Philips 40PFK6510 - Reviews

Diepte
6,40 cm dikte
Schermgrootte
40,0 inch

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

mi93zu 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie tv met een uitstekende beeldkwaliteit voor het geld.
Voorzien van vele functies door Android tv, de tv is echter ook goed te gebruiken zonder deze internet functies.

Abm81 02-11-2015

Dit toestel bevalt tot nu toe zeer goed

Dit type TV toestel heb ik nog niet gehad. Voor een 80 jarig iemand is het erg gecompliceerd. Ik heb bij installeren één maal de helpdesk gebeld. Met een online gevonden Gebruiksaanwijzing van 125 pagina's ben je wel even bezig. Ik denk dat ik pas over enige tijd beter kan beoordelen of ik voldoende van de verschillende eigenschappen gebruik kan maken. De beeldkwaliteit valt toch weer tegen. Maar dat had ik wel verwacht omdat ik een iTV abonnement heb bij Telfort, waarbij het audio/video signaal via Internet binnen komt.
Ik heb dus nu eem smart TV, maar ik weet echt nog niet hoe ik met een Telfort iTV abonnement daarvan gebruik zou kunnen maken?
met vriendelijke groet.

Anneke 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

MOOIE LED TELEVISIE. MET PRACHTIG BEELDKWALITEIT. LEUKE VORMGEVING, MAKKELIJK IN GEBRUIK. VEEL OPTIES OP DE TELEVISIE. LEUKE APPS.

Karin 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi vormgegeven t.v.. Het ambilight is erg rustgevend, jammer dat er geen handleiding bijzit en dat je die alleen maar kunt uitprinten

veertiger 15-10-2015

de Perfect Pixel engine doet wat ie moet doen..TOP!

wat een beeld genereert deze smart tv! geluid is oke. design is top. moet nog wel wennen aan de software maar daar dat wijst zich vanzelf.

TV 14-10-2015 Product paar dagen in bezit

Tv nu een aantal weken in bezit. Werkt goed en geeft mooi geluid. De android besturing was in het begin even wat wennen maar werkt erg fijn. Ook het tweezijdige Ambilight heeft veel toegevoegde waarde bij films

dad1976 11-10-2015

Fantastische televisie

De televisie is zeer gemakkelijk te installeren. De wifi en alles werkt fantastisch. De kwaliteit van het beeld is zeer goed.

fam nijland 06-10-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben de tv gekocht omdat deze ambilight had.En dat de tv makkelijk te bedienen is en een helder beeld heeft en internet

Dolf 04-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven televisie. Aansluiten op internet was zeer gemakkelijk. Ook kanalen installeren was snel gedaan.
Beeldkwaliteit is prima.

Zon 24-09-2015 Product paar dagen in bezit

Even wennen maar erg blij mee. Goede beeldkwaliteit. Makkelijk in gebruik. Aansluiten was makkelijk. Internet aansluiten gaf wel wat problemen met wifi.

Sjoerd D 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Handig dat je ook youtube via je mobiel kunt laten afspelen op de tv. Contrast van tv kan beter. Verder mooie tv.

Hillie 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Naast de mooie beeldkwaliteit van deze televisie is hij zelf ook een plaatje. Het ontbreekt de televisie aan niets en hij straalt dat ook uit. Ik ben enorm blij met de keuze voor deze tv.

eric9 19-09-2015

Prima toestel.

In het begin is het even zoeken en goed lezen wat de mogelijkheden zijn. Het is daarna echt geweldig. Is van alle denkbare gemakken voorzien.

johver 18-08-2015

Product specificaties kloppen niet, android TV te beperkt

Op zich goede tv, maar de specificaties kloppen niet. Multiview werkt niet, geen spotify app, geen spotify connect. Philips heeft de eigen app store al uitgekleed lijkt, maar de Android store heeft nog weinig TV geschikte apps.