En tot nog toe uiterst tevreden.
De TV doet wat wordt gemeld in de reclame.

michiel950 15-03-2016 Product paar weken in bezit

Goed beeld, matig geluid

Ik heb de 32” versie van dit toestel en hij bevalt prima. Het toestel vervangt een vergelijkbare Samsung smart TV die ik na 1 dag weer retour heb gestuurd. Reden is dat ik digitale TV kijk via de ingebouwde CI module. Zodoende wil ik ook graag de zenders sorteren en nummeren zoals ik dat wil. Bij de Samsung gaat dat niet. Ja, je kunt een favorietenlijst aanmaken net als bij deze Philips, maar de zendernummers kun je niet wijzigen, wel de volgorde. Dus als je bijvoorbeeld een zender met digitale aanduiding 85 op positie 4 in je favorietenlijst zet dan wordt dit dus vanzelf nummer 4 op je afstandsbediening. Hoe simpel wil je het hebben. Voor mij is dit een belangrijke eigenschap. De installatie verliep verder heel soepel. Stapsgewijs wordt je begeleid bij het vastleggen van de basis instellingen. Het bepalen van je eigen beeldinstellingen vergt wel wat proberen want er zijn erg veel instelmogelijkheden. Maar je kunt ook voor een vijftal vooraf geprogrammeerde beeld en geluid instellingen.

Wat is mij positief opgevallen:
Ik was bang dat dit toestel dezelfde problemen zou gaan vertonen als mijn andere Philips TV, maar tot nu toe werkt alles zoals het hoort. De software werkt dus prima. Het installeren van de zenders verliep zonder problemen. Er zijn veel instelmogelijkheden voor kleur, geluid en ambilight. De bediening is eenvoudig en de afstandsbediening ligt lekker in de hand. Wel hadden ze de randjes wat beter kunnen afronden. Hier en daar zit er ruw randje en dat doet af aan het totale kwaliteitsgevoel. De programma gids werkt goed en je kunt snel door de gids bladeren. Je kunt ook eenvoudig herinneringen voor programma instellen. Films van een externe hard disk via de USB poort kijken gaat heel goed, ook MKV bestanden worden probleemloos weergegeven en dat is niet bij iedere tv het geval. Tot slot is het ontwerp en het kwaliteitsgevoel van de tv redelijk goed. De voet is van metaal en de tv zelf is netjes afgewerkt.

Wat beter kan: Het geluid is niet heel goed te krijgen. Het is wat blikkerig. Mijn andere Philips smart TV heeft een veel beter geluid. Deze heeft ook een soort 3e bass speaker achterin zitten. Jammer dat deze dat niet heeft. De afstandsbediening heeft een toetsenbord op de achterzijde, maar in de praktijk gebruik ik het niet omdat het te kleine toetsen zijn. Verder viel mij op dat in de standaard app lijst geen youtube stond. Later ben ik er achter gekomen dat je je eerst moet registeren bij Google voordat je toegang krijgt tot youtube. Op zich geen probleem, maar het was niet direct duidelijk. Tot slot zijn de ambilight LED’s erg goed zichtbaar en zelfs fel als je tegen de zijkant van de tv kijkt. Als ik de woonkamer inloop valt mij dat iedere keer weer op.

Marcus 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze TV is fraai in desigm heeft mooi beeld...maar het android systeem dat philips afslankt aanpast is belabbert en ligt ver achter bij andere merken bovendien zijn de apps voor Android TV in het algemeen beperkt...wel is uitzending gemist te bekijken en andere internet TV diensten verder kun je met de TV casten dat is fijn wanneer je bij youtube wil bekijken van je tekefoon op je TV... maar zoals gezegd philps heeft ook 'unknown sources' uit de opties weggehaald zodat je geen niet app store gerelateerde programmas instaleren.

Olivier 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Tv moet binnen 5 meter van de router staan anders geen wifi bereik.
Internet is waardeloos je kan niet scrollen.
Als je naar Funda.nl gaat kan je niet eens naar een adres dus.
Apps zeer beperkt. Kortom dit is een tv zonder internet. Android vergeet het maar.
Altijd Philips gehad maar deze is waardeloos software ligt ver achter bij andere merken zoals samsung. Ik had deze tv voor de slaapkamer gekocht maar ik kan hem alleen maar beneden gebruiken.
Design is mooi, beeld ook maar dat zijn andere tv ook daarvoor had ik hem niet gekocht.
Bij de support desk van Philips kreeg ik pas na 12 telefoontjes te horen dat wifi niet werkt als de router niet heel dicht bij staat!

