Philips 65PUS7600 - Reviews

Schermgrootte
65 inch

8,1

daniel 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooie tv met fantastisch beeld. Een TV zonder ambilight komt niet meer mijn woonkamer in, echt een aanrader! Alleen de netflix app werkt niet.

Borry52 17-10-2015 Product paar weken in bezit

Update van mij revieuw van een paar dagen geleden.

Het is alsof het zo moest wezen, op 16-10 kon ik de nieuwe Netflix app installeren en het werkt, ook de Netflixknop op de afstandbediening werkt.
Dit is een belangrijke update.

Borry52 15-10-2015 Product paar weken in bezit

Dit is mijn derde tv met ambilight en ik moet zeggen, geweldige TV, wel groot maar past goed in de huiskamer.
Pluspunten:
Beeld en Ambilight zijn geweldig. 3D kijken is ook erg goed.
Upscaling is ook goed ook met SD programma’s.
Het geluid is een verhaal apart, ik heb de TV aan de muur hangen en had hem dan ook ingesteld op “Aan de muur” waardoor het geluid erg blikkerig was. Nu heb ik hem ingesteld op “Op een TV-standaard” en Clear sound op uit en het geluid is veel voller geworden zodat ik de soundbar, die ik van plan was te kopen, niet meer nodig heb.
Minpunten:
Afstandsbediening werkt ook erg goed en smart tv is vergeleken met mijn oude tv uit 2010 erg snel maar als ik hem wil bedienen met mijn universele AB, die werkt met infrarood, dan loopt de TV vast en krijg ik hem alleen maar aan de praat door de stekker uit het stopcontact te halen.
Android werkt goed alleen laat de app-store nog te wensen over, maar hoop dat dat in de toekomst beter wordt.
Wat mij ook opvalt is dat de TV aan de zijkanten erg warm wordt, zeg maar heet.
Dit heeft niets met het Ambilight te maken maar ik vermoed met de backlight.
Ik kijk TV via een Humax decoder/recorder op HDMI 2 en de live beelden zijn erg goed maar kijk ik een opname terug dan is het beeld vaak schokkerig, niet altijd, maar wel vaak. Ook een film kijken via het netwerk vanaf mijn Nas geeft soms het zelfde schokkerige beeld.
Met mijn oude 46PFL9705H/12 die nu op de slaapkamer staat, heb ik dit probleem niet. Met de instellingen van Matural Motion verandert hier niets aan.
Af en toe start de tv uit standby niet op, of ik krijg wel het zendernummer te zien maar geen beeld, of ik nu via mijn decoder kijk of via de Ci+. Dan moet ik hem ook weer van de stroom afhalen.
Begint me eigenlijk een beetje te irriteren dat ik gemiddeld één á twee keer per week achter de tv moet kruipen om de stekker er uit te halen.
Nu heeft elk merk in het begin wel stabiliteit problemen en ik hoop dat dit met een software update wordt opgelost.
Ook is het jammer dat YouTube geen 4K kan afspelen en dat NETFLIX ook na vier weken nog steeds niet werkt alhoewel op het support forum beloofd wordt dat het zéér spoedig zal komen in een volgende update.
Ik geef Philips met de NETFLIX update nog vier weken de kans anders wil ik mijn geld terug, want dat was o.a. een van de redenen dat ik voor deze TV heb gekozen.

Marije 05-10-2015 Product paar weken in bezit

Mooi, scherp beeld. Als ambilight fan toch even in twijfel gestaan tussen deze en een samsung ultra hd curved, omdat deze laatste super mooie, scherpe beelden toont. Echter, na het beeld goed met elkaar vergeleken te hebben (verkoper was zo aardig om de samsung naast de philips te zetten, met gelijktijdig hetzelfde philips filmpje), vonden wij de philips toch mooier, veel natuurlijker in kleur, en de scherpte deed daar niet aan onder. Nu na een paar weken nog steeds blij met onze aankoop. Zoals overal te lezen is, is Netflix niet werkend, voor ons echter geen issue aangezien wij deze via onze mediaspeler laten lopen.
Zeker een aanrader dus, wij kunnen eigenlijk toch niet zonder ambilight, dat blijft toch heel erg relaxed kijken!

Leon 04-10-2015 Product paar weken in bezit

Mooie grote tv met ambilight.
Hierdoor wordt tv kijken een nog grotere beleving.
De bediening is zeer eenvoudig.
Minpunten zijn dat de afstandsbediening niet communiceert met een Sonos systeem en de netflix app nog niet werkt.

Rob 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
In eerste instantie gekeken naar ultra platte Sony 65X9005C, maar door de mindere zwartwaarde toch gekozen voor de 65PUS7600.
De TV heeft een prachtig design met een erg smalle rand en is nog geen 2 cm dik. De TV is opgehangen aan de muur met een ultra dunne beugel van Vogel.
De beeldkwaliteit is erg goed, vooral met het ambilight. Ik heb de TV hiervoor niet gekocht maar het went erg snel en geeft een mooi effect aan drie zijden. Ook de dubbele tuner met 2 CI modules is handig voor het opnemen en kijken naar ander programma. De ziggo decor heb ik hierdoor niet meer nodig. Helaas ook nadelen.
De afstandsbediening werkt erg slecht. Je moet hem precies richten en dan nog werkt hij meestal niet. Het moet werken op radiosignalen en IR maar beiden werken niet of heel slecht.
Heb TV nu ca. week in huis en regelmatig valt internet weg en start de TV opnieuw op. Groot nadeel is tevens dat de Netflix App niet werkt zodat we Netflix alsnog moeten kijken via de Apple TV.
Philips geeft aan dat hieraan gewerkt wordt en Nexflix met een nieuwe software update zou moeten werken. Dit geven ze inmiddels al een aantal maanden aan, maar het is nog steeds niet werkend.
Ook TV gids werkt slecht. Volgens Philips zijn deze klachten niet herkenbaar met dit toestel. Teruggegaan naar de winkel, die het probleem ook serieus neemt. Er is een nieuw toestel besteld dat binnenkort wordt geleverd. Hopelijk hiermee meer geluk, anders over naar ander merk.

Bordin 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze televisie heeft een mooie vormgeving en kraakhelder beeld het ambilight maakt het helemaal af. het eigen geluid voldoet, zelf heb ik hem op mijn Bose systeem aangesloten. Android werkt naar behoren, jammer dat Netflix nog niet wordt ondersteund. Dit zou worden opgelost met een software update. Ik kan deze TV echt bij iedereen aanbevelen het is een echte alleskunner.

sunday 18-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie tv, prima beeld. snelheid m.b.t. het doorlopen van de menu items zou sneller mogen gaan. Tv reageert namelijk bij het open van het menu of switchen van source via de afstandbediening niet altijd direct, maar pas na enkele pogingen. De TV kan niet worden gevonden in de Android en IOS Philips TV remote app.