Sony KD-65X8507C

8,00 cm dikte
65 inch
Sony KD-65XD7505

ronald 02-06-2016 Product half jaar in bezit

onze nieuwe sony tv voldoet aan onze verwachtingen

omdat wij zochten naar een tv voor onze bejaarde ouders zij wij uitgekomen op deze sony.voor deze bejaarde mensen is het een prima tv met helder geluid, super scherp beeld en eenvoudig te bieden

itse 19-02-2016 Product maand in bezit

zeer mooie tv. beeldkwaliteit is erg goed. Ook voor het games is deze tv zeer geschikt! super veel mogelijkheden door het android platform.
super keus geweest!

barry 17-02-2016 Product maand in bezit

Fantastisch apparaat, iedereen in ons gezin heeft er heel veel plezier van. Mijn zoons zijn vooral blij met de 4K HDMI ingang voor hun playstation 3. Ik moet dan ook zeggen dat het verschil echt te merken is vergeleken met onze oude TV, wat ook al een HDtv was.
Let wel op dat Netflix en andere tv providers niet per definitie 4K beeldkwaliteit uitzenden! De eerste maand hebben we "gewoon" HD gekeken, maar nu willen we niet meer terug!

Johan 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige TV met een perfecte beeld kwaliteit .
Voldoet binnen ons gezin aan alle eisen de wij stellen aan een Smart TV

Robbie 23-01-2016 Product paar weken in bezit

Super strakke TV met mooi beeld. De upscaling werkt goed, geluid is beter dan verwacht en het design is prachtig met de RVS rand. Soms wat trage reactie maar dan moet hij gewoon even opnieuw opgestart worden. De afstand tot de muur is klein maar toch wel meer dan verwacht. Bediening is gemakkelijk. De tweede afstandsbediening had Sony beter met de gewone afstandsbediening kunnen samenvoegen (bijvoorbeeld op de achterkant van de gewone afstandsbediening, en de afstandsbediening leerbaar maken was ook een meerwaarde geweest.) Nog niet echt veel apps beschikbaar maar de standaard apps bieden al een hele leuke kijk en luisterervaring. Verder echt een goeie koop en een aanwinst voor het interieur.

franscisca 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige tv mooi beeld fijne systeem mooi geluid ik ben super tevreden goed bedrijf groot beeld mooie beelden

Rene 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel wat volledig aan onze verwachting voldoet. Zijn er heel blij mee, mooie en strakke afwerking. Beeld kwaliteit zeer goed

Ferdy K 14-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben super tevreden met mijn nieuwe Sony smart tv. Beeld kwaliteit is super ook al is het een 1080p content door de Upscale van Sony. Geluid is super met de speaker aan de onderkant. Je kan het aanpassen als je de tv ophangt of de standaard gebruikt. Geen vertraging bij het afspelen van 4K YouTube content. Tv reageerd snel en heb sinds ik de tv heb (3 weken) 2 x een software update gehad, dus fijn dat ze het regelmatig proberen te verbeteren. Geen spijt gehad sinds de aanschaf. Zeker een aanrader!

Hank 12-01-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige beeldkwaliteit bij zowel 4K als gewone uitzendingen. Het in gebruik nemen van de televisie is bijzonder eenvoudig. Met de huidige versie van Android is deze televisie voor iedereen een aanrader.

D van der Meer 02-01-2016 Product kwartaal in bezit

Schitterende TV....beeld is schitterend en prima geluid ivm geluidsinstallatie! Nu met Android besturingssysteem maakt Sony grote stappen tov de concurrentie. Aanrader voor mensen die willen genieten van een prachtig design en schitterende tv beleving

Pieter Bastiaan 01-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooie TV
Veel opties dus nog even wennen
Maar goede keus
Vooral met de Playstation geweldig beeld
Ook de Sony surroundset bij gedaan

D van der Meer 29-12-2015 Product kwartaal in bezit

DvanderMeer 29-12-2015 Product kwartaal in bezit

Schitterende TV ... Beeld is schitterend en prima geluid ivm geluidsinstallatie! Nu met Android besturingsysteem maakt Sony grote stappen tov de concurrentie