Rphff 03-02-2016

Afkijken van eigen video's werkt niet

Het kunnen bekijken evn eigen video's is een niet onbelangrijke faciliteit van een smart tv.
Video's opgenomen met telefoon in "portrait" worden 90 graden fout gedraaid getoond. (als was het landscape)
Dit is ONAANVAARDBAAR. Elk ander apparaat toont ze wel naar behoren.

Dit doet wezenlijk afbreuk aan een verder prachtig apparaat.

wijnands 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Strak en modern uiterlijk maar met de nodige nadelen. De zilveren rand leid wel af van het beeld.

Geluid is abominabel. De twee kleine speakers produceren een dun geluid wat erg bassig klinkt en makkelijk vervormt. Omdat het alleen mogelijk is om het geluid op hoge en lage tonen bij te sturen lukte het mij niet om het toestel zo in te regelen dat ik spraak goed kon verstaan. Geluid is ook totaal niet ruimtelijk en komt recht op je af. Een enorme stap terug t.o.v. de 32pfk8404 van 6 jaar geleden die we wilden vervangen.

Beeld kwaliteit is verre van constant. Dan weer goed, dan weer hele rare kleuren, zeker huidskleuren waren nooit accuraat ongeacht welke instellingen we gebruikten.

Het smart gedeelte nauwelijks gebruikt maar lijkt vrij standaard voor android tv.

Digitale zenders zoeken ging bliksemsnel, analoog niet.

De programma gids is ook heel erg snel en vloeiend.

Theo24 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze Philips LED Smart TV heeft een modern uiterlijk! Een strak, en vloeiend beeld, met mooie en scherpe, maar toch natuurlijke kleuren! Kortom prima!
Kleine opmerking ter verbetering; > de knopjes/toetsen op de achterzijde van de afstandbediening zijn wel erg gevoelig!!!

TV, nu ca. 6-maanden in bezit!

MarDo 07-12-2015

een mooie tv met goed beeld en matig geluid

Ik heb het toestel nu een paar weken en ben heel tevreden met hoe hij er uitziet en de beeldkwaliteit. Over het Ambilight ben ik echt heel enthousiast, een prachtige toevoeging van de kijkervaring. De mogelijkheden om via internet dingen te bekijken heb ik nohg niet geheel benut, maar Youtube werk prima.
Zoals veel van de tv's tegenwoordig is het geluid niet om over naar huis te schrijven, vooral muziek wordt niet goed weergegeven en moet via een andere dan de ingebouwde speakers worden beluisterd. Jammer dat er dan weer geen analoge audio uitgang op zit waarmee je de stereo installatie kan aansluiten. Ik heb dit opgelost door de koptelefoon uitgang te gebruiken.
Ook heb ik geprobeerd om via de app op de smartphone de tv te bedienen maar dat werk echt helemaal niet, de app lijkt verouderd en niet te kunnen communiceren met de nieuwste tv's

Frank966 25-11-2015

Prachtige TV

Prachtig beeld.
Omdat de TV voor op de slaapkamer is gekocht, vonden wij het geluid van wat minder belang. Maar het is gewoon hartstikke mooi.
Ambilight voor ons min of meer een must. Wij zijn het gewend en vinden kijken zonder Ambilight toch minder fijn!
In de TV een Quantis CI+ 1.3 module gedaan. Lekker makkelijk.
Installeren van de zenders ging eenvoudig.
Eenmaal Ambilight aan, dan komt een fout naar voren in het ontwerp.
De Cammodule gaat niet diep genoeg de TV in. Daardoor een storende donkere lijn op de muur aan de linker kant van de TV.
"SO NOT PHILIPS" :(
Interactieve functie gaan we niet veel gebruiken.

IB 14-11-2015 Product paar weken in bezit

Duidelijk en mooi beeld incl. ambi-light, het geluid is prima, fijn dat de afstandsbediening voorzien is van een toetsenbord op de achterkant. Vormgeving minder omdat de steunen aan de zijkant zitten en niet in het midden.

IB 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

1947 13-11-2015

Dit product heeft veel mogelijkheden

De kwaliteit van het beeld is goed.
Het design vind ik mooi, door de zilver kleurige rand om het beeldscherm.
Helaas werkt de aan/uit schakelaar aan de achterzijde heel slecht.
De geluidskwaliteit zou ook beter moeten zijn.