Philips 55PUS7600 - Reviews

55 inch

7,9

Vonliepenbiesterfeld 26-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte tv

Wat als een plaatje uitziet en begon als een geweldige beleving qua beeld en ambilight is na een jaar een ramp qua tv kijken. Niet overdreven moet ik de stekker gemiddeld 11x per week er uit trekken omdat hij vast loopt en dan niks meer doet en nergens op reageert. Soms zelfs 4x per dag! Wat een ellende deze tv. Ik hoef dit product niet meer want dit slaat nergens op. Updates verhelpen problemen niet maar lijken het te verergeren. Zelfs een keer een soort van DOS scherm gekregen waarna ik niks meer kon! Moest er een programma gedownload worden en via de USB geïnstalleerd worden. Tis te gek voor woorden dat men zoiets maakt en durft te verkopen. Ik heb maar een advies, nooit maar dan ook nooit kopen.

Pluspunten

• Beeld als hij het doet
  • Ambilight

Minpunten

• Loopt meerdere keren vast
  • Netflix werkt niet altijd
  • Kosten Philips hulplijn (heb je nodig)
  • Traag
  • Beeld niet altijd vloeiend

Pieter Sparreboom 13-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie tv met veel mogelijkheden maar loop veel vast.

Mooie tv voor het oog, geluid is matig tot slecht vergeleken met mijn oude tv. Beeld is heel goed en scherp. Tv heeft veel mogelijkheden. Wat ik zelf heel slecht vind is het vele vastlopen, tv reageerde nergens meer op en kan hem dan niet eens meer uitzetten. Het enige wat dan nog help is de stekker eruit trekken en opnieuw laten opstarten. Is na vele updates nog steeds niet opgelost. Als ik dit geweten had, had ik hem noot gekocht. Mag niet voorkomen bij zo'n dure tv. Had het nooit verwacht van Philips. Geen aanrader!

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Geweldig beeld
  • Heel veel mogelijkheden

Minpunten

• Loop veel vast.
  • Slecht geluid

Robin 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 55PUS7600

De Philips 55PUS7600 heeft alles inzich. Mooi qua vormgeving, super mooi beeld. 3D voor een super mooie film beleving.

+punten - vormgeving/uiterlijk
- beeldkwaliteit
- 3D
- afstandsbediening met toetsenbord
- ambilight (voor mij super belangrijk dat een tv dat heeft)

-punt. - geluid had beter gekund, maar voor alleen tv kijken prima

petervdmark 30-01-2016 Product kwartaal in bezit

Prima TV. Neem even de tijd om de handleiding goed door te lezen. Dat levert je veel info en beter zicht op de extra mogelijkheden dan alleen via maar wat proberen.

Johan 30-12-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Als ambilight fan weer een Philips tv aangeschaft. Beeldkwaliteit is goed en in combinatie met 4k filmpjes prachtig. Ambilight bevalt zeer goed, meer mogelijkheden in vergelijking met de vorige tv. Het Smart gedeelte van de tv, Netflix en youtube lopen vast als je de installatie handleiding uit de doos volgt. Na het aanpassen van instellingen werkt het Smart gedeelte goed tenminste als je geen soundbar aansluit. En die soundbar heb je nodig want het geluid van deze tv is zeer mager (zeker voor de prijs van dit toestel).
De afstandsbediening werkt niet echt prettig, het "swipe gedeelte" is onbruikbaar.

Groot probleem is de samenwerking van deze tv met een Philips HTL7140 soundbar. Het tv gedeelte werkt met de hdmi-ARC aansluiting goed maar Indien wordt overgeschakeld naar het smart gedeelte van de tv, bijvoorbeeld Netflix of Youtube dan loopt de tv vast. Ik heb uren met instellingen en kabels geexperimenteerd maar niets helpt.

Samengevat een mooie tv maar Philips loopt (nog steeds) vast op software bugs.

Francesco 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv.
Alleen de button van netflix werkt nog niet op de afstandsbediening.