Frits61 29-12-2015 Product maand in bezit

Wij hebben altijd Sony vanwege de duurzaamheid en betrouwbaarheid. Deze tv aangeschaft vanwege vormgeving en de uitstekende prijs kwaliteit vehoudibg . TV voldoet aan de verwachtingen , perfecte beeld en geluidskwaliteit en makkelijk te bedienen , apps Netflix reageren snel en werken goed . Aansluiten was heel makkelijk , plug en play , TV stelt zichzelf in dus met Ziggo hoefden we niet te zoeken naar kanalen en of regio codes dat doet deze tv allemaal zelf . Erg blij met deze aanschaf

Leo d G 23-12-2015 Product paar weken in bezit

De Sony Andoid-televisie geeft een super beeldkwaliteit, hij was makkelijk geïnstalleerd,even aan melden met je google-acaunt en netflix account en nog een paar apps downloaden en het is ineens mijn eigen persoonlijke televisie geworden.
De afstandbediening met de muispad vind ik erg handig, zo ook de afstandsbediening met mn smartphone de tv side-view app. Gaat echtsuper.
PlayStation 4 erop voor de Kids in de vakantie,levensechte games.
Nu bijna 2 weken in bezit.Geen spijt.
Maar nog veel mogelijkheden om nog nader te bekijken. Nu alleen nog 3-D brillen kopen,dat zal ook wel een geweldige ervaring worden.
Wel een beetje jammer dat je er geen 1 of 2 brillen bijgeleverd krijgt, bij andere merken zie je dit wel!
Ook is de tv goed compatibel met mn serround set,kan deze goed met smartphone of afstandsbediening bedienen.

Rob 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

fantastisch gave televisie met super scherp beeld, mooie vormgeving en alle denkbare opties. Ik heb de televisie nu denk ik een maand en ben er werkelijk heel erg blij mee. Ik kan een ieder aanraden om deze televisie te kopen. Het is beslist een uitstekende en mooie televisie!!!!

Roelofsen 23-12-2015 Product maand in bezit

Echt een super TV. Geluid is ook echt goed. Kan er gewoon KODI op installeren via de google play store. Speel alles van NAS (QNAP) af. Ook super dat je gebruik kan maken van smart functies zonder het scherm aan hoeft te staan, zoals muziek afspelen. Het schermdelen van je mobiel naar de TV is super makkelijk. Of een Youtube video van je mobiel op de TV laten zien gaat zooooo gemakkelijk.

Linda 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een mooie televisie super beeld ook de upscale werkt perfect.
Wij hebben alleen digitene maar de beeld kwaliteit is echt top ook op deze formaat 65 inch televisie.
Het programma wijst de weg vanzelf wat op de televisie zit dus ook wel vrij makkelijk in het gebruik. Gebruiks vriendelijk dus.

Marc 20-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit toestel sinds enkele dagen in mijn bezit. De beeldkwaliteit is erg goed. Het geluid is niet echt levendig. Ondanks de grote beelddiagonaal is het toestel door zijn vormgeving een sieraad aan de muur.

Deniz 18-12-2015 Product maand in bezit

Sinds 7 weken ben ik eigenaar van de Sony 65X8507C. Ik had deze tv scherp in het vizier vanwege het feit dat ik zowel een 65 inch tv als 4K en 3D wilde hebben. Qua geluid kan de Sony nog enige verbeteringen doorvoeren, met name de lage bastonen. Het beeld en ook de 3D functie is werkelijk subliem en zelfs nog beter dan in de bioscoop naar mijn mening. De tv heeft veel mogelijkheden om bijvoorbeeld randapparatuur aan te sluiten. Maar liefst 4x hdmi en 2x usb! De opname mogelijkheid via usb is ideaal. Het gebruik is zeer vriendelijk en makkelijk. De tv reageert snel en de menu's zijn heel overzichtelijk. De tv is vrij plat en neemt niet veel ruimte in beslag zodra die aan de muur is bevestigd. De tv heeft ook een elegante en dunne zilveren omlijsting, waardoor het lijkt alsof de tv geen randen heeft. Met betrekking tot de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat ik de tv pas 7 weken in bezit heb. Ik zal nog even moeten wachten hoe duurzaam de tv echt is.

Kortom; de tv is het geld zeker waard en ook een bewuste investering voor de komende jaren. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Topproduct!