Samsung T32E310EW - Reviews

5,27 cm dikte
Schermgrootte
32 inch

rmondie 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super scherp beeld, goedkoop, en top geluid

zeer betaalbare monitor, tv
blij verrast door het geluid
eenvoudige installatie
muurbeugel en staande voet inclusief toppie!

Pluspunten

• staande voet en muurbeugel incl
  • haarscherpbeeld
  • super geluid
  • mooie kleuren

Minpunten

• installatie standaard wat lastig met de schroefjes

THEO 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

SAMSUNG LED TV T32E310EW EN OOK NOG VOOR PC GEBRUIK

DEZE TV GEKOCHT VAN WEGE ZIJN MOGENLIJKHEDEN ZEER SCHERP BEELD FULL HD SCHERM OOK ALS COMPUTER SCHERM TEGEBRUIKEN PC SCHERM VIA HDMI MET EXTERNE HD SCHIJF VIA USB AF TESPELEN VIDEO FOTO ENERGIE ZUINIG A+
QUANTIS CI+ 1.2/1.3 MODULE KAARTJE VAN ZIGGO ER IN HET MOOISTE BEELD BEN NIET ANDERS GEWEND VAN SAMSUNG

Pluspunten

• GEBRUIKS MOGELIJKHEDEN
  • VOOR MIJ 32 INCH MAAT
  • ALLES AAN DEZE LED TV

Minpunten

• GEEN
  • NIET GEVONDEN

MVK 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung televisie

Fijne televisie, met scherp beeld en mooi geluid. Handig in gebruik. Het installeren verliep ook erg gemakkelijk.

DK 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke tweede tv

Het is een goede tv met een haarscherp beeld voor een nette prijs. Normaal gesproken heb je in deze prijsklasse alleen kleinere tv's of modellen die hd-ready zijn, dus dit is een superkoop. Qua design netjes alleen de voet die als beugel kan dienen is nogal lomp. Dat idee is leuk maar minder goed uitgewerkt. Kortom een prima keus volgens deze tevreden consument.

Pixalate 18-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben op zich blij met deze monitor/ TV. Ik gebruik hem als laatste met een CI+ module van Ziggo.

De menu's zijn duidelijk en overzichtelijk maar ik had behoorlijk wat problemen met het instellen van de tijd. Deze optie kreeg ik bij het installeren en had ik op automatisch gezet met ook nog eens het automatisch omschakelen van winter-zomertijd. Maar de EPG bleef leeg met informatie en ik had al snel door dat dit kwam omdat de tijd niet goed stond. Dus ik naar het hoofdmenu om daar dan maar de tijd op handmatig te zetten en hem zelf in te stellen. Dat lukte dus niet. Deze optie was grijs en dus niet meer beschikbaar. Heb het hele menu wel honderd keer doorlopen en van alles gedaan maar ik kon maar niet meer bij de tijd komen. Ook net via de optie om alles opnieuw te installeren. Stroom eraf en daarna alles gereset lukte eerst ook niet maar opeens stond het goed... onbegrijpelijk wanneer en hoe maar hij doet het nu.

Waar ik me verder wel een beetje zorgen over maakt is het zogenaamde "bleeding". Ik ben alleen maar mijn plasma gewend en weet dus niet of en tot in hoeverre het volgende normaal is. Maar op een paar plekken heb je aan de randen een paar lichte plekken. Deze zijn vooral zichtbaar bij het aanzetten en bij het wisselen van zenders omdat er dan een zwart beeld is.
Bij het gewone tv kijken heb je er niet echt veel last van maar zou je erop gaan letten, dan is het er wel. Kan iemand me vertellen of dit normaal is en tot op welke hoogte? Of als je dit hebt wordt dit in de loop van tijd erger???

Verder een super mooi strak beeld dus verder wel blij mee

gofie 31-08-2015 Product paar dagen in bezit

goede tv monitor,zeer goed hd beeld met Ziggo CI + moduul.
zeer goed beeld als pc monitor.

positief:beeld formaat en hd weergave/geluid goed

minder goed :tv voet niet draaibaar,geen hoogte verstelling.

derhalve voor deze prijs een mooi dubbel systeem.