Er is een losse standaard voor de tv te koop. Type PTS 840/00.
Deze overweeg ik nog te kopen. Dan ben je ook af van die 2 pootjes en kun je een kleiner kastje nemen.

Deze is alleen niet online te koop. Je moet deze bij een dealer bestellen.

JeroenWesten 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Vanochtend ontvangen en erg blij met de tv; superscherp beeld, mooi ontwerp en enorm veel mogelijkheden door Android.

Ik heb echter maar bij een paar (pre-geïnstalleerde) apps geluid, zoals RTL XL en UitzendingGemist. In gedownloade apps zoals YouTube en VEVO (via Play Store) krijg ik wel beeld, maar geen geluid. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Vincent 16-11-2015 Product paar weken in bezit

Prachtige televisie, mooie dunne rand. Geweldig haarscherp beeld. Smart TV-deel zou nog wat soepeler kunnen.

zwaan0313 10-11-2015 Product maand in bezit

6,8
inmiddels mijn tweede exemplaar binnen en de derder philips tv binnen vier maanden.
eerst de 8809 gehad die niet meer aan en uit ging 5 vd 7 dagen.
vervolgens tegen bijbetaling om mogen ruilen naar een andere tv. ambilight was voor ons ook echt een pre, vandaar toch maar weer voor een philips gekozen. maar na 4 dagen ondekte wij een 6 tal dode pixels in het scherm. hier hadden we een extra verzekering voor afgesloten (gelukkig) waardoor we hem om mochten ruilen. de verkoper vroeg ons of we wel weer een philips tv wilden hebben ivm het tweede toestel met problemen.
aangezien we weinig keus hebben betreft ambilight en we buiten de pixels echt tevreden waren weer de 7600 genomen.....thuis na installatie gelijk een pixeltest uitgevoerd en wederom dode pixels.....

is het nu puur toeval of hebben er meer mensen last van?

buiten dit alles en voor de gamers onder ons:
de tv heeft een verbeterde input lag in vergelijking met de 8809. ik speel zelf veel COD online en ondervind er met deze tv geen hinder meer aan. (er zit nog wel wat in)

kleuren zijn echt netjes en het design vind ik persoonlijk erg strak.

het geluid kan idd beter maar daar leg ik de lat ook niet zo hoog bij met een tv van 3/4 cm dik.

nu moet ik een keuze maken of de TV laten hangen met dode pixels of wederom een zelfde bestellen of een ander merk?

Sander 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nu een paar dagen in het bezit van de Philips 55PUS7600 kan niks meer zeggen dan dat ik dik tevreden ben de kleuren spatten van het 4k scherm.
Snelle beelden zoals voetbal zijn zeer scherp waarneembaar..
Top aankoop dus !!!!

Aankoper123 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

Goede tv alleen ik raad het iedereen aan. De software werkt ook fijn en reageert goed. De televisie is ook prachtig vorm gegeven. De ambilight is ook een hele goede toevoeging op de tv.

Haantje 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

Voor het oog een prachtige tv, mooie chrome pootjes en strakke smalle omranding. De speakers zitten aan de achterkant waardoor het geluid niet optimaal is. Geluid dus via andere boxen. Even wennen met afstandbediening, aangezien de kleine lettertjes moeilijk te lezen zijn en hij vrijgevoelig is met scrollen. Verder wijst alles zich van zelf, duidelijk menu.

Ary 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Mooi platte televisie met ambilight aan 3 zijde wat voor ons en pre was!
Goed product met gemakkelijke bediening en hoge beeldkwaliteit van 4K

Harry 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een fantastische Televisie met een erg goed beeld, ziet er mooi en strak allemaal uit, precies goed voor een modern interieur, veel mogelijkheden, traag werkende afstandsbediening, dat kan beter, afstandsbediening ligt zwaar in de hand, voor de rest erg goed, hadden veel eerder moeten gaan aanschaffen! Toppie monteurs van Pool Hifi!

Roovers 17-10-2015 Product paar weken in bezit

Een paar weken geleden een 55PUS7600/12 gekocht. Deze vervangt een vrij oude 37 inch Philips TV (ook met ambilight). Op vlak van beeld is er eigenlijk geen vergelijking meer. Het beeld is een enorme vooruitgang. 4k op 55 inch komt mooi tot zijn recht met 4k content. Dit is op het moment enkel YouTube in 4k/UHD want Netflix heb ik nog niet werkend gekregen op 4k. Desalniettemin ziet het beeld er van Netflix nog steeds goed uit. Kleurbereik is prima en met het contrast zit het ook wel goed.
Android TV is een leuke toevoeging en werkt relatief vlot. Ik zelf gebruik echter alleen Netflix en YouTube, wat ook bedienbaar is via de cast functionaliteit op een telefoon.
Op vlak van geluid had ik mijn twijfels over deze TV, aangezien de TV een pak dunner is dan de voorganger en dus ook minder ruimte voor de speakers heeft. Uiteindelijk blijkt dat het geluid meer dan goed genoeg is voor door de weekse TV. Voor de volle film ervaring heb je wel nog een aparte geluidsinstallatie nodig. Maar dat is op elke TV zo dus daar op kan ik deze TV niet afkeuren.
Al bij al een goede TV en door de Ambilight onderscheidt deze TV zich dan ook van de rest.

Ivo 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Na lang zoeken deze tv gekozen en tot nu toe absoluut geen spijt (al vindt mijn vrouw hem een groot). Beeld is echt haarscherp en het ambilight voegt een extra dimensie toe aan het tv kijken.

Moet nog een en ander instellen maar out-of-the-box is hij meteen te gebruiken. Binnen 10 minuten na het uitpakken al aan het 'spelen'!

Android nog niet geprobeerd...

Ah 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi desgin en tevens een goed beeld.
Ambilight komt mooi uit tegen de wand.
Ben blij met deze tv.
Enige minpunt is de afstandbediening, die gaat soms een eigen leven lijden.

Peter 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een fantastisch mooi beeld, redelijk goed geluid en echt heel mooi diffuus ambilight. Ruime voldoende hoeveelheid ingangen aanwezig om van alles op aan te sluiten. Jammer dat netflix nog niet werkt. Ook jammer: 1 pootje was niet goed vast te zetten en een mini gebruikershandleiding zou er best bij mogen zitten. Afstandbediening is minder handig is gebruik.

Alf 15-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben naar deze televisie gaan kijken nadat ik gelezen had dat de tv een Europese award heeft gewonnen. Ook wilde ik weer ambilight. Ik was gelijk onder de indruk maar wilde eerst verder kijken naar andere merken. Uitendelijk na goed rond te hebben gekeken heb ik de tv gekocht. prima kwaliteit prijs verhouding.

Ik wilde naast een goed beeld en voorbereid zijn op de toekomst ook gebruik maken van PLEX en KODI en NETFLIX. Na wat opstart problemen werken deze allemaal. Er zijn nog wat kleine problemen maar ik ben er van overtuigd dat deze door updates worden opgelost.

Wel heb ik onderin het beeld gezien dat daar het beeld niet helemaal mee loopt en ben bang dat dit een defect is, maar ik zie het niet altijd.

Android werkt ook prima en zoals gezegd zijn de netflix problemen nu ook verholpen.

Ik heb nog wel problemen met het doorsturen van AC3 geluid naar mijn homecinema set via optische kabel, maar moet dit nog verder uitzoeken.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en hoop er nog veel plezier van te hebben.

von liepen b. 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vorm gegeven TV

Geluid kan beter maar vergelijkbaar met andere lcd tv's

Beeld is erg goed ook bij geen HD beelden

Software is sterk verbeterd tov voorgaande model Kan echter beter Netflix werkt nog niet

Pointer ipv touch bediening zou fijner zijn. Touch bediening werkt namelijk niet altijd even goed